Κουμάντο δε κάνουν απο τη στιγμή που μπήκαν και επίσημα τα εξουσιοδοτημένα κέντρα εδώ.
Όπως έγραψα και πιο πίσω, μίλησε με το Customer Relations να τους αναφέρεις ακριβώς τι έχει συμβεί.
Δες και εδώ.
Δημοσίευση 03/03/2016 - 18:07
Δημοσίευση 03/03/2016 - 18:20
Καλώς ή κακώς δε παίρνουν μόνοι τους τέτοια πρωτοβούλια μιας και μιλάμε για εξουσιοδοτημένα κέντρα ελέγχου.
Αν υπήρχε φυσική παρουσία της Apple εδώ θα ήταν διαφορετικό το θέμα.
Το βασικό είναι πως όποιος το ζητήσει βάσει των συνθηκών, δε θα έχει απολύτως κανένα πρόβλημα. Είναι πολύ εξυπηρετικοί.
Δημοσίευση 03/03/2016 - 22:11
Τελευταία επεξεργασία από: karless, 03/03/2016 - 22:11
Δημοσίευση 03/03/2016 - 22:24
μα πως ειναι δυνατον να ξερεις οτι αν θα παρεις σφραγισμενο καινουργιο θα εχεις παλι το ιδιο προβλημα;Παιδια εμενα η κοπελα μου ειπε να το παω στην document και θα μιλησει αυτη με τον τεχνικο,απλα μου ειπε να της στειλω email οταν το παω...δεν θελω να παρω παλι ανακατασκευασμενο,το ιδιο θα γινει...και σφραγισμενο παλι να μου δωσουν το ιδιο προβλημα θα εχω...δεν κερω αν αξιζει η ταλαιπορεια..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 03/03/2016 - 22:27
εδω 4 ανακατασκευασμενα που περνανε καλυτερο ελεγχο,και μπορει καποιο απο αυτα να ειχε αυτο το προβλημα και να χε φτιαχτει.εμ παση περιπτωση ας μην το προδικαζω,αλλα η κοπελα στο support μου ειπε να το παω στην document και βλεπουμε..μα πως ειναι δυνατον να ξερεις οτι αν θα παρεις σφραγισμενο καινουργιο θα εχεις παλι το ιδιο προβλημα;
Δημοσίευση 03/03/2016 - 22:35
ωραια πηγαινε το document κανε οτι σου ειπε η κοπελα και αν παρεις σφραγισμενο μην το ανοιξεις και βαλτο σε αγγελια και βαλε την διαφορα να παρεις το 6s.εδω 4 ανακατασκευασμενα που περνανε καλυτερο ελεγχο,και μπορει καποιο απο αυτα να ειχε αυτο το προβλημα και να χε φτιαχτει.εμ παση περιπτωση ας μην το προδικαζω,αλλα η κοπελα στο support μου ειπε να το παω στην document και βλεπουμε..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 03/03/2016 - 22:37
Παιδια εμενα η κοπελα μου ειπε να το παω στην document και θα μιλησει αυτη με τον τεχνικο,απλα μου ειπε να της στειλω email οταν το παω...δεν θελω να παρω παλι ανακατασκευασμενο,το ιδιο θα γινει...και σφραγισμενο παλι να μου δωσουν το ιδιο προβλημα θα εχω...δεν κερω αν αξιζει η ταλαιπορεια..
Καταρχάς με το Customer Relations μίλησες ή το Support?
Το να σου κάνει το ίδιο και το καινούριο που θα πάρεις, δεν είναι δεδομένο.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 03/03/2016 - 22:37
Δημοσίευση 03/03/2016 - 22:39
με το support μιλησα...μου ειπε θα το αναλαβει αυτη το θεμα,μου ειπε τι θα ηθελα εγω να γινει,και της ειπα για 6s...και μου λεει θα το κοιταξω αλλα δεν υποσχομαι τιποτα..τωρα να μεσολαβησει αυτη γιαν πιο λογο;για να παρω ανακατασκευασμενο;αυτο θα γινοταν ετσι και αλλιως χωρις την μεσολαβηση της κοπελας απο το support.Καταρχάς με το Customer Relations μίλησες ή το Support?
Το να σου κάνει το ίδιο και το καινούριο που θα πάρεις, δεν είναι δεδομένο.
Δημοσίευση 03/03/2016 - 23:06
πριν το παω να μιλησω παλι μαζι της;να την ρωτησω τι υπαρχει περιπτωση να γινει;Δε θέλω να στο χαλάσω, αλλά δε ξέρω κατά πόσο θα μπορέσει να σου δώσει όχι 6S, αλλά σφραγισμένο.
Έπρεπε να μιλήσεις απευθείας με το Relations.
Αν σου πούν πάλι για έλεγχο και ανακα/σμένο όταν το πας, μη το δεχθείς.
Δημοσίευση 03/03/2016 - 23:36
και γω αυτο αναρωτηθηκα γιατι να ξαναπαω,παλι αντικατασταση θα γινει..να ζητησω αυτην που με εξυπηρετησε;ή να μιλησω με οποιον να ειναι;Εγώ στη θέση σου δε θα πήγαινα καν.
Απλά να μιλήσεις με το Support ξανά και όσο πιο ευγενικά μπορείς να ζητήσεις να μιλήσεις με το Relations.
Θα το αναλάβουν αυτοί μετά.
Δημοσίευση 03/03/2016 - 23:53
Συγνωμη που παρεμβαινω στην συζητηση , σχετικα με το προβλημα στην καμερα που ανεφερα οτι εχω και γω και εχοντας ηδη παρει 3 ανακατασκευασμενα Iphone 6 64gb με προβλημα αν παω να το κοιταξουν , δουν το προβλημα και οντως υπαρχει, ειμαι στην ουσια αγοραστης με 4 ανακατασκευασμενα σωστα?
Οποτε νομιμως ζηταω συσκευη σε ζελατινα ? ( επειδη εχουν περασει 8 μηνες απο την τελευταια επισκεψη και παραλαβη του τελευταιου ανακατασκευασμενου ρωταω )
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες