Macbook Pro & DOA πλάκα μας κάνουν?
#16
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:20
Ad
#17
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:20
http://support.apple.com/kb/HE57Αν μπεις στο site της Apple κάπου υπάρχει customer care ή customer service.
Σε αυτή την ιστοσελίδα υπάρχει το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών Ελλάδας(09.00 πμ έως 17.00 μμ). Τους παίρνεις (έχει αστική χρέωση) τους αναφέρεις το πρόβλημα και ζητάς e - mail για να επικοινωνήσεις απευθείας με την Apple.
Διαφορετικά αν δε βρεις άκρη ψάξε εδώ:
http://www.apple.com/contact/
http://www.apple.com/support/contact/
Τελευταία επεξεργασία από: zeledaki69, 18/07/2011 - 22:21
#18
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:24
ΟΠΟΥ και να πας ο τελικός αποδέκτης είναι η infoQuest ειτε εις γνώση του πελάτη είτε όχι η εγγύηση έπειτα από ενδεχόμενη επισκευή είναι της InfoQuest.
#19
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:27
Το κομμάτι με τις εγγυήσεις είναι μεγάλο ατελείωτο θέμα! Απλά στην Ελλάδα αν και υπάρχει ο ΦΕΚ που αναφέρει ότι καλύπτονται όλα τα αυτά τα είδη με 2ετή εγγύηση , υπάρχει το παραθυράκι που αναφέρει ότι ο κατασκευαστής στην χώρα του καλύπτει 2ετή εγγύηση και από εκεί και έπειτα ότι ισχύει για κάθε χώρα είναι αυτό που πρέπει να ακολουθούμε. Κοινώς στην Ελλάδα 1 έτος... , γι αυτό πέρα των iPhone που δεν υπάρχει επέκταση εγγύησης τα λοιπά Mac προιόντα είναι το marketing "τις χώρας μας" για να πωλούν τις επεκτάσεις
Αυτο δεν ειναι λιγο οξυμωρο που λες?
Σορρυ για το offtopic αλλα μια χαρα 2ετη εγγυηση υπαρχει ΚΑΙ σε αυτα τα προιοντα της Apple.
Απλα οταν η Apple δινει 1 χρονο, τον αλλον 1 χρονο ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να στον δωσει το καταστημα (εντος της Ε.Ε) που αγοραζεις το οποιοδηποτε προιον).
Απλα ειμαστε λιγο προβατακια σαν καταναλωτες και μασαμε ετσι ο,τι μας σερβιρουν.
Και φυσικα ειμαστε και "ωχαδερφιστες".
Αν "επιμεινουμε" λιγο μια χαρα 2ετη εγγυηση εχουμε.
Τα παραπανω δεν ειναι "λογια του αερου" ή δικες μου θεωριες.
Το εχω μελετησει το θεματακι και το εχω επιβεβαιωσει.
Οσο για το προβλημα σου φιλε,μιλα με το δικηγορο σου και πραξε αναλογως.
Μην το αφηνετε στην τυχη το θεμα και στο "δε βαριεσαι"..
#20
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:33
Το τηλέφωνο αυτό ( 00800 44145417 ) είναι της infoQuest.Λευτέρη στο λέω εκ πείρας μιας και εργάζομαι σε κατάστημα υπολογιστών και έχω αρκετές φορές επικοινωνία μαζί τους λόγο συνεργασίας..
ΟΠΟΥ και να πας ο τελικός αποδέκτης είναι η infoQuest ειτε εις γνώση του πελάτη είτε όχι η εγγύηση έπειτα από ενδεχόμενη επισκευή είναι της InfoQuest.
Καλά κρασιά δηλαδή...
Κρίμα πάντως.
Η viewsonic που έχω (οθόνη) αγορασμένη από Γερμανία (γιατί οταν την αγόρασα στην Ελλάδα κόστιζε διπλά λεφτά), χαλάει στους 18 μήνες.
Παίρνω το εξουσιοδοτημένο service Ελλάδος (Alman) και μετά από 2 μέρες μου φέρνουν καινούργια οθόνη (και μάλιστα 1 ίντσα μεγαλύτερη γιατί δεν είχαν αυτήν που είχα εγώ) με κούριερ και παραλαμβάνουν την παλιά...
#21
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:40
contactus.uk@euro.apple.com
Είναι το email της Apple στην Αγγλία. Από εκεί με είχαν εξυπηρετήσει και εμένα (άσχετα που είναι της Αγγλίας). Στείλε τους ακόμα και τώρα ένα email όπου θα αναφέρεις ακριβώς το πρόβλημα και το serial number της συσκευής σου. Αυτοί θα σου απαντήσουν μέχρι αύριο για το αν μπορούν να σε εξυπηρετήσουν ή αν πρέπει να απευθυνθείς στην Αμερική. Γράψε πως αν δεν μπορούν να σε σε εξυπηρετήσουν, να σου δώσουν ένα email απευθείας στην Apple για να αναφέρεις το πρόβλημα. Θα στο δώσουν δεν υπάρχει περίπτωση... Μην ξεχάσεις να πεις πως εδώ στην Ελλάδα δεν σε εξυπηρετούν και γι' αυτό θέλεις να μιλήσεις απ' ευθείας με το customer service της Apple. Ελπίζω να σε βοηθήσει...
#22
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:41
Απο Θεσσαλονικη δεν εισαι?
Το πας στην ELITE
http://service.madst...pos=v&chapter=4
και τελειωσες.
#23
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:42
Καλά κρασιά δηλαδή...
Κρίμα πάντως.
Η viewsonic που έχω (οθόνη) αγορασμένη από Γερμανία (γιατί οταν την αγόρασα στην Ελλάδα κόστιζε διπλά λεφτά), χαλάει στους 18 μήνες.
Παίρνω το εξουσιοδοτημένο service Ελλάδος (Alman) και μετά από 2 μέρες μου φέρνουν καινούργια οθόνη (και μάλιστα 1 ίντσα μεγαλύτερη γιατί δεν είχαν αυτήν που είχα εγώ) με κούριερ και παραλαμβάνουν την παλιά...
Οι συγκεκριμένοι είναι ΑΨΟΓΟΙ και στην εξυπηρέτηση τηλεφωνικά και στην αντικατάσταση των προϊόντων.Εκεί που δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις η κλάψεις είναι η Samsung..ΜΗΝ σου τύχει να τους ψάξεις για να βγάλεις άκρη γιατί κάηκες..Ο ένας πετάει το μπαλάκι στον άλλον..
Παίρνεις τηλέφωνο και λες γεια σας έχω μια οθόνη ταδε (Samsung) που να την στείλω για εγγύηση;(ΔΩΣΕ ΒΑΣΗ ΟΤΙ ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ Η ΙΔΙΑ Η SAMSUNG EKEI)
Θα καλέσετε λέει στην τάδε εταιρία όπου είναι αρμόδιοι στο τάδε νούμερο..Παίρνεις εκεί και σου λέει ο κυριούλης στην άλλη γραμμή:
Ναι..Ξέρετε τι γίνετε..., εμείς ήμασταν λέει αρμόδιοι μέχρι πριν ένα χρόνο(Η τάδε για μην εκθέσουμε ονόματα) τώρα είναι η samsung η ίδια αρμόδια..
ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙΣ...
Τελευταία επεξεργασία από: thanasis, 18/07/2011 - 22:46
#24
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:45
Φιλε Lefteri γιατι να στειλεις το MBP στην Αθηνα?
Απο Θεσσαλονικη δεν εισαι?
Το πας στην ELITE
http://service.madst...pos=v&chapter=4
και τελειωσες.
Στην InfoQuest τα στέλνουν και αυτοί στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης το οποίο είναι :
Μ. Αντύπα 41 57001 Πυλαία, Θεσσαλονίκη
Τους έχω πάρει αρκετές φορές στο παρελθόν.
#25
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:46
http://www.document....id=27&Itemid=99
#26
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:50
Στην InfoQuest τα στέλνουν και αυτοί στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης το οποίο είναι :
Μ. Αντύπα 41 57001 Πυλαία, Θεσσαλονίκη
Τους έχω πάρει αρκετές φορές στο παρελθόν.
Επειδη συνεργαζομαι με InfoQuest και προσφατα εστειλα ενα MBP για αλλαγη οθονης εντος εγγυησης,στην ELITE στη Ναυαρίνου έγινε η επισκευη.
#27
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:53
Τελευταία φορά που έστειλα για εγγύηση ήταν Μ.Αντύπα πριν κανένα 4μηνο .
#28
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:55
Πάντως στο μεταξύ άλλαξα τον σκληρό μόνος μου και έβαλα έναν 250ρι που είχα για τον δορυφορικό δέκτη και λειτουργεί πάλι, αλλά το θέμα είναι το γαμώτο, γιατί μιλάμε για ένα μηχάνημα σχεδόν 2 χιλιάρικα!
#29
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:58
Εγω για παραδειγμα το MBP το αγορασα κατευθειαν απο τα κεντρικα της InfoQuest στην Μ.Αντυπα οπως λες.
Σε περιπτωση service το πηγαινω στην ELITE.
Η εταιρια ειναι χρονια στο χωρο.Και εχω επισκεφτει και τα εργαστηρια τους στη Ναυαρινου.
Εμενα με παραξενευει που ειπαν στο παλικαρι να το στειλει στην Αθηνα..
Αντι να το παραπέμψουν ειτε στην ELITE ειτε ακομα και στην InfoQuest στην Πυλαια.
#30
Δημοσίευση 18/07/2011 - 23:00
Θα μιλήσω και με Elite αν είναι αύριο.
Πάντως στο μεταξύ άλλαξα τον σκληρό μόνος μου και έβαλα έναν 250ρι που είχα για τον δορυφορικό δέκτη και λειτουργεί πάλι, αλλά το θέμα είναι το γαμώτο, γιατί μιλάμε για ένα μηχάνημα σχεδόν 2 χιλιάρικα!
Μιλα με ELITE και θα σου πουν να πας το μηχανημα απο εκει με την αποδειξη αγορας.
Το service ειναι στην Ναυαρινου (Δ.Γούναρη) πάνω από την Αλεξάνδρου Σβώλου,ανεβαίνοντας στο αριστερο σου χερι.
Δε θυμαμαι ακριβως νουμερο τωρα αλλα εχει μεγαλη πινακιδι σε οροφο και θα τη δεις.
Τελευταία επεξεργασία από: yell0wsoldi3r, 18/07/2011 - 23:01
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες