Εμενα παντως ολο αυτο μου φαινεται εξαιρετικη ευκαιρια αν θες να δοκιμασεις απο Κινα μερια που δεν υπαρχουν πουθενα live. Εννοω κανα xiaomi κανα oneplus..
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#1321
Δημοσίευση 07/01/2016 - 01:00
You'll Never Walk Alone
Ad
#1322
Δημοσίευση 07/01/2016 - 01:08
Καποιος που σεβεται τα λεφτα του, πριν αγορασει ενα τηλεφωνο τσεκαρει reviews και παει και το βλεπει live στα γνωστα μαγαζια. Αρα σε αυτην την περιπτωση εκανε την μελετη του και αποφασισε να παρει το χ. Αν το μετανιωσει σε διαστημα μικροτερο των 14 μερων και θελει να παρει το y αυτο ειναι δόλος? Δε νομιζω και ουτε θα κατσω να το συζητησω με τον εμπορα απο την στιγμη που το προβλεπει ο νομος. Εμενα παντως ολο αυτο μου φαινεται εξαιρετικη ευκαιρια αν θες να δοκιμασεις απο Κινα μερια που δεν υπαρχουν πουθενα live. Εννοω κανα xiaomi κανα oneplus..
Επισης όλα τα κομματια που γινονται review που νομιζετε ότι πανε μετα? Στην τελικη κανω και εγω το προσωπικο μου review
Ώπα ώπα.
Τα "από Κίνα" μεριά προφανώς και δεν πρόκειται ποτέ να το δεχτούν αυτό.
Ο λόγος? Πολύ απλά δεν υπάγονται στην ελληνική νομοθεσία.
Δεν είναι επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Ούτε ΦΠΑ αποδίδουν στο ελληνικό κράτος για αυτό που πουλάνε ούτε τίποτα.
Ο νόμος ισχύει για ελληνικές επιχειρήσεις, άντε με κάποια γενίκευση ίσως και ευρωπαϊκές.
Πρέπει δηλαδή να έχεις έναν έμπορο που θα σου πουλήσει κάτι και θα κόψει απόδειξη λιανικής από Ελλάδα.
Άσε που πραγματικά αν το σκόπευες σοβαρά κάτι τέτοιο, πίστεψέ με με τα customer service των συγκεκριμένων εταιρειών μόνο χρόνια από τη ζωή σου λόγω νεύρων θα έχανες...
#1323
Δημοσίευση 07/01/2016 - 01:08
Μιλαω για καποιον που θελει ενα τηλεφωνο απο αυτες τις εταιρειες. Δηλαδη να εχει κατασταλαξει οτι θα δωσει αυτα τα λεφτα για το oneplus 5 πχ. Δε μιλαω σε α' ενικο. Εξαλλου είναι πολυ δυσκολο αν οχι απιθανο να θελω να αγορασω ενα τετοιο προιον. Παντα οτι με ενδιαφερει το βρισκω demo unit
#1324
Δημοσίευση 07/01/2016 - 01:09
Ώπα ώπα.
Τα "από Κίνα" μεριά προφανώς και δεν πρόκειται ποτέ να το δεχτούν αυτό.
Ο λόγος? Πολύ απλά δεν υπάγονται στην ελληνική νομοθεσία.
Δεν είναι επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Ούτε ΦΠΑ αποδίδουν στο ελληνικό κράτος για αυτό που πουλάνε ούτε τίποτα.
Ο νόμος ισχύει για ελληνικές επιχειρήσεις, άντε με κάποια γενίκευση ίσως και ευρωπαϊκές.
Πρέπει δηλαδή να έχεις έναν έμπορο που θα σου πουλήσει κάτι και θα κόψει απόδειξη λιανικής από Ελλάδα.
Άσε που πραγματικά αν το σκόπευες σοβαρά κάτι τέτοιο, πίστεψέ με με τα customer service των συγκεκριμένων εταιρειών μόνο χρόνια από τη ζωή σου λόγω νεύρων θα έχανες...
Εννοω αν θες να χτυπησεις κανα xiaomi, oneplus, cubot,... απο skroutz. Κινα μερια, εννοουσα τηλεφωνα αυτων των εταιρειων
Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 07/01/2016 - 01:12
#1325
Δημοσίευση 07/01/2016 - 01:11
Εννοω αν θες να χτυπησεις κανα xiaomi, oneplus, cubot,... απο skroutz.
Έτσι ναι.
#1326
Δημοσίευση 07/01/2016 - 01:18
Εν ολιγοις θεωρω οτι ειναι πολυ καλη νομοθεσια αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θες να αγορασεις κατι και δεν υπαρχει πουθενα demo unit, ειτε αυτο ειναι λαπτοπ ειτε ειναι κινητο ειτε ειναι δεν ξερω και γω τι! Για μενα αυτη ειναι η καλυτερη διατυπωση περι νομιμου και ηθικου το παραπανω.
#1327
Δημοσίευση 07/01/2016 - 01:27
Δεν βλεπω να ξερει κανεις ποιος κρινει την μειωση της αξιας σε περιπτωση φθορας του επιστρεφομενου αντικειμενου.
#1328
Δημοσίευση 07/01/2016 - 01:33
UPDATE: Παρακάτω αναλύεται χαρακτηριστικά το θέμα της υπαναχώρησης εντός 14 ημερών:
Προηγούμενη συζήτηση πάνω στο θέμα εδώ: http://www.iphonehel...m/topic/118773-σχετικά-με-την-εγγύηση-ενός-έτους-που-προσφέρει/
Ρε παιδια απο που κι ως που ανεβαινει κατι τετοιο που δεν ισχυει? Το 2 οπως το θετει το μελος δεν ισχυει.
2. Φυσικά και δε μπορούμε να κρατάμε ένα κινητό και να το χρησιμοποιούμε για 10 μέρες ή και 7 - 8 και ξαφνικα να το γυρίσουμε πίσω. Υπάρχει καταχρηστικότητα και δόλια συμπεριφορά του καταναλωτή. Θα μπορούσαμε πχ ένα κινητό να το γυρίσουμε σε 10 μέρες πίσω ή και σε 14 εαν πραγματικά ,αφού το είχαμε εξετάσει αν λειτουργεί και μόνο αυτό . Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιεί το προϊόν για να το τεστάρει.
Αυτο το πραμα δεν ισχυει. Μπορεις να το χρησιμοποιησεις και να το γυρισεις. Ξεκαθαρα πραματα
Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 07/01/2016 - 01:34
#1329
Δημοσίευση 07/01/2016 - 01:47
Θενξ Νίκο. Αυτό που λέγεται πάντως , ότι μαμάμε τον έμπορο και κακώς θεσπίστηκε ο νόμος είναι λανθασμένο . ο νόμος θεσπίστηκε για να προστατεύσει τους καλούς κι έντιμους καταναλωτές , που αποτελούν την πλειοψηφία. Δε θα κατηγορήσουμε / καταργήσουμε τον νόμο για τους 2-3 καταναλωτές που θα λειτουργούν δολίως.
Σώπα μωρέ τώρα. Δε τα ξέρεις εσύ. Ο νόμος είναι φυσικά λάθος και τραγικός το λιγότερο.
Που ακούστηκε να έχουν δικαίωματα οι καταναλωτές?
Αφού όλοι τώρα θα αρχίσουν να δοκιμάζουν και να τα επιστρέφουν πίσω.
#1330
Δημοσίευση 07/01/2016 - 04:26
UPDATE: Παρακάτω αναλύεται χαρακτηριστικά το θέμα της υπαναχώρησης εντός 14 ημερών:
Προηγούμενη συζήτηση πάνω στο θέμα εδώ: http://www.iphonehel...m/topic/118773-σχετικά-με-την-εγγύηση-ενός-έτους-που-προσφέρει/
Ρε παιδια απο που κι ως που ανεβαινει κατι τετοιο που δεν ισχυει? Το 2 οπως το θετει το μελος δεν ισχυει.
2. Φυσικά και δε μπορούμε να κρατάμε ένα κινητό και να το χρησιμοποιούμε για 10 μέρες ή και 7 - 8 και ξαφνικα να το γυρίσουμε πίσω. Υπάρχει καταχρηστικότητα και δόλια συμπεριφορά του καταναλωτή. Θα μπορούσαμε πχ ένα κινητό να το γυρίσουμε σε 10 μέρες πίσω ή και σε 14 εαν πραγματικά ,αφού το είχαμε εξετάσει αν λειτουργεί και μόνο αυτό . Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιεί το προϊόν για να το τεστάρει.
Αυτο το πραμα δεν ισχυει. Μπορεις να το χρησιμοποιησεις και να το γυρισεις. Ξεκαθαρα πραματα
Το "μέλος" που αναφέρεις είναι αν πρόσεξες και ο συντάκτης του πρώτου ποστ που τυγχάνει να ασκεί τη δικηγορία.
Ε, όσο να πεις κάτι παραπάνω από εμάς θα ξέρει έχοντας ξοδέψει τόσα χρόνια στα αμφιθέατρα αποκλειστικά για αυτό και όταν μάλιστα είναι από τους κύριους υπεύθυνους που η διετία πλέον είναι αυτονόητη για ολοένα και περισσότερους καταναλωτές και εμπόρους.
#1331
Δημοσίευση 07/01/2016 - 09:27
πφφφφφφφφφ νταξει εισαι τρομερος αδερφε μου(ξερω το τελειωμα απο αυτο που εγραψες παει για μενα επειδη εγω το υποστηριζω αυτο)....ωραια προτεινω λοιπον ας το κανει καποιος και μετα οταν θα βρεθει στα δικαστηρια να παλευει για τον "ξεκαθαρο" νομο να ερθει να μας πει τι θα γινει και ποσο καιρο θα του παρει για να δικαιωθει...(που αφου ειναι ξεκαθαρος θα δικαιωθει αλλα μεχρι τοτε θα του εχει φυγει και η ψυχη)και μετα να δουμε αν το ξανακανει..αυτα και δεν ξαναγραφω γιατι οπως λες και εσυ "λυσσα το καναμε"..Σώπα μωρέ τώρα. Δε τα ξέρεις εσύ. Ο νόμος είναι φυσικά λάθος και τραγικός το λιγότερο.
Που ακούστηκε να έχουν δικαίωματα οι καταναλωτές?
Αφού όλοι τώρα θα αρχίσουν να δοκιμάζουν και να τα επιστρέφουν πίσω.
#1332
Δημοσίευση 07/01/2016 - 11:07
You'll Never Walk Alone
#1333
Δημοσίευση 07/01/2016 - 23:05
Θα μου εξηγησει καποιος τι σημαινει μειωση της αξιας και ποιος την κρινει; Το εθεσα και παραπανω αλλα ας το ξαναπω. Εστω οτι αγοραζω κατι με 200. Το παω πισω την 13η μερα τελειο. Θεωρητικα θα παρω τα 200. Εστω ομως οτι το παω πισω με μικρη αμιχη. Ποιος καθοριζει την μειωση της αξιας;
Επισης δεν προκειται να κατσω να ακουσω τιποτα απο τον εμπορο. Δε θα του δωσω λογαριασμο. Ο νομος ειναι νομος.
Επισης πιστευω οτι θα το κανουν πολλοι αυτο αν το ΜΑΘΟΥΝ. Εδω ποσες φορες εχω διαβασει παιδια εδω μεσα να λενε οτι προκληθηκε μια εσωτερικη βλαβη στο κινητο απο δικη τους απροσεξια και εψαχναν τροπο να τους καλυψει η εγγυηση. Προχθες νομιζω διαβαζα οτι καποιος εδωσε κλοτσια με αποτελεσμα να νεκρωσει η οθονη και εψαχνε τροπο να του περασει η εγγυηση οτι και καλα εγινε μονο του επειδη δε φαινοταν η φθορα απο την κλωτσια λογω θηκης. Και εσει μου λετε για το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ που ειναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ και ειναι και ΝΟΜΟΣ. Σκεψου τι θα γινει αν το μαθει ο κοσμακης. Γτ η αληθεια ειναι οτι πολυς κοσμακης δε νιωθει μια. Προχθες μεσα σε public ενας τυπος ρωταγε που εχουν τα turbox. Ειναι δυνατον να ενημερωσει ο εμπορος αυτον τον καταναλωτη για αυτο το δικαιωμα; Δε νομιζω
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
Είναι δυνατόν να επιστρέψεις κινητό σε χειρότερη κατάσταση από αυτήν που το αγόρασες και να μην υπάρχει μείωση της αξίας ;
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν άνθρωποι που τεστάρουν τα κινητά πετώντας τα στον τοίχο, ούτε υπάρχει ανθρώπους που αν του πέσει το κινητό και θα πει, ευτυχώς που έπεσε, δηλαδή το ''έριξα εσκεμμένα''
Για το δεύτερο που αναφέρεις, έχεις κάποιο απόσπασμα από τον νόμο. Ουσιαστικά λες ότι αρμόδιος για να εξετάσει την μείωση της αξίας του κινητού είναι ο έμπορος και κατ επέκταση ο ταμίας του καταστήματος ή όποιος βρίσκετε εκείνη την ώρα στο κατάστημα και το κρατάει ανοιχτό.
Εμ ,απόσπασμα απτον νόμο θα βάλω, απτο κεφάλι μου θα τα βγάλω; Αρμόδιος είναι ο έμπορος , αν δεν βρούνε εμπορος καταναλωτης υπαρχουν και συνηγορος καταναλωτη κλπ.
#1334
Δημοσίευση 07/01/2016 - 23:06
πφφφφφφφφφ νταξει εισαι τρομερος αδερφε μου(ξερω το τελειωμα απο αυτο που εγραψες παει για μενα επειδη εγω το υποστηριζω αυτο)....ωραια προτεινω λοιπον ας το κανει καποιος και μετα οταν θα βρεθει στα δικαστηρια να παλευει για τον "ξεκαθαρο" νομο να ερθει να μας πει τι θα γινει και ποσο καιρο θα του παρει για να δικαιωθει...(που αφου ειναι ξεκαθαρος θα δικαιωθει αλλα μεχρι τοτε θα του εχει φυγει και η ψυχη)και μετα να δουμε αν το ξανακανει..αυτα και δεν ξαναγραφω γιατι οπως λες και εσυ "λυσσα το καναμε"..
Όταν το iphone σου λοιπόν κλείσει ένα έτος απο την ημερα που το αγορασες, να θεωρησεις οτι η εγγύησή του έληξε. Αυτό είναι το σκεπτικό σου. Λαμπρά.
#1335
Δημοσίευση 07/01/2016 - 23:26
Είναι δυνατόν να επιστρέψεις κινητό σε χειρότερη κατάσταση από αυτήν που το αγόρασες και να μην υπάρχει μείωση της αξίας ;
Εμ ,απόσπασμα απτον νόμο θα βάλω, απτο κεφάλι μου θα τα βγάλω; Αρμόδιος είναι ο έμπορος , αν δεν βρούνε εμπορος καταναλωτης υπαρχουν και συνηγορος καταναλωτη κλπ.
Βρε δεν εννοώ αυτό. Είναι σαν να λες όποιος έχει όπλο είναι αστυνόμος, ο άλλος που κρατάει το κατάστημα ανοιχτό ίσως έχει μαύρα μεσάνυχτα, μπορεί να μην ξέρει καν τι είναι iPhone παράδειγμα. Ακόμα και εδώ υπάρχει παράθυρο, το πως ορίζετε η αξία ενός αντικειμένου. Που δεν το αποκλείω ο έμπορος επειδή έτσι του έκατσε να πει -100 ευρώ χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα το προϊόν.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 36
0 μέλη, 34 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες
-
Google (2)