Mε διαβεβαίωσαν από νόβα το πρόβλημα είναι δικό τους δεν φταίει η συσκευή
Ε τότε ή περιμένεις ή αλλάζεις πάροχο. Προσωπικά 15 μέρες για εμένα είναι πολλές.Ας μου έδιναν πίστωση και 1 πάγιο δώρο .
Δημοσίευση 13/08/2025 - 06:06
Mε διαβεβαίωσαν από νόβα το πρόβλημα είναι δικό τους δεν φταίει η συσκευή
Δημοσίευση 15/08/2025 - 19:10
Δημοσίευση 17/08/2025 - 05:33
Τι να την κάνω την πίστωση ή ένα πάγιο δώρο αν δεν δουλεύουν τα sms ούτε το iMessage δεν μπορώ να ενεργοποιήσω
Δημοσίευση 17/08/2025 - 06:40
Δημοσίευση 18/08/2025 - 07:42
Τελευταία επεξεργασία από: Giorgio2112, 18/08/2025 - 07:43
Δημοσίευση 27/08/2025 - 16:01
Καλησπέρα, το πρόβλημα έχει να κάνει με τον αριθμό του κέντρου μηνυμάτων. Για κάποιο λόγο ο αριθμός του κέντρου μηνυμάτων στην Nova είναι άλλος για τις συνδέσεις με συμβόλαιο και άλλο για τις συνδέσεις free2go. Από λάθος δικό τους όλες οι esim free2go έχουν σεταρισμένο τον αριθμό κέντρου μηνυμάτων που έχουν οι συνδέσεις με συμβόλαιο. Εγώ είχα το πρόβλημα από τις 7 Ιουλίου και ενώ τους έλεγα ποιό είναι το πρόβλημα για να το διορθώσουν, αυτό το έκαναν προχθές 25/08. Ενάμιση μηνά μετά. Τώρα δουλεύουν κανονικά τα μηνύματα
Δημοσίευση 27/08/2025 - 17:57
Καλησπέρα, το πρόβλημα έχει να κάνει με τον αριθμό του κέντρου μηνυμάτων. Για κάποιο λόγο ο αριθμός του κέντρου μηνυμάτων στην Nova είναι άλλος για τις συνδέσεις με συμβόλαιο και άλλο για τις συνδέσεις free2go. Από λάθος δικό τους όλες οι esim free2go έχουν σεταρισμένο τον αριθμό κέντρου μηνυμάτων που έχουν οι συνδέσεις με συμβόλαιο. Εγώ είχα το πρόβλημα από τις 7 Ιουλίου και ενώ τους έλεγα ποιό είναι το πρόβλημα για να το διορθώσουν, αυτό το έκαναν προχθές 25/08. Ενάμιση μηνά μετά. Τώρα δουλεύουν κανονικά τα μηνύματα
Απορώ τους πήρε σχεδόν 2 μήνες να το διορθώσουν, τεσπα ευτυχώς διορθώθηκε, ξέρεις τελικά αν διόρθωσαν τον αριθμό στις esim ή αν άλλαξαν τον αριθμό εσωτερικά και έβαλαν τον ίδιο με τις συνδέσεις.
Τελευταία επεξεργασία από: jtheogr, 27/08/2025 - 18:00
Δημοσίευση 27/08/2025 - 19:13
Δημοσίευση 27/08/2025 - 19:16
Δημοσίευση 27/08/2025 - 20:55
Δώσαμε στην μητέρα μου ένα iPhone 11, δεν χρησιμοποιεί πολύ το κινητό οπότε βάζει "αναγκαστικά" κάρτα για να μην έχει φραγές κλπ. Τώρα που έχει βάλει κάτι δεν μπορεί να ενεργοποιήσει το iMessage;
0 μέλη, 10 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες