2 χρόνια βάσει νομοθεσίας είναι. Δε μπορούν να σου πουν τίποτα.
Στα εξουσιοδοτημένα απευθείας πας.
Δημοσίευση 18/12/2015 - 11:59
2 χρόνια βάσει νομοθεσίας είναι. Δε μπορούν να σου πουν τίποτα.
Στα εξουσιοδοτημένα απευθείας πας.
Νίκο καλημέρα. iphone 6 αγορασμένο από το Apple store "The Domain" του Τέξας και ενεργοποιημένο 11/1/15. Η εγγύηση λήγει τώρα τον Γενάρη ή είναι διετής;
Δημοσίευση 18/12/2015 - 12:02
Νίκο καλημέρα. iphone 6 αγορασμένο από το Apple store "The Domain" του Τέξας και ενεργοποιημένο 11/1/15. Η εγγύηση λήγει τώρα τον Γενάρη ή είναι διετής;
Τώρα το Γενάρη. Μόνο αν είναι αγορασμένο εντός Ε.Ε. έχεις 2 χρόνια εγγύηση.
Δημοσίευση 18/12/2015 - 12:03
Τώρα το Γενάρη. Μόνο αν είναι αγορασμένο εντός Ε.Ε. έχεις 2 χρόνια εγγύηση.
Σε ευχαριστώ πολύ.
Δημοσίευση 22/12/2015 - 13:55
Καλησπέρα λόγο αγοράς iphone 6 απο αγγελία μου λέει οτι εχει τιμολόγιο αγοράς απο cosmote σε αυτη την περίπτωση θα με καλύπτει η εγγύηση και για τον δεύτερο χρόνο. Ευχαριστώ
Δημοσίευση 22/12/2015 - 14:09
Καλησπέρα λόγο αγοράς iphone 6 απο αγγελία μου λέει οτι εχει τιμολόγιο αγοράς απο cosmote σε αυτη την περίπτωση θα με καλύπτει η εγγύηση και για τον δεύτερο χρόνο. Ευχαριστώ
Κανονικά θα έχεις τη 2ετία.
Ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου.
Δημοσίευση 22/12/2015 - 14:31
Ευχαριστώ νικο αν και πηρα ενα τηλέφωνο στην Info Quest απο περιέργεια και μου είπανε οτι με απόδειξη με καλύπτει 2 χρονια με τιμολόγιο πρεπει να τους το παω και μαλλον δεν θα περασει η εγγυηση για τον δεύτερο χρόνο
Δημοσίευση 22/12/2015 - 14:46
Δημοσίευση 22/12/2015 - 14:50
Ευχαριστώ νικο αν και πηρα ενα τηλέφωνο στην Info Quest απο περιέργεια και μου είπανε οτι με απόδειξη με καλύπτει 2 χρονια με τιμολόγιο πρεπει να τους το παω και μαλλον δεν θα περασει η εγγυηση για τον δεύτερο χρόνο
Σου ξαναλέω.. Δε θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Είναι υποχρεωμένοι να στο περάσουν. Διαφορετικά υπάρχει και ο Συνήγορος του Καταναλωτή.
Δημοσίευση 25/12/2015 - 17:58
Δημοσίευση 26/12/2015 - 15:21
Δημοσίευση 29/12/2015 - 11:44
Τέλος καλό έγινε επιστροφή χρημάτων καθώς δεν υπήρχε άμεσα διαθέσιμη συσκευήΣήμερα παρέλαβε ο αδερφος μου ένα 6s plus απο κατάστημα seven μόλις ήρθε σπίτι ανοίξαμε την συσκευασία η οποία ήταν σφραγισμενη διαπιστώσαμε ότι ήταν σε λειτουργία το κινητό και όταν πήγαμε να το σεταρουμε παρατηρήσαμε ότι η οθόνη είχε δυο παράλληλες γραμμές αχνες ,στο εσωτερικό της. Αμέσως σε δέκα λεπτά το πήγαμε πίσω στο κατάστημα και αφού οι υπάλληλοι είδαν ότι όντως υπήρχε θέμα είπαν θα το στείλουν στα κεντρικά τους, παρόλο που ζητήσαμε καινούργια συσκευή. Υπάρχει περίπτωση να μην μας δώσουν καινουρια συσκευη?
Sent from my iPad using Tapatalk
Δημοσίευση 31/12/2015 - 14:14
Τελευταία επεξεργασία από: smp, 31/12/2015 - 14:15
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες