Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία

Έχω την ιδέα... και?


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
7 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   byoshi

byoshi

    iPH newbie

  • 32 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 16/11/2011 - 19:14

Καλησπέρα!

Είμαι άσχετος με όλα αυτά..!

Μου ήρθε όμως μια ιδέα για game. Αλλά εγώ δεν έχω ιδέα από programming/developing. Απλά έχω την ιδέα.

Και τώρα έρχομαι εδώ να ρωτήσω 2-3 πραγματάκια. Όποιος ενδιαφερθεί να απαντήσει τον ευχαριστώ προκαταβολικά...

[Αρχικά να πω οτι το game μου δεν είναι κανένα παιχνίδι τύπου Lineage με full graphics, απέραντες πιστες και γενικά πολύ απαιτητικό. Είναι παιχνίδι βασισμένο σε άθλημα, οποτε όλα διαδραματίζονται μέσα σε στάδιο. Πάμε τώρα στις ερωτήσεις...]

1) Έχω την ιδέα... Τι (και ποιον) χρειάζομαι μέχρι ένα παιχνίδι να είναι έτοιμο?

2) Μπορεί ένα άτομο να ασχοληθεί με αυτό ή θα πρέπει να βρω κάποιον για το προγραμματισμό, κάποιον για effect, κάποιον για designer?

3) Μπορεί κάποιος να μου εκτιμήσει περίπου το κόστος, υπολογίζοντας τις αμοιβές των ατόμων που θα υλοποιήσουν το game μου? Και τέλος...

4) Μπορεί κάποιος να μου αναφέρει επιγραμματικά, ποια είναι τα στάδια που θα περάσει το app? Από την "ιδέα" μέχρι το ανέβασμα στο Appstore?

Eυχαριστώ για την υπομονή σας.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   byoshi

byoshi

    iPH newbie

  • 32 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 17/11/2011 - 17:45

Κανείς;

#3   ipad

ipad

    iPH Contributor

  • 949 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/11/2011 - 17:46

no comments..........

#4   giannisg2004

giannisg2004

    iPH Contributor

  • 914 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/11/2011 - 17:55

Κοίταξε, ίσως δέν έχεις υπολογίσει καλά τό κόστος.