Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* - - - - 1 ψήφοι

Macbook Pro & DOA πλάκα μας κάνουν?


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
53 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/07/2011 - 01:17

Μα η ίδια η Apple έχει στο εγχειρίδιο οδηγίες για το πως να αλλάξεις μόνος σου τον σκληρό.
Δεν λέει πουθενά οτι αυτή η αλλαγή παραβιάζει τους κανόνες εγγυήσεως.

Επίσης μάλλον δύσκολα μπορεί κάποιος να καταλάβει οτι αλλάχτηκε ο σκληρός αν ξαναβάλω τον παλιό πίσω.


Η αλλαγή σκληρού δε χαλά την εγγύηση. 85% σίγουρος.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   degothia

degothia

    iPH Enthousiast

  • 405 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS

Δημοσίευση 20/07/2011 - 01:23

παιδια σκεφτομαι να παρω ενα ΜΒP 17" απο κοτσοβολο.Πρεπει να προσεξω κατι συγκεκριμενο? γιατι με αυτα που ακουω το σκεφτομαι τωρα

#48   IronSafe

IronSafe

    iPH newbie

  • 49 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/07/2011 - 01:25

Φιλε, στο καταστημα που το πηρες.
Οχι μα μου service και χαζομαρες...πας εκει, το αφηνεις και λες "σε μιση ωρα θα περασω να παρω το καινουριο" και φευγεις.
Πας πισω σε μιση ωρα και αν δεν εχουν κανει τιποτα, παρε τηλεφωνο στην Apple και ξεκινα.
Ευκολακι ειναι.

#49   IronSafe

IronSafe

    iPH newbie

  • 49 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/07/2011 - 01:26

παιδια σκεφτομαι να παρω ενα ΜΒP 17" απο κοτσοβολο.Πρεπει να προσεξω κατι συγκεκριμενο? γιατι με αυτα που ακουω το σκεφτομαι τωρα

Να μην το παρεις απο εκει.
Εγω παντως απο Systemgraph εχω αγορασει τα παντα.

#50   Retired

Retired

    iPH Member

  • 284 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 20/07/2011 - 02:47

...και πάνω που με είχατε ψήσει ότι τα Mac δεν "σπάνε δεν χαλάνε",τα έχετε ατελείωτα χρόνια χωρίς σέρβις κ ότι δεν έχουν καμιά σχέση με τα υπόλοιπα ανακαλύπτω ότι λίγο πολύ όλοι έχετε περάσει από κάπου για κάτι μεσώ αυτού του ποστ.Έτσι θα το ξανασκευτω γιατί αλλιώς είναι να έχεις δώσει 700 κ να έχεις ένα ψιλοπροβληματακι,και αλλιώς 2500.και ενα toshiba που είχα ήμουν μηνιαίος πελάτης στην αντιπροσωπία άλλα τουλάχιστον οι άνθρωποι σε 30 λεπτά μου είχαν αλλάξει 2 φορές υπολογιστή κ μου είχαν ζητήσει και συγνώμη...

#51   IronSafe

IronSafe

    iPH newbie

  • 49 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/07/2011 - 10:17

...και πάνω που με είχατε ψήσει ότι τα Mac δεν "σπάνε δεν χαλάνε",τα έχετε ατελείωτα χρόνια χωρίς σέρβις κ ότι δεν έχουν καμιά σχέση με τα υπόλοιπα ανακαλύπτω ότι λίγο πολύ όλοι έχετε περάσει από κάπου για κάτι μεσώ αυτού του ποστ.Έτσι θα το ξανασκευτω γιατί αλλιώς είναι να έχεις δώσει 700 κ να έχεις ένα ψιλοπροβληματακι,και αλλιώς 2500.και ενα toshiba που είχα ήμουν μηνιαίος πελάτης στην αντιπροσωπία άλλα τουλάχιστον οι άνθρωποι σε 30 λεπτά μου είχαν αλλάξει 2 φορές υπολογιστή κ μου είχαν ζητήσει και συγνώμη...

όντως δεν σπάνε, δεν χαλάνε. πρόβλημα του δισκου ειναι απο την αρχή και μπορεί να συμβεί ακόμα και σε Toshiba.
το service ειναι πονεμένη ιστορία και απλά ειναι να μην σου τύχεί.
αλλα η λογική, χάλασε του ταδε, άρα θα χαλάσει και το δικό μου, δεν στέκει.
μηχανήματα ειναι. το θέμα ειναι τι έχει το ένα μέσα και τι το άλλο.
your choice

#52   Retired

Retired

    iPH Member

  • 284 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 20/07/2011 - 10:31

όντως δεν σπάνε, δεν χαλάνε. πρόβλημα του δισκου ειναι απο την αρχή και μπορεί να συμβεί ακόμα και σε Toshiba.
το service ειναι πονεμένη ιστορία και απλά ειναι να μην σου τύχεί.
αλλα η λογική, χάλασε του ταδε, άρα θα χαλάσει και το δικό μου, δεν στέκει.
μηχανήματα ειναι. το θέμα ειναι τι έχει το ένα μέσα και τι το άλλο.
your choice


Εγώ όμως δεν έκανα αναφορά σε μια βλάβη που είναι απολύτως λογική να συμβεί,εγώ είδα ότι όλοι όσοι γράψαν σε αυτό το ποστ είναι κάτοχοι Mac και όλοι είχαν η έχουν μια εμπειρία η επαφή με την αντιπροσωπία.Και όταν έχεις δώσει ένα 3πλασιο ποσό αγοράς το μόνο που σίγουρα δεν περιμένεις και δεν σου αντιστοιχεί είναι να έχεις μια κακή αντιπροσωπία.Αυτό που μου κάνει τεραστία εντύπωση δε είναι ότι η μαμά εταιρία Apple είναι καταπληκτική στην εξυπηρέτηση πελατών και όλο αυτό πως το επιτρέπει και το ανέχεται.Όσο για το Toshiba αν και η αντιπροσωπία ήταν έτσι όπως το έγραψα παραπάνω ακριβός,μπήκε και αυτή στα μάτια μου τουλάχιστον στην black list κατασκευαστών.Το έχω πουλήσει μετά την δεύτερη αντικατάσταση και δεν πρόκειται να ρισκάρω πάλι αγορά από αυτήν.

#53   IronSafe

IronSafe

    iPH newbie

  • 49 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/07/2011 - 10:43

Εγώ όμως δεν έκανα αναφορά σε μια βλάβη που είναι απολύτως λογική να συμβεί,εγώ είδα ότι όλοι όσοι γράψαν σε αυτό το ποστ είναι κάτοχοι Mac και όλοι είχαν η έχουν μια εμπειρία η επαφή με την αντιπροσωπία.Και όταν έχεις δώσει ένα 3πλασιο ποσό αγοράς το μόνο που σίγουρα δεν περιμένεις και δεν σου αντιστοιχεί είναι να έχεις μια κακή αντιπροσωπία.Αυτό που μου κάνει τεραστία εντύπωση δε είναι ότι η μαμά εταιρία Apple είναι καταπληκτική στην εξυπηρέτηση πελατών και όλο αυτό πως το επιτρέπει και το ανέχεται.Όσο για το Toshiba αν και η αντιπροσωπία ήταν έτσι όπως το έγραψα παραπάνω ακριβός,μπήκε και αυτή στα μάτια μου τουλάχιστον στην black list κατασκευαστών.Το έχω πουλήσει μετά την δεύτερη αντικατάσταση και δεν πρόκειται να ρισκάρω πάλι αγορά από αυτήν.

Εγω λέω οτι 3 Mac στην οικογενια δεν είχαν ποτέ πρόβλημα. Αν διαβάζεις όλα αυτά και δεν αγοράζεις επειδή σε κάποιον έτυχε ένα πρόβλημα, δεν θα πάρεις τιποτα στο τέλος. Τωρα με το service της Apple στην Ελλάδα κτλπ...ας μην το συζητήσουμε. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα και ουτε θέλω να εχω.

#54   Retired

Retired

    iPH Member

  • 284 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 20/07/2011 - 10:51

Αν δεν μιλήσουμε συζητήσουμε για αντιπροσωπία,3 πράγματα κάνουμε.
1)δημιουργούμε ένα είδος ταμπού,2)δεν μιλάμε για το 40% ενός αντικείμενου που λέγεται υποστήριξη,3)είμαστε offtopik. :lol:




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες