Μαζι σου σε αυτο που λες. Και ξερω οτι ολα αυτα πανε μαζι. Απλα πως τα αλλαζεις ολα, με αιτια το νερο του πελατη σε ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ τηλεφωνο και ενω αρχικα ειπανε οτι παει για αντικατασταση με κοστος 919 ευρω, στο τελος τα αλλαζουν ολα δωρεαν.
Επισης ποσο αξιοπιστο θα ειναι τωρα το τηλεφωνο που ανοιχτηκε?
Εκει ειναι το θεμα μας. Το κραταμε σαν να μην εγινε τιποτα.?
Ευχαριστω
Το τηλέφωνο χάλασε από το νερό γιατί το είδε η γυναίκα σου να συμβαίνει.
Αν δεν το αναφέρατε στο σέρβις αυτό, δε θα γνώριζαν από τι χάλασε το τηλέφωνο και γι αυτό και το πέρασαν στην εγγύηση.
Αν το είχες αλλάξει σε iRepair θα σου έλεγα να το δώσετε χτες. Ευτυχώς δεν του βάλανε χέρι.
Με αλλαγή στην iSystem και με εγγύηση σε ισχύ το μόνο που θα με απασχολούσε είναι αν είχε τραβηχτεί το καζανάκι πριν πέσει μέσα το τηλέφωνο….
[emoji2961][emoji1785]