Επιτέλους κατέβηκε το Sammoner War και αγοράστηκε κιόλας
Πολύ καλό game αλλά μερικά πράγματα δεν τα πρόσεξαν όσο έπρεπε στο μονό το βρήκα κάπως εύκολο εφόσον έκανα την πρώτη μου νίκη μετά από μόλις 3 παιχνίδια. Επίσης στο μονό πάντα ενώ το παιχνίδι έχει 8 deck η ΑΙ παίζει μόνο με τα 4 !!!! Campaign και Stoy Mode δεν έχει οπότε το βάρος πέφτει στο Online αλλά εδώ έχουμε πρόβλημα γιατί το Online είναι μεν πάρα πολύ καλό αλλά όταν δουλεύει γιατί αρκετές φορές οι Servers είναι Down (Αυτή τη στιγμή πάντως δουλεύουν). Κλείνοντας το παιχνίδι έχει και Pass and play το οποίο είναι πολύ καλό. Σε ότι αφορά το τεχνικό μέρος παρατηρήθηκαν μερικά κρασαρίσματα κυρίως σε Ipad 1 (προφανώς λόγο μνήμης) αλλά τίποτε σπουδαίο. που να δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα (παράδειγμα Magic the Gathering όπου ένα ολόκληρο mode του παιχνιδιού (Planechase) είναι unplayable).
Με δύο λόγια
Το παιχνίδι παίζεται πάνω σε ένα ταμπλό που συμβολίζει το πεδίο της μάχης. κάθε παίκτης έχει έναν Summoner και προσπαθεί να εξοντώσει τον αντίπαλο Summoner. Ο Summoner έχει στην κατοχή του μια τράπουλα η οποία έχει 2 ειδών κάρτες : Κάρτες πλασμάτων και κάρτες γεγονότων (Οι παίκτες μπορούν να φτιάξουν και δικά τους Decks). Η διαδικασία του παιχνιδιού γίνεται σε γύρους και κάθε γύρος περιλαμβάνει 6 φάσεις (1. Τράβηγμα καρτών. 2. Summon πλάσματος 3: Κάρτες γεγονότων ή τοίχος, 4. Μετακίνηση, 5. Επίθεση, 6. Δημιουργία μαγείας).
1: Τράβηγμα καρτών
Κάθε παίκτες πρέπει στην αρχή του γύρου να έχει 5 κάρτες στο χέρι για να γίνει αυτό τραβάει από το Deck του τόσες κάρτες όσες χρειάζονται για να συμπληρωθεί η πεντάδα δηλαδή αν έχει 3 κάρτες τραβάει άλλες δύο. Σημείωση: Όταν οι κάρτες του Deck τελειώσουν ο παίκτης δεν μπορεί να τραβήξει και παίζει με ότι κάρτες του έχουν μείνει
2: Summon πλάσματος
Σ' αυτή τη φάση οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να ξοδέψουν πόντους μαγείας και να βάλουν κάποια κάρτα πλάσματος που έχουν στο χέρι τους στο πεδίο της μάχης. Η κάθε κάρτα - πλάσμα περιλαμβάνει τα εξής χαρακτηριστικά : (Επίθεση: με πόσα ζάρια επιτίθεται το πλάσμα, Είδος επίθεσης : Rage ή Mele, Πόντοι ζωής : Όταν φτάσουν στο μηδέν το πλάσμα πεθαίνει και πάει στο Discard pile (νεκροταφείο) , Κόστος σε μαγεία : Πόσοι πόνοι μαγείας χρειάζονται να ξοδευτούν για να μπει το πλάσμα στην μάχη, Ικανότητα: Ξεχωριστό χαρακτηριστικό του κάθε πλάσματος που πολλές φορές αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού)
3: Γεγονότα
Οι κάρτες γεγονότων παίζονται από τον κάθε Summoner με οποιαδήποτε σειρά και χωρίς κόστος εκτός από αυτές στην ίδια φάση ο παίκτης παίζει και τις κάρτες τοίχους (ο κάθε τοίχος εκτός του ότι προσφέρει κάλυψη (κυρίως από range επιθέσεις χρησιμεύει και στη φάση 2 εφόσον κάθε πλάσμα που μπαίνει στο παιχνίδι πρέπει να τοποθετηθεί δίπλα, μπροστά ή πίσω από τοίχο). Με άλλα λόγια τα γεγονότα είναι σαν Spell τα οποία είτε προσθέτουν χαρακτηριστικά στα δικά μας πλάσματα είτε κάνουν ζημιά στον αντίπαλο και ου το κάθε εξής
3. Μετακίνηση
Σε αυτή τη φάση ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να μετακινήσει 1 έως 3 πλάσματα με σκοπό να τα το τοποθετήσει σε καλύτερες θέσεις μάχης το κάθε πλάσμα μπορεί να μετακινηθεί 2 θέσεις (εκτός κι αν έχει διαφορετικές ικανότητες). Ο Summoner είναι κανονικό κομμάτι στο παιχνίδι και μετακινείται κι αυτός αν θέλει ξοδεύοντας έναν από τους 3 πόντους μετακίνησης. Σημείωση :Ο πρώτος παίκτης που ξεκινάει να παίζει στο παιχνίδια αρχίζει απευθείας από τη φάση της μετακίνησης
4. Επίθεση
Εφόσον έχουμε ολοκληρώσει τις κινήσεις μας περνάμε στη φάση επίθεσης με τα πλάσματα μας (σ' αυτή τη φάση ο summoner λειτουργεί κι αυτός σαν πλάσμα). Όπως και στη μετακίνηση και εδώ έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε μέχρι 3 επιθέσεις οι οποίες είναι δύο ειδών με βάση το είδος επίθεσης του κάθε πλάσματος. Mele : Μάχη σώμα με σώμα τα πλάσματα που έχουν στην κάρτα τους το εικονίδιο αυτό (σπαθί) για να επιτεθούν πρέπει να βρίσκονται σε μία από τις τέσσερις θέσεις δίπλα στο αντίπαλο πλάσμα (όχι διαγώνια). Range - Επίθεση από απόσταση : Αν το πλάσμα μας έχει το εικονίδιο Range (τόξο) επιτίθεται από απόσταση μέχρι τρία κουτάκια - απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην υπάρχει κανένα εμπόδιο (τοίχος) η πλάσμα ανάμεσα σ' αυτά. για να γίνει η επίθεση το πλάσμα μας ρίχνει τόσα ζάρια όση είναι η επίθεση του (δηλαδή αν έχει επίθεση 3 ρίχνει τρία ζάρια) και για κάθε ζάρι που φέρνει μεγαλύτερο ίσο του 3 αφαιρεί έναν πόντο ζωής από το αντίπαλο πλάσμα ή summoner. Αν ένα αντίπαλο πλάσμα σκοτωθεί τότε ο παίκτης που το σκότωσε κερδίζει για αυτό έναν πόντο μαγείας
6. Δημιουργία μαγείας
Η πιο απλή αλλά ταυτόχρονα η σημαντικότερη φάση του παιχνιδιού σ' αυτήν οι παίκτες θυσιάζουν κάρτες που έχουν στο χέρι τους και για κάθε κάρτα που θυσιάζεται και χάνεται για πάντα παίρνουν έναν πόντο μαγείας. Εδώ θέλει ιδιαίτερη προσοχή γιατί η αλόγιστη χρήση μαγείας αποδυναμώνει το Deck ενώ η ελλιπής δε μας αφήνει να χρησιμοποιήσουμε τα καλύτερα μας πλάσματα, τα οποία συνήθως κάνουν και τη διαφορά στη μάχη
* Τέλος όταν ορισμένες κάρτες έχουν τη δυνατότητα να παιχτούν σε νεκρές φάσεις αυτό εμφανίζεται στα δεξιά εκεί που φαίνονται οι φάσεις του παιχνιδιού με συν + αν είναι στην αρχή του Γύρου και μείον - αν είναι στο τέλος
* Οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν το δικό τους Deck (πριν απ το παιχνίδι) και να παίζουν μ΄αυτό
*Οι κάρτες πλασμάτων περιλαμβάνουν : Έναν summoner για κάθε φυλή και από και και πέρα υπάρχον τα κοινά πλάσματα (Common) οι ήρωες (Champions) και οι μισθοφόροι (είναι κάρτες ουδέτερες που δεν ανήκουν σε κάποια φυλή αλλά μπορούν να προστεθούν στο Deck μας και να αλλάξουν τα δεδομένα.)
http://itunes.apple....48?ign-mpt=uo=4