Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις χρηστών


Φωτογραφία
  • Φωτογραφία μέλους: iLuxus
    iLuxus
    Λέμε τα ίδια Φώτη! Εγώ λέω να μην ανακαλουσε καν. (..πολλά τα $$$ μην γελιόμαστε) Απλώς να έλεγε ανοικτά και ξεκάθαρα, ότι οποίος έχει πρόβλημα γκοστινγκ, η του αλλάζουν την οθόνη, η αν δεν μπορούν/έχουν, του δίνουν καινούργιο! Απλά και ωραία. Αλλα και αυτο βέβαια κοστίζει πολλά dollars για την Apple, αλλα και απο την άλλη δεν με ενδιαφέρει! Και εμείς δεν τα βρίσκουμε στον δρομο. Δεν ζητάει και λίγα...!!
    16/12/2012 22:03
  • Φωτογραφία μέλους: MarkKnopfler
    MarkKnopfler
    Εδώ ανακαλούν παρτίδες αυτοκινήτων πολύ μεγαλύτερης αξίας, δεν μπορεί να ανακαλέσει μια σειρά λαπτοπ; Δε νομίζω. Απλά δε θέλει.Τον χρήστη τον νοιάζει αυτό που ΧΡΥΣΟπληρώνει να είναι τέλειο. Αν άλλαζε χωρίς 2η κουβέντα δεν θα μιλούσε κανείς αλλά όπως είπα και πιο πάνω έχω φίλο Αρχιτέκτονα στην Αγγλία που είχαν πάρει 5 rmbp στο γραφείο που δουλεύει και τα 4 είχαν πρόβλημα ghosting και δεν τα άλλαζαν μέχρι που έβαλαν δικηγόρο της εταιρίας..4/5 δεν το λες και μικρό ποσοστό..
    16/12/2012 22:05
  • Φωτογραφία μέλους: iLuxus
    iLuxus
    Καλα μην τα μπερδευουμε! Τα αυτοκίνητα ανακαλουνται προφανώς λόγο επικινδυνότητας, και οι εταιρείες δεν νομίζω να έχουν το περιθώριο της άρνησης. Κατα τ´αλλα συμφωνούμε απόλυτα. :)
    17/12/2012 01:04