Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Apple: iPhone 6s - Πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας (Νοέμβριος 2016)


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
600 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#556   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 05/02/2017 - 14:39

Εγώ iphone 6s (αγορασμένο Νοέμβρη 2016) είμαι με jb ios 9. Η μπαταρία εχει γίνει ανυποφορη πλέον, κάποιες φορές κλείνει και στο 40%. Δυστυχώς δεν με καλύπτει το πρόγραμμα αντικατάστασης.

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
 

1) Πρέπει να αφαιρέσω το jb πριν τους το πάω για έλεγχο;

2) Αν βγάλω jb και clean install ξανά έστω και την 10.2.1 θα γίνουν reset τα στατιστικά και δεν θα μπορούν να δούν τα αμέτρητα κλεισίματα στο 25-40% ;

3) Σε προφορική συνομιλία στο istorm τσιμισκής (από όπου και το έχω αγοράσει) μου είπαν οτι επειδή πέρασε ενας χρόνος θα πρεπει να πληρώσω περίπου 150-180€ για αντικατάσταση μπαταρίας. Εγώ γνωρίζω για τα 2 χρόνια, τους το είπα αλλά κάναν τους κινέζους. Πως μπορώ να τους πιέσω; Τους είπα για 2 χρονία αλλά δεν το δεχόντουσαν. Υποτίθεται μίλησα και με τον "ανώτερο" εκεί μέσα.

Μπορείς να τρέξεις το Cydia Eraser αν θες να παραμείνεις εκεί. Θα πρέπει όμως να το αφήσεις να σου κλείσει ξανά για αν το πας μετά.

 

2ετής είναι η εγγύηση να τους πείς. Τίποτα δε πληρώνεις. Υποτίθεται πως είναι επίσημοι Resellers της Apple και δε ξέρουν τα βασικά.

 

Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.

 

http://www.apple.com...hone-greek.html


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#557   karless

karless

    iPH Hero

  • 5021 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 05/02/2017 - 23:54

Μιλησα με apple support στο twitter μπυ κανανε απομακρισμενο διαγννωστικο ελεγχο και μου ειπανε πως ειναι οκ η μπαταρια..τι να πω..


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#558   sakis697

sakis697

    iPH Hero

  • 3915 μηνύματα
  • Twitter:@sakis3112
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G
  • GameCenter:RED-BLUE BLUR 12

Δημοσίευση 06/02/2017 - 19:32

Αν το αφήσω τελικά για να μου αλλάξουν μπαταρία, πρέπει να τους δώσω setup as new?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Μια φορά Εύζων, για πάντα Εύζων! 


#559   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/02/2017 - 20:03

Όχι, σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται αυτό.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#560   Dimitris2004

Dimitris2004

    iPH newbie

  • 7 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 08/02/2017 - 19:26

Γενικά τα πράγματα είναι απαράδεκτα. 

Επίσκεψη σε istorm Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, περίπου 10-12 ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα.

 

Στο service ελέγχουν τις συσκευές και μας ενημερώνουν ότι συγκαταλέγονται στο πρόγραμμα αντικατάστασης. 

Τις συσκευές μας τις δίνουν πίσω ΑΜΕΣΑ λέγοντας οτι σε 10 ημέρες θα έρθουν οι μπαταρίες. Θα μας τηλεφωνήσουν ώστε να τα πάμε εκ νέου κατάστημα και σε 2-3 ώρες θα είναι έτοιμα. 

Ενημέρωσαν επίσης να πάρουμε backup, γιατί πιθανώς να χαθούν όλα τα δεδομένα. 

 

Μετά από 2 ημέρες λήφθηκαν μηνύματα στα κινητά, ενημερώνοντας ότι θα καθυστερήσει η αντικατάσταση των μπαταριών λόγω υπερβολικού αριθμού αντικαταστάσεων. 

Μέχρι σήμερα 8/2/2017 καμμία περαιτέρω ενημέρωση. 



#561   petros29

petros29

    iPH Hero

  • 4323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 08/02/2017 - 20:36

Γενικά τα πράγματα είναι απαράδεκτα. 

Επίσκεψη σε istorm Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, περίπου 10-12 ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα.

 

Στο service ελέγχουν τις συσκευές και μας ενημερώνουν ότι συγκαταλέγονται στο πρόγραμμα αντικατάστασης. 

Τις συσκευές μας τις δίνουν πίσω ΑΜΕΣΑ λέγοντας οτι σε 10 ημέρες θα έρθουν οι μπαταρίες. Θα μας τηλεφωνήσουν ώστε να τα πάμε εκ νέου κατάστημα και σε 2-3 ώρες θα είναι έτοιμα. 

Ενημέρωσαν επίσης να πάρουμε backup, γιατί πιθανώς να χαθούν όλα τα δεδομένα. 

 

Μετά από 2 ημέρες λήφθηκαν μηνύματα στα κινητά, ενημερώνοντας ότι θα καθυστερήσει η αντικατάσταση των μπαταριών λόγω υπερβολικού αριθμού αντικαταστάσεων. 

Μέχρι σήμερα 8/2/2017 καμμία περαιτέρω ενημέρωση. 

Φίλε μην περιμένεις τηλέφωνο, αν δε το κυνηγήσεις μόνος μη περιμένεις να γίνει η δουλειά σου



#562   PetrosMac

PetrosMac

    iPH Contributor

  • 1013 μηνύματα

Δημοσίευση 08/02/2017 - 22:55

Γενικά τα πράγματα είναι απαράδεκτα.
Επίσκεψη σε istorm Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, περίπου 10-12 ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα.

Στο service ελέγχουν τις συσκευές και μας ενημερώνουν ότι συγκαταλέγονται στο πρόγραμμα αντικατάστασης.
Τις συσκευές μας τις δίνουν πίσω ΑΜΕΣΑ λέγοντας οτι σε 10 ημέρες θα έρθουν οι μπαταρίες. Θα μας τηλεφωνήσουν ώστε να τα πάμε εκ νέου κατάστημα και σε 2-3 ώρες θα είναι έτοιμα.
Ενημέρωσαν επίσης να πάρουμε backup, γιατί πιθανώς να χαθούν όλα τα δεδομένα.

Μετά από 2 ημέρες λήφθηκαν μηνύματα στα κινητά, ενημερώνοντας ότι θα καθυστερήσει η αντικατάσταση των μπαταριών λόγω υπερβολικού αριθμού αντικαταστάσεων.
Μέχρι σήμερα 8/2/2017 καμμία περαιτέρω ενημέρωση.


Φίλε μην περιμένεις τηλέφωνο, αν δε το κυνηγήσεις μόνος μη περιμένεις να γίνει η δουλειά σου



Στην Ελλάδα μοιάζει για τα πανηγύρια η κατάσταση, μα είναι δυνατόν να μην σε παίρνουν τηλέφωνο?Σε χαρτί υγείας γράφουν τα στοιχεία του καθενός και τα χάνουν?Θα έχουν μια λίστα σε ένα γαμώ Excel στάνταρ :P Εν τω μεταξύ η μπαταρία αν έρθει οδικώς το πολύ να κάνει μια εβδομάδα.Οσο έκανε και σε εμένα εδώ στην Ιταλιά να έρθει όταν πήγα σε Premium Reseller αλλα η δυο μήνες είναι υπερβολικό!

Όπως λέει και ο φίλος πήγαινε και κηνυγησε το για να κάνεις δουλειά.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#563   Honda22

Honda22

    iPH Member

  • 221 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 09/02/2017 - 13:13


Στην Ελλάδα μοιάζει για τα πανηγύρια η κατάσταση, μα είναι δυνατόν να μην σε παίρνουν τηλέφωνο?Σε χαρτί υγείας γράφουν τα στοιχεία του καθενός και τα χάνουν?Θα έχουν μια λίστα σε ένα γαμώ Excel στάνταρ :P Εν τω μεταξύ η μπαταρία αν έρθει οδικώς το πολύ να κάνει μια εβδομάδα.Οσο έκανε και σε εμένα εδώ στην Ιταλιά να έρθει όταν πήγα σε Premium Reseller αλλα η δυο μήνες είναι υπερβολικό!

Όπως λέει και ο φίλος πήγαινε και κηνυγησε το για να κάνεις δουλειά.


Sent from my iPhone using Tapat

 

Φίλε μην περιμένεις τηλέφωνο, αν δε το κυνηγήσεις μόνος μη περιμένεις να γίνει η δουλειά σου

Καλημέρα δοκίμασες να καλέσεις την INFOQUEST και γω έκλεισα ραντεβού πριν από τα Χριστούγεννα και  στις 24 Γενάρη το έστειλα και μου επιστράφηκε σε τρεις μέρες έχω μείνει ευχαριστημενος πάντως από την INFOQUEST



#564   gousias

gousias

    iPH Contributor

  • 1031 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 09/02/2017 - 13:42

Άντε και πάει εκεί, τι μπορεί να κάνει αν επιμένουν, να ουρλιάζει, απειλεί κλπ καταλαβαίνετε ότι πάει άλλου μετά (αστυνομία κλπ), οπότε τι κάνει κάποιος όταν όλος ο γ...ιδιωτικός τομέας είναι ό,τι κι ο γ...δημόσιος;;;!!! Έχω τρανά βιώματα απο αμφότερους τομείς και δη στον πρώτο και απο πρωτοκλασάτες εταιρίες! Μετά μας φταίνε οι ξένοι! Άι στα κομμάτια!

#565   theoapo

theoapo

    iPH Addict

  • 651 μηνύματα
  • Twitter:@theoapo
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 09/02/2017 - 17:19

Καλησπέρα σε όλους!

 

Χθες βράδυ πρώτη φορά το iPhone 6S Plus μου έκλεισε στο 10%...

Όταν το σύνδεσα στον φορτιστή άνοιξε και πάλι στο 10%!

 

Άρα να υποθέσω ότι αυτά είναι το προεόρτια;

Έχω διαβάσει ότι και σε Plus μπορεί να συμβεί αυτό, εκτός κι αν είναι συμπτωματικό και είναι θέμα software!



#566   gismo301278

gismo301278

    iPH Hero

  • 5413 μηνύματα
  • Twitter:@Fstavrou
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:gismo301278

Δημοσίευση 09/02/2017 - 19:17

Πας εκει κι αν δεν εχουν κανει δουλεια το περνεις πας αλλου τι μ@κ@κιες ειναι αυτες δηλαδη αν δεν ειχε ο ανθρωπος αλλο τηλεφωνο τι θα εκανε κοροιδια μου φαινεται κοιτα εχει πληρωσει ενα τηλεφωνο και λογω μ@λ@κιας της apple που δεν εβαλε σωστες μπαταριες δεν μπορει να χαρει το τηλεφωνακι του


Αντι να το κανουν αμεσως και να ζητησουν και συγνωμη
Rafael Nadal

#567   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 10/02/2017 - 07:21

παιδια αν η μπαταρια δεν συμπεριλαμβάνεται στό προγραμμα και εχετε unexpected shutdown κάντε μια επαναφορα set up as new και μην επαναφερετε αντιγραφο αλλα περάστε τα αρχεία σας χειροκίνητα ωστε να δείτε αν κάνει πάλι τα ίδια και να αποφανθεί αν είναι θέμα μπαταρίας ή λόγω εφαρμογων


Sent from my iPhone using Tapatalk

#568   A1332

A1332

    iPH User

  • 128 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 10/02/2017 - 12:41

Γενικά τα πράγματα είναι απαράδεκτα. 

Επίσκεψη σε istorm Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, περίπου 10-12 ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα.

 

Στο service ελέγχουν τις συσκευές και μας ενημερώνουν ότι συγκαταλέγονται στο πρόγραμμα αντικατάστασης. 

Τις συσκευές μας τις δίνουν πίσω ΑΜΕΣΑ λέγοντας οτι σε 10 ημέρες θα έρθουν οι μπαταρίες. Θα μας τηλεφωνήσουν ώστε να τα πάμε εκ νέου κατάστημα και σε 2-3 ώρες θα είναι έτοιμα. 

Ενημέρωσαν επίσης να πάρουμε backup, γιατί πιθανώς να χαθούν όλα τα δεδομένα. 

 

Μετά από 2 ημέρες λήφθηκαν μηνύματα στα κινητά, ενημερώνοντας ότι θα καθυστερήσει η αντικατάσταση των μπαταριών λόγω υπερβολικού αριθμού αντικαταστάσεων. 

Μέχρι σήμερα 8/2/2017 καμμία περαιτέρω ενημέρωση.

Και εγώ μία απο τα ίδια. 15/12 σε istorm τσιμισκή ακόμα καλούν ... Πήρα τηλ σε Document , ετρεξαν ασυρματα το διαγνωστικό και μου είπαν σε 7-8 ημέρες θα με καλέσουν για να το στείλω. Άντε να δούμε ... Πάντως και από το τηλ η εξυπηρέτηση ήταν έτη φωτός μπροστά από iStorm. Στην IStorm τους ρώτησα αν τηρούν σειρα προτεραιότητας, μου είπαν πως φυσικά και τηρούμε. Τι νούμερο έχω σε αυτή τη σειρά ? Δεν ξέρουμε να σας πούμε ... Άντε γεια



#569   3xwsapiax3ria

3xwsapiax3ria

    iPH Enthousiast

  • 482 μηνύματα
  • Twitter:@Xaroumeno_kranio
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:6inner6net6

Δημοσίευση 12/02/2017 - 18:27

Προχθές επισκέφθηκα την Document στον Νέο Κόσμο.

Οι άνθρωποι ηταν πραγματικά πολυ εξυπηρετικοί και άψογοι στη δουλεια τους. Σε όσες ερωτήσεις τους έκανα ηταν 1000% πρόθυμοι να μου απαντήσουν.

Μου είπαν οτι σε 7-8 μέρες θα έρθει η μπαταρία απο το εξωτερικό όποτε με ειδοποιούν ...παω στο κατάστημα και σε 10-15 λεπτάκια θα ειναι έτοιμο και με νέα μπαταρία. .

Για να δούμε. Απο πρωτη ματια ολα άψογα και χαμογελαστά.


Sent from Linux using Aircrack-ng

Τελευταία επεξεργασία από: 3xwsapiax3ria, 12/02/2017 - 18:28


#570   A1332

A1332

    iPH User

  • 128 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 18/02/2017 - 19:10

Χθες παρέλαβα το κινητό μου από Document, η εξυπηρέτιση ήταν ταχύτατη και η όλη διαδικάσία άκρως επαγγελματική . Στις 9 φεβ κάλεσα για τα διαγνωστικά , στις 15 ειδοποιήθηκα ώστε να στείλω το τηλ. και στις 17 το παρέλαβα !!! Αντίθετα όπως έχω πει και πιο πάνω από τις 15 Δεκ που έτρεξα διαγνωστικά στην iStorm ακόμα περιμένω τηλέφωνο τους .... Δεν υπάρχει λόγος να περιμένετε την iStorm (που είναι καραγκιόζηδες και δεν ξέρουν πότε θα μπορέσουν) , ευτυχώς υπάρχει και άλλη επίσημη αντιπροσωπία . Τέλος καλό όλα καλά !



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 12

0 μέλη, 9 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    Facebook (1), Bing (1), Google (1)