...και πάνω που με είχατε ψήσει ότι τα Mac δεν "σπάνε δεν χαλάνε",τα έχετε ατελείωτα χρόνια χωρίς σέρβις κ ότι δεν έχουν καμιά σχέση με τα υπόλοιπα ανακαλύπτω ότι λίγο πολύ όλοι έχετε περάσει από κάπου για κάτι μεσώ αυτού του ποστ.Έτσι θα το ξανασκευτω γιατί αλλιώς είναι να έχεις δώσει 700 κ να έχεις ένα ψιλοπροβληματακι,και αλλιώς 2500.και ενα toshiba που είχα ήμουν μηνιαίος πελάτης στην αντιπροσωπία άλλα τουλάχιστον οι άνθρωποι σε 30 λεπτά μου είχαν αλλάξει 2 φορές υπολογιστή κ μου είχαν ζητήσει και συγνώμη...
όντως δεν σπάνε, δεν χαλάνε. πρόβλημα του δισκου ειναι απο την αρχή και μπορεί να συμβεί ακόμα και σε Toshiba.
το service ειναι πονεμένη ιστορία και απλά ειναι να μην σου τύχεί.
αλλα η λογική, χάλασε του ταδε, άρα θα χαλάσει και το δικό μου, δεν στέκει.
μηχανήματα ειναι. το θέμα ειναι τι έχει το ένα μέσα και τι το άλλο.
your choice