Ελαττωματικά Ακουστικά (iPhone 3G)
#1
Δημοσίευση 23/04/2009 - 09:54
Μόλις κατάλαβα πως τα ακουστικά τα οποία ήταν στη συσκευασία του iPhone 3G είναι ελαττωματικά.
Μάλλον από την αρχή που το αγόρασα από τη Vodafone αλλά δεν είχα να τα συγκρίνω με άλλα,
αλλά τώρα που έπεσαν στα χεριά μου 2 άλλα σετ ακουστικών παρόμοιου πακέτου κατάλαβα πως έχουν πρόβλημα.
Το πρόβλημα είναι το εξής σε σύγκριση με τα άλλα 2 σετ που έπεσαν στα χέρια μου χθες και σήμερα:
- Καθόλου καλή ένταση, ποιότητα ήχου είτε από το iPhone είτε από το PC, MAC.
- Καθόλου καλή ένταση, ποιότητα μπάσου.
- Καθόλου καλή ποιότητα του μικροφώνου (δεν ακούγομαι καλά).
Η Ερωτηση μου είναι η εξείς...
Τα αλλάζει η vodafone τα ακουστικά;
Στο συμβόλαιο μου που υπέγραψα υπάρχει αποκατάσταση ακουστικών - φορτιστή - usb καλωδίου - κτλ...
Πήρα την Rainbow και μου είπε να απευθυνθώ στη Vodafone
Πήρα την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone και μου είπαν πως δε πρέπει να τα αλλάζουν...
Αλλά καλύτερα να πάω σε κάποιο κατάστημα...
Ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω;...
Αν τελικά δε μπορέσω να βρω άκρη απο που μπορώ να αγοράσω ακουστικά Apple;...
Εκτός της Rainbow γιατί ζητάνε ΑΦΜ, ταυτότητες κτλ για μια απλή αγορά ακουστικών, φορτιστή, dockstation...
Ευχαριστώ!!!
Ad
#2
Δημοσίευση 23/04/2009 - 14:49
20-25Ε κάνουν... 21Ε τα είχα πάρει από Vodafone 24E τα πήρα σήμερα από Γερμανό.
#3
Δημοσίευση 23/04/2009 - 15:01
Αλλά δε μπορώ να καταλάβω τι εννοείς με τον όρο να σπαταλήσω την εγγύηση μου...
Αλλά είσαι σίγουρος πως τα αλλάζουν;...
#4
Δημοσίευση 23/04/2009 - 15:04
Εμμμ κοιτά μπορεί μετά να πάθει κάτι πιο σοβαρό, που να κάνει να το φτιάξεις 150Ε και εσύ δεν θα έχεις εγγύηση για να γλυτώσεις τώρα 25Ε :/
#5
Δημοσίευση 23/04/2009 - 15:10
Ότι πάθει εκείνη τη περίοδο είτε στο αλλάζουν είτε στο φτιάχνουν όσες φορές και αν τους το πας...;
ή ξέρεις κάτι που δε ξέρω για την εγγύηση της Vodafone;...
#6
Δημοσίευση 23/04/2009 - 15:16
#7
Δημοσίευση 23/04/2009 - 15:20
Θα το ρωτήσω σήμερα σε κάποιο υποκατάστημα της Vodafone...
Και θα σου πω αύριο...!!!
#8
Δημοσίευση 23/04/2009 - 16:11
Quote
Αυτό δε νομιζω να ισχύει..Η εγγύηση ισχύει κανονικά για το συγκεκριμενο χρονικό διαστημα(1-2 χρονια).
Οσες φορες και αν σου χαλασει το προιον αυτο το διαστημα ειναι υποχρεωμενοι να στο καλυψουν στην εγγυηση,είτε αυτό λέγεται service είτε αντικατάσταση.
Τωρα αν η "κυριοι" της Vodafone,της Cosmote και της Apple λειτουργουν με αλλο τροπο δεν το γνωριζω..
Το μονο που γνωριζω ειναι οτι αν συμβαινει κατι τετοιο ειναι σίγουρα παράνομο..
#9
Δημοσίευση 24/04/2009 - 12:58
Εχθές πήγα σε ένα κατάστημα Vodafone της περιοχής μου και τους ρώτησα για την εγγύηση και για το πρόβλημα των ακουστικών μου.
1) Η εγγύηση ισχύει κανονικά για 1 χρόνο και όχι για μια φορά μόνο.
2) Με κάλεσαν σήμερα στο κινητό και μου είπαν να πάω Δευτέρα να παραλάβω τα νέα μου ακουστικά.
(Με την προϋπόθεση να τους πάω τα χαλασμένα πίσω, έτσι απλά...)
Μάλλον θα γνώριζαν πως θα ήταν ελαττωματική παρτίδα και τα αλλάζουν χωρίς πρόβλημα.
Όλα καλά μάλλον αλλά θα σας το επιβεβαιώσω 100% τη Δευτέρα!!!
Ευχαριστώ!!!
#10
Δημοσίευση 24/04/2009 - 13:45
Δυστυχώς τα παραπάνω δεν τα φαντάστηκα, είναι παρμένα από επίσημη απαντητική επιστολή της Vodafone στον Συνήγορο Του Καταναλωτή έπειτα από καταγγελία μου και είναι στη διάθεση οποιουδήποτε μου τη ζητήσει. Συγγνώμη για το off-topic αλλά κάτι τέτοια πρέπει να τα ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ. Εγώ πήρα Nokia 5800 και ησύχασα. Τουλάχιστον αν χαλάσει θα ξέρουν να το επισκευάσουν...
#11
Δημοσίευση 24/04/2009 - 14:09
Quote
τι εννοείς με αυτό? οι apple συσκευές αντικατάστασης είναι πάντα σε ζελατίνα και όχι σε κουτί με παρελκόμενα...
δεν σου αλλάζουν τα πάντα (φορτιστή, ακουστικά κλπ) αλλά μόνο την συσκευή.
1 φορά χρειάστηκε να το κάνω (καμμένο Pixel) και η συσκευή που μου έδωσαν ήταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ και άθικτη!
#12
Δημοσίευση 24/04/2009 - 15:03
Quote
Quote
τι εννοείς με αυτό? οι apple συσκευές αντικατάστασης είναι πάντα σε ζελατίνα και όχι σε κουτί με παρελκόμενα...
δεν σου αλλάζουν τα πάντα (φορτιστή, ακουστικά κλπ) αλλά μόνο την συσκευή.
1 φορά χρειάστηκε να το κάνω (καμμένο Pixel) και η συσκευή που μου έδωσαν ήταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ και άθικτη!
Από την επιστολή της Vodafone (σόρυ αλλά δεν θυμάμαι την ακριβή διατύπωση, τη ουσία όμως μας ενδιαφέρει): "η Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να αντικαθιστά ελλατωματικές συσκευές με άλλες Factory Refurbished οι οποίες όμως έχουν τα χαρακτηριστικά καινούριας συσκευής". Αυτό σημαίνει ότι προφανώς δεν θα σου δώσουν συσκευή με γρατζουνιές για παράδειγμα, μπορεί όμως η συσκευή που θα δώσουν να είναι rehoused (σε καινούριο "κουτί"). Η επιστολή γενικότερα έμπαζε από παντού και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο Συνήγορος Του Καταναλωτή δεν έκανε κάτι (τουλάχιστον μέχρι σήμερα).
#13
Δημοσίευση 24/04/2009 - 15:24
Quote
#14
Δημοσίευση 25/04/2009 - 01:09
Και μεταχειρισμενη να σου διναν παλι αλλο imei δε θα ειχε?
#15
Δημοσίευση 25/04/2009 - 10:10
Quote
Quote
Όπως ανέφερα και πιο πάνω απλά έκανα παράθεση μέρους του κειμένου ΕΠΙΣΗΜΗΣ επιστολής της Vodafone. Νομίζω πως δεν έχουν λόγο να αυτοδυσφημούνται . Και αν σου δώσω τη συσκευή μου που σαφώς έχει διαφορετικό ΙΜΕΙ από τη δική σου σημαίνει ότι πήρες καινούρια συσκευή?
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες