Δε παίζει ρόλο πότε πήρες το προηγούμενο ανακα/σμένο. Όπως δε χρειάζεται να πας και απο εκεί.
Με το Customer Ralations μιλάς και 'συ απευθείας για σφραγισμένο, αναφέροντας ο,τι έχει γίνει όπως σου 'πα και πιο πίσω.
Δημοσίευση 04/03/2016 - 00:17
Ωραια Νικο σ ευχαριστω πολυ. Οποτε παιρνω τηλεφωνο στο Customer Relations και επικαλουμαι τις 4 αντικαταστασεις και ζηταω φραγισμενο αφου δεν εμπιστευομαι πλεον τα Ελληνικα service και τις ανακατασκευασμενες συσκευες τους?!
Ποσο πιθανο ειναι να μιλησω με Ελληνα εκει? Γιατι οκ , ξερουμε κατι Αγγλικα αλλα αμα εχει British Accent ο Υπαλληλος δεν θα καταλαβω λεξη
Δημοσίευση 04/03/2016 - 00:40
εχω δοσει ονοματεπωνυμο serial κτλ κτλ,οποτε λογικα ολο και καποια καταγραφη θα εχει γινει...Όχι, ασ'την αυτή. Απλά ζήτησε να σε συνδέσουν με το Customer Relations.
Απλά να ξέρεις πως μιλάνε αγγλικά εκεί, να 'σαι προετοιμασμένος.
Δημοσίευση 04/03/2016 - 01:40
Ωραια Νικο σ ευχαριστω πολυ. Οποτε παιρνω τηλεφωνο στο Customer Relations και επικαλουμαι τις 4 αντικαταστασεις και ζηταω φραγισμενο αφου δεν εμπιστευομαι πλεον τα Ελληνικα service και τις ανακατασκευασμενες συσκευες τους?!
Ποσο πιθανο ειναι να μιλησω με Ελληνα εκει? Γιατι οκ , ξερουμε κατι Αγγλικα αλλα αμα εχει British Accent ο Υπαλληλος δεν θα καταλαβω λεξη
Ό,τι έχει συμβεί. Και τις γρατζουνιές σε αυτό που σου έδωσαν.
Έλληνα λίγο απίθανο..
Αγγλικά μόνο. Με Ιρλανδία συνδέεσαι.
εχω δοσει ονοματεπωνυμο serial κτλ κτλ,οποτε λογικα ολο και καποια καταγραφη θα εχει γινει...
Δεν επηρεάζει αυτό κάπου. Μη σε ανησυχεί.
Δημοσίευση 04/03/2016 - 01:43
Ωραια Νικο σ ευχαριστω πολυ. Οποτε παιρνω τηλεφωνο στο Customer Relations και επικαλουμαι τις 4 αντικαταστασεις και ζηταω φραγισμενο αφου δεν εμπιστευομαι πλεον τα Ελληνικα service και τις ανακατασκευασμενες συσκευες τους?!
Ποσο πιθανο ειναι να μιλησω με Ελληνα εκει? Γιατι οκ , ξερουμε κατι Αγγλικα αλλα αμα εχει British Accent ο Υπαλληλος δεν θα καταλαβω λεξη
Ζήτα να μιλήσεις με κάποιον από Ελλάδα. Εχω μιλήσει χωρίς να το ζητήσω εγώ 2 φορές στο παρελθόν.
Δημοσίευση 04/03/2016 - 15:45
Καταλαβα , σε ευχαριστω πολυ Νικο για τις απαντησεις σου , ησουν πολυ κατατοπιστικος και γενικα σας ευχαριστω για την βοηθεια.
Θα τους παρω καποια στιγμη και βλεπουμε ....
Μια ερωτηση , στο customer relations και γενικως στα τηλεφωνα επικοινωνιας της apple δεχονται κανονικα τον 2ο χρονο εγγυησης για να γινει η αντικατασταση Ή αν περασει ενας χρονος πλεον με καλυπτει αποκλειστικα ο παροχος?!
Δημοσίευση 04/03/2016 - 16:03
Δεν έκανα κάτι..
Θα βγάλεις άκρη εύκολα. Μην αγχώνεσαι γι' αυτό.
Για τη 2ετία πάλι, το αναφέρουν στις νομικές ανακοινώσεις τους εδώ και πολύ καιρό.
Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.
Το πρόβλημα όμως το έχουν δημιουργήσει οι ίδιοι, όταν δε μπορούν να σου παρέχουν μια σωστή και λειτουργική συσκευή.
Συνεπώς ο πωλητής εδώ δεν έχει κάποια σχέση. Εσύ πας με τη λογική οτι τα εξουσιοδοτημένα, επαναλαμβανόμενα σου δίνουν προβληματική συσκευή.
Δημοσίευση 04/03/2016 - 16:11
αποψη σου Νικο ειναι να παω να κανω αλλη μια αντικατασταση για να ''γραψει αλλη μια το κοντερ'' ή οπως ειμαι?!
Δημοσίευση 04/03/2016 - 16:45
σωστα , ευχαριστω πολυ Νικο !
Δημοσίευση 04/03/2016 - 17:23
Σιγουρα , δεν θα παραλειψω αν και μπορει να αργησω λιγο
Δημοσίευση 04/03/2016 - 17:39
Δημοσίευση 04/03/2016 - 17:48
Μπορει καποιος να μου δωσει το τηλεφωνο απο Customers Relations και απο το Service της Αpple που ειναι στα Ελληνικα? πηρα ενα νουμερο που ειχα αλλα λεει αλλαξε και κατι τετοια, ευχαριστω
0 μέλη, 10 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες