Παραβλεπετε κατι σημαντικο. Τον τροπο προμηθειας του καθε πωλητη της καθε συσκευης. Δηλαδη το καθε καταστημα η και αλυσιδα δεν προμηθευεται υποχρεωτικα τις συσκευες του απο τον Ελληνα "αντιπροσωπο" (infoquest). Στα πλαισια της ελευθερης αγορας εχει την δυνατοτητα να τις προμηθευτει απο οπου εκεινος επιλεξει. Συνεπως δεν καταληγουν ολες οι συσκευες που επιστρεφετε στους πωλητες στην ινφο.
Ο καθε πωλητης εχει και το δικο του δικτυο αναλογα τον προμηθευτη του.
Για του λογου το αληθες, συσκευη εντος 2ου χρονου που αρνηθηκε να καλυψει η ινφο και οι υπο αυτης, αντικατασταθηκε (ως οφειλε) χωρις κανενα προβλημα απο τον πωλητη (Γερμανο). Επισης για την ιστορια η συσξευη αντικαταστασης προηλθε απο το Βελγιο.
Τα Skroutz-ομάγαζα αλλά και γενικότερα τα καταστήματα δε κάνουν εισαγωγή απο την Info.
H Info και η κάθε Info είναι απλά ένα εξουσιοδοτημένο που αναλαμβάνει να διεκπαιρεώσει τη κάλυψη της εγγύησης.
Δεν είναι κανόνας λοιπόν αυτό. Ο πωλητής είναι ελεύθερος να στείλει όπου εκείνος επιθυμεί και αποφασίσει τη προβληματική συσκευή.
Σκοπός είναι όμως να καλύψει την εγγύηση στο τέλος. Το που θα πάει θεωρητικά δεν πρέπει να απασχολεί κανέναν.
Με λίγα λόγια, συσκευή παραεισαγωγή 1 χρόνος εγγύηση, δηλαδή αυτόν που ορίζει η Apple. Επιλέξτε μεταξύ 1 χρόνου εγγύησης ή λιγότερα χρήματα όταν το αγοράσετε. Απλά τα πράγματα!
Πως προκύπτει αυτό πάλι?
Λέμε ΑΝ κλεισει το κατάστημα, θα 'χεις πρόβλημα. Όχι γενικά δεν έχεις τη 2ετία.
Μην επιστρέφουμε σε εποχές προ 3ετίας+ που 'χα βαρεθεί να χτενίζω τη γλώσσα μου.