Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

“Les Miserables” της Αpple και της iStorm Tsimiski.


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
241 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#151   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 16/01/2018 - 17:55

 

Επειδή δεν υπάρχει στην περίπτωση αυτή κάτι που να με "βολεύει" να πω τα παρακάτω:

 

1) Ο Lellos έπιασε πολύ σωστά το θέμα καταρχήν. ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ότι ΔΕΝ θα έχει εγγύηση καταβάλλοντας το 180αρι; Η απόδειξη περί νέου θα έπρεπε να είναι αρκετή για να θεωρεί ότι έχει 2ετία. Η συσκευασία κτλ δεν είναι κρίσιμος παράγοντας για τον περιορισμό δικαιωμάτων. Η καταβολή του 1/4 του κόστους αγοράς νέας συσκευής και παράλληλα η απόδοση της ελαττωματικής (αυτό γιατί το ξεχνάτε;;  ;) ΔΕΝ διακιολογούν ΟΥΤΕ 3 μήνες μόλις εγγύηση ΟΥΤΕ η μαμά αππλε να είναι αδιάφορη. Στην ουσία ο άνθρωπος το ξαναγόρασε το κινητό!!!

 

Λογικά κάποια ενημέρωση τυπική θα του έγινε.

Η απόδειξη είμαστε σίγουροι οτί δεν γράφει "rfrbs" κάπου;

Η συσκευασία είναι ένας τρόπος να καταλάβεις οτί έχεις πάρει refurbished αν δεν σε έχουν ενημερώσει.
Είπαμε δεν πήρε καινούρια συσκευή αλλά ανακατασκευασμένη (βέβαια προβλήματα μπορεί να βγάλει οποιαδήποτε).

 

Δεν υπάρχει τίποτα ¨λογικά". Είτε θα βασιζόμαστε σε έγγραφες δεσμεύσεις είτε σε προφορικές. Και επειδή όταν the shit hit the fan οι φίλοι μας από το cupertino (όπως και όλοι οι άλλοι) στρέφονται μόνο στα έγγραφα, θα βασιστώ ΜΟΝΟ στο τι εγγράφως ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ  τον ενημέρωσαν. Ως γνωστό, βέβαια, το τι σου λένε εκ των υστέρων δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία. Η συσκευασία από την στιγμή που δεν γίνεται πλήρης λογιστική αποχρέωση και επαναχρέωση και από στην στιγμή ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ την αρχική συσκευασία ΚΑΤΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ δεν σε βοηθάει να καταλάβεις ότι ΔΕΝ σου δίνουν το ίδιο το κινητό που τους παρέδωσες, μειον το ελάττωμα (αυτό δεν αναμένεις δίνοντας 180 ευρώ ΣΥΝ το δικό σου; ;)

 

-Εσύ ας πούμε γνωρίζεις αν το γράφει κάπου στους όρους αντικατάστασης της συσκευής ή όχι; Εγώ λέω οτι λόγικά κάπου θα αναφέρεται (δεν είναι χθεσινοί φαντάζομαι στην Apple)... Αν έχεις άλλα στοιχεία εδώ είμαστε!
-Συμφωνώ οτί το after sales support είναι πολύ σημαντικό...το τι γίνεται στην Ελλάδα βέβαια με το τι πρέπει να γίνεται και το τι ισχύει στο εξωτερικό σηκώνει μεγάλη κουβέντα! Σαφώς σε αυτό έχει μερίδιο ευθύνης και η Apple αλλά όσοι έχουν προλάβει την Rainbow θα δουν οτί και σε αυτόν τον τομέα έχουν γίνει προσπάθειες.

-Το θέμα είναι τι σου δίνουν ή το πόσο καλά το αμπαλάρουν; Η συσκευή αντικατάστασης είναι refurbished και φαίνεται. Τώρα αν το πρόβλημα σου είναι οτί είναι σε κουτί με ζελατίνα και όχι σε σακουλάκι είναι άλλο ζήτημα. Καινούρια συσκευή χωρίς παρελκόμενα δεν υπάρχει!

 

2) Εντυπωσιάζομαι που το 6+ ήταν εκτός εγγύησης εξυπαρχής. Δηλαδή είχε κλείσει διετία όταν το πρωτοπήγες; Κουφό μου φαίνεται
Δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα η Apple εντός εγγύησης από ότι έχω καταλάβει.

Δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο. Εάν υπήρχε δεν θα έκανε συμβιβαστική πρόταση.

ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΦΟΡΜΉΣ ΔΟΘΕΙΣΗΣ: Τι πραγματικό κόστος κατασκευής ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της συσκευής για την Αππλε, ΔΕΝ ξεπερνάει σίγουρα τα 180 ευρώ. Παίρνοντας σου το δικό σου (ελαττωματικό ήδη από κατασκευής της) κινητό και χρεώνοντας σε το κόστος refurbished έχει στην ουσία ΚΕΡΔΟΣ από αυτό.. Τέτοιο συμβιβασμό.... 

 

Μα όλοι αναφέρουν οτί είναι πρόβλημα που δημιουργείται απο την πτώση της συσκευής. Απλά επειδή εμφανίζει μια παραπάνω ευαισθησία το 6αρι δέχονται να στο επισκευάσουν (αντικαταστήσουν) με κάποιο κόστος χαμηλότερο από την αγορά καινούριου.

 

3) Το να ασκείς πίεση στην συσκευή παρουσία "τεχνικού" δείχνοντας το πόσο loose είναι η συσκευή μπορεί να μην είναι τελικώς έξυπνο, αλλά ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ρε παιδιά του τα κάνατε τσουρέκια ότι φταίει που το έκανε και έτσι δεν βρήκε το δίκιο του. Ούτε σύνδρομο στοκχόλμης για τους φραγκοφονιάδες της Αππλε (που μάλιστα τώρα διαφημίζουν επί χρήμασι αλλαγή μπαταρίας, εφόσον αποδειχθεί ότι έχει πρόλβημα, μεσούσης μάλιστα της διετους εγγύησης σε μοντέλα όπως το 7αρι!!! Απίστευτα πράγματα ζούμε. Αντί να ζητήσουν συγνώμη για την ευτέλεια της ποιότητας κατασκευής, βγαίνουν και από πάνω!!!

 

H Apple θεωρεί οτί το πρόβλημα δημιουργείται από πτώση. Γι αυτό και σου ζητάει συμβιβασμό και σου δίνει ανακατασκευασμένο με 180 ευρώ. Στην περίπτωση του φίλου έδειξε οτί θα το αναγνώριζε σαν κατασκευαστικό πρόβλημα (λάθος επισκευασμένο) και θα το αντικαθιστούσε (δωρεάν?) αλλά το λύγισμα μπροστά στον υπάλληλο υποδεικνύει ξεκάθαρη κακομεταχείριση. Και θυμάστε οτί όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 6+ με το πρόβλημα λυγίσματος οτί πηγαίναν και τα στράβωναν μπροστά στους υπαλλήλους των Apple Stores για να πάρουν άλλα έτσι; Μάλλον αυτή η κίνηση έγινε banned από την Apple!

Εάν το πρόβλημα είναι η πτώση και η ίδια αποδέχεται ότι το προϊον της έχει την αναμενόμενη κατά τα μέτρα των υπολοίπων μηχανημάτων αντοχή, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. τόσο απλό. ΔΕΝ ζητάει συμβιβασμό εάν θεωρεί ότι έχει 100% δίκιο. Είναι δηλαδή απλό: Είτε δεν έχει την αναμενόμενη συμπεριφορά μετά από πτώση, οπότε οφείλει να ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙ ΑΝΕΞΟΔΑ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ είτε θεωρεί ότι την έχει και συνεπώς εφόσον έχει χαλάσει η συσκευή του πελάτη και έρχεται για καλύψη εγγύησης, εκείνη προβαίνει σε άρνηση κάλυψης αιτήματος αντικατάστασης. Τόσο απλό.  

 

-Πτώση και εγγύηση δεν πάνε μαζί...

-Η χρέωση 180 είναι επισκευή και όχι αναγνώριση εγγύησης...

 

4) Επίσης εντυπωσιάζομαι που παρά το όλα όσα γράψαμε και ιδρώσαμε για την εγγύηση ΟΛΩΝ των συσκευών που αγοράζονται καινούργια στην Ελλάδα, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ να μην τα διαβάζουν αλλά να θεωρούν ότι όσοι τους γυρεύουν χιλιάρικα για συσκευές αλλά δεν συμμορφώνονται με τον στοιχειώδη ΝΟΜΟ και μάλιστα προκλητικά, έχουν δίκιο... Αυτό με ξεπερνάει θα έλεγα.

Μέχρι πότε θα λέμε ότι κάθε καινούργια συσκευή έχει 2 χρόνια εγγύηση;;;

 

 

Μέχρι το κράτος να υποχρεώσει τους πωλητές να αναγράφουν (και να αποδέχονται) την νόμιμη εγγύηση και όχι την εργοστασιακή.

Το κράτος και η ΕΕ μια χαρά σε υποχρεώνει για την διετή. Κανένας νόμος δεν θα ψηφισθεί ΜΟΝΟ για την Αππλε. Ισχύει ο,τι ισχύει για ΟΛΟΥΣ.

 

Φαίνεται να τα μπέρδευεις αν και νομικός (από ότι λένε οι άλλοι)...η ΕΕ υποχρεώνει τον πωλητή για 2ετή εγγύηση...η Apple είναι πωλητής όπου υπάρχει Apple Store, άρα όχι στην Ελλάδα. Το τι κάνει ο κατασκευαστής είναι δικό του θέμα και το αν θα δίνει εγγύηση καθώς δεν υποχρεούται από κανέναν να το κάνει (τουλάχιστον αυτή τη στιγμή). Έτσι άλλες εταιρείες δίνουν εγγύηση ένα έτος (μεταξύ αυτών και η Apple η οποία επεκτείνεται όμως επι πληρωμή), άλλες δύο και άλλες τρία, πέντε, δέκα... Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οτί ο πωλητής επίσημα σου αναφέρει οτί δίνει ότι ο κατασκευαστής και κάποιοι μάλιστα προσπαθούν να σου πουλήσουν δική τους επέκταση εγγύησης για διετία με έξτρα κόστος. Αυτό θα έπρεπε να είναι παράνομο και μάλιστα να αναφέρεται ξεκάθαρα ωστέ να μην παραπλανείται ο πελάτης. Και αυτό δεν είναι κάτι που έχει να κάνει με την Apple...

 

 

 

Δεν μπερδεύω ως νομικός ΤΙΠΟΤΑ  και το ποστ σου μου κάνει επίσης εντύπωση για την εκφορά του λόγου ενός ανθρώπου που διαφωνεί μεν, αλλά δεν έχει άλλον τρόπο παρά να προσβάλει.

Επειδή ο κατασκευαστής ΜΠΟΡΕΙ να είναι εκτός ΕΕ, η ΕΕ μετακυλίει το βάρος εφαρμογής της διετούς εγγύησης στο πωλητή, ώστε να μην έχει ΚΑΝ ανάγκη να τρέχεις σε επίσημο apple store κτλ κτλ και να μην σε έχουν μπαλάκι.

ΣΥΝΕΠΩΣ η εγγύηση εντός ΕΕ είανι απολυτως ισχύουσα και διετής..

Για το δε περιβαλλοντικό κόστος του ανακατακσευασμένου, ήθελα να ξανατονίσω ότι προφανώς και η ανακατασκευή είναι περιβαλλοντικά καλοδεχούμενη. ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ. 

Λεω πως ΕΑΝ αντί για επισκευή επιλέγεις την ανακατασκευή τότε έχεις την ανάγκη παραγωγής περισσοτέρων συσκευών και αντίστοιχης επιβάρυνσης.

Ολα τα άλλα είανι απλώς ακατανόητα,



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#152   aska

aska

    iPH newbie

  • 41 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 16/01/2018 - 18:01

 

 

ΥΓ Για ιστορίες της δεκαετίας του 90, αν θέλετε να ανοίξουμε άλλο τόπικ να μαζευτούμε τα από τότε θύματα της πολιτικής της Αππλε να έχουμε να λέμε. Μεταξύ μας, τότε η κατάσταση ήταν σκέτος παραλογισμός..

χάχα πράγματι , απορώ τότε γιατί δεν αλλάξαμε brand . Μάλλον όλοι μυριστήκαμε ότι κάτι το ιδιαίτερο έχει αυτή η εταιρία και δικαιωθήκαμε . Όλοι όσοι γράφουν εδώ έχουν σωστά ερωτήματα και πολύ ενδιαφέροντα . Είπα και εγώ αυτά που πιστεύω . Σίγουρα κανείς δεν μας αναγκάζει να μείνουμε στην Apple , το αν έχουν αρχίσει να λειτουργούν κατά του καταναλωτή θα φανεί στα επόμενα χρόνια με το εάν ο καταναλωτής συνεχίσει η όχι να τους δικαιώνει . Σίγουρα η παρουσία του Jobs ήταν για εμάς τους παλιούς και για τους νέους μια έμπνευση , δεν ξέρω αν ο Cook εμπνέει το ίδιο , αλλά τα προιόντα με αρχή το ρολοι θεωρώ ότι είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο . 


Τελευταία επεξεργασία από: aska, 16/01/2018 - 18:01


#153   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 16/01/2018 - 19:01

Προσπερνώ το προσβλητικό του χαρακτηρισμού σου (καθόσον προφανώς συνδέεις την ιδιότητα μου με την διαφωνία σου) ...

Ααα ναι ... μην το παιρνεις προσωπικα ... Μια γκομενα που ειχα παλια με παρατησε για ενα δικηγορο και απο τοτε δεν χωνευω ολοκληρο το συναφι σας...Μια αλλη με παρατησε για εναν μπασκετμπολιστα και απο τοτε σταματησα να ασχολουμαι με το μπασκετ ....αλλα ας γυρισουμε στο θεμα μας ...

 

.... και σε καλώ να μου εξηγήσεις σε τι διαπιστώνεις λογικά άλματα.

 

Ευχαριστως ...

Οριστε λοιπον μια μονο προταση (απο τις πολλες):  

 

 

Για να σε αναγκάσει να αγοράσεις το apple care+, σου έχει αποκόψει την δυνατότητα φθηνότερης και ίσως και καλύτερης / αποτελεμσαστικότερης επισκευής;;; 

 

 

Σαν νομικος φανταζομαι οτι καταλαβαινεις οτι καθε ενα απο τα "αναγκασει", "φθηνοτερης" και "καλυτερης/αποτελεσματικοτερης" πρεπει να αποδειχτουν προτου δεχτουμε το τρομερο σου συμπερασμα:

 

Τέρατα και σημεία.

 


Τελευταία επεξεργασία από: ntnskrds, 16/01/2018 - 19:03


#154   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 16/01/2018 - 20:04

Να αποδείξει κάποιος τα αυταπόδεικτα πρώτη φορά το βλέπω...ότι κάποιος δεν κάνει καλά την δουλειά του εντός της εγγύησης και σου ζητάει applecare+ για να την κάνει...

Eντάξει...πόσο άλλο;

Αναμένουμε με αγωνία το applecare+++...$$$... :P


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 16/01/2018 - 20:05


#155   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 16/01/2018 - 20:51

Δεν μπερδεύω ως νομικός ΤΙΠΟΤΑ και το ποστ σου μου κάνει επίσης εντύπωση για την εκφορά του λόγου ενός ανθρώπου που διαφωνεί μεν, αλλά δεν έχει άλλον τρόπο παρά να προσβάλει.
Επειδή ο κατασκευαστής ΜΠΟΡΕΙ να είναι εκτός ΕΕ, η ΕΕ μετακυλίει το βάρος εφαρμογής της διετούς εγγύησης στο πωλητή, ώστε να μην έχει ΚΑΝ ανάγκη να τρέχεις σε επίσημο apple store κτλ κτλ και να μην σε έχουν μπαλάκι.
ΣΥΝΕΠΩΣ η εγγύηση εντός ΕΕ είανι απολυτως ισχύουσα και διετής..
Για το δε περιβαλλοντικό κόστος του ανακατακσευασμένου, ήθελα να ξανατονίσω ότι προφανώς και η ανακατασκευή είναι περιβαλλοντικά καλοδεχούμενη. ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ.
Λεω πως ΕΑΝ αντί για επισκευή επιλέγεις την ανακατασκευή τότε έχεις την ανάγκη παραγωγής περισσοτέρων συσκευών και αντίστοιχης επιβάρυνσης.
Ολα τα άλλα είανι απλώς ακατανόητα,

Δεν καταλαβαίνω που βλέπεις προσβολή προς το άτομο σου στο μήνυμα μου. Εγώ το μόνο που ανέφερα είναι οτι εφόσον είσαι νομικός (δεν το ξέρω), όπως είδα να αναφέρουν άλλα άτομα εδώ μέσα, μου κάνει εντύπωση πως συγχέεις την νόμιμη με την εμπορική εγγύηση. Τώρα αν αυτό το εκλαμβάνεις ως προσβολή μάλλον θα ευθύνεται η μύγα...
Πέραν τουτου... συζητάμε τι ισχύει! Όχι τι θα μπορούσε ή τι θα έπρεπε να ισχύει! Αυτή τη στιγμή ευθύνη για την νόμιμη εγγύηση έχει ο πωλητής ασχέτως αν ο κατασκευαστής είναι στην ΕΕ ή στον πλανήτη Άρη. Δεν με ενδιαφέρει η λογική πίσω από το νόμο και δεν έχει και σημασία για το θέμα μας. Σημασία έχει ο πωλητής να αποδέχεται ξεκάθαρα την ευθύνη του και όχι να πετάει το μπαλάκι στον κατασκευαστή για το έαν θα καλύπτεται η εγγύηση και ως πότε. Αν είναι να χρειάζεται να τρέχουμε σε Apple Store για να κάνουμε δουλειά (όπως συμβαίνει με κάποια παιδιά) και εδώ να σφυράνε αδιάφορα...χαιρετίσματα!

Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 16/01/2018 - 20:53


#156   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 16/01/2018 - 21:08

Ακόμη και η Huawei, μία εταιρεία που πρίν "λίγο" καιρό δεν την ήξερε κανείς παρέχει ΔΙΕΤΗΣ εγγυηση στα κινητά της ώς κατασκευαστής. Και μιλάμε για κινητά 1/2 και 1/3 τιμής της Αpple.

Τα υπόλοιπα απλά είναι να συζητάμε επί της συζητήσεως. 

Άν παρείχε και η Apple το ίδιο δεν θα γινόταν αυτός ο κακός χαμός και δεν θα κυνηγούσαμε τα παραμάγαζα. Διότι περί αυτού πρόκειται ο μεγάλος χαμός εδώ μέσα χιλιάδων σχολίων.

Να μην πάμε σε Macbook και iMac Pro που δίνεις 4,5,6 χιλιάρικα χαλαρά...

Κάποιοι βρίσκουν και κάνουν...και μεταξύ μας καλά κάνουν. Έτσι βγάζεις ΔΙΣ.


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 16/01/2018 - 21:10


#157   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 17/01/2018 - 01:40

Ααα ναι ... μην το παιρνεις προσωπικα ... Μια γκομενα που ειχα παλια με παρατησε για ενα δικηγορο και απο τοτε δεν χωνευω ολοκληρο το συναφι σας...Μια αλλη με παρατησε για εναν μπασκετμπολιστα και απο τοτε σταματησα να ασχολουμαι με το μπασκετ ....αλλα ας γυρισουμε στο θεμα μας ...
 

Ευχαριστως ...
Οριστε λοιπον μια μονο προταση (απο τις πολλες):  
 
 

 
Σαν νομικος φανταζομαι οτι καταλαβαινεις οτι καθε ενα απο τα "αναγκασει", "φθηνοτερης" και "καλυτερης/αποτελεσματικοτερης" πρεπει να αποδειχτουν προτου δεχτουμε το τρομερο σου συμπερασμα:



Δεν θα πουλούσε ούτε ενα AppleCare εάν είχαμε τη δυνατότητα με λογικό κόστος να επισκευάζουμε στην ίδια την εταιρία τα κινητά που αποτυγχάνουν.
Έτσι αγοράζεις με premium και για σύντομο χρονικό διάστημα μέχρι 3ετη ενα προϊόν ασφάλισης επειδή ξέρεις ότι θα μπλέξεις διαφορετικά... τι δεν καταλαβαίνεις
Φθηνότερη θα ήταν η λύση της επισκευής, την οποία θα πλήρωνα μόνο εάν έκανα χρήση καμοχι ως ασφαλιστικό προϊόν
Καλύτερη δε η επισκευή παρά η αντικατάσταση γιατί - διάολε- θέλω να έχω το δικό μου κινητό ακόμη και αν ειναι επισκευασμένο και όχι refurbished...
Πόσο δύσκολα τα αυτονόητα... απορώ...
Σε αντίθεση λοιπόν με άλλες μάρκες η αππλε έχει καταφέρει εάν δεν έχεις προαγοράσει το ασφαλιστικ9 προϊόν της, να μείνεις με το χαλασμένο κινητό στο χέρι μετα από ενα έτος στην Αμερική και μετα από δυο στην Ευρώπη..
Αυτο εσάς σας καλύπτει προφανώς εξού και η φανατιλα....
Εμένα όχι...
Και τα λέει αυτά ένας χρήστης αποκλειστικά αππλε από το 1993..

Υγ προφανώς δεν πιάνω τον παράγοντα τιμή.. πουλάνε όσο θέλουν κ μαγκιά τους.. μια ζωή.. όμως το πρεμιουμ στην τιμή ειναι και πρεμιουμ σε απαιτήσεις και αναμονή σέρβις, για εμένα τουλάχιστον..

Υγ αυτο με τους γκόμενους που σου τρώνε γυναίκες και τα βάζεις με τους συναδέλφους τους να το κοιτάξεις :)

#158   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 17/01/2018 - 01:43

. Σημασία έχει ο πωλητής να αποδέχεται ξεκάθαρα την ευθύνη του και όχι να πετάει το μπαλάκι στον κατασκευαστή για το έαν θα καλύπτεται η εγγύηση και ως πότε. Αν είναι να χρειάζεται να τρέχουμε σε Apple Store για να κάνουμε δουλειά (όπως συμβαίνει με κάποια παιδιά) και εδώ να σφυράνε αδιάφορα...χαιρετίσματα!


Σ αυτο δεν φταίει ο νόμος
Φταίνε οι καταναλωτές και οι διαδικασίες.. το δίκιο σου θα το βρεις όμως....

#159   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 17/01/2018 - 01:47

Ακόμη και η Huawei, μία εταιρεία που πρίν "λίγο" καιρό δεν την ήξερε κανείς παρέχει ΔΙΕΤΗΣ εγγυηση στα κινητά της ώς κατασκευαστής. Και μιλάμε για κινητά 1/2 και 1/3 τιμής της Αpple.
Τα υπόλοιπα απλά είναι να συζητάμε επί της συζητήσεως. 
Άν παρείχε και η Apple το ίδιο δεν θα γινόταν αυτός ο κακός χαμός και δεν θα κυνηγούσαμε τα παραμάγαζα. Διότι περί αυτού πρόκειται ο μεγάλος χαμός εδώ μέσα χιλιάδων σχολίων.
Να μην πάμε σε Macbook και iMac Pro που δίνεις 4,5,6 χιλιάρικα χαλαρά...
Κάποιοι βρίσκουν και κάνουν...και μεταξύ μας καλά κάνουν. Έτσι βγάζεις ΔΙΣ.


Ορθώς. Να προσθέσω ότι στην Huawei αν χαλάει η κεραία WiFi σου την αντικαθιστούν και πληρώνεις ανταλλακτικό και σέρβις. Το ίδιο για οθόνη κτλ...
Εφόσον είσαι εκτός.
Τώρα γιατί η αππλε δεν το κανει, αλλά είτε σου δίνει refurbished ανεξαρτήτως εγγυησεως έναντι πολύ μεγαλύτερου κόστους είτε το κανείς iPod ειναι άλλου παππα... θα μου πεις πως αλλιώς θα πουλήσει AppleCare.....

#160   aska

aska

    iPH newbie

  • 41 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 17/01/2018 - 11:47

Ορθώς. Να προσθέσω ότι στην Huawei αν χαλάει η κεραία WiFi σου την αντικαθιστούν και πληρώνεις ανταλλακτικό και σέρβις. Το ίδιο για οθόνη κτλ...
Εφόσον είσαι εκτός.
Τώρα γιατί η αππλε δεν το κανει, αλλά είτε σου δίνει refurbished ανεξαρτήτως εγγυησεως έναντι πολύ μεγαλύτερου κόστους είτε το κανείς iPod ειναι άλλου παππα... θα μου πεις πως αλλιώς θα πουλήσει AppleCare.....

Όταν η Huawei γίνει Apple θα βγάλει και αυτή Huawei Plus++ ....

 

Premium brands ... Mercedes , Porche ...ο  Cook το είχε πει δεν μας ενδιαφέρει να είμαστε φτηνοί . Αν λοιπόν τον ρωτήσεις θα σου απαντήσει πάνε πάρε εκείνο το Huawei που θες . 

 

Αν αυτή η πολιτική τον δικαιώσει η όχι θα φανεί σε βάθος χρόνου . 



#161   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 17/01/2018 - 12:26

Όταν η Huawei γίνει Apple θα βγάλει και αυτή Huawei Plus++ ....

 

 

http://consumer.huaw.../gr/vipservice/

 

Σε πρόλαβε... :lol:

Το θέμα δεν είναι και μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε το +++ αλλά οτι η Apple ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ 2 έτη εγγύησης και σωστής εγγύησης και τρέχουν οι άνθρωποι με τους "εμπορικούς".

Άν θέλει κάποιος να πληρώσει άλλα 1-2-3-4 χρόνια Extra εγγύηση είναι δικαίωμα του.

Αλλά όχι να υποσκάπτουμε την κανονική εγγύηση λές και είναι φθηνές οι συσκευές της και να προωθεί το applecare+. Τόση απληστία κάνει μπάμ μπούμ απο χιλιόμετρα.

Είπαμε να γίνει εταιρεία του ΤΡΙΣ...αλλά όχι κι έτσι.

Nα έχω το δικαίωμα να διαλέξω ανάμεσα σε καινούρια ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ή να επισκευαστεί η συσκευή που έχω.

Όταν δίνω 1000 ++ ευρώ θέλω την ανάλογη αποκατάσταση της "επένδυσης" μου.



#162   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 17/01/2018 - 14:23

Όταν η Huawei γίνει Apple θα βγάλει και αυτή Huawei Plus++ ....
 
Premium brands ... Mercedes , Porche ...ο  Cook το είχε πει δεν μας ενδιαφέρει να είμαστε φτηνοί . Αν λοιπόν τον ρωτήσεις θα σου απαντήσει πάνε πάρε εκείνο το Huawei που θες . 
 
Αν αυτή η πολιτική τον δικαιώσει η όχι θα φανεί σε βάθος χρόνου .


Δεν είμαι μέτοχος της αππλε και συνεπώς το εάν θα δικαιωθεί ο Κουκ με αφήνει αδιάφορο.
Επειδή όμως αναφέρεσαι στην μέρκ και πορσε να σου πω ότι όταν με το καλό την αποκτήσεις και χρειαστείς επισκευή ή οτιδήποτε άλλο θα έχεις αντίστοιχες αναμονές για ποιοτικό σέρβις.
Δυστυχώς η αππλε στον τομέα αυτόν οχι μόνο δεν παρέχει ποιοτικότερο του ανταγωνισμού σέρβις (που θα ήταν και το πιο λογικό λόγω τιμής και μπρανταρισματος) αλλά δεν παρέχει καθόλου... Τόσο απλά..

#163   KostasRodos29

KostasRodos29

    iPH Intergalactic Leader

  • 19675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 17/01/2018 - 14:50

11 σελίδες έφτασε το τόπικ ξεχύλωσε όσο δεν πάει τελικά τι έγινε βγήκε καμία απόφαση έστειλες εξώδικα ή τίποτα ακόμα ?


                                                                                                                ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!


#164   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 17/01/2018 - 15:18

Το παρακάτω θα το αναρτήσω και στο θεμα της εγγύσης. 

Με το νέο πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε, αλλάζει και ο νόμος του καταναλωτή.

Ειδικότερα , επειδή γινόταν μπέρδεμα με τους ορους εμπορικη και νομική εγύηση, πλέον ο πωλητης ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να αναφέρει τη νομική εγγύηση, ήτοι 2 ΕΤΗ. 

Για πρώτη φορά στο ελληνικό δίκαιο - αν δεν κάνω λάθος - αναγράφεται η λέξη " εγγύηση". 



#165   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 17/01/2018 - 15:29

Το παρακάτω θα το αναρτήσω και στο θεμα της εγγύσης. 

Με το νέο πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε, αλλάζει και ο νόμος του καταναλωτή.

Ειδικότερα , επειδή γινόταν μπέρδεμα με τους ορους εμπορικη και νομική εγύηση, πλέον ο πωλητης ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να αναφέρει τη νομική εγγύηση, ήτοι 2 ΕΤΗ. 

Για πρώτη φορά στο ελληνικό δίκαιο - αν δεν κάνω λάθος - αναγράφεται η λέξη " εγγύηση". 

Ωραια !! Τωρα μπορουμε να κανουμε μηνυση στην Apple η οχι ??



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3

0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες