Μόνο με ευγένεια, φτάνει! Μην το κάνουμε και 'Μάνα γιατί με γέννησες'!! (δεν υπάρχει λόγος να κλαυτείτε) .... ;-)..... χειρίσου το με πολύ κλάμα και πολύ ευγένεια και δεν θα χάσεις
Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 31/05/2011 - 20:45
Δημοσίευση 31/05/2011 - 20:45
Μόνο με ευγένεια, φτάνει! Μην το κάνουμε και 'Μάνα γιατί με γέννησες'!! (δεν υπάρχει λόγος να κλαυτείτε) .... ;-)..... χειρίσου το με πολύ κλάμα και πολύ ευγένεια και δεν θα χάσεις
Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 31/05/2011 - 20:45
∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼
Δημοσίευση 31/05/2011 - 21:43
Δημοσίευση 02/06/2011 - 19:28
Δημοσίευση 02/06/2011 - 20:26
Μου απάντησαν σήμερα και με ενημέρωσαν ότι για το όλο θέμα είναι υπεύθηνη η ALK και να μιλήσω μαζί τους.
Θα απευθηνθώ εκεί και θα ενημερώσω για οποιαδήποτε εξέλιξη.
Επίσης επειδή είχα αγοράσει και το MLS talk&drive το οποίο είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ με τεράστιο lag και απαράδεκτους χάρτες έστειλα αίτημα για refund το οποίο και δέχτηκαν αμέσως.
Είναι η πρώτη φορά που συναντώ τέτοια εξυπηρέτηση από εταιρεία.Μπράβο στην Apple.
Δημοσίευση 02/06/2011 - 21:20
Ευχαριστώ για την ενημέρωση.Θα τοκάνω και θα ενημερώσω.η ALK θα σου απαντήσει πως πλέον δεν υπάρχουν "άδειες" για τους χάρτες στην ελλάδα και πως γενικά σταμάτησαν (αν το τσεκάρατε ήδη να τονίσω ότι μέσα σε 1 εβδομάδα η εν λόγω εταιρεία έχει αλλάξει την περιγραφή της πανευρωπαϊκής της εφαρμογής) να υποστηρίζουν ακόμα και την ελληνική γλώσσα.
ΑΜΕΣΑ, κάνε το μήνυμα που θα λάβεις προώθηση στην apple και εξήγησέ τους πως ενώ όταν το αγόρασες η ALK υποστήριζε full life time warranty, τώρα ξαφνικά δεν υποστηρίζει τίποτα απολύτως....
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες