Παράνομη ακύρωση εγγύησης iPhone 3G από τη Vodafone
#16
Δημοσίευση 11/01/2009 - 17:43
Μήπως πρέπει τελικά να επιλέγετε τα καταστήματα στα οποία απευθύνεστε; Γιατί το λέω αυτό; Κι εγώ είχα εμπειρία από άθλια καταστήματα και δεν ντρέπομαι να τα ονομάσω με μηδενική εξυπηρέτηση όπως της Ηλίουπολης και του Υμηττού αλλά από τότε που άνοιξε το μεγάλο κατάστημα στην Βουλιαγμένης δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Κι εγώ ήμουν από τους ανυπόμονους και πήρα το κινητό την πρώτη μέρα κυκλοφρίας του. Την επόμενη μετά από jailbreak κρεμάει στην οθόνη που δείχνει ότι πρέπει να συνδεθεί με το itunes. Συνέχεια έπαιρνα μια ένδειξη κατά το restore uknown error 6 και τίποτα άλλο. Ένα ολόκληρο Σ/Κ πάλευα διαβάζοντας τα πάντα μέσα από αυτό το site μήπως και το επαναφέρω. Δευτέρα τελικά πήγε το κινητό στη Vodafone Ηλιουπόλεως και το μόνο που έχω να τους προσάξω είναι ότι ενώ μου είχαν πει ότι σε 3 εργάσιμες θα είχα απάντηση ή καινούριο κινητό, άργησαν 2 μέρες και τελικά το πήρα την επόμενη Δευτέρα. Φυσικά ένα καινούριο iphone.
Αλλά το θέμα της μονοετούς εγγύησης θέλει διερεύνηση ή κάποιον δικηγόρο να μας κατατοπίσει.
Ad
#17
Δημοσίευση 11/01/2009 - 17:52
#18
Δημοσίευση 11/01/2009 - 20:21
Για του λόγου το αληθές ορίστε και το ΦΕΚ που επικυρώνει τα λεγόμενά μου και έρχεται να αναιρέσει το παλιότερο νόμο του 1994 και τον οποίο επικαλούνται οι τύποι από την Rainbow.
http://www.efpolis.g...tefile-9676.pdf
Όλοι μα όλοι έχουν συμμορφωθεί με αυτό το νόμο. Εταιρίες κολοσσοί, πολύ μεγαλύτερες από την Apple έχουν αυξήσει την εγγύηση τους στα δύο έτη τουλάχιστον. Για να μη μιλήσουμε για εταιρίες όπως η LG ή εταιρίες κατασκευής σκληρών δίσκων και άλλων hardware.
Στη σελίδα http://www.myphone.g...ad.php?t=219154 μπορείτε να παρακολουθήσετε και τις ερωτοαπαντήσεις μεταξύ ενός φίλου και μιας υπαλλήλου του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της Rainbow. Εκεί θα βρείτε και άλλα ενδιάφεροντα πράγματα σχετικά με την εγγύηση. Αν κάποιος το κυνηγήσει προσωπικά το θεωρώ δεδομένο ότι θα δικαιωθεί.
#19
Δημοσίευση 11/01/2009 - 20:47
Eτσι ξέρω και εγω
#20
Δημοσίευση 11/01/2009 - 21:48
Quote
Για του λόγου το αληθές ορίστε και το ΦΕΚ που επικυρώνει τα λεγόμενά μου και έρχεται να αναιρέσει το παλιότερο νόμο του 1994 και τον οποίο επικαλούνται οι τύποι από την Rainbow.
http://www.efpolis.g...tefile-9676.pdf
Όλοι μα όλοι έχουν συμμορφωθεί με αυτό το νόμο. Εταιρίες κολοσσοί, πολύ μεγαλύτερες από την Apple έχουν αυξήσει την εγγύηση τους στα δύο έτη τουλάχιστον. Για να μη μιλήσουμε για εταιρίες όπως η LG ή εταιρίες κατασκευής σκληρών δίσκων και άλλων hardware.
Στη σελίδα http://www.myphone.g...ad.php?t=219154 μπορείτε να παρακολουθήσετε και τις ερωτοαπαντήσεις μεταξύ ενός φίλου και μιας υπαλλήλου του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της Rainbow. Εκεί θα βρείτε και άλλα ενδιάφεροντα πράγματα σχετικά με την εγγύηση. Αν κάποιος το κυνηγήσει προσωπικά το θεωρώ δεδομένο ότι θα δικαιωθεί.
το συγκεκριμένο άρθρο γιατί το αναφέρεις? αφού η ιστορία του ανθρώπου ήταν να του την πει στο τέλος η τύπισα ενώ έδωσε λινκ για το ίδιο pdf με εσένα και ο άνθρωπος δεν είχε τι να πει....
#21
Δημοσίευση 11/01/2009 - 22:00
1. Για να δείτε ότι τόσο η hp όσο και η viewsonic και η IBM υπαναχώρησαν του ενός έτους εγγύησης μπροστά στο νόμο του 2007.
2. Επειδή δεν είπε τίποτα, αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει κι επιχείρημα. Γι'αυτό ανέφερα ότι χρειάζεται κάποιος πιο ειδικός σε αυτά τα θέματα ώστε να μπορεί να απαντήσει στην τύπισσα και στην κάθε τύπισσα που βρίσκεται πίσω από την τηλεφωνική γραμμή ή πίσω από έναν υπολογιστή. Λέτε οι της Rainbow να είναι έξυπνοι και αυτοί της HP ή της IBM να είναι κορόιδα και να τους τη φέραμε;
#22
Δημοσίευση 11/01/2009 - 22:07
"...Η νόμιμη εγγύηση είναι διετούς διάρκειας". Απόλυτα σαφής ως προς την υποχρεωτική διάρκεια των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών εντός της ΕΕ, ήταν η απάντηση της Επιτρόπου κ. Μεγκλένας Κούνεβα, αρμόδιας για θέματα Καταναλωτών, στη σχετική ερώτηση που υπέβαλε ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Μανώλης Αγγελάκας. "Ευθύνεται ο πωλητής όταν η έλλειψη συμμόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση των εμπορευμάτων", συνεχίζει στην απάντησή της η Επίτροπος. Να σημειωθεί ότι αφορμή για το ερώτημα του ευρωβουλευτή αποτέλεσε το γεγονός ότι στην Ελλάδα παρατηρείται συχνά το φαινόμενο της μη εφαρμογής εγγύησης διετούς διάρκειας για τα καταναλωτικά αγαθά.
Ο κ. Αγγελάκας, στην ερώτησή του, είχε θέσει επίσης και το θέμα της εδαφικής κάλυψης της εμπορικής εγγύησης. Σύμφωνα με την Επιτροπή, η εδαφική κάλυψη δύναται να εμπίπτει προαιρετικά και στη διακριτική ευχέρεια του παραγωγού και/ή διανομέα, ως πρόσθετο δικαίωμα στους καταναλωτές, "...επιπλέον των θεσμοθετημένων από την οδηγία [1] δικαιωμάτων". Ως εκ τούτου υπάρχει δυνατότητα άρνησης για εκπλήρωση εγγυητικής υποχρέωσης σε διαφορετικά κράτη-μέλη.
Η κ. Κούνεβα ωστόσο παραδέχεται, συμμεριζόμενη τον προβληματισμό του κ. Αγγελάκα, την πλημμελή εφαρμογή και τα ρυθμιστικά κενά της σχετικής κοινοτικής οδηγίας στα κράτη-μέλη. Είναι σαφές ότι τέτοια φαινόμενα κλονίζουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτή για διασυνοριακές αγορές και αποθαρρύνουν τις επιχειρήσεις για διασυνοριακές συναλλαγές.
Ως έμμεσο αποτέλεσμα του θέματος που έθιξε ο Έλληνας ευρωβουλευτής, η Κομισιόν ανέλαβε πρωτοβουλία επαφών με μια σειρά από κράτη-μέλη, με στόχο την επισήμανση των παραλείψεων και δήλωσε ότι σκοπεύει να "παρακολουθεί στενά την κατάσταση, ώστε οι εθνικοί κανόνες να εναρμονιστούν με την οδηγία" ζητώντας από τον Έλληνα ευρωβουλευτή να παρακολουθεί τις εξελίξεις του θέματος.
Πηγή : http://www.nd.gr/ind...8802&Itemid=148
Για να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους.
#23
Δημοσίευση 12/01/2009 - 01:31
Aυτο που θελω να πω ειναι οτι οταν πας για συνεντευξη δν σε ρωτανε αν ξερεις απο κινητα αλλα αν ξερεις απο πωλησεις.
Oλα τα σεμιναρια που καναμε ηταν πανω σε σχεδια πωλησεων και πως να κανεις περισσοτερες συνδεσεις.αυτο τους νοιαζει μονο.
Nα κανουν συνδεσεις και να μν κανουν αποσυνδεσεις.
Yπηρχαν ατομα που δεν ξεραν τιποτα απο κινητα.Το μονο που θελουν ειναι οι συνδεσεις.
Αφου σου την πουλησαν τελος.
Δεν σε ξερω δεν με ξερεις και οταν σε ενα χρονο η και νωριτερα θα ερθει ο πελατης και θα θελει να διακοψει θα του λενε σε ολα τα καταστηματα οτι δν εχουν συστημα.
Πολυ γνωστη δικαιολογια.
#24
Δημοσίευση 12/01/2009 - 10:12
http://www.iphonehel...pic,1712.0.html
Σου στέλνω και μια επιστολή που ίσως σε ενδιαφέρει.
#25
Δημοσίευση 12/01/2009 - 11:01
Quote
http://www.iphonehel...pic,1712.0.html
Σου στέλνω και μια επιστολή που ίσως σε ενδιαφέρει.
Δεν με αφήνει να τροποποιήσω το παραπάνω...
...Βρήκαν λέει υγρασία και εγγύηση γιοκ!!! Τώρα αν το να χρησιμοποιείς το τηλέφωνό σου όταν έχει υγρασία (!!!) θέτει σε κίνδυνο τη συσκευή (και την ψυχική σου υγεία) τι να πω... Δες κι αυτό
http://antwerp.wordp...ian-water-test/
Παίζω βέβαια τα χαρτιά των καμένων pixels (2!!), της σκόνης στο εσωτερικό της οθόνης και της κακής εφαρμογής της οθόνης στη μια πλευρά του τηλεφώνου, των 15 ημερών που είχαν χάσει το τηλέφωνο πριν φτάσει τελικά στο service, και, και, και...
Έχω στείλει διάφορες επιστολές σε Vodafone, ΕΚΠΟΙΖΩ, Συνήγορο Καταναλωτή κλπ αλλά δεν έχω βγάλει άκρη ακόμα. Περιμένω πάντως (έτσι μου υποσχέθηκαν) απάντηση αυτές τις ημέρες από Vodafone. Και για να το παίξω και λίγο Αμερικανάκι, Vodafone sucks!!! Και ΑΝ μου αντικαταστήσουν το iPhone θα το πουλήσω κατευθείαν... Δεν το ρισκάρω σε καμία περίπτωση να ξαναμπώ σε τέτοιες διαδικασίες...
Καλή τύχη φίλε kapair και ελπίζω να δικαιωθούμε. Είμαι στη διάθεσή σου για ό,τι χρειαστείς!
#26
Δημοσίευση 12/01/2009 - 13:09
Με άλλα λόγια σου πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Ευτυχώς το δικό μου το πήρα με επιδότηση και δεν πλήρωσα ούτε cent. Δεν μπήκαν καν στον κόπο να βάλω το Cydia. (ακόμα παλεύω να καταλάβω τι πρέπει να κάνω)
Όσοι ταλαιπωρούνται πάντως μόνο μέσω Υπουργείου Εσωτερικών. Είναι δοκιμασμένο με παρόμοιο πρόβλημα.
#27
Δημοσίευση 12/01/2009 - 15:32
Φίλε Τεο_λε
εσένα σου στείλανε φωτογραφίες με αποδεικτικό υλικό? Εγω έχω ζητήσει μπάς και βρώ άκρη μέσω Apple.co.uk...ξαναεπεικοινώνησα με v service και 13830 και ελπίζω σε κανα μήνα(!!!!!!!!!!!!!!) να στείλουν το email με τις αποδείξεις ενοχής μου...αφού έτσι αισθάνομαι ΕΝΟΧΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ που προσπαθώ να κλέψω το φτωχό κολοσσό των υποκλοπών και της λαμογιάς.
Χωρίς να είμαι απαισιόδοξος αλλά ρεαλιστής νομίζω οτι απλά χάνουμε το χρόνο μας αφού είμαστε εντελώς ανυπεράσπιστοι. Στην Ελλάδα είναι να μη σου τύχει ,γιατί αν σου τύχει την έκατσες!!! Ακόμα και οι υπηρεσίες για το καταναλωτή είναι πολύ μικρές για τέτοιες υποθέσεις. Αυτές οι υπηρεσίες είναι για κανα μπακάλικο που πουλάει φέτα απο βουλγαρία και λέει οτι είναι ελληνική!
Να υποθέσω οτι σε ταλαιπωρούν καιρό?
Δυστυχώς δε βλέπω καμία διαλακτικότητα...βρήκε το v-service υγρασία παει και τελέωσε σας ακυρώνουμε την εγγύηση! Ούτε περιθώριο λάθους ούτε τπτ. Να σημειώσω ότι εγώ δε βλέπω κανα αισθητήρα κοντά στο μικρόφωνο να έχει αλλάξει χρώμα όπως υποτίθεται γίνεται αν έρθει σε επαφή με υγρά!Εκτός και αν βλέπω κάτι άλλο.
#28
Δημοσίευση 12/01/2009 - 15:51
Quote
Φίλε Τεο_λε
εσένα σου στείλανε φωτογραφίες με αποδεικτικό υλικό? Εγω έχω ζητήσει μπάς και βρώ άκρη μέσω Apple.co.uk...ξαναεπεικοινώνησα με v service και 13830 και ελπίζω σε κανα μήνα(!!!!!!!!!!!!!!) να στείλουν το email με τις αποδείξεις ενοχής μου...αφού έτσι αισθάνομαι ΕΝΟΧΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ που προσπαθώ να κλέψω το φτωχό κολοσσό των υποκλοπών και της λαμογιάς.
Χωρίς να είμαι απαισιόδοξος αλλά ρεαλιστής νομίζω οτι απλά χάνουμε το χρόνο μας αφού είμαστε εντελώς ανυπεράσπιστοι. Στην Ελλάδα είναι να μη σου τύχει ,γιατί αν σου τύχει την έκατσες!!! Ακόμα και οι υπηρεσίες για το καταναλωτή είναι πολύ μικρές για τέτοιες υποθέσεις. Αυτές οι υπηρεσίες είναι για κανα μπακάλικο που πουλάει φέτα απο βουλγαρία και λέει οτι είναι ελληνική!
Να υποθέσω οτι σε ταλαιπωρούν καιρό?
Δυστυχώς δε βλέπω καμία διαλακτικότητα...βρήκε το v-service υγρασία παει και τελέωσε σας ακυρώνουμε την εγγύηση! Ούτε περιθώριο λάθους ούτε τπτ. Να σημειώσω ότι εγώ δε βλέπω κανα αισθητήρα κοντά στο μικρόφωνο να έχει αλλάξει χρώμα όπως υποτίθεται γίνεται αν έρθει σε επαφή με υγρά!Εκτός και αν βλέπω κάτι άλλο.
Έχει περάσει 1,5 μήνας από τότε που το έδωσα στο κατάστημα... Άστα να πάνε! Φωτογραφίες κλπ δεν έχω ζητήσει ακόμα, υποτίθεται πως γίνεται επανεξέταση και για τα άλλα προβλήματα που ανέφερα και περιμένω απάντηση εκ νέου. Η APPLE HELLAS δεν έχει εξουσιοδότηση να παρέμβει, εγώ έστειλα ένα mail στην Ιρλανδία που βρίσκεται το Customer Relations της APPLE και πήρα την εξής απάντηση:
[i]Dear Theodoros,
Thank you for contacting the Apple Store.
We apologise for your recent experience. For further assistance with your query please contact our Apple Care team / Customer Relations Team on Tel: UK 0870 8760753. Tel: IRL 1850 946191
Our Technical Support team do not have a public email address but are available at the telephone number above or you can visit the support website at the link provided below./i]
Κάνε κι εσύ μια προσπάθεια μήπως βγει τίποτα, ποτέ δεν ξέρεις. Αν τα βρω σκούρα θα πάρω κι εγώ... Δες επίσης μήπως κάνεις τίποτα μέσω ΕΚΠΟΙΖΩ, Συνήγορο Καταναλωτή κλπ, ίσως έχεις κάποια βοήθεια και από εκεί... Κράτα μας ενήμερους, αν δεν έχεις αντίρρηση θα γράφω κι εγώ νεότερα σε αυτό το θέμα μιας και το δικό μου θάφτηκε...
#29
Δημοσίευση 12/01/2009 - 16:09
#30
Δημοσίευση 12/01/2009 - 20:51
Αυτό που κάνει η vodafone δεν είναι εγγύηση αλλά επιστημονική φαντασία... Σε λίγο θα μας λέει ότι η εγγύηση ισχύει μόνο άμα πέσει από τον 25ο όροφο ενός κτηρίου,στο πατίσει ελέφαντας , στο φάει καρχαρίας και όλα αυτά να γίνουν στις 32 του μηνός...
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες