Εν συντομία μιας και το πρόβλημα του φίλου, που απλά προσπαθεί και αντιμάχεται την παράνοια, με έχει αγγίξει.
1) Ο Lellos έπιασε πολύ σωστά το θέμα καταρχήν. ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ότι ΔΕΝ θα έχει εγγύηση καταβάλλοντας το 180αρι; Η απόδειξη περί νέου θα έπρεπε να είναι αρκετή για να θεωρεί ότι έχει 2ετία. Η συσκευασία κτλ δεν είναι κρίσιμος παράγοντας για τον περιορισμό δικαιωμάτων. Η καταβολή του 1/4 του κόστους αγοράς νέας συσκευής και παράλληλα η απόδοση της ελαττωματικής (αυτό γιατί το ξεχνάτε;; ΔΕΝ διακιολογούν ΟΥΤΕ 3 μήνες μόλις εγγύηση ΟΥΤΕ η μαμά αππλε να είναι αδιάφορη. Στην ουσία ο άνθρωπος το ξαναγόρασε το κινητό!!!
2) Εντυπωσιάζομαι που το 6+ ήταν εκτός εγγύησης εξυπαρχής. Δηλαδή είχε κλείσει διετία όταν το πρωτοπήγες; Κουφό μου φαίνεται
3) Το να ασκείς πίεση στην συσκευή παρουσία "τεχνικού" δείχνοντας το πόσο loose είναι η συσκευή μπορεί να μην είναι τελικώς έξυπνο, αλλά ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ρε παιδιά του τα κάνατε τσουρέκια ότι φταίει που το έκανε και έτσι δεν βρήκε το δίκιο του. Ούτε σύνδρομο στοκχόλμης για τους φραγκοφονιάδες της Αππλε (που μάλιστα τώρα διαφημίζουν επί χρήμασι αλλαγή μπαταρίας, εφόσον αποδειχθεί ότι έχει πρόλβημα, μεσούσης μάλιστα της διετους εγγύησης σε μοντέλα όπως το 7αρι!!! Απίστευτα πράγματα ζούμε. Αντί να ζητήσουν συγνώμη για την ευτέλεια της ποιότητας κατασκευής, βγαίνουν και από πάνω!!!
4) Επίσης εντυπωσιάζομαι που παρά το όλα όσα γράψαμε και ιδρώσαμε για την εγγύηση ΟΛΩΝ των συσκευών που αγοράζονται καινούργια στην Ελλάδα, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ να μην τα διαβάζουν αλλά να θεωρούν ότι όσοι τους γυρεύουν χιλιάρικα για συσκευές αλλά δεν συμμορφώνονται με τον στοιχειώδη ΝΟΜΟ και μάλιστα προκλητικά, έχουν δίκιο... Αυτό με ξεπερνάει θα έλεγα.
Μέχρι πότε θα λέμε ότι κάθε καινούργια συσκευή έχει 2 χρόνια εγγύηση;;;