Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

iPhone άρνηση διετούς εγγύησης (EU IMEI) με τιμολόγιο


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
136 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#76   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 24/10/2016 - 11:34

Δηλαδή εάν κάποιος το αγόρασε από apple store Γαλλίας, δεν έχει δεύτερο χρόνο?

Τα έχουμε ξαναπεί ο νόμος δεν διαχωρίζει από που έγινε η αγορά. Απευθύνεσαι σε όλους τους αρμόδιους του προϊόντος, το κατάστημα αγοράς του skroutz είναι απλά ένας μεσάζοντας και τίποτα παραπάνω. Αλίμονο εάν χάνοντας η εγγύηση επειδή έκλεισε το μαγαζάκι της γειτονιάς.

Δε μιλάμε για αγορά απο Apple Store. Προφανώς..

 

Περιμένω να έρθεις να μου πείς το ίδιο όταν θα έχει κλείσει το κατάστημα και η Info θα σε στείλει εκεί που έκανες την αγορά.

 

Γιατί πολύ απλά μπορεί να το κάνει.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 24/10/2016 - 11:47

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#77   PoluxGreece

PoluxGreece

    iPH Elite Poster

  • 3100 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 24/10/2016 - 11:40

Σε ενα 24ωρο θα σας λυσω καθε απορία


Sent from my iPhone using Tapatalk

#78   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 24/10/2016 - 11:41

Θα σου πουν αυτό που σου 'πα πιο πίσω.

 

Στο 2ο χρόνο θα πρέπει να στείλεις τη συσκευή εδώ Ελλάδα που έκανες την αγορά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#79   PoluxGreece

PoluxGreece

    iPH Elite Poster

  • 3100 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 24/10/2016 - 11:45

Θα σου πουν αυτό που σου 'πα πιο πίσω.

Στο 2ο χρόνο θα πρέπει να στείλεις τη συσκευή εδώ Ελλάδα που έκανες την αγορά.

Εστω πως γίνεται ετσι,ο πωλητης ειναι υπεύθυνος για την συσκευη που θα σου δώσει,αν ομως εγινε αντικατάσταση απο την εταιρια αυτη ειναι υπεύθυνη για την συσκευή,αλλο ιμει γραφει η απόδειξη αλλο το κινητο,θελω να ρωτησω για αυτό και αν τυχόν και κλεισει ενα μαγαζι τι γίνεται


Sent from my iPhone using Tapatalk

#80   108

108

    iPH Contributor

  • 1260 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 24/10/2016 - 11:55

Δε μιλάμε για αγορά απο Apple Store. Προφανώς..

 

Περιμένω να έρθεις να μου πείς το ίδιο όταν θα έχει κλείσει το κατάστημα και η Info θα σε στείλει εκεί που έκανες την αγορά.

 

Γιατί πολύ απλά μπορεί να το κάνει.

Πως μπορεί να το κάνει, όταν ο νόμος προβλέπει άλλα?

 

Συσκευή από Αμερική μια χαρά πέρασε σε apple store Ευρώπης.


Τελευταία επεξεργασία από: 108, 24/10/2016 - 11:56


#81   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 24/10/2016 - 11:59

Εστω πως γίνεται ετσι,ο πωλητης ειναι υπεύθυνος για την συσκευη που θα σου δώσει,αν ομως εγινε αντικατάσταση απο την εταιρια αυτη ειναι υπεύθυνη για την συσκευή,αλλο ιμει γραφει η απόδειξη αλλο το κινητο,θελω να ρωτησω για αυτό και αν τυχόν και κλεισει ενα μαγαζι τι γίνεται

Στο είπα και πιο πίσω..

 

Το οτι έκανες ή θα κάνεις αντικατάσταση εντός του 1ου χρόνο απευθείας σε Apple Store ή στα εξουσιοδοτημένα εδώ, δε παίζει κανένα ρόλο.


 

Έτσι και αλλιώς και οι δικοί μας εδώ εκεί τα στέλνουν. Ουσιαστικά λοιπόν, χρόνο γλυτώνεις και τίποτα παραπάνω.

 

 

Πως μπορεί να το κάνει, όταν ο νόμος προβλέπει άλλα?

Ο νόμος μιλάει για πωλητή. H Info δεν είναι πωλητής, αλλά ο μεσάζων.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#82   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 24/10/2016 - 11:59

Πρακτικα ανεκαθεν υπευθυνος για την εγγυηση ηταν παντα ο κατασκευαστης/αντιπροσωπος...
Στον πωλητη απευθυνεσαι για διευκολυνση (με την εννοια οτι μπορει να μενεις καπου μακρια απο το επισημο service).
Σχεδον οποτε εχω στειλει κατι για επισκευη στην εγγυηση μου ειπαν αν μπορω να το παω ο ιδιος στον αντιπροσωπο για πιο γρηγορα!
Επισης αν δεν καλυπταν 2ο ετος δεν θα ελεγαν οχι μονο στα τιμολογια αλλα και στις αποδειξεις...

Και ενα σεναριο...τροφη για σκεψη...
Εστω οτι εχω παρει απο skroutz και το παω infoquest. Τρωω ακυρο (πχ εχω τιμολογιο) και το γυρναω στο μαγαζι για επισκευη. Αυτος μιλαει με info και του το περνανε ή μπορει να φαει ακυρο; Αν του το περασουν δεν εχει κερδισει τιποτα apple και info απλα εκανε ενα δυσαρεστημενο πελατη. Αν οχι μπορει ο πωλητης να το παει σε μη εξουσιοδοτημενο επισκευαστη και να μου το φερει πισω; Δεν εχει λογικη! Η εγγυηση δεν πρεπει να καλυπτεται παντα απο τον κατασκευαστη;
Νομιζω κολαμε στη γραφειοκρατια και στον αντιεπαγγελματισμο!

Επισης αν εχω αγορασει συσεκευη απο Apple Store καπου στην Ευρωπη και μου χαλασει παλι στην Apple δεν θα γυρισει που ειναι και κατασκευαστης και πωλητης; Δηλαδη το δευτερο ετος θα πρεπει να παω πχ στο Apple Store που αγορασα για να παρω εγγυηση; Καμια λογικη...

Και για να δουμε λιγο τι σημαινει επαγγελματιες...χαλαει στη διετια ηχειο απο σετ γνωστης μαρκας αγορασμενο απο αλυσιδα που πλεον εχει κλεισει. Επικοινωνω με service (εξωτερικο). Ο υπαληλος (Ελληνας) μου ζηταει φωτογραφιες του προιοντος, serial και σαρωση αποδειξης αγορας. Του εξηγω οτι η αποδειξη εχει χαθει (δικο μου προβλημα) και οτι δεν μπορω να βγαλω αντιγραφο λογω του οτι δεν υπαρχει το καταστημα πλεον. Μου απανταει οτι δεν υπαρχει προβλημα, κανει check απο το serial την ημερομηνια παραγωγης και μου λεει οκ...εχει λογικη να εισαι εντος εγγυησης! Στη συνεχεια μου ζηταει στοιχεια για αποστολη νεου σετ (οχι ηχειου) και μαλιστα το νεο μοντελο. Σε ερωτηση αν θα πρεπει να στειλω καπου τα παλια μου απανταει χαρακτηριστικα...στην ανακυκλωση!


#83   108

108

    iPH Contributor

  • 1260 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 24/10/2016 - 12:02

 

Ο νόμος μιλάει για πωλητή. H Info δεν είναι πωλητής, αλλά ο μεσάζων.

Για δείξε το νόμο, γιατί εγώ το έκανα πιο πίσω και παρέθεσα διαφορετικά.

 

νόμος άρθρο 5 και 6



#84   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 24/10/2016 - 12:15

Αρθ. 534. - Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων.

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Αρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή.

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Τα υπόλοιπα εδώ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#85   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 24/10/2016 - 12:24

Παραβλεπετε κατι σημαντικο. Τον τροπο προμηθειας του καθε πωλητη της καθε συσκευης. Δηλαδη το καθε καταστημα η και αλυσιδα δεν προμηθευεται υποχρεωτικα τις συσκευες του απο τον Ελληνα "αντιπροσωπο" (infoquest). Στα πλαισια της ελευθερης αγορας εχει την δυνατοτητα να τις προμηθευτει απο οπου εκεινος επιλεξει. Συνεπως δεν καταληγουν ολες οι συσκευες που επιστρεφετε στους πωλητες στην ινφο.
Ο καθε πωλητης εχει και το δικο του δικτυο αναλογα τον προμηθευτη του.
Για του λογου το αληθες, συσκευη εντος 2ου χρονου που αρνηθηκε να καλυψει η ινφο και οι υπο αυτης, αντικατασταθηκε (ως οφειλε) χωρις κανενα προβλημα απο τον πωλητη (Γερμανο). Επισης για την ιστορια η συσξευη αντικαταστασης προηλθε απο το Βελγιο.


Sent from my iPhone 7+ using Tapatalk

#86   iStar

iStar

    iPH Elite Poster

  • 3419 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 24/10/2016 - 12:26

Με λίγα λόγια, συσκευή παραεισαγωγή 1 χρόνος εγγύηση, δηλαδή αυτόν που ορίζει η Apple. Επιλέξτε μεταξύ 1 χρόνου εγγύησης ή λιγότερα χρήματα όταν το αγοράσετε. Απλά τα πράγματα!


 4sB  5sG  6SG  7+B  XB  12ProPB  MiniB  MiniRetinaSG  Pro9.7SG  iPad10.2  MBPRetina13  MBP132017  MacMini2.6  AW42mmSG  AW3Nike+42mmSG  AW444mmG  ATV4Gen  Airpods  Airpods Pro HomePodMiniB 


#87   iStar

iStar

    iPH Elite Poster

  • 3419 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 24/10/2016 - 12:29

Παραβλεπετε κατι σημαντικο. Τον τροπο προμηθειας του καθε πωλητη της καθε συσκευης. Δηλαδη το καθε καταστημα η και αλυσιδα δεν προμηθευεται υποχρεωτικα τις συσκευες του απο τον Ελληνα "αντιπροσωπο" (infoquest). Στα πλαισια της ελευθερης αγορας εχει την δυνατοτητα να τις προμηθευτει απο οπου εκεινος επιλεξει. Συνεπως δεν καταληγουν ολες οι συσκευες που επιστρεφετε στους πωλητες στην ινφο.
Ο καθε πωλητης εχει και το δικο του δικτυο αναλογα τον προμηθευτη του.
Για του λογου το αληθες, συσκευη εντος 2ου χρονου που αρνηθηκε να καλυψει η ινφο και οι υπο αυτης, αντικατασταθηκε (ως οφειλε) χωρις κανενα προβλημα απο τον πωλητη (Γερμανο). Επισης για την ιστορια η συσξευη αντικαταστασης προηλθε απο το Βελγιο.


Sent from my iPhone 7+ using Tapatalk

Δεν είναι η InfoQuest ο αντιπρόσωπος. Για όλα τα Apple προϊόντα είναι η iSquare, και οι πάροχοι(εξαίρεση) για τα iPhone. 

Οι οδηγίες και οι διαδικασίες ορίζονται από την Apple και είναι συγκεκριμένες. Θέλει να περιορίσει τις παραεισαγωγές και να μειώει τις απώλειες που έχει στα προϊόντα της.

 

Την συσκευή στην αντικατέστησε ο Γερμανός γιατί είναι εξουσιοδοτημένο service για iPhone, αφού διανέμει συσκευές σαν επίσημος διανομέας. Τι ψαχνόσουν με την Quest? Στο Βέλγιο είναι ένα από τα σημεία επισκευών της Apple στην Ευρώπη. Δεν πήγε σε κατάστημα η συσκευή σου για να αντικατασταθεί/επισκευαστεί.


Τελευταία επεξεργασία από: iStar, 24/10/2016 - 12:32

 4sB  5sG  6SG  7+B  XB  12ProPB  MiniB  MiniRetinaSG  Pro9.7SG  iPad10.2  MBPRetina13  MBP132017  MacMini2.6  AW42mmSG  AW3Nike+42mmSG  AW444mmG  ATV4Gen  Airpods  Airpods Pro HomePodMiniB 


#88   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 24/10/2016 - 12:33

Παραβλεπετε κατι σημαντικο. Τον τροπο προμηθειας του καθε πωλητη της καθε συσκευης. Δηλαδη το καθε καταστημα η και αλυσιδα δεν προμηθευεται υποχρεωτικα τις συσκευες του απο τον Ελληνα "αντιπροσωπο" (infoquest). Στα πλαισια της ελευθερης αγορας εχει την δυνατοτητα να τις προμηθευτει απο οπου εκεινος επιλεξει. Συνεπως δεν καταληγουν ολες οι συσκευες που επιστρεφετε στους πωλητες στην ινφο.
Ο καθε πωλητης εχει και το δικο του δικτυο αναλογα τον προμηθευτη του.
Για του λογου το αληθες, συσκευη εντος 2ου χρονου που αρνηθηκε να καλυψει η ινφο και οι υπο αυτης, αντικατασταθηκε (ως οφειλε) χωρις κανενα προβλημα απο τον πωλητη (Γερμανο). Επισης για την ιστορια η συσξευη αντικαταστασης προηλθε απο το Βελγιο.

Τα Skroutz-ομάγαζα αλλά και γενικότερα τα καταστήματα δε κάνουν εισαγωγή απο την Info.

 

H Info και η κάθε Info είναι απλά ένα εξουσιοδοτημένο που αναλαμβάνει να διεκπαιρεώσει τη κάλυψη της εγγύησης.

 

Δεν είναι κανόνας λοιπόν αυτό. Ο πωλητής είναι ελεύθερος να στείλει όπου εκείνος επιθυμεί και αποφασίσει τη προβληματική συσκευή.

 

Σκοπός είναι όμως να καλύψει την εγγύηση στο τέλος. Το που θα πάει θεωρητικά δεν πρέπει να απασχολεί κανέναν.

 

Με λίγα λόγια, συσκευή παραεισαγωγή 1 χρόνος εγγύηση, δηλαδή αυτόν που ορίζει η Apple. Επιλέξτε μεταξύ 1 χρόνου εγγύησης ή λιγότερα χρήματα όταν το αγοράσετε. Απλά τα πράγματα!

Πως προκύπτει αυτό πάλι?

 

Λέμε ΑΝ κλεισει το κατάστημα, θα 'χεις πρόβλημα. Όχι γενικά δεν έχεις τη 2ετία.

 

Μην επιστρέφουμε σε εποχές προ 3ετίας+ που 'χα βαρεθεί να χτενίζω τη γλώσσα μου.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#89   iStar

iStar

    iPH Elite Poster

  • 3419 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 24/10/2016 - 12:36

Τα Skroutz-ομάγαζα αλλά και γενικότερα τα καταστήματα δε κάνουν εισαγωγή απο την Info.

 

H Info και η κάθε Info είναι απλά ένα εξουσιοδοτημένο που αναλαμβάνει να διεκπαιρεώσει τη κάλυψη της εγγύησης.

 

Δεν είναι κανόνας λοιπόν αυτό. Ο πωλητής είναι ελεύθερος να στείλει όπου εκείνος επιθυμεί και αποφασίσει τη προβληματική συσκευή.

 

Σκοπός είναι όμως να καλύψει την εγγύηση στο τέλος. Το που θα πάει θεωρητικά δεν πρέπει να απασχολεί κανέναν.

 

Πως προκύπτει αυτό πάλι?

 

Λέμε ΑΝ κλεισει το κατάστημα, θα 'χεις πρόβλημα. Όχι γενικά δεν έχεις τη 2ετία.

 

Μην επιστρέφουμε σε εποχές προ 3ετίας+ που 'χα βαρεθεί να χτενίζω τη γλώσσα μου.

Θα έχεις πρόβλημα και για την 2ετία, αν ο πωλητής είναι τρεχαγυρευόπουλος. Τα εξουσιοδοτημένα, πλέον, δεν καλύπτουν παραεισαγωγές.


 4sB  5sG  6SG  7+B  XB  12ProPB  MiniB  MiniRetinaSG  Pro9.7SG  iPad10.2  MBPRetina13  MBP132017  MacMini2.6  AW42mmSG  AW3Nike+42mmSG  AW444mmG  ATV4Gen  Airpods  Airpods Pro HomePodMiniB 


#90   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 24/10/2016 - 12:38

Γιατί τι έχουν οι παραεισαγωγές δηλαδή?

 

Fun Fact: Και ο Κωτσόβολος π.χ, απο το 6 και μετά παραεισαγωγή κάνει. Μαγικό?


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 24/10/2016 - 12:39

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες