Υπάρχει κάποια λύση για όσους δεν έχουν κάνει jailbreak ?
Μιλάς με το πάροχο σου να στο απεν/ποιήσουν.
Δημοσίευση 12/02/2015 - 18:48
Μιλάς με το πάροχο σου να στο απεν/ποιήσουν.
Ευχαριστώ. Θα το κάνω
Δημοσίευση 12/02/2015 - 19:00
Κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών της WIND και μου είπαν να καλέσω το 1213.
Το έκανα και απενεργοποίησα τον τηλεφωνητή. Ελπίζω να σταματήσουν και οι χρεώσεις.
Δημοσίευση 21/09/2016 - 20:07
Σας παρακαλώ μπορείτε να μου πείτε αν υπάρχει τρόπος να μην γίνονται χρεώσεις αν πατάμε τον τηλεφωνητή από λάθος?
Δημοσίευση 21/09/2016 - 21:19
Μιλάς με το πάροχο σου να στο απεν/ποιήσουν.
Xμμμμ....
βρηκα και εγω τον μηνα αυτο γυρω στα 2,5Ε απο ακουσια πατηματα του τηλεφωνητη.
παλαιοτερα που ειχα επικοινωνησει με την βοντα μου ειχαν πει πως δεν μπορουν να κανουν τιποτα και εφοσον εχετε iphone θα πρεπει να προσεχετε γιατι καθε φορα που πατιεται θα χρεωνεστε.
Δημοσίευση 21/09/2016 - 21:24
Δημοσίευση 21/09/2016 - 21:33
Αρκεί να κοιτάξεις λίγα Post πιο πάνω.
Τα post τα κοίταξα αλλά δυστυχώς δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω.
Δημοσίευση 22/09/2016 - 08:03
Να επικοινωνησεις με τον παροχο σου φιλε μου και να ζητησεις να σου απενεργοποιησει τον τηλεφωνητη (αν γινεται) για να μην χρεωνεσαι.Τα post τα κοίταξα αλλά δυστυχώς δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω.
Δημοσίευση 22/09/2016 - 11:29
κάλεσα το 1285 πάτησα την επιλογή για το τηλεφωνητή για απενεργοποιηση ,τώρα πως θα καταλάβω ότι έχει γίνει όντως ?εκτός βέβαια από τις χρεώσεις στον λογαριασμό .
Δημοσίευση 22/09/2016 - 12:01
βγαίνει κανονικά.
Δημοσίευση 22/09/2016 - 12:28
προσοχή λοιπόν στο κουμπί ......άρε jb και που είσαι
0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες