μονομερης αυξηση συμβολαιου wind και σπασιμο συμβολαιου
#46
Δημοσίευση 18/02/2012 - 19:02
Ad
#47
Δημοσίευση 18/02/2012 - 19:09
Οι συνδρομητες λογω της ανωτερω αυξησης εχουν δικαιωμα να καταγγειλουν την συμβαση τους αζημιως εντος ενος μηνος απο την παρουσα ανακοινωση οφειλοντας να προβουν στην εκπληρωση των εκ του νομου και της συμβασεως τους απορρεουσων υποχρεωσεων τους."
ναι αλλα βλεπετε τι λεει στο τελος της ανακοινωσης?
Προφανώς αυτό το τελευταίο εννοεί αν εχεις καποιο λογαριασμό τελευταίο να πληρωσεις μετα την καταγγελία
#48
Δημοσίευση 18/02/2012 - 19:16
#49
Δημοσίευση 18/02/2012 - 20:01
Τελευταία επεξεργασία από: Atom, 18/02/2012 - 20:01
#50
Δημοσίευση 18/02/2012 - 21:46
Κάτσε ρε φίλε, δηλαδή με ποιο δικαίωμα ο παροχός αλλάζει τις χρεώσεις σε παλιούς συνδρομητές? Αυτό δε σε πειράζει αλλα σε πειράζει να διεκδικεί ο κάθε ένας μας αυτό που δικαιούτε?Το topic από μόνο του είναι αστείο. Γιατί δεν κάνετε από το πρωί μέχρι το βράδυ φορητότητα να αγοράζετε τζάμπα iPhone; Σας φταίνε οι πάροχοι που δεν σας κάνουν το χατίρι να σας το χαρίσουν; Δηλαδή πάνω στην κουτοπονηριά να έχουμε και το δίκιο με το μέρος μας... Για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε... Τόσο απλά.
Αν ο παροχός θέλει να είναι σωστός, οφείλει να εφαρμόσει το νέο τιμοκατάλογο σε νέα συμβόλαια και όχι σε παλιούς συνδρομητές. Δηλαδή εσένα αν σε πείοτι σε κάνει αύξηση στο πάγιο 100 ευρώ επειδή γουστάρει θα του πείς ευχαριστώ?? Λίγο ύποπτο φίλε το μήνυμα σου, και στο κάτω κάτω εσένα τη σε πειράζει, μέτοχος της wind είσαι?
#51
Δημοσίευση 18/02/2012 - 21:55
επισης εχω καινουργιο 2ετες συμβολαιο μαζι τους , πριν 1 μηνα το εκανα
μπορω να το σπασω ?
Τελευταία επεξεργασία από: TheRelumer, 18/02/2012 - 21:56
#52
Δημοσίευση 18/02/2012 - 22:31
Πες τα ρε φιλε!!Εμενα παντως που ημουν σε ενα προνομιακο προγραμμα της vodafone(εταιρικο) για τους νεους συνδρομητες εκαναν αυξηση αλλα εμενα διατηρησαν την τιμη εκει που ημουν!Μιση τιμη πληρωνω σε σχεση με τους νεους!Και ετσι πρεπει γιατι γ αυτο το λογο εκανα συμβολαιο!Κάτσε ρε φίλε, δηλαδή με ποιο δικαίωμα ο παροχός αλλάζει τις χρεώσεις σε παλιούς συνδρομητές? Αυτό δε σε πειράζει αλλα σε πειράζει να διεκδικεί ο κάθε ένας μας αυτό που δικαιούτε?
Αν ο παροχός θέλει να είναι σωστός, οφείλει να εφαρμόσει το νέο τιμοκατάλογο σε νέα συμβόλαια και όχι σε παλιούς συνδρομητές. Δηλαδή εσένα αν σε πείοτι σε κάνει αύξηση στο πάγιο 100 ευρώ επειδή γουστάρει θα του πείς ευχαριστώ?? Λίγο ύποπτο φίλε το μήνυμα σου, και στο κάτω κάτω εσένα τη σε πειράζει, μέτοχος της wind είσαι?
#53
Δημοσίευση 19/02/2012 - 18:45
τοσο απλα φτασαμε εδω γιατα τοσα χρονια δεν μιλαει κανεις αγαπητεΤο topic από μόνο του είναι αστείο. Γιατί δεν κάνετε από το πρωί μέχρι το βράδυ φορητότητα να αγοράζετε τζάμπα iPhone; Σας φταίνε οι πάροχοι που δεν σας κάνουν το χατίρι να σας το χαρίσουν; Δηλαδή πάνω στην κουτοπονηριά να έχουμε και το δίκιο με το μέρος μας... Για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε... Τόσο απλά.
αστειο ειναι αυτο που λες εσυ!!οποτε γουσταρουν κανουν μια αυξηση και εμεις να μην μιλαμε γιατι ειμαστε large!!!τοτε τι ρολο βαρανε τα συμβολαια
οπως δενουν εμενα με το συμβολαιο τους το οποιο αυτοι με βαζουν να υπογραψω ετσι απλα τους δενω και εγω!!!
ετσι απλα το μονο που συμφωνω μαζι σου!
#54
Δημοσίευση 19/02/2012 - 18:54
#55
Δημοσίευση 19/02/2012 - 19:03
Παιδια νομίζω τα μπερδεύεται τα πράγματα, τα συμφέροντα των πολυεθνικών δεν έχουν καμία σχέση με την κατάσταση της Ελλάδος,. Ναι λοιπών για αυτά τα ψωρο δευτερόλεπτα πρέπει όλοι να κάνουν διακοπή συμβολαίου αζημίως...Απο τη στιγμή που το συμβόλαιο το υπογράφει και η εταιρία αλλα και ο πελάτης τότε πρέπει να τηρηθεί. Καταρχήν ο παροχός πράττει εκ του πονηρού, όταν δεν ανακοινώνει στα μέσα μαζικής ενημέρωσης μονομερής αύξησης συμβολαίου, και απο τη στιγμή που το κάνει σε όλους δε μπορώ να καταλάβω γιατί ο πονηρός είναι ο καταναλωτής τον οποίο σαφώς και δε ρώτησαν για την αύξηση. Απο τη στιγμή που έχει το δικαίωμα να κάνει διακοπή σύμφωνα με το συμβόλαιο εσείς τι ζόρι τραβάτε?Γι αυτο έφτασε εδω η Ελλάδα. Με τη νοοτροπία κάποιων! Κανένας δε δεσμεύει κανένα. Αν δεσμευτείς θα πάρεις δώρο. Αν όχι αγοράζεις ότι συσκευή θές και δε δεσμεύεσε. Κανένας δε μας δένει. Και κακώς δεν έχουνε βάλει όρο για το σπάσιμο να επιστρέφεις την επιδότηση. Θές να φύγεις, με γειά σου με χαρά σου. Φέρε πίσω μέρος του δώρου και φύγε. Αλλοιώς υπάρχει δόλος. Και κάποια στιγμή μπορεί να μπλέξεις. Στο κάτω κάτω πλέον όλοι οι πάροχοι έχουν ίδιους όρους. Οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία να φύγει κάποιος για τα....δευτερόλεπτα!
#56
Δημοσίευση 19/02/2012 - 19:08
#57
Δημοσίευση 19/02/2012 - 19:19
Τα πράγματα είναι απλά,υπογράφω συμβόλαιο τηρούνται οι όροι,τελειώνει το συμβόλαιο και μου προτείνουν νέο με άλλουςΤο topic από μόνο του είναι αστείο. Γιατί δεν κάνετε από το πρωί μέχρι το βράδυ φορητότητα να αγοράζετε τζάμπα iPhone; Σας φταίνε οι πάροχοι που δεν σας κάνουν το χατίρι να σας το χαρίσουν; Δηλαδή πάνω στην κουτοπονηριά να έχουμε και το δίκιο με το μέρος μας... Για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε... Τόσο απλά.
όρους,με συμφέρουν το υπογράφω δεν με συμφέρουν,χαιρετάω.
Πάμε στην περίπτωσή μας,υπογράφω συμβόλαιο και έρχεται η εταιρεία μετά από 2 μήνες και μου ανακοινώνει αύξηση,πρόσεξε αύξηση είτε
στα δευτερόλεπτα είτε στο τιμολόγιο και μου λές να κάτσω στα αυγά μου;τότε θα ήμουν τουλάχιστον ηλίθιος να μην κάνω κάτι,έστω να τους
ρωτήσω τι δικαιούμαι να κάνω(ναι έχουμε και δικαιώματα και όχι μόνο υποχρεώσεις απέναντι στις πολυεθνικές).
Νομίζω το δίκαιο είναι με το μέρος σας όπως και με την περίπτωση της κοσμοτε.
#58
Δημοσίευση 19/02/2012 - 19:36
http://imageshack.us...576/windvl.png/
Συνημμένα αρχεία
#59
Δημοσίευση 19/02/2012 - 19:50
Παιδια νομίζω τα μπερδεύεται τα πράγματα, τα συμφέροντα των πολυεθνικών δεν έχουν καμία σχέση με την κατάσταση της Ελλάδος,. Ναι λοιπών για αυτά τα ψωρο δευτερόλεπτα πρέπει όλοι να κάνουν διακοπή συμβολαίου αζημίως...Απο τη στιγμή που το συμβόλαιο το υπογράφει και η εταιρία αλλα και ο πελάτης τότε πρέπει να τηρηθεί. Καταρχήν ο παροχός πράττει εκ του πονηρού, όταν δεν ανακοινώνει στα μέσα μαζικής ενημέρωσης μονομερής αύξησης συμβολαίου, και απο τη στιγμή που το κάνει σε όλους δε μπορώ να καταλάβω γιατί ο πονηρός είναι ο καταναλωτής τον οποίο σαφώς και δε ρώτησαν για την αύξηση. Απο τη στιγμή που έχει το δικαίωμα να κάνει διακοπή σύμφωνα με το συμβόλαιο εσείς τι ζόρι τραβάτε?
Γιατί ο πονηρός καταναλωτής θα κάνει διακοπή και μετά θα ξαναπάει στην ίδια εταιρία να ξανακάνει σύνδεση, ή σε άλλη, και θα ξαναζητάει επιδότηση και δωρεάν συσκευή! Και το καλύτερο? Σε όποια εταιρία και να πάει οι χρεώσεις ή τα δευτερόλεπτα θα είναι ίδια με αυτά που δε του άρεσαν και έφυγε. Άρα η κίνηση αυτή του καταναλωτή μπορεί να θεωρηθεί οτι έγινε με δόλο. Απο εκεί και πέρα κάθε εταιρία έχει δικάιωμα να ζητήσει εγγύηση αν ξαναεμφανιστεί ο ίδιος πελάτης ή να του δίνει μικρότερη επιδότηση ή να το χειριστεί όπως θέλει..
#60
Δημοσίευση 19/02/2012 - 19:53
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες