Υπάρχει κάποια αναφορά γι αυτή την πολιτική της Infoquest ?
Τιμολόγιο σε ατομική επιχείρηση με αντικείμενο άσχετο με εμπορία ηλεκτρονικών ειδών ή κινητών γιατί να μειώνει την εγγύηση ;
Είμαι Αρχιτέκτονας πχ και κάνω την ίδια χρήση στο τηλέφωνο όπως ο οποίοσδηποτε. Το ότι ο ΦΠΑ της αγοράς συμψηφίζεται με το ΦΠΑ των δικών μου εργασιών τι σχέση έχει με την εγγύηση του προϊόντος ;
Σε επαγγελματίες του χώρου θα είχε κάποια λογική ίσως λόγω της δυνατότητας μεταπώλησης. Σε άσχετα επαγγέλματα όμως δεν υπάρχει λογική.
Επίσης σου ζητάνε απόδειξη ή τιμολόγιο στην εγγύηση ; Αν έχεις χάσει το παραστατικό δεν βρίσκουν ημερομηνία αγοράς μέσω s/n ? Βρίσκουν. Συσχετίζουν τα imei με τον τύπο του παραστατικού αγοράς, άσχετα αν αναγράφεται πάνω σε αυτό ; Δεν νομίζω.
Η μόνη αναφορά είναι απο άτομα με τιμολόγιο που πήγαν για το 2ο χρόνο με την InfoQuest να αρνείται κατηγορηματικά.
Αυτό ξαναλέμε για αγορές με τιμολόγιο. Με ποιά ακριβώς λογική γίνεται αυτό, δεν έχω απάντηση. Δικές τους τακτικές.
Έτσι κι αλλιώς ένα χρόνο ισχυρίζεται ακόμα η Infoquest.
Όλοι τον ένα χρόνο του κατασκευαστή έχουν δηλωμένο. Ισχύει κανονικά η 2ετία.
Τυπικό το θέμα.
http://www.apple.com...hone-greek.html
Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.