Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις χρηστών


Φωτογραφία

nsxbass

Το ότι τους τελευταίους 7 μήνες έχω πάρει refund για αξεσουάρ 150-200 ευρώ χωρίς να επιστρέψω τίποτα (μου λένε πάντα "κρατήστε το δεν πειράζει") το λες και skill. Τι διάολο ο γητευτής των Customer Service είμαι?
04/06/2013 17:27
  • Φωτογραφία μέλους: DjVassel
    DjVassel
    Το αλλο περιεργο ειναι οτι πηρες σε 7 μηνες απο ολες τισ γνωστες εταιριες, και με ολες κατι πηγε στραβα!
    05/06/2013 08:19
  • Φωτογραφία μέλους: gas
    gas
    πούλα τα να βγεί και τίποτα !!
    05/06/2013 09:24
  • Φωτογραφία μέλους: nsxbass
    nsxbass
    Δεν είναι τόσο ότι κάτι πήγε στραβά, όσο το ότι εγώ ξυνόμουνα. Με την Incase που ξεκίνησε, απλά παραπονέθηκα γιατί είχε περάσει μήνας και δεν είχε έρθει κάτι και μου έκαναν refund και μου είπαν αν έρθει κράτα το. Ε ήρθε μετά από δύο μέρες. Εγώ έφταιγα?
    05/06/2013 17:40