Δεν μας έχει ξανατύχει κάτι τέτοιο.
Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μας στείλεις ένα screenshot ?
Σε περίπτωση που δε γνωρίζεις, μπορείς να πάρεις screenshot πατώντας το κεντρικό κουμπί και το κουμπί που κλειδώνει το τηλέφωνο ταυτόχρονα.
Επίσης, αν δεν το έκανες ήδη, προσπάθησε να κάνεις logout από το iTunes.
Πήγαινε στα Settings του iPhone (όχι της εφαρμογής) και από εκεί στο Store και κάνε logout. Μετά δοκίμασε να αγοράσεις πάλι. Αν δεν πετύχει, στείλε μας το screenshot και το username που χρησιμοποιείς για το iTunes, να το προωθήσουμε στην Apple να δούμε τι φταίει.
Ευχαριστώ και λυπάμαι για την ταλαιπωρία !
Επειδή έχουν γίνει αρκετά post για το θέμα αυτό και για να μη ψάχνει κάποιος που έπεσε κατευθείαν εδώ, ο φίλος μας ο kondan είχε πρόβλημα στο να αγοράσει μέσα από την εφαρμογή. Το μήνυμα ήταν κάτι σχετικό με το sandbox. Κάνοντας έρευνα στον ιντερνετ, βρήκα αυτό το forum SOLUTION for “This is not a Test User account. Please create a new account in the Sandbox environment.”.
Εν συντομία, αν έχετε σπάσει το κινητό σας (jailbroken), τότε πιθανό να μη μπορείτε να κάνετε αγορές από εφαρμογές που πουλάνε εντός της ίδιας της εφαρμογής (το λεγόμενο InApp purchases).
Στο forum που έχω κάνει link προτείνουν
1. Απεγκατάσταση του DoubleSMS
2. Απεγκατάσταση του AppSync
3. Reboot του κινητού
4. Εγκατάστση του DoubleSMS
5. SignOut από το iTunes (Settings > Store > Sign out)
Δεν έχω σπάσει το κινητό μου οπότε δεν ξέρω λεπτομέρειες, αλλά στην παραπάνω διαδικάσία θα αναγκαστείτε να ξανα-αγοράσετε την εφαρμογή μας.
Για να το αποφύγετε αυτό, προτείνω να κάνετε sync τα applications σας με το iTunes και να κάνετε τα παραπάνω βήματα, αλλά στο βήμα 4, αντί να την ξανα-αγοράσετε, απλά να την περάσετε από το iTunes όπου θα έχει σωθεί με το sync.
Αγαπητέ φίλε kondan, αν δοκιμάσεις την παραπάνω διαδικασία, παρακαλώ κάνε post τα αποτελέσματα, προς γνώση των υπολοίπων.
Επίσης βρήκα και αυτή τη διαδικασία, η οποία είναι για πιο προχωρημένους χρήστες : Fix InApp purchases
Φιλικά,
Κυριάκος