Ο αστικός κώδικας ισχύει στο δικαστήριο, ο νόμος προστασίας του καταναλωτή προπορεύετε κάθε δικαστηρίου.
Άρθρο 559 - Παροχή εγγύησης
"Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε,
τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση,
χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο".
Σχόλια: Το παρόν άρθρο τίθεται όπως αντικαταστάθηκε από 21.08.2002 με την παρ. 1 άρθρου 1 Ν. 3043/2002 (ΦΕΚ Α' 192).
Noμικά μιλώντας , να ξέρεις πως αυτό που έγραψες "Ο αστικός κώδικας ισχύει στο δικαστήριο, ο νόμος προστασίας του καταναλωτή προπορεύετε κάθε δικαστηρίου." δε βγάζει νόημα και είναι και λανθασμένο.
Στο θέμα μας.
Ο νόμος που παρέθεσες ο 2251/94 με τις τροποποιήσεις του, ρητά αναφέρει στο αρ. 5 παρ. 6 " Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. "
Επομένως:
Φυσικα και ο πωλητής έχει ευθύνη για τη διετία. Επειδή όμως η Αpple μας δίνει ένα έτος ετσι κι αλλιώς επιλέγουμε να κινηθούμε προς αυτή για να ξεμπερδεύουμε γρήγορα. Μετά λοιπόν απομένει ο πωλητής για τον δεύτερο χρόνο. Η ευθύνη της Apple δε φεύγει. Εφόσον επιλέγει να πουλάει τα προϊόντα της στην ευρωπαϊκή αγορά θα έπρεπε να συμμορφώνεται με τους ευρωπαϊκούς νόμους.
Συνεπώς : ακόμη κι αν ο πωλητής εξαφανιστεί (σκρουτζομάγαζο) , μπορούμε να το ζητήσουμε απτην Apple. Αν θα βγάλουμε άκρη με αυτή την εταιρία, άλλο θέμα. Δεν είναι δυνατόν όλες οι μεγάλες εταιρίες να παράσχουν 2 έτη εγγύηση και η Apple να μας δίνει ένα. Δεν είναι νόμιμο.
Τελευταία επεξεργασία από: Lellos, 29/10/2016 - 23:59