Έτσι είναι. Πάντοτε στην άγνοια του κόσμου πατάγανε και πατάνε.
Μη στεναχωριέσαι όμως.. Στο τέλος θα σου πουν και ευχαριστώ.
Δημοσίευση 25/03/2014 - 13:16
Αrvato σήμερα...πήγα το 5s για πρόβλημα στην θύρα φόρτισης και στο home button..και μου λένε δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα και η apple αρνείται αντικατάσταση,τους λέω μιλάτε με apple ;από που κ ως που;;;αφού ο πάροχος σας εξουσιοδότει να ελέγχετε συσκευές και σε προηγούμενο case που είχα ανοίξει δεν σας γνωρίζουν!μου λέει μιλάμε με άλλο τμήμα εμείς δεν το ξέρετε.λεω φέρτε μου ιστορικό συνομιλίας,μου λέει απαγορεύεται και δεν υπάρχει λόγος.του λέω φίλε όχι σε εμένα αυτά.συσκευες έρχονται από την Vodafone επι τον κηφισο.μου λέει όχι από Αμερική!!εν ολίγοις σκοτωθηκαμε το κράτησαν μου είπαν άνοιξε case στην apple και αν μας πουν κατεξαιρεση δεν έχω πρόβλημα να το αλλάξω.
Έχω κουραστεί λίγο με το θέμα και φυσικά νομίζω πως μακράν έχουμε τα χειρότερα service και πιστεύω πως πρέπει να τα φτιάχνουμε εκτός γιατί θα καρκινιασουμε με αυτούς.
Έλεος κύριοι.
Από εκεί που το αγόρασες, εκεί θα το πας. Ούτε απλ ουτε Αμερικη ούτε Μποτσουάνα. Ούτε εμπλοκή με κανένα σέρβις. Με το σέρβις μιλάει ο πωλητής. Το θράσος τους ειναι ΑΠΥΘΜΕΝΟ.
Δημοσίευση 25/03/2014 - 13:46
Τελευταία επεξεργασία από: stevobmw, 25/03/2014 - 13:46
Δημοσίευση 25/03/2014 - 18:00
Περιμένουμε νέα σου με ανυπομονησία. 😉Αύριο θα γελαςω μαζί τους.ετοιμαζω εξοδικο
Δημοσίευση 01/04/2014 - 22:22
καλησπερα παιδια να ρωτησω εχω βρει 2 ipad ενα απο γερμανο και το αλλο απο public το οποιο ειναι αγορασμενο το 2012 και του γερμανου το 2013 η εγγηση του ειναι για 2 χρονια? ισχυει?
Δημοσίευση 01/04/2014 - 22:59
Η εγγύηση φυσικά και είναι 2ετής βάσει νόμου.
Μη σε απασχολεί αυτό. Το χειρότερο βέβαια είναι ο "ερωτευμένος" με υγρασία Γερμανός. Μακριά.
τη εννοεις ερωτευμενος με υγρασια φιλε μου?? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχα
Δημοσίευση 01/04/2014 - 23:17
οκ να ρωτησω εαν κουφια η ωρα παθει κατι δεν μπορω να το παω και στην infoquest?
Δημοσίευση 01/04/2014 - 23:34
Όχι.. Η InfoQuest υπεύθυνη μόνο για συσκευές εξωτερικού..
Bέβαια η κατάσταση στα iPad είναι λίγο διαφορετική μιας και εκεί πάνε, εκτός απο τα Cellular μοντέλα τα οποία δυστυχώς τα αναλαμβάνουν οι πάροχοι με τα τρομερά Service τους.
Δημοσίευση 02/04/2014 - 07:38
οκ να ρωτησω εαν κουφια η ωρα παθει κατι δεν μπορω να το παω και στην infoquest?
Δημοσίευση 02/04/2014 - 08:10
ένας φίλος πήρε 5νταρη στην vodafone Ρόδου το στείλανε στην Αθήνα για την μπαταρία και τον πήραν χθες τηλ.και του είπαν πως η εγγύηση έχει λέξει πριν 1.5 μήνα τσακώθηκε αλλά δεν γίνετε τίποτα του λένε τωρα τύπωσα και σε σελίδα που λέει για την 2 ετή εγγύηση να το δείξει στην vodafone Ρόδου άλλα δεν βλέπω να γίνετε τίποτα
Δημοσίευση 02/04/2014 - 11:58
Aν πηγαίνετε με αυτή τη νοοτροπία, πράγματι δε θα γίνει τίποτα..
Μάθετε να διεκδικείτε τα δικαιώματα σας και μη τους κάνετε τη χάρη. Πλέον το σημαντικότερο μαζί με τους νόμους, εδώ.
Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.
Δημοσίευση 02/04/2014 - 20:43
Δημοσίευση 02/04/2014 - 21:16
Απο τη στιγμή που λέει Replaced, η συσκευή είναι απο αντικατάσταση. Ανακατασκευασμένο.
Η όλη υπόθεση δεν είναι ξεκάθαρη πάντως μιας και δε μπορείς να ξέρεις τι έκαναν οι προηγούμενοι..
Ή ακόμα και το ίδιο το τρομερό Service του Γερμανού. Ας τσεκάρει πάντως τον αισθητήρα στο SIM Tray αν είναι λευκός.
0 μέλη, 11 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες