Neurosima Hex
Το ξέρω ότι είναι παλιό παιχνίδι αλλά είναι πολύ καλό και πιστεύω ότι αξίζει να του αφιερώσω μια μίνι παρουσίαση το Neurosima Hex είναι ένα κλασικό επιτραπέζιο για το Ipad το οποίο παίζεται πολύ καλά με 2 ή περισσότερους παίκτες (μέχρι 4). Ένα απ τα μεγάλα θετικά του τίτλου είναι ότι δεν υπάρχει τίποτε κρυφό όλα γίνονται φανερά και η συσκευή δε χρειάζεται να γυρνάει από χέρι σε χέρι. Ένα δεύτερο πλεονέκτημα είναι ότι αν εξοικειωθείς με τους μηχανισμούς και τις μονάδες του παιχνιδιού μπορείς να το παίξεις άνετα ακόμη και στη μικρή οθόνη του Iphone (Φυσικά ο τίτλος είναι Universal). Το παιχνίδι έχει απίστευτο βάθος και στρατηγική και τις περισσότερες παρτίδες τις κερδίζει ο ικανότερος χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχει και ο παράγοντας της τύχης. Τέλος οι 8 διαφορετικές παρατάξεις (μαζί με όλα τα Expation) το άρτιο Pass and Play, και το πολύ καλό Online Multipalyer (Υποστηρίζει ασύγχρονη λειτουργία) εγγυούνται τη διάρκεια στο χρόνο ενός τίτλου που σίγουρα αξίζει τα λεφτά του.
Gameplay
To Neurosima μοιάζει κάπως με το Summoner Wars αν και η φιλοσοφία του διαφοροποιείται πάρα πολύ. Οι παίκτες διαλέγουν ο καθένας από μια φυλή (συνολικά 8 ). Κάθε φυλή αποτελείτε από 35 πλακίδια (φανταστείτε τα σαν τις κάρτες ενός Deck). Ανάμεσα σε αυτά βρίσκεται και το πλακίδιο του αρχηγείου το οποίο μπαίνει πρώτο στο πεδίο της μάχης. Στόχος του κάθε παίκτη είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πρόκληση ζημιάς στο αντίπαλο ή στα αντίπαλα αρχηγεία και αν είναι δυνατόν οι καταστροφή τους. Οι φυλές οι οποίες διαφοροποιούνται πολύ μεταξύ τους περιλαμβάνουν πλακίδια Units - Modules και Insant. Τα Units είναι η βασικές μονάδες του παιχνιδιού και έχουν διάφορες δυνατότητες επιθετικές αμυντικές κτλ. Τα Modules λειτουργούν σαν μονάδες υποστήριξης, που είτε ενισχύουν τα χαρακτηριστικά των δικών μας μονάδων είτε αποδυναμώνουν τα χαρακτηριστικά των αντίπαλων. Τέλος τα Insant λειτουργούν άμεσα και κάνουν μια λειτουργία πχ το Insant Sniper μόλις παιχτεί αφαιρεί μια αντίπαλη μονάδα απ το πεδίο της μάχης.
Εφόσον τοποθετηθούν τα αρχηγεία κάθε παίκτης τραβάει το πρώτο πλακίδιο και τοποθετεί μια μονάδα στο πεδίο της μάχης (προαιρετικά). Στη συνέχεια ακολουθούν γύροι κατά τη διάρκεια των οποίων οι παίκτες τραβούν 3 πλακίδια πετάνε το ένα και παίζουν τα δύο προσπαθώντας να τοποθετήσουν τις μονάδες τους με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους σε όσο το δυνατόν καλύτερες θέσεις για τη μάχη, ή τις μάχες που θα ακολουθήσουν.
* Ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι εφόσον έχουμε πετάξει το πλακίδιο που δε μας χρειάζεται και έχουμε μείνει με δύο μπορούμε να πετάξουμε και δεύτερο ή να μην το παίξουμε και να το κρατήσουμε. Έτσι την επόμενη φορά αυτό το πλακίδιο μένει στο χέρι μας και τραβάμε άλλα δύο ώστε να πετάξουμε το ένα κτλ.
Μάχη
Η μάχη γίνεται με 3 τρόπους 1) Υπάρχουν Insant πλακίδια με το σύμβολο της μάχης ο παίκτης που έχει ένα τέτοιο πλακίδιο στην κατοχή του μπορεί να το παίξει στη σειρά του και τότε η μάχη αρχίζει 2) Όταν το ταμπλό γεμίσει και δεν υπάρχουν κινήσεις το παιχνίδι μπαίνει αυτόματα σε μάχη 3) Στο τέλος του παιχνιδιού όταν όλα τα πλακίδια τελειώσουν δύνεται αυτόματα η τελική μάχη (Final Battle)
Κάθε μάχη χωρίζεται σε φάσεις και εδώ είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του τίτλου το οποίο και απογειώνει την στρατηγική : Κάθε μονάδα έχει πάνω της έναν αριθμό που δηλώνει σε ποια φάση της μάχης παίζει έτσι για παράδειγμα αν δύο μονάδες διασταυρώνονται και η μία έχει 2 ενώ η άλλη 3 θα επικρατήσει η δεύτερη εφόσον αυτή θα επιτεθεί πρώτη και η άλλη δεν θα έχει τη δυνατότητα να αντιδράσει στην περίπτωση που έχουν την ίδια προτεραιότητα θα επιτεθούν ταυτόχρονα και οι δύο και θα προκαλέσουν το ανάλογο damage σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά που έχουν. Ουσιαστικά στη μάχη οι παίκτες δεν παρεμβαίνουν με κανέναν τρόπο αλλά βλέπουν τα αποτελέσματα της στρατηγικής τους.
*Όπως ίσως να έγινε αντιληπτό το Neurosima Hex έχει τεράστιο βάθος και δεν είναι εύκολο να περιγραφεί ωστόσο πιστεύω ότι σας έδωσα μια ιδέα. Campaign για έναν παίκτη δεν υπάρχει αλλά η ΑΙ παίζει απίστευτα καλά και μάλλον υπερκαλύπτει αυτό το κενό
*Προσωπικά το μοναδικό μειονέκτημα που βρήκα είναι ότι τα αρχηγεία τα οποία έχουν 20 Hit points συνήθως δεν καταστρέφονται και έτσι στα περισσότερα παιχνίδια ο νικητής είναι αυτός που έχει προκαλέσει περισσότερη ζημιά στους αντιπάλους του. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή ώστε οι παίκτες να ρυθμίζουν τα Ηιτ Points (Δέκα θα ήταν καλά) ή να υπάρχουν περισσότερα πλακίδια γιατί τα 35 είναι μάλλον λίγα
http://www.youtube.com/watch?v=irJxGQ9-Nug
http://itunes.apple....d391297152?mt=8
Τελευταία επεξεργασία από: lula, 20/08/2012 - 11:13