
Τι αυτοκίνητο έχουν τα μέλη του φόρουμ;
#406
Δημοσίευση 24/02/2012 - 15:20
Sent from my iPhone 4s using Tapatalk.
Ad
#407
Δημοσίευση 24/02/2012 - 18:54
3gs, 4, 4s, 5, s4, 5s, 6,6+,6s+,6s, se, 7+,7,8+,Χ, XS max, xs - MacBookAir-Pro iPad 1,2,3,air. mini ipod4,ipod5,iPod nano,apple watch 1,2,3,4,5 , AirPods 1,2
#408
Δημοσίευση 24/02/2012 - 19:31
#409
Δημοσίευση 24/02/2012 - 19:42
Αν το αγαπας το αθλημα, δεν εχει σημασια τι εχεις..Βλέπω πεινάνε όλοι εδώ μέσα
Εγω έχω ένα ταπεινό VW polo του 2000
αλλά στα ματιά μου είναι σαν Ferrari..

Το πολο 6N η 6N2;
#410
Δημοσίευση 24/02/2012 - 19:48
Εχεις πμ
και συ

3gs, 4, 4s, 5, s4, 5s, 6,6+,6s+,6s, se, 7+,7,8+,Χ, XS max, xs - MacBookAir-Pro iPad 1,2,3,air. mini ipod4,ipod5,iPod nano,apple watch 1,2,3,4,5 , AirPods 1,2
#411
Δημοσίευση 24/02/2012 - 21:25
σκυλι κανονικο
#412
Δημοσίευση 13/03/2012 - 13:17

και πήγα στο πανέμορφο και οικονομικό Polo 1.2 TDI bluemotion

#413
Δημοσίευση 13/03/2012 - 13:40
Βλεπω αρκετα bluemotion τον τελευταιο καιρο, ωραιο αμαξακι δεν λεω, αλλα αναρωτιεμαι αν αξιζει να παρεις αυτο και γιατι να μην παρεις ενα 1.2 tsi που και πολυ πιο γρηγορο ειναι, και πολυ οικονομικο και ειναι και αρκετα εως πολυ πιο φτηνο..Εγώ πρόσφατα λόγο αυξημένης κατανάλωσης και περασμα του χρόνο έδωσα την πολυαγαπημένη μου Tusca
και πήγα στο πανέμορφο και οικονομικό Polo 1.2 TDI bluemotion
Τι καταναλωσεις βλεπεις;
#414
Δημοσίευση 13/03/2012 - 15:32
Βλεπω αρκετα bluemotion τον τελευταιο καιρο, ωραιο αμαξακι δεν λεω, αλλα αναρωτιεμαι αν αξιζει να παρεις αυτο και γιατι να μην παρεις ενα 1.2 tsi που και πολυ πιο γρηγορο ειναι, και πολυ οικονομικο και ειναι και αρκετα εως πολυ πιο φτηνο..
Τι καταναλωσεις βλεπεις;
Μεχρι στιγμής, χωρίς να προσπαθώ να είμαι φοβερα προσεκτικός για οικονομία, 5.1/100 μικτό κυκλο (κυρίως εντός πολης)
Με 1.48 το λίτρο, είναι συμφέρον. Και πέρα απο αυτό το diesel ειναι και πιο ανθεκτικός κινητήρας, λιγότερα έξοδα συντήρησης κτλ.
Επίσης για ταχύτητα, το TSI μπορεί να είχε διαφορά σε τελικές κτλ, αλλα σαν αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης, που δε πηγαίνεις π.χ πανω απο 120km/h, οι ροπές του diesel ειναι πολυ πολυ βολικές.
#415
Δημοσίευση 13/03/2012 - 15:58
Μου κανει εντυπωση γενικα γιατι ολο και περισσοτερα βλεπω να κυκλοφορουν..Μεχρι στιγμής, χωρίς να προσπαθώ να είμαι φοβερα προσεκτικός για οικονομία, 5.1/100 μικτό κυκλο (κυρίως εντός πολης)
Με 1.48 το λίτρο, είναι συμφέρον. Και πέρα απο αυτό το diesel ειναι και πιο ανθεκτικός κινητήρας, λιγότερα έξοδα συντήρησης κτλ.
Επίσης για ταχύτητα, το TSI μπορεί να είχε διαφορά σε τελικές κτλ, αλλα σαν αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης, που δε πηγαίνεις π.χ πανω απο 120km/h, οι ροπές του diesel ειναι πολυ πολυ βολικές.
Και σε ρωτησα για να δω, αν ισχυει εστω και λιγο το 3 κομμα κατι που δινει ως επισημη καταναλωση αν θυμαμαι καλα η vw.. Το οποιο δεν περιμενα να στεκει κ πολυ ετσι κ αλλιως, αλλα και τα 5 λιτρα ειναι καλη τιμη, αν μου μιλας και για κινηση στην πολη περισσοτερο. (πχ εγω ειμαι στα διπλα τουλαχιστον, σε βενζινη βεβαια)
Τωρα για την ανθεκτικοτητα συμφωνω, αλλα τα σερβις δεν ξερω αφου εχουν εξελιχτει αρκετα και οι diesel και ειδικα στην vw δεν ξερω τι γινεται.. Για τη ροπη συμφωνω επισης, νομιζω εχουν την ιδια τιμη πανω κατω με τον 1200 tsi.
#416
Δημοσίευση 13/03/2012 - 16:02
#417
Δημοσίευση 13/03/2012 - 17:38
Μου κανει εντυπωση γενικα γιατι ολο και περισσοτερα βλεπω να κυκλοφορουν..
Και σε ρωτησα για να δω, αν ισχυει εστω και λιγο το 3 κομμα κατι που δινει ως επισημη καταναλωση αν θυμαμαι καλα η vw.. Το οποιο δεν περιμενα να στεκει κ πολυ ετσι κ αλλιως, αλλα και τα 5 λιτρα ειναι καλη τιμη, αν μου μιλας και για κινηση στην πολη περισσοτερο. (πχ εγω ειμαι στα διπλα τουλαχιστον, σε βενζινη βεβαια)
Τωρα για την ανθεκτικοτητα συμφωνω, αλλα τα σερβις δεν ξερω αφου εχουν εξελιχτει αρκετα και οι diesel και ειδικα στην vw δεν ξερω τι γινεται.. Για τη ροπη συμφωνω επισης, νομιζω εχουν την ιδια τιμη πανω κατω με τον 1200 tsi.
Οχι καμια σχεση, σε ροπη το 1.2 diesel εχει περισσοτερες ροπες στις 2000 στροφες απο το αντιστοιχο 1.6 βενζινη. 180 με 176 για την ακριβεια. Απλα πανω απο τις 3000 στροφες το diesel δεν εχει να δωσει.
#418
Δημοσίευση 13/03/2012 - 18:05
Ναι το παλιοτερο 16αρι ειχε πιο λιγο, αλλα για το αντιστοιχο 1.2 TSΙ λεω.. Καπου εκει εχει νομιζω 17,8 κιλα κ αυτο κ επισης απο παρα πολυ χαμηλα..Οχι καμια σχεση, σε ροπη το 1.2 diesel εχει περισσοτερες ροπες στις 2000 στροφες απο το αντιστοιχο 1.6 βενζινη. 180 με 176 για την ακριβεια. Απλα πανω απο τις 3000 στροφες το diesel δεν εχει να δωσει.
#419
Δημοσίευση 13/03/2012 - 18:27
Ναι το παλιοτερο 16αρι ειχε πιο λιγο, αλλα για το αντιστοιχο 1.2 TSΙ λεω.. Καπου εκει εχει νομιζω 17,8 κιλα κ αυτο κ επισης απο παρα πολυ χαμηλα..
Βλεπω το βιβλιαρακι του τωρα:
Max torque lbs/ft - Nm
1.2 TSI 129 - 175
1.2 TDI 133 - 180
#420
Δημοσίευση 13/03/2012 - 18:46
Ειδες ελαχιστη διαφορα.. Πολυ μεγαλη ροπη παντως για 1200 δεν το συζητω, με τουρμπο η ντιζελ.. Αντιστοιχο ατμοσφαιρικο λιγο πανω απο το μισο θα ειχε..Βλεπω το βιβλιαρακι του τωρα:
Max torque lbs/ft - Nm
1.2 TSI 129 - 175
1.2 TDI 133 - 180
Καλα και τα αλογα, αλλα αυτη τη μπασταρδη ροπη του τουρμπο συνηθιζεις (η του ντιζελ) και αντε να γυρισεις σε ατμοσφαιρα μετα..
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 13
0 μέλη, 13 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες