Δεν περνάς τίποτα που είχε πανω του jailbreak κανεις restore & set up as new device και το στέλνεις με αυτα που έγραψες, η λογική λεει οτι θα σου το αλλαξουν.
iPhone 5 Glitch Effect στο boot και ξανά boot
#106
Δημοσίευση 23/07/2014 - 01:20
Ad
#107
Δημοσίευση 23/07/2014 - 01:53
Αυτα που έγραψα ειναι καλα ;;;
#108
Δημοσίευση 25/07/2014 - 19:55
Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ βρίσκομαι Καρδίτσα για μια δουλειά που προέκυψε και δεν μπορώ να στείλω το iPhone ακόμη παρολ αυτά έχω μιλήσει με την Wind όπως είπε και ο φίλος από πάνω μέσο facebook και ως τελευταία μας επικοινωνία είχαμε τα παρακάτω :
Εγώ : Αν θελετε μπορω να την ελεξουν μπροστα μου τεχνικη στο καταστημα σας η θα σας την στειλω με κριτιριο οτι θα την αντικαταστισεται συγουρα...
διαφορετικα θα προβο στης παραπανω ενεργιες
και δεν ειμαι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος εχουν υπαξει και φιλοι μου με προβληματα παρμια με αυτα..
μου ειπαν :
Καλή σας ημέρα. Επισκεφθείτε ένα καταστημά μας για έλεγχο. Σας ευχαριστουμε.
#109
Δημοσίευση 28/07/2014 - 23:03
Κατά 99% στο κατάστημα θα σου πουν ότι δεν είναι αρμόδιοι να το ελέγξουν και ότι θα το στείλουν στο service...
#110
Δημοσίευση 29/07/2014 - 13:11
#111
Δημοσίευση 29/07/2014 - 13:25
Λιπών ακουστέ προσεκτικά έχουμε τρομερές ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ !!Είμαι μέσα μα μέσα στα νεύρα κοντεύω να πάρω τανκ και να ανατινάξω την Wind δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση είναι θρασύτατοι εκεί μέσα απλά έχουν το θράσος και μου μιλάνε με ένα ηφακι λες και είμαι φίλος τους...πήγα σήμερα στο κατάστημα και ξεκινάμε τους λέω ότι απαιτώ νέα συσκευή και όχι αντικατάστασης και μου λένε και τι να κάνω να βγάλω από το ράφι νέα συσκευή και να στην δώσω ;; λέω πρώτον κόψτε τον ενικό γιατί δεν με ξέρετε και από χθες και δεύτερον δεν με άφορα από που θα την βρείτε εγώ δεν φεύγω από εδώ αν δεν μου γίνει αντικατάσταση λέει πρόβλημα σας λέω στο facebook μου είπαν να το φέρω εδώ για ελέγχω και όχι για να το στείλουμε πάλη εδώ λέει στο facebook είναι ρομπότ και όχι άνθρωπος λέω ναι σωστά το facebook υποστηρίζει εδώ και καιρό το spaming και τα bots τι μου λέτε κυρία μου με κανονικό άνθρωπο μίλησα λέει δεν το ξέρω αυτό λέω τώρα το μάθατε λιπών εφόσον δεν με πιστεύεται τηλεφωνήστε στα κεντρικά μπροστά μου λέει δεν θα μου πεις εσύ τι θα κάνω αυτή είναι η δουλειά μου και την ξέρω καλύτερα από εσάς λέω οκ αλλά για να μην την χάσετε απαιτώ εξυπηρετήσεις γιατί όπως και εσείς υποτίθεται ότι είστε εδώ για να κάνετε την δουλειά σας η οποία είναι να με εξυπηρετήσετε πράγμα που δεν κάνετε έτσι είμαι και εγώ εδώ σαν πελάτης να κινηθώ όπως θέλω οπότε η με βοηθάτε η θα κινηθώ νομικός ! εν πάση περίπτωση εγώ της είπα ξεκάθαρα ότι αν δεν με βοηθήσει θα κινηθώ νομικός και μου είπε εκείνη κανένα πρόβλημα της ανέφερα και το θέμα περί γρατζουνιών και σημαδιών ότι προέρχονται από αυτούς και εκείνη η βλ@μ@νη βγαίνει και μου λέει δεν θα μου πεις τι θα κάνω και ξέρω την δουλειά μου ( για άλλη μια φορά ) και μου πρόσθετη που ξέρω αν της έκανες εσύ και όχι εμείς λέω πρώτον κόψτε τον ένοικο δεν με ξέρετε και από χθες και δεύτερων εσείς της κάνατε έχω αποδείξεις με φωτογραφία της συσκευής και ημερομηνίες ότι η συσκευή είναι χτυπημένη από εσάς προτού σας την δώσω την φωτογράφισα τέλος πάντων μου λέει αυτή κύριε μου έχω δουλειές δεν θα ασχολούμαι με εσάς και σηκώθηκε και έφυγε στο γραφείο της η διευθύντρια του κ0λ0 καταστήματος της και πάω μέσα και της λέω το όνομα σου ποιο είναι ;; λέει πάρε την κάρτα μου λέω έγινε θα μιλήσετε σύντομα με τον δικηγόρο μου λέει κάλος...λέω για έμενα ναι για εσένα όχι καλή σου ημέρα...έρχομαι σπίτι περνωω την Wind στα κεντρικά και μαθαίνω ότι η συσκευή μου με αυτό το IMEI δεν έχει φύγει καν από το κατάστημα της Wind και δεν έχει περάσει καν από το Service αυτής οπότε δεν έχει κανένα log από την συσκευή μου τους λέω συνεπώς με κορόιδευε το κατάστημα λέει πόλη πιθανών ναι λέω δηλαδή πρέπει να στείλω εκ νέου την συσκευή λέει πρακτικά όχι γιατί δεν έχει σταλεί ποτέ λέω κάλος μέσα σε μια εβδομάδα προβλέπω ότι θα την έχετε πίσω την συσκευή σας εφόσον εγκριθεί για αντικατάσταση λέω θα το σκεφτώ και αν την στείλετε λέει να την πάτε σε άλλο κατάστημα όχι στο ίδιο λέω αυτό εινα δεδομένο κύριε!περνώ στην προστασία του καταναλωτή τηλεφωνώ και μου λέει ο αυτόματος ότι μέχρι 8 Αυγούστου είναι κλειστά λόγο θερινών διακοπών !παίρνω infoquest μου λένε ότι δεν μπορούν να με καλύψουν γιατί το λέει η ίδια η Apple και οι οδηγίες ότι δεν δέχονται τιμολόγια γιατί θεωρείτε επαγγελματική συσκευή που έχει γίνει έκπτωση στο ΦΠΑ και ότι δεν της δέχονται οπότε δεν μπορούν να κάνουν κάτι οπότε λέει μια εξαίρεση σε εσάς να κάνουμε να στείλουμε μια αίτηση στην Apple αλλά αν την απορρίψει πέραν από τα κούριερ πληρώνω και 20ευρο τον τεχνικό που θα δει την συσκευή σύνολο 40ευρο καμένα λεφτά αν την απορρίψει η Apple...γιατί αν την δεχτεί θα δώσω μονό 20 που πάνε στα κομμάτια θα πάρω άλλη συσκευή !!Είμαι έξω φρενών δεν υποφέρεται η όλοι κατάσταση δεν ξέρω τι στα κομμάτια συμβαίνει και τι στα κομμάτια να κάνω πραγμματικά !! βοηθεια !!!!!
καλα τοσο πολυ δουλεμα ριχνουν εκει στην wind? τα χρειαζεται ο κωλος τους παντως...υπομονη φιλε μου
Τελευταία επεξεργασία από: Paolokom, 29/07/2014 - 13:25
#112
Δημοσίευση 29/07/2014 - 13:59
τι να κάνω βρε παιδιά βοήθεια πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω ειλικρινά !!
#113
Δημοσίευση 29/07/2014 - 14:19
τι να κάνω βρε παιδιά βοήθεια πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω ειλικρινά !!
αν οντως ισχυουν τα παραπανω τοτε μπορεις να τους κανεις οτι 8ες!!!
#114
Δημοσίευση 29/07/2014 - 14:22
Τι εννοεις ;; δε εχω ελπιδες ουτε infoquest ουτε Wind τι αλλο μπορω να κανω ;;;
#115
Δημοσίευση 29/07/2014 - 14:31
Τι εννοεις ;; δε εχω ελπιδες ουτε infoquest ουτε Wind τι αλλο μπορω να κανω ;;;
αφου ο αλλος λεει ποτε δεν εστειλαν την συσκευη για service!!!ουτε για ελεγχο!!
Τελευταία επεξεργασία από: Paolokom, 29/07/2014 - 14:31
#116
Δημοσίευση 29/07/2014 - 14:33
προφανώς αλλα τι να κάνω αυτο θελω να μου πείτε γιατι ειμαι σε απογνωση εχει γκρεμιστει η ψυχική μου ηρεμία και δεν κάνω πλακα !! ειμαι πολυ ισυχως ανθροπως γενικά αλλα με αυτα και με αυτα το λιγοτερο να τους κανω ζιμια ειναι που θελω !
#117
Δημοσίευση 29/07/2014 - 14:35
προφανώς αλλα τι να κάνω αυτο θελω να μου πείτε γιατι ειμαι σε απογνωση εχει γκρεμιστει η ψυχική μου ηρεμία και δεν κάνω πλακα !! ειμαι πολυ ισυχως ανθροπως γενικά αλλα με αυτα και με αυτα το λιγοτερο να τους κανω ζιμια ειναι που θελω !
δεν ξερω πανε εκει και πες τους αυτο ,,οτι εχεις ενημερωθει οτι η συσκευη που εδωσες δεν περασε ποτε απο ελεγχο για αντικατασταση...
περιμενε να ακουσεις και τι 8α σου πουν και τα αλλα παιδια εδω μεσα!!
#118
Δημοσίευση 29/07/2014 - 14:44
Σε εκεινο το μπ@@@@λο δεν παω ξανα που να με πληρωνουν πραγμματικά !!! θα παω σε αλλο καταστημα Wind σήμερα !
#119
Δημοσίευση 29/07/2014 - 14:52
Σε εκεινο το μπ@@@@λο δεν παω ξανα που να με πληρωνουν πραγμματικά !!! θα παω σε αλλο καταστημα Wind σήμερα !
ναι και αυτο γινεται αμα 8ες πες τους και την περιπετεια σου....παντως καινουργιο του κουτιου μην ζητησεις!!
Τελευταία επεξεργασία από: Paolokom, 29/07/2014 - 14:53
#120
Δημοσίευση 29/07/2014 - 14:58
Αν μου δωσουν ανακατασκευη που να ειναι απροβλημάτιστει και δεν εχει κανενα απολυτος προβλημα με το Hardware & Σκελετό της εγω δεν εχω κανενα προβλημα μονο να μου το αντικαταστίσουν !
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 5
0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες