Αυτό που γνωρίζω είναι πως αφού κάνεις αίτηση για φορητότητα στο πάροχο, κλείνεις εκεί.
Δεν έχει πλεον το κλασσικό, "περιμένω τηλ για καλύτερη πρόταση απο εκεί που είμαι τώρα".
Πλέον η διαδικασία επισπεύδεται και το τμήμα προσφορών δεν ενημερώνεται.
Δημοσίευση 22/11/2014 - 02:07
Αυτό που γνωρίζω είναι πως αφού κάνεις αίτηση για φορητότητα στο πάροχο, κλείνεις εκεί.
Δεν έχει πλεον το κλασσικό, "περιμένω τηλ για καλύτερη πρόταση απο εκεί που είμαι τώρα".
Πλέον η διαδικασία επισπεύδεται και το τμήμα προσφορών δεν ενημερώνεται.
Δημοσίευση 22/11/2014 - 02:11
Αισθανομαι πολυ κοροιδο διαβαζοντας τα παραπανω.Ειμαι πανω απο 10 χρονια στην cosmo τα τελευταια 4 με μεγαλα παγια.Αφου τελειωσε το συμβολαιο διετιας που ειχα εμεινα 6 μηνες χωρις να κανω καμια κινηση γιατι στην παλια δουλεια μου επιανε μονο cosmo μεχρι που εφυγα κ αποφασισα ν αρχισω τα τηλ αρχες καλοκαιριου να δω τι μου προσφερει η καθε εταιρια για το τυπου red 1.Wind k Voda παιζανε στα 50 ενω η cosmo στα 60 κ με μια ψευτο εκπτωση στο παγιο λογω επιδοτησης γυρω στα 50 κατι που μετα ΦΠΑ κτλ βγαινει 62,5.Εμεινα βεβαια cosmo γιατι λογω πολυ καλυτερου σηματος κ ελαχιστης διαφορας στο παγιο την προτιμησα.Τωρα βλεπω αυτες τις τιμες που αναφερθηκαν σε προηγουμενα posst συν τις προσφορες που παιζουν συνηθως καθε Αυγουστο και μου την εχει δωσει.Απ οτι καταλαβα τωρα ειναι αργα για να κανω κατι κ αμα το κολπο με την φορητοτητα πλεον δεν ισχυει πανε κ οι τελευταιες ελπιδες για παζαρια.Αλλη λυση?
Δημοσίευση 22/11/2014 - 02:17
Δημοσίευση 22/11/2014 - 02:48
Μισό λεπτό ρε παιδιά.Δηλαδή αυτό που λέτε είναι πως αν εμένα που σε λίγο καιρό λήγει το συμβόλαιό μου στην Cosmote και κάνω άνοιγμα στη Vodafone για φορητότητα,η Cosmote θα το αφήσει έτσι δίχως να μου κάνει προσφορά για να με κρατήσει![]()
Δημοσίευση 22/11/2014 - 03:25
Η διαδικασία είναι αυτή που ίσχυε,3 εργάσιμες.Αν προλάβουν να σε καλέσουν και να στείλεις ακυρωτικά..
9. Πόσος χρόνος απαιτείται για τη μεταφορά του αριθμού μου;
Και για τη σταθερή και για την κινητή τηλεφωνία, η υλοποίηση της φορητότητας των αριθμών των συνδρομητών θα πρέπει να ολοκληρωθεί το αργότερο σε 3 εργάσιμες μέρες από την υποβολή της αίτησης φορητότητας από το συνδρομητή. Στην περίπτωση της συνυποβολής αιτήσεων φορητότητας και πλήρους αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου, η μεταφορά αριθμού διεκπεραιώνεται την ημέρα παράδοσης του πλήρους αποδεσμοποίητου τοπικού βρόχου.
Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που η αίτηση φορητότητας αριθμού δεν έχει υλοποιηθεί εντός 2 μηνών από την υποβολή της στον πάροχο-δέκτη από το συνδρομητή, αυτή ακυρώνεται αυτοδικαίως.
http://www.eett.gr/o...FAQS/Number/#q9
Δημοσίευση 22/11/2014 - 09:08
Η διαδικασία είναι αυτή που ίσχυε,3 εργάσιμες.Αν προλάβουν να σε καλέσουν και να στείλεις ακυρωτικά..
9. Πόσος χρόνος απαιτείται για τη μεταφορά του αριθμού μου;
Και για τη σταθερή και για την κινητή τηλεφωνία, η υλοποίηση της φορητότητας των αριθμών των συνδρομητών θα πρέπει να ολοκληρωθεί το αργότερο σε 3 εργάσιμες μέρες από την υποβολή της αίτησης φορητότητας από το συνδρομητή. Στην περίπτωση της συνυποβολής αιτήσεων φορητότητας και πλήρους αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου, η μεταφορά αριθμού διεκπεραιώνεται την ημέρα παράδοσης του πλήρους αποδεσμοποίητου τοπικού βρόχου.
Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που η αίτηση φορητότητας αριθμού δεν έχει υλοποιηθεί εντός 2 μηνών από την υποβολή της στον πάροχο-δέκτη από το συνδρομητή, αυτή ακυρώνεται αυτοδικαίως.
http://www.eett.gr/o...FAQS/Number/#q9
Δημοσίευση 22/11/2014 - 09:13
Μέσα σε αυτές τις 6 ώρες όμως δεν μπορεί να σου κάνει αντιπρόταση;Από 24 Νοεμβρίου αλλάζει το καθεστώς και θα βγει και επίσημη ανακοίνωση στην ΕΕΤΤ .
Πλέον σε 6 ώρες θα γίνεται η αλλαγή από τον ένα πάροχο στον άλλον. Με αλλά λόγια εάν εγώ είμαι στην Cosmote και πάω και κάνω αίτηση φορητότητας στην wind με το που στέλνει η wind το αίτημα στην COSMOTE η Cosmote σε 6 ώρες θα πρέπει να δώσει την γραμμή.
Τελευταία επεξεργασία από: TaDrik, 22/11/2014 - 09:14
Δημοσίευση 22/11/2014 - 09:13
Δημοσίευση 22/11/2014 - 09:23
Δημοσίευση 22/11/2014 - 09:35
Δημοσίευση 22/11/2014 - 09:39
Πιστεύω οτι εάν η εταιρία δώσει το ΟΚ για την μεταφορά της γραμμής μέσα στις 6 ώρες μετα το courier μπορεί να έρθει οπότε θέλει. Απλά μέχρι να αλλάξεις κάρτα θα είσαι με τον παλιό πάροχο.Αυτό το 6ωρο πως θα εφαρμοστεί όταν η παράδοση της κάρτας με courier θέλει τουλάχιστον 2 μέρες βάση ραντεβού που συμφωνείται. Ίσως εκεί υπάρχει κάποιος επιπλέον κερδίσμενος χρόνος για αντιπρόταση;
Τελευταία επεξεργασία από: TaDrik, 22/11/2014 - 09:40
Δημοσίευση 22/11/2014 - 09:46
καλημερα
εγω τοχω γυρισει σε καρτα εδω και ενα χρονο(γυρω στο 50αρι πληρωνα πριν) και συνεχιζω να κερδιζω μια χαρα
σου στελνουν προσφορες με sms και μου βγαινει κατω απο 20 ευρω για ομιλια και ιντερνετ το μηνα
αρα και να αλλαξουν τον τροπο της φορητοτητας υπαρχει και αλλη λυση
Τελευταία επεξεργασία από: leon00, 22/11/2014 - 09:48
Δημοσίευση 22/11/2014 - 09:50
Αναμένοντας κάτι πιο επίσημο, αυτό είναι το μόνο που βρήκα προς το παρόν:
Το έργο ήταν ευρέως γνωστό στον κύκλο της κινητής τηλεφωνίας. Επίσημα οι τιμές στα προγράμματα κινητής τηλεφωνίας των εταιριών είναι αυτές που αναγράφονται στους καταλόγους των καταστημάτων. Ανεπίσημα εάν μιλήσεις με τον πωλητή της εκάστοτε εταιρίας σου αναφέρει ότι σε περίπτωση φορητότητας οι τιμές των προγραμμάτων έχουν σημαντικές εκπτώσεις. Δηλαδή εάν αποφασίσεις να πάρεις την γραμμή του κινητού σου από την μία εταιρία σε μία άλλη στο πρόγραμμα μπορείς να κερδίσεις εώς και 60% έκπτωση στο πάγιο. Αυτό σημαίνει ότι ένα πρόγραμμα που στον κατάλογο κοστίζει 60 ευρώ πάγιο ο πελάτης που θα κάνει φορητότητα θα το πληρώσει 24 ευρώ.
Όταν τελείωνες με το συμβόλαιο σου και ήθελες λοιπόν μία καλή προσφορά από την εταιρία σου ο πιο γνωστός και διαδεδομένος τρόπος ήταν να κάνεις μία αίτηση φορητότητας σε μία ανταγωνίστρια εταιρία να σου κάνουν αυτήν την δελεαστική προσφορά και αμέσως η εταιρία που ήσουν μέχρι τώρα σε έπαιρνε τηλέφωνο και σου έδινε την ίδια προσφορά ή και καλύτερη! Η υπηρεσία win back/ recall όπως την αναφέρουν είχε αυτή την φοβερή ευελιξία στο να σου προσφέρει προγράμματα με μεγάλες εκπτώσεις. Αυτή η υπηρεσία ενεργοποιείται όμως μόνο όταν χτυπήσει το καμπανάκι της φορητότητας στην εταιρία στην οποία βρίσκεσαι.
Από την Δευτέρα 24/11/2014 τα πράγματα αλλάζουν σύμφωνα με την νέα απόφαση που έκδόθηκε από την ΕΕΤΤ. Σε περίπτωση που κάποιος κάνει αίτηση φορητότητας, μέσα σε 6 ώρες θα έχει πάρει έγκριση από την εταιρία του δότη για να φύγει η γραμμή και η εταιρία που τον δέχεται θα μπορεί άμεσα (μετά από 6 ώρες) να ενεργοποιήσει την γραμμή. Σε περίπτωση που ο δότης δεν έχει προλάβει να δώσει έγκριση -εφόσον το ΑΦΜ και τα στοιχεία κατόχου ταυτίζονται με τον χρήστη της γραμμής- η έγκριση θα ενεργοποιείται αυτόματα και η νέα εταιρία θα μπορεί να ενεργοποιήσει την γραμμή.
Με αυτόν τον τρόπο η υπηρεσία winback/recall ακόμη και καλύτερη προσφορά να δώσει στον πελάτη της από την εταιρία που έχει κάνει αίτηση, θα είναι πολύ δύσκολο να τον προλάβει να μην ενεργοποιηθεί στην νέα εταιρία. Δηλάδη μέσα σε ένα δίαστημα 6 ωρών θα πρέπει να προλάβει το winback/recall να βρει τον πελάτη, να συμφωνήσει το deal, και να προλάβει ο πελάτης να ακυρώσει την αίτησή του, που εφόσον έχει υπόγραψει, πολύ δύσκολα θα προλάβει να μην ενεργοποιηθεί. Ακόμη και φαξ ακύρωσης να στείλει στην νέα εταιρία τα φαξ επεξεργάζονται ανά 1-2 ώρες και μοιράζονται στα αντίστοιχα τμήματα.
Παλιότερα η διαδικασία της φορητότητας διαρκούσε πέριπου 3 μέρες όποτε και προλάβαινε ο πελάτης να ακυρώσει το αίτημά του.
Μετά από αυτές τις αλλάγες θα πρέπει ο εκάστοτε πελάτης να είναι πλέον σίγουρος ότι θέλει να κάνει αίτηση φορητότητας.
Αναμένουμε πάντα και την επίσημη ανακοίνωση της ΕΕΤΤ που θα ορίζει και το πλαίσιο όλου αυτού.
Αυτό πάντως που διακρίνω είναι ότι απλά η διαδικασία επισπεύδεται πάρα πολύ. Κατά τα άλλα δεν αλλάζει κάτι.
Εφόσον λοιπόν οι εταιρείες θέλουν να κρατήσουν πελάτες, απλά θα προσαρμοστούν επιστρέφοντας σε καταστάσεις παλιότερες, που οι επιδοτήσεις και οι προσφορές άνοιγαν χωρίς να δεχτούν αιτήματα φορητότητας. Ή αυτό ή όλη η διαδικασία των callback θα γίνεται με ρυθμούς αστραπής!
Δημοσίευση 22/11/2014 - 10:23
Αναμένοντας κάτι πιο επίσημο, αυτό είναι το μόνο που βρήκα προς το παρόν:
Αναμένουμε πάντα και την επίσημη ανακοίνωση της ΕΕΤΤ που θα ορίζει και το πλαίσιο όλου αυτού.
Αυτό πάντως που διακρίνω είναι ότι απλά η διαδικασία επισπεύδεται πάρα πολύ. Κατά τα άλλα δεν αλλάζει κάτι.
Εφόσον λοιπόν οι εταιρείες θέλουν να κρατήσουν πελάτες, απλά θα προσαρμοστούν επιστρέφοντας σε καταστάσεις παλιότερες, που οι επιδοτήσεις και οι προσφορές άνοιγαν χωρίς να δεχτούν αιτήματα φορητότητας. Ή αυτό ή όλη η διαδικασία των callback θα γίνεται με ρυθμούς αστραπής!
Δημοσίευση 22/11/2014 - 10:43
0 μέλη, 8 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες