Μόλις κατάλαβα πως τα ακουστικά τα οποία ήταν στη συσκευασία του iPhone 3G είναι ελαττωματικά.
Μάλλον από την αρχή που το αγόρασα από τη Vodafone αλλά δεν είχα να τα συγκρίνω με άλλα,
αλλά τώρα που έπεσαν στα χεριά μου 2 άλλα σετ ακουστικών παρόμοιου πακέτου κατάλαβα πως έχουν πρόβλημα.
Το πρόβλημα είναι το εξής σε σύγκριση με τα άλλα 2 σετ που έπεσαν στα χέρια μου χθες και σήμερα:
- Καθόλου καλή ένταση, ποιότητα ήχου είτε από το iPhone είτε από το PC, MAC.
- Καθόλου καλή ένταση, ποιότητα μπάσου.
- Καθόλου καλή ποιότητα του μικροφώνου (δεν ακούγομαι καλά).
Η Ερωτηση μου είναι η εξείς...
Τα αλλάζει η vodafone τα ακουστικά;
Στο συμβόλαιο μου που υπέγραψα υπάρχει αποκατάσταση ακουστικών - φορτιστή - usb καλωδίου - κτλ...
Πήρα την Rainbow και μου είπε να απευθυνθώ στη Vodafone
Πήρα την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone και μου είπαν πως δε πρέπει να τα αλλάζουν...
![???](http://www.iphonehellas.gr/frm/public/style_emoticons/default/huh.gif)
![???](http://www.iphonehellas.gr/frm/public/style_emoticons/default/huh.gif)
Αλλά καλύτερα να πάω σε κάποιο κατάστημα...
Ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω;...
Αν τελικά δε μπορέσω να βρω άκρη απο που μπορώ να αγοράσω ακουστικά Apple;...
Εκτός της Rainbow γιατί ζητάνε ΑΦΜ, ταυτότητες κτλ για μια απλή αγορά ακουστικών, φορτιστή, dockstation...
Ευχαριστώ!!!
![:)](http://www.iphonehellas.gr/frm/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![;D](http://www.iphonehellas.gr/frm/public/style_emoticons/default/grin.gif)
![:)](http://www.iphonehellas.gr/frm/public/style_emoticons/default/smile.gif)