Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Ενημέρωση (προς εσάς) Διαμαρτυρία (προς την Apple)


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
124 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#121   iLuxus

iLuxus

    iPH Hero

  • 5344 μηνύματα
  • Twitter:@iLuxus
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:apw_Ultra

Δημοσίευση 31/05/2011 - 20:45

..... χειρίσου το με πολύ κλάμα και πολύ ευγένεια και δεν θα χάσεις

Μόνο με ευγένεια, φτάνει! Μην το κάνουμε και 'Μάνα γιατί με γέννησες'!! (δεν υπάρχει λόγος να κλαυτείτε) .... ;-)

Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 31/05/2011 - 20:45

∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#122   AvgoustisP

AvgoustisP

    iPH Elite Poster

  • 2254 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:avgoustisp

Δημοσίευση 31/05/2011 - 21:43

Οκ.Ακολούθησα τις οδηγίες και αναμένω απάντηση.Ευχαριστώ για την βοήθεια. :blink: :unsure:

#123   AvgoustisP

AvgoustisP

    iPH Elite Poster

  • 2254 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:avgoustisp

Δημοσίευση 02/06/2011 - 19:28

Μου απάντησαν σήμερα και με ενημέρωσαν ότι για το όλο θέμα είναι υπεύθηνη η ALK και να μιλήσω μαζί τους.
Θα απευθηνθώ εκεί και θα ενημερώσω για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Επίσης επειδή είχα αγοράσει και το MLS talk&drive το οποίο είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ με τεράστιο lag και απαράδεκτους χάρτες έστειλα αίτημα για refund το οποίο και δέχτηκαν αμέσως.

Είναι η πρώτη φορά που συναντώ τέτοια εξυπηρέτηση από εταιρεία.Μπράβο στην Apple.

#124   alexakisd

alexakisd

    iPH Contributor

  • 1184 μηνύματα
  • Twitter:@alexakisdim
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:alexakisd@gmail.com

Δημοσίευση 02/06/2011 - 20:26

Μου απάντησαν σήμερα και με ενημέρωσαν ότι για το όλο θέμα είναι υπεύθηνη η ALK και να μιλήσω μαζί τους.
Θα απευθηνθώ εκεί και θα ενημερώσω για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Επίσης επειδή είχα αγοράσει και το MLS talk&drive το οποίο είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ με τεράστιο lag και απαράδεκτους χάρτες έστειλα αίτημα για refund το οποίο και δέχτηκαν αμέσως.

Είναι η πρώτη φορά που συναντώ τέτοια εξυπηρέτηση από εταιρεία.Μπράβο στην Apple.


η ALK θα σου απαντήσει πως πλέον δεν υπάρχουν "άδειες" για τους χάρτες στην ελλάδα και πως γενικά σταμάτησαν (αν το τσεκάρατε ήδη να τονίσω ότι μέσα σε 1 εβδομάδα η εν λόγω εταιρεία έχει αλλάξει την περιγραφή της πανευρωπαϊκής της εφαρμογής) να υποστηρίζουν ακόμα και την ελληνική γλώσσα.
ΑΜΕΣΑ, κάνε το μήνυμα που θα λάβεις προώθηση στην apple και εξήγησέ τους πως ενώ όταν το αγόρασες η ALK υποστήριζε full life time warranty, τώρα ξαφνικά δεν υποστηρίζει τίποτα απολύτως....

#125   AvgoustisP

AvgoustisP

    iPH Elite Poster

  • 2254 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:avgoustisp

Δημοσίευση 02/06/2011 - 21:20

η ALK θα σου απαντήσει πως πλέον δεν υπάρχουν "άδειες" για τους χάρτες στην ελλάδα και πως γενικά σταμάτησαν (αν το τσεκάρατε ήδη να τονίσω ότι μέσα σε 1 εβδομάδα η εν λόγω εταιρεία έχει αλλάξει την περιγραφή της πανευρωπαϊκής της εφαρμογής) να υποστηρίζουν ακόμα και την ελληνική γλώσσα.
ΑΜΕΣΑ, κάνε το μήνυμα που θα λάβεις προώθηση στην apple και εξήγησέ τους πως ενώ όταν το αγόρασες η ALK υποστήριζε full life time warranty, τώρα ξαφνικά δεν υποστηρίζει τίποτα απολύτως....

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.Θα τοκάνω και θα ενημερώσω.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες