Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Παράνομη ακύρωση εγγύησης iPhone 3G από τη Vodafone


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
51 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   christos2b

christos2b

    iPH User

  • 153 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/01/2009 - 17:43

Παιδιά να ρωτήσω κι εγώ κάτι; Αφού η ευρωπαϊκή νομοθεσία ορίζει ως ελάχιστο χρόνο εγγύησης τα δύο έτη σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή πώς γίνεται η Apple ή η Vodafone ετσιθελικά να ορίζουν την εγγύηση στον έναν. Δεν ισχύει γι'αυτούς ο νόμος; Μήπως το συγκεκριμένο θέμα πρέπει να διερευνηθεί λιγάκι;

Μήπως πρέπει τελικά να επιλέγετε τα καταστήματα στα οποία απευθύνεστε; Γιατί το λέω αυτό; Κι εγώ είχα εμπειρία από άθλια καταστήματα και δεν ντρέπομαι να τα ονομάσω με μηδενική εξυπηρέτηση όπως της Ηλίουπολης και του Υμηττού αλλά από τότε που άνοιξε το μεγάλο κατάστημα στην Βουλιαγμένης δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Κι εγώ ήμουν από τους ανυπόμονους και πήρα το κινητό την πρώτη μέρα κυκλοφρίας του. Την επόμενη μετά από jailbreak κρεμάει στην οθόνη που δείχνει ότι πρέπει να συνδεθεί με το itunes. Συνέχεια έπαιρνα μια ένδειξη κατά το restore uknown error 6 και τίποτα άλλο. Ένα ολόκληρο Σ/Κ πάλευα διαβάζοντας τα πάντα μέσα από αυτό το site μήπως και το επαναφέρω. Δευτέρα τελικά πήγε το κινητό στη Vodafone Ηλιουπόλεως και το μόνο που έχω να τους προσάξω είναι ότι ενώ μου είχαν πει ότι σε 3 εργάσιμες θα είχα απάντηση ή καινούριο κινητό, άργησαν 2 μέρες και τελικά το πήρα την επόμενη Δευτέρα. Φυσικά ένα καινούριο iphone.

Αλλά το θέμα της μονοετούς εγγύησης θέλει διερεύνηση ή κάποιον δικηγόρο να μας κατατοπίσει.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   aC3

aC3

    iPH Contributor

  • 1199 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:_aC3_

Δημοσίευση 11/01/2009 - 17:52

εεε πρόσεξε λίγο... Η Apple είναι Αμερικάνικη όχι ευρωπαϊκή

#18   christos2b

christos2b

    iPH User

  • 153 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/01/2009 - 20:21

Φίλε μου κάνεις λάθος. Από τη στιγμή που ένα προϊόν περνάει τον Ατλαντικό και κυκλοφορεί στην Ευρώπη ισχύει ο ευρωπαϊκός νόμος. Γι'αυτό λέω ότι χρειάζεται το θέμα διερεύνηση.

Για του λόγου το αληθές ορίστε και το ΦΕΚ που επικυρώνει τα λεγόμενά μου και έρχεται να αναιρέσει το παλιότερο νόμο του 1994 και τον οποίο επικαλούνται οι τύποι από την Rainbow.

http://www.efpolis.g...tefile-9676.pdf

Όλοι μα όλοι έχουν συμμορφωθεί με αυτό το νόμο. Εταιρίες κολοσσοί, πολύ μεγαλύτερες από την Apple έχουν αυξήσει την εγγύηση τους στα δύο έτη τουλάχιστον. Για να μη μιλήσουμε για εταιρίες όπως η LG ή εταιρίες κατασκευής σκληρών δίσκων και άλλων hardware.

Στη σελίδα http://www.myphone.g...ad.php?t=219154 μπορείτε να παρακολουθήσετε και τις ερωτοαπαντήσεις μεταξύ ενός φίλου και μιας υπαλλήλου του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της Rainbow. Εκεί θα βρείτε και άλλα ενδιάφεροντα πράγματα σχετικά με την εγγύηση. Αν κάποιος το κυνηγήσει προσωπικά το θεωρώ δεδομένο ότι θα δικαιωθεί.

#19   c200amgpacket

c200amgpacket

    Advanced Member

  • 874 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/01/2009 - 20:47

+1

Eτσι ξέρω και εγω ;)

#20   aC3

aC3

    iPH Contributor

  • 1199 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:_aC3_

Δημοσίευση 11/01/2009 - 21:48

Quote

Φίλε μου κάνεις λάθος. Από τη στιγμή που ένα προϊόν περνάει τον Ατλαντικό και κυκλοφορεί στην Ευρώπη ισχύει ο ευρωπαϊκός νόμος. Γι'αυτό λέω ότι χρειάζεται το θέμα διερεύνηση.



Για του λόγου το αληθές ορίστε και το ΦΕΚ που επικυρώνει τα λεγόμενά μου και έρχεται να αναιρέσει το παλιότερο νόμο του 1994 και τον οποίο επικαλούνται οι τύποι από την Rainbow.



http://www.efpolis.g...tefile-9676.pdf



Όλοι μα όλοι έχουν συμμορφωθεί με αυτό το νόμο. Εταιρίες κολοσσοί, πολύ μεγαλύτερες από την Apple έχουν αυξήσει την εγγύηση τους στα δύο έτη τουλάχιστον. Για να μη μιλήσουμε για εταιρίες όπως η LG ή εταιρίες κατασκευής σκληρών δίσκων και άλλων hardware.



Στη σελίδα http://www.myphone.g...ad.php?t=219154 μπορείτε να παρακολουθήσετε και τις ερωτοαπαντήσεις μεταξύ ενός φίλου και μιας υπαλλήλου του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της Rainbow. Εκεί θα βρείτε και άλλα ενδιάφεροντα πράγματα σχετικά με την εγγύηση. Αν κάποιος το κυνηγήσει προσωπικά το θεωρώ δεδομένο ότι θα δικαιωθεί.

το συγκεκριμένο άρθρο γιατί το αναφέρεις? αφού η ιστορία του ανθρώπου ήταν να του την πει στο τέλος η τύπισα ενώ έδωσε λινκ για το ίδιο pdf με εσένα και ο άνθρωπος δεν είχε τι να πει....

#21   christos2b

christos2b

    iPH User

  • 153 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/01/2009 - 22:00

Το άρθρο το ανέφερα για δύο απλούς λόγους :

1. Για να δείτε ότι τόσο η hp όσο και η viewsonic και η IBM υπαναχώρησαν του ενός έτους εγγύησης μπροστά στο νόμο του 2007.

2. Επειδή δεν είπε τίποτα, αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει κι επιχείρημα. Γι'αυτό ανέφερα ότι χρειάζεται κάποιος πιο ειδικός σε αυτά τα θέματα ώστε να μπορεί να απαντήσει στην τύπισσα και στην κάθε τύπισσα που βρίσκεται πίσω από την τηλεφωνική γραμμή ή πίσω από έναν υπολογιστή. Λέτε οι της Rainbow να είναι έξυπνοι και αυτοί της HP ή της IBM να είναι κορόιδα και να τους τη φέραμε;

#22   christos2b

christos2b

    iPH User

  • 153 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/01/2009 - 22:07

ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΟΙ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΔΙΕΤΙΑΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

"...Η νόμιμη εγγύηση είναι διετούς διάρκειας". Απόλυτα σαφής ως προς την υποχρεωτική διάρκεια των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών εντός της ΕΕ, ήταν η απάντηση της Επιτρόπου κ. Μεγκλένας Κούνεβα, αρμόδιας για θέματα Καταναλωτών, στη σχετική ερώτηση που υπέβαλε ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Μανώλης Αγγελάκας. "Ευθύνεται ο πωλητής όταν η έλλειψη συμμόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση των εμπορευμάτων", συνεχίζει στην απάντησή της η Επίτροπος. Να σημειωθεί ότι αφορμή για το ερώτημα του ευρωβουλευτή αποτέλεσε το γεγονός ότι στην Ελλάδα παρατηρείται συχνά το φαινόμενο της μη εφαρμογής εγγύησης διετούς διάρκειας για τα καταναλωτικά αγαθά.

Ο κ. Αγγελάκας, στην ερώτησή του, είχε θέσει επίσης και το θέμα της εδαφικής κάλυψης της εμπορικής εγγύησης. Σύμφωνα με την Επιτροπή, η εδαφική κάλυψη δύναται να εμπίπτει προαιρετικά και στη διακριτική ευχέρεια του παραγωγού και/ή διανομέα, ως πρόσθετο δικαίωμα στους καταναλωτές, "...επιπλέον των θεσμοθετημένων από την οδηγία [1] δικαιωμάτων". Ως εκ τούτου υπάρχει δυνατότητα άρνησης για εκπλήρωση εγγυητικής υποχρέωσης σε διαφορετικά κράτη-μέλη.

Η κ. Κούνεβα ωστόσο παραδέχεται, συμμεριζόμενη τον προβληματισμό του κ. Αγγελάκα, την πλημμελή εφαρμογή και τα ρυθμιστικά κενά της σχετικής κοινοτικής οδηγίας στα κράτη-μέλη. Είναι σαφές ότι τέτοια φαινόμενα κλονίζουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτή για διασυνοριακές αγορές και αποθαρρύνουν τις επιχειρήσεις για διασυνοριακές συναλλαγές.

Ως έμμεσο αποτέλεσμα του θέματος που έθιξε ο Έλληνας ευρωβουλευτής, η Κομισιόν ανέλαβε πρωτοβουλία επαφών με μια σειρά από κράτη-μέλη, με στόχο την επισήμανση των παραλείψεων και δήλωσε ότι σκοπεύει να "παρακολουθεί στενά την κατάσταση, ώστε οι εθνικοί κανόνες να εναρμονιστούν με την οδηγία" ζητώντας από τον Έλληνα ευρωβουλευτή να παρακολουθεί τις εξελίξεις του θέματος.

Πηγή : http://www.nd.gr/ind...8802&Itemid=148

Για να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους.

#23   giorgakis

giorgakis

    iPH Enthousiast

  • 433 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:giorgakis7

Δημοσίευση 12/01/2009 - 01:31

Οσων αφορα το προσωπικο στα περισσοτερα καταστηματα ειναι χαλια.το ξερω γιατι δουλευα σε καταστημα της Vodafone και τυγχανει να εχω καποιες γνωσεις πανω στο αντικειμενο.
Aυτο που θελω να πω ειναι οτι οταν πας για συνεντευξη δν σε ρωτανε αν ξερεις απο κινητα αλλα αν ξερεις απο πωλησεις.
Oλα τα σεμιναρια που καναμε ηταν πανω σε σχεδια πωλησεων και πως να κανεις περισσοτερες συνδεσεις.αυτο τους νοιαζει μονο.
Nα κανουν συνδεσεις και να μν κανουν αποσυνδεσεις.
Yπηρχαν ατομα που δεν ξεραν τιποτα απο κινητα.Το μονο που θελουν ειναι οι συνδεσεις.
Αφου σου την πουλησαν τελος.
Δεν σε ξερω δεν με ξερεις και οταν σε ενα χρονο η και νωριτερα θα ερθει ο πελατης και θα θελει να διακοψει θα του λενε σε ολα τα καταστηματα οτι δν εχουν συστημα.
Πολυ γνωστη δικαιολογια.

#24   teo_le

teo_le

    iPH newbie

  • 69 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/01/2009 - 10:12

Φίλε kapair αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα... Ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη... Δες εδώ σχετικό θέμα

http://www.iphonehel...pic,1712.0.html

Σου στέλνω και μια επιστολή που ίσως σε ενδιαφέρει.

#25   teo_le

teo_le

    iPH newbie

  • 69 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/01/2009 - 11:01

Quote

Φίλε kapair αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα... Ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη... Δες εδώ σχετικό θέμα



http://www.iphonehel...pic,1712.0.html



Σου στέλνω και μια επιστολή που ίσως σε ενδιαφέρει.


Δεν με αφήνει να τροποποιήσω το παραπάνω...

...Βρήκαν λέει υγρασία και εγγύηση γιοκ!!! Τώρα αν το να χρησιμοποιείς το τηλέφωνό σου όταν έχει υγρασία (!!!) θέτει σε κίνδυνο τη συσκευή (και την ψυχική σου υγεία) τι να πω... Δες κι αυτό

http://antwerp.wordp...ian-water-test/

Παίζω βέβαια τα χαρτιά των καμένων pixels (2!!), της σκόνης στο εσωτερικό της οθόνης και της κακής εφαρμογής της οθόνης στη μια πλευρά του τηλεφώνου, των 15 ημερών που είχαν χάσει το τηλέφωνο πριν φτάσει τελικά στο service, και, και, και...

Έχω στείλει διάφορες επιστολές σε Vodafone, ΕΚΠΟΙΖΩ, Συνήγορο Καταναλωτή κλπ αλλά δεν έχω βγάλει άκρη ακόμα. Περιμένω πάντως (έτσι μου υποσχέθηκαν) απάντηση αυτές τις ημέρες από Vodafone. Και για να το παίξω και λίγο Αμερικανάκι, Vodafone sucks!!! Και ΑΝ μου αντικαταστήσουν το iPhone θα το πουλήσω κατευθείαν... Δεν το ρισκάρω σε καμία περίπτωση να ξαναμπώ σε τέτοιες διαδικασίες...

Καλή τύχη φίλε kapair και ελπίζω να δικαιωθούμε. Είμαι στη διάθεσή σου για ό,τι χρειαστείς!


#26   wabbs

wabbs

    iPH newbie

  • 6 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2009 - 13:09

Μάλλον μας δουλεύουν όλους κανονικά στη Vodafone. Όταν πήρα το iPhone μου ειπαν ότι μπορώ να το αλλάξω ανά πάσα στιγμή χωρίς επιβάρυνση. Όταν ρώτησα σε άλλο κατάστημα μου είπαν ότι μόνο η μπαταρία μόνο μπορεί να αλλαχτεί δωρεάν και αυτό μόνο από την Apple.
Με άλλα λόγια σου πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Ευτυχώς το δικό μου το πήρα με επιδότηση και δεν πλήρωσα ούτε cent. Δεν μπήκαν καν στον κόπο να βάλω το Cydia. (ακόμα παλεύω να καταλάβω τι πρέπει να κάνω)

Όσοι ταλαιπωρούνται πάντως μόνο μέσω Υπουργείου Εσωτερικών. Είναι δοκιμασμένο με παρόμοιο πρόβλημα.

#27   kapair

kapair

    iPH newbie

  • 6 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2009 - 15:32

Τοσοι που μαζευτήκαμε πμορούμε να φτιάξουμε και γκρουπ στο facebook Anti-vodafone Hellas,
Φίλε Τεο_λε
εσένα σου στείλανε φωτογραφίες με αποδεικτικό υλικό? Εγω έχω ζητήσει μπάς και βρώ άκρη μέσω Apple.co.uk...ξαναεπεικοινώνησα με v service και 13830 και ελπίζω σε κανα μήνα(!!!!!!!!!!!!!!) να στείλουν το  email με τις αποδείξεις ενοχής μου...αφού έτσι αισθάνομαι ΕΝΟΧΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ που προσπαθώ να κλέψω το φτωχό κολοσσό των υποκλοπών και της λαμογιάς.
Χωρίς να είμαι απαισιόδοξος αλλά ρεαλιστής νομίζω οτι απλά χάνουμε το χρόνο μας αφού είμαστε εντελώς ανυπεράσπιστοι. Στην Ελλάδα είναι να μη σου τύχει ,γιατί αν σου τύχει την έκατσες!!! Ακόμα και οι υπηρεσίες για το καταναλωτή είναι πολύ μικρές για τέτοιες υποθέσεις. Αυτές οι υπηρεσίες είναι για κανα μπακάλικο που πουλάει φέτα απο βουλγαρία και λέει οτι είναι ελληνική!
Να υποθέσω οτι σε ταλαιπωρούν καιρό?
Δυστυχώς δε βλέπω καμία διαλακτικότητα...βρήκε το v-service υγρασία παει και τελέωσε σας ακυρώνουμε την εγγύηση! Ούτε περιθώριο λάθους ούτε τπτ. Να σημειώσω ότι εγώ δε βλέπω κανα αισθητήρα κοντά στο μικρόφωνο να έχει αλλάξει χρώμα όπως υποτίθεται γίνεται αν έρθει σε επαφή με υγρά!Εκτός και αν βλέπω κάτι άλλο. :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

#28   teo_le

teo_le

    iPH newbie

  • 69 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/01/2009 - 15:51

Quote

Τοσοι που μαζευτήκαμε πμορούμε να φτιάξουμε και γκρουπ στο facebook Anti-vodafone Hellas,

Φίλε Τεο_λε

εσένα σου στείλανε φωτογραφίες με αποδεικτικό υλικό? Εγω έχω ζητήσει μπάς και βρώ άκρη μέσω Apple.co.uk...ξαναεπεικοινώνησα με v service και 13830 και ελπίζω σε κανα μήνα(!!!!!!!!!!!!!!) να στείλουν το  email με τις αποδείξεις ενοχής μου...αφού έτσι αισθάνομαι ΕΝΟΧΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ που προσπαθώ να κλέψω το φτωχό κολοσσό των υποκλοπών και της λαμογιάς.

Χωρίς να είμαι απαισιόδοξος αλλά ρεαλιστής νομίζω οτι απλά χάνουμε το χρόνο μας αφού είμαστε εντελώς ανυπεράσπιστοι. Στην Ελλάδα είναι να μη σου τύχει ,γιατί αν σου τύχει την έκατσες!!! Ακόμα και οι υπηρεσίες για το καταναλωτή είναι πολύ μικρές για τέτοιες υποθέσεις. Αυτές οι υπηρεσίες είναι για κανα μπακάλικο που πουλάει φέτα απο βουλγαρία και λέει οτι είναι ελληνική!

Να υποθέσω οτι σε ταλαιπωρούν καιρό?

Δυστυχώς δε βλέπω καμία διαλακτικότητα...βρήκε το v-service υγρασία παει και τελέωσε σας ακυρώνουμε την εγγύηση! Ούτε περιθώριο λάθους ούτε τπτ. Να σημειώσω ότι εγώ δε βλέπω κανα αισθητήρα κοντά στο μικρόφωνο να έχει αλλάξει χρώμα όπως υποτίθεται γίνεται αν έρθει σε επαφή με υγρά!Εκτός και αν βλέπω κάτι άλλο. :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Έχει περάσει 1,5 μήνας από τότε που το έδωσα στο κατάστημα... Άστα να πάνε! Φωτογραφίες κλπ δεν έχω ζητήσει ακόμα, υποτίθεται πως γίνεται επανεξέταση και για τα άλλα προβλήματα που ανέφερα και περιμένω απάντηση εκ νέου. Η APPLE HELLAS δεν έχει εξουσιοδότηση να παρέμβει, εγώ έστειλα ένα mail στην Ιρλανδία που βρίσκεται το Customer Relations της APPLE και πήρα την εξής απάντηση:

[i]Dear Theodoros,

Thank you for contacting the Apple Store.
We apologise for your recent experience. For further assistance with your query please contact our Apple Care team / Customer Relations Team on Tel: UK 0870 8760753. Tel: IRL 1850 946191 
Our Technical Support team do not have a public email address but are available at the telephone number above or you can visit the support website at the link provided below./i]

Κάνε κι εσύ μια προσπάθεια μήπως βγει τίποτα, ποτέ δεν ξέρεις. Αν τα βρω σκούρα θα πάρω κι εγώ... Δες επίσης μήπως κάνεις τίποτα μέσω ΕΚΠΟΙΖΩ, Συνήγορο Καταναλωτή κλπ, ίσως έχεις κάποια βοήθεια και από εκεί... Κράτα μας ενήμερους, αν δεν έχεις αντίρρηση θα γράφω κι εγώ νεότερα σε αυτό το θέμα μιας και το δικό μου θάφτηκε...

#29   iHacker

iHacker

    iPH User

  • 144 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/01/2009 - 16:09

αυτη η χωρα μου τα εχει πριξει ρε τι στο ***** κανουν ρε ? κοιτα για να κερδισει ενας καταστηματαρχης συσκευη τζαπα τι κανει...ΕΛΕΟΣ

#30   aC3

aC3

    iPH Contributor

  • 1199 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:_aC3_

Δημοσίευση 12/01/2009 - 20:51

Το έχω ξαναπεί η μόνη εταιρία που έχει εγγύηση στην Ελλάδα είναι η LG... Παίρνεις τηλ, λες ότι χάλασε, τσεκάρουν την εγγύηση και έρχονται σου παίρνουν το παλιό σου βάζουν το καινούργιο no questions asked...
Αυτό που κάνει η vodafone δεν είναι εγγύηση αλλά επιστημονική φαντασία... Σε λίγο θα μας λέει ότι η εγγύηση ισχύει μόνο άμα πέσει από τον 25ο όροφο ενός κτηρίου,στο πατίσει ελέφαντας , στο φάει καρχαρίας και όλα αυτά να γίνουν στις 32 του μηνός...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες