Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Καμένο πίξελ ή σκόνη;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
224 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#181   Darkoulis

Darkoulis

    iPH Elite Poster

  • 2323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Pro 1st gen + 4G
  • GameCenter:Darkoulis

Δημοσίευση 06/07/2016 - 16:17

Νίκο με το Support που μίλησα τηλεφωνικός το ελληνικό δεν ακούνε τπτ ότι είπανε οι Ολλανδοί από εκεί και πέρα δεν αναγνωρίζουν τίποτα. Το μόνο που θα κάνω να φτιάξω ένα λογαριασμό να μπω στο twitter να μιλήσω με το δικό τους Support εκεί.


Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#182   karless

karless

    iPH Hero

  • 5021 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 06/07/2016 - 16:25

Ξανακαλεσα στο ελληνικο support κα με συνδεσαν με το customer relations,μιλησα με εναν τυπο του εδωσα το k1 της info quest να τους παρει αυριο τηλ να δουνε τι γινετε και θα με καλεσει πισω.του ειπα για καινουρια συσκευη και μου ειπε δεν γινετε.ειμαι αποφασισμενος αυτην την φορα να τ φτασω ως το τερμα.Με τον συνηγορο του καταναλωτη υπαρχει περιπτωση να βρω ακρη;


Sent from my iPad using Tapatalk

#183   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113607 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/07/2016 - 16:41

Νίκο με το Support που μίλησα τηλεφωνικός το ελληνικό δεν ακούνε τπτ ότι είπανε οι Ολλανδοί από εκεί και πέρα δεν αναγνωρίζουν τίποτα. Το μόνο που θα κάνω να φτιάξω ένα λογαριασμό να μπω στο twitter να μιλήσω με το δικό τους Support εκεί.

Μίλησε στο Twitter τότε μαζί τους να σε καλέσουν.

 

Ξανακαλεσα στο ελληνικο support κα με συνδεσαν με το customer relations,μιλησα με εναν τυπο του εδωσα το k1 της info quest να τους παρει αυριο τηλ να δουνε τι γινετε και θα με καλεσει πισω.του ειπα για καινουρια συσκευη και μου ειπε δεν γινετε.ειμαι αποφασισμενος αυτην την φορα να τ φτασω ως το τερμα.Με τον συνηγορο του καταναλωτη υπαρχει περιπτωση να βρω ακρη;
 

Περίμενε να δεις τι θα σου πει αύριο πρώτα. Μετά φυσικά μπορείς να απευθυνθείς στο ΣτΚ.

 

Εφόσον δε σε καλύψει η απάντηση του.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#184   Darkoulis

Darkoulis

    iPH Elite Poster

  • 2323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Pro 1st gen + 4G
  • GameCenter:Darkoulis

Δημοσίευση 06/07/2016 - 16:44

Μίλησε στο Twitter τότε μαζί τους να σε καλέσουν.

Θα κάνω και αυτήν την προσπάθεια και βλέπουμε!


Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1


#185   karless

karless

    iPH Hero

  • 5021 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 06/07/2016 - 16:50

Υπαρχει καποιορομοιο περιστατικο με συνογορο του πωλητη;τι θα πρεπει να γραψω;


Sent from my iPad using Tapatalk

#186   karless

karless

    iPH Hero

  • 5021 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 06/07/2016 - 17:03

παρομοιο περιστατικο*

 

μπηκα στο κ1 της info quest και λεει αυτο,δηλαδη το θεωρησαν οτι δεν εχει προβλημα.

 

Ενέργεια / Κατάσταση επισκευής

Το προϊόν είναι έτοιμο για παράδοση στον πελάτη



#187   Darkoulis

Darkoulis

    iPH Elite Poster

  • 2323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Pro 1st gen + 4G
  • GameCenter:Darkoulis

Δημοσίευση 06/07/2016 - 17:10

παρομοιο περιστατικο*

 

μπηκα στο κ1 της info quest και λεει αυτο,δηλαδη το θεωρησαν οτι δεν εχει προβλημα.

 

Ενέργεια / Κατάσταση επισκευής

Το προϊόν είναι έτοιμο για παράδοση στον πελάτη

Λογικά ναι!


Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1


#188   Darkoulis

Darkoulis

    iPH Elite Poster

  • 2323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Pro 1st gen + 4G
  • GameCenter:Darkoulis

Δημοσίευση 06/07/2016 - 17:18

Και εδώ και η απάντηση από το Apple Support το Ελληνικό...

 

WAJBqlk.jpg


Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1


#189   karless

karless

    iPH Hero

  • 5021 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 06/07/2016 - 17:25

στο κομματι "στοιχεια καταγγελόμενων επιχειρησεων" θα βαλω τα στοιχεια της info quest μονο?



#190   108

108

    iPH Contributor

  • 1260 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 06/07/2016 - 17:53

εάν είναι όντως καμένα δοκίμασε να τρέξεις ένα strobe light βίντεο από το youtube. κομπογιαννίτικη λύση αλλά δεν χάνεις και τίποτα.



#191   Darkoulis

Darkoulis

    iPH Elite Poster

  • 2323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Pro 1st gen + 4G
  • GameCenter:Darkoulis

Δημοσίευση 06/07/2016 - 18:03

εάν είναι όντως καμένα δοκίμασε να τρέξεις ένα strobe light βίντεο από το youtube. κομπογιαννίτικη λύση αλλά δεν χάνεις και τίποτα.

έχω τρέξει αλλά μάταιος κόπος και χρόνος!


Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1


#192   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 06/07/2016 - 19:04

Αυτο με την δικαιοδοσία που λένε ειναι παπάτζα.

Το εδώ Support (info, Docu κλπ) εχει τη δυνατότητα σε περίπτωση που βλέπει ενα πρόβλημα που δεν μπορούν να δούνε οι έξω, να πεί οτι "εγώ το βλέπω, και ο πελάτης εχει δικιο, συνεπώς ζητώ αντικατάσταση της συσκευής του (ή αλλαγή οθόνης κλπ)".

Επίσης από Document μην περιμένεις αλλη απάντηση, μιας και πια εχει εξαγοραστεί από την infoquest από ότι ακούγεται.


Sent from my iPhone using Tapatalk
| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#193   Darkoulis

Darkoulis

    iPH Elite Poster

  • 2323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Pro 1st gen + 4G
  • GameCenter:Darkoulis

Δημοσίευση 06/07/2016 - 19:08

Αυτο με την δικαιοδοσία που λένε ειναι παπάτζα.

Το εδώ Support (info, Docu κλπ) εχει τη δυνατότητα σε περίπτωση που βλέπει ενα πρόβλημα που δεν μπορούν να δούνε οι έξω, να πεί οτι "εγώ το βλέπω, και ο πελάτης εχει δικιο, συνεπώς ζητώ αντικατάσταση της συσκευής του (ή αλλαγή οθόνης κλπ)".

Επίσης από Document μην περιμένεις αλλη απάντηση, μιας και πια εχει εξαγοραστεί από την infoquest από ότι ακούγεται.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Γι' αυτό λέω φταίνε και οι από εδώ infoquest document κτλπ.


Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1


#194   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 06/07/2016 - 19:09

Γι' αυτό λέω φταίνε και οι από εδώ infoquest document κτλπ.


Φταίνε μόνο οι από εδώ πιστεύω.

Γιατί οκ, η Apple λέει οτι δεν μπορεί να κάνει αναπαραγωγή του προβλήματος.

Από τη στιγμή που αυτοί το γνωρίζουν, γιατί δεν κάνουν χρήση του δικαιώματός του;
| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#195   Darkoulis

Darkoulis

    iPH Elite Poster

  • 2323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Pro 1st gen + 4G
  • GameCenter:Darkoulis

Δημοσίευση 06/07/2016 - 19:12

Φταίνε μόνο οι από εδώ πιστεύω.

Γιατί οκ, η Apple λέει οτι δεν μπορεί να κάνει αναπαραγωγή του προβλήματος.

Από τη στιγμή που αυτοί το γνωρίζουν, γιατί δεν κάνουν χρήση του δικαιώματός του;

Δεν ξέρω έχω τόσα χρόνια που ταλαιπωρούμε με τα iPhone! Και βαρέθηκα πιστεψέ με δεν έχω χαρεί κανένα τηλέφωνο πέραν του συλλεκτικού αλλα και 2G


Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3

0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες