Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

“Les Miserables” της Αpple και της iStorm Tsimiski.


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
241 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#136   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 16/01/2018 - 00:59

Κι εγώ μαζί του. Αλλά γενικά δεν βλέπω να συγκινούνται τόσο για άλλες εταιρίες. Όταν βλέπουν Google, Amazon και Apple συγκινούνται μόνο.
 
 

 
 
Το πιο απλό παράδειγμα είναι η άρνηση αναβάθμισης των android κινητών μετά από ένα ή δυο χρόνια. Άνετα θα μπορούσε να γίνει αλλά δεν το κάνουν οι εταιρείες. Εκεί δεν βλέπω να συγκινούνται στην ΕΕ να πατήσουν πόδι.
Και για τις τηλεοράσεις όπως έγραψα είναι κοινό "μυστικό" ότι όλοι οι κατασκευαστές τις βγάζουν με ορίζοντα 5ετίας γι'αυτό εξάλλου και δίνουν maximum τόση εγγύηση. Αν πας εκτός εγγύησης μετά από 6 ή 7 χρόνια να ζητήσεις επισκευή panel σου ζητάνε κάτι ποσά που σε συμφέρει να αγοράσεις καινούργια.
Έχω και προσωπική εμπειρία με μια πασιγνωστή ιαπωνική μάρκα με το τότε κορυφαίο μοντέλο της LCD που όταν χάλασε στα 6-7 χρόνια το ποσό που ζήταγαν για το ξεπερασμένο πλέον panel της ήταν τόσο μεγάλο που αγοράζες καινούργια τηλεόραση και έπαιρνες και ρέστα. Και όταν τους είπα ακριβώς αυτό στα παιδιά που ήταν στο service μου είπαν είναι πολιτική της εταιρείας, δεν μπορούμε να πούμε κάτι παραπάνω αλλά καταλαβαίνεις γιατί γίνεται.
Δεν βλέπω λοιπόν να συγκινούνται με τόσα που γίνονται εις βάρος του ευρωπαίου καταναλωτή παρά μόνο όταν αφορούν εταιρείες που την τρέχουσα περίοδο έχουν τεράστια κέρδη.
 
Παλιότερα "χτύπαγαν" με πρόστιμα την Microsoft μέρα νύχτα για τον Internet Explorer και πλέον δεν ασχολούνται παρόλο που τα Windows 10 καταπατάνε ότι υπάρχει και δεν υπάρχει από ιδιωτικότητα.  Και γιατί να ασχοληθούν όταν υπάρχουν εταιρείες πλέον με μεγαλύτερα πορτοφόλια.
Προσωπικά καλά κάνουν και τα ψάχνουν αλλά δυστυχώς  στην πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν το κάνουν για να προστατέψουν τους ευρωπαίους καταναλωτές, απλά επιλέγουν εταιρείες με βάση τα ετήσια έσοδα που έχουν. Αν είχαν διαφορετικά κίνητρα θα ήταν πολύ διαφορετική η κατάσταση.

Επι προσωπικής εμπειρίας το Android μου είχε έκδοση 4 τελική, πήρε 5 και 6 τελικές εκδόσεις. Μετά από την 6 τελική, μέτρα ποτέ βγήκε μέχρι πριν λίγες ημέρες πήρε αναβάθμιση και παίρνει κάθε μήνα ασφαλείας και βελτιστοποιήσεων. Μέχρι ποτέ θα τις παίρνει θα το δω όταν σταματήσουν. Το σύστημα web ενημερώνεται αυτόματα από το store...τι να σου πω. Επίσημα 2 χρόνια εγγύηση. Ευχαριστημένος απόλυτα από τις επιδόσεις και λειτουργία. Τουλάχιστον εδώ και τρία χρόνια παρότι έχω 78% μπαταρία δεν μου έσβησε ποτέ, δεν είχα restart. Ακόμη και να συμβεί η μπαταρία είναι στο συρτάρι με 20 ευρώ την πήρα και την αλλάζω σε 10 δευτερόλεπτα. Δουλεύει στο 100% των δυνατοτήτων του.
Τηλεόραση έχω Samsung εδώ και 8 χρόνια χωρίς το παραμικρό...φτου φτου...5 χρόνια πήρε firmware updates.
Αν πέσει κάτι στην αντίληψη μου θα το πω. Απλά θεωρώ ότι η Apple τώρα τα τελευταία χρόνια το παραξηλώσε με την συμπεριφορά αυτή που βλέπουμε και μπήκε στο στόχαστρο. Όχι ότι είναι η μόνη που την κατηγόρησαν για φοροδιαφυγή και offshores και η google νομίζω κάτι έκανε τελευταία.
Εγώ αν έπαιρνα 2-3 χρόνια iOS updates με τον ίδιο τρόπο που παίρνει το Android χωρίς τα κρυφά features και λειτουργία όπως το πήρα, έχοντας επίσημα 2 έτη εγγύησης θα ήμουν 100% πλήρης. Ένα ενιαίο πακέτο προστασίας στην ΕΕ νομίζω θα έδινε ισορροπία και ηρεμία στους πολίτες της συνολικά. Τώρα αν κάποιος θέλει να δώσει παραπάνω πράγματα για τους χψ λόγους, καλοδεχούμενα.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#137   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 16/01/2018 - 01:51

Η Apple και βέβαια το παραξήλωσε σε όλους τους τομείς από την τιμολογιακή πολιτική μέχρι τα λειτουργικά που είναι ένα μπάχαλο σε όλα τα μηχανήματα της φετος. Όταν βλέπω macbook pro να έχει φτάσει 3600 ευρώ χωρίς κυριολεκτικά κανέναν απολύτως λόγο και σε συνδυασμό με το High Sierra με πιάνει γέλιο πλέον. Καλά για το iMac Pro δεν το συζητάω καν εκεί κι αν ρίχνω γέλιο. 


Μακάρι η ΕΕ κάποτε να δημιουργήσει ένα πλαίσιο που να προστατεύει τον καταναλωτή γιατί δυστυχώς από ότι βλέπω τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει αγριέψει η κατάσταση και για να βρεις το δίκιο σου και να γινουν τα αυτονόητα πρέπει να ξεκινήσεις όλοκληρες διαδικασίες με ότι συνεπάγεται αυτό.



#138   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 16/01/2018 - 10:19

Μα την Παναγια, δεν καταλαβαινω τι ακριβως ζητατε...

Σε ενα περιβαλλον οπου δραστηριοποιουνται 10-15 κατασκευαστες ... Οπου μπορεις να βρεις προιοντα φθηνα και ακριβα,  καλα η λιγοτερο καλα, με μεγαλυτερη η μικροτερη εγγυηση, με αποσπωμενες μπαταριες η χωρις, με μπαταριες που κρατανε 500 η 1000 κυκλους, throttled η unthrottled, που παιρνουν η δεν παιρνουν update,  που λυγιζουν η δεν λυγιζουν,  με λιγα η πολλα bugs, με OLED η LCD, secure η λιγοτερο secure , με headphone jack η χωρις κτλ κτλ 

Ερχεστε και ζητατε τι ?? Regulation απο την ΕΕ για να σας προστατεψει απο την 'κακια Apple' ? Ναι, η ΕΕ εχει κανει ταρζανιες με την Microsoft στο παρελθον.. Αλλα αφορουσαν αποκλειστικα σε μονοπωλιακες τακτικες .

 Εδω το περιβαλλον ειναι εντελως διαφορετικο και ακρως ανταγωνιστικο. FFS, η Apple δεν εχει καν το μεγαλυτερο market share...

Σε ενα τετοιο περιβαλλον οπου εσεις σαν καταναλωτες εχετε την απολυτη δυναμη εσεις διαλεγετε 'να το πειτε στην μαμα σας για να μαλωσει την Apple' ??

Ποιος αληθεια πιστευει οτι σε μια τετοια αγορα το regulation ειναι καλο για τον καταναλωτη ?? Σιγουρα ετσι πλασαρεται αλλα στην πραγματικοτητα ειναι καλο μονο για τους λομπιστες, τις Βρυξελλες και τους δικηγορους.. Το μονο που θα παρει ο καταναλωτης απο αυτο ειναι το κοστος των τριων αυτων συνομοταξιων. Και αυτο θα το παρει επ ωμου, αποκλειστικα μονος του και απο ολες τις εταιριες...



#139   PariS21

PariS21

    iPH Contributor

  • 1032 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G

Δημοσίευση 16/01/2018 - 10:20

Η Apple και βέβαια το παραξήλωσε σε όλους τους τομείς από την τιμολογιακή πολιτική μέχρι τα λειτουργικά που είναι ένα μπάχαλο σε όλα τα μηχανήματα της φετος. Όταν βλέπω macbook pro να έχει φτάσει 3600 ευρώ χωρίς κυριολεκτικά κανέναν απολύτως λόγο και σε συνδυασμό με το High Sierra με πιάνει γέλιο πλέον. Καλά για το iMac Pro δεν το συζητάω καν εκεί κι αν ρίχνω γέλιο. 


Μακάρι η ΕΕ κάποτε να δημιουργήσει ένα πλαίσιο που να προστατεύει τον καταναλωτή γιατί δυστυχώς από ότι βλέπω τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει αγριέψει η κατάσταση και για να βρεις το δίκιο σου και να γινουν τα αυτονόητα πρέπει να ξεκινήσεις όλοκληρες διαδικασίες με ότι συνεπάγεται αυτό.

Οι τιμες στην Αμερικη παραμενουν ιδιες εδω και χρονια... μην συγκρινεις με Ευρωπη και τα καπελα που βαζει καθε χωρα... οσο για τα λειτουργικα, ΑΝ στο ios δεν εβγαινε να μιλησει δεν ειχε παρει πρεφα κανεις εδω μεσα πλην μερικων εξαιρεσεων & δεν μιλαω αν εβλεπες την μπαταρια να φευγει αερα...οσο αφορα τα mac οι τιμες και εκει ειναι ιδιες αλλα για το λειτουργικο δεν μπορω να εκφερω αποψη.



#140   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 16/01/2018 - 12:43

Θα κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου που λένε για να δούμε τα πράγματα πιο σφαιρικά και όχι όπως μας βολεύει...

Εν συντομία μιας και το πρόβλημα του φίλου, που απλά προσπαθεί και αντιμάχεται την παράνοια, με έχει αγγίξει.

 

1) Ο Lellos έπιασε πολύ σωστά το θέμα καταρχήν. ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ότι ΔΕΝ θα έχει εγγύηση καταβάλλοντας το 180αρι; Η απόδειξη περί νέου θα έπρεπε να είναι αρκετή για να θεωρεί ότι έχει 2ετία. Η συσκευασία κτλ δεν είναι κρίσιμος παράγοντας για τον περιορισμό δικαιωμάτων. Η καταβολή του 1/4 του κόστους αγοράς νέας συσκευής και παράλληλα η απόδοση της ελαττωματικής (αυτό γιατί το ξεχνάτε;; ;) ΔΕΝ διακιολογούν ΟΥΤΕ 3 μήνες μόλις εγγύηση ΟΥΤΕ η μαμά αππλε να είναι αδιάφορη. Στην ουσία ο άνθρωπος το ξαναγόρασε το κινητό!!!
 

Λογικά κάποια ενημέρωση τυπική θα του έγινε.

Η απόδειξη είμαστε σίγουροι οτί δεν γράφει "rfrbs" κάπου;

Η συσκευασία είναι ένας τρόπος να καταλάβεις οτί έχεις πάρει refurbished αν δεν σε έχουν ενημερώσει.
Είπαμε δεν πήρε καινούρια συσκευή αλλά ανακατασκευασμένη (βέβαια προβλήματα μπορεί να βγάλει οποιαδήποτε).

 

2) Εντυπωσιάζομαι που το 6+ ήταν εκτός εγγύησης εξυπαρχής. Δηλαδή είχε κλείσει διετία όταν το πρωτοπήγες; Κουφό μου φαίνεται
Δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα η Apple εντός εγγύησης από ότι έχω καταλάβει.

 

3) Το να ασκείς πίεση στην συσκευή παρουσία "τεχνικού" δείχνοντας το πόσο loose είναι η συσκευή μπορεί να μην είναι τελικώς έξυπνο, αλλά ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ρε παιδιά του τα κάνατε τσουρέκια ότι φταίει που το έκανε και έτσι δεν βρήκε το δίκιο του. Ούτε σύνδρομο στοκχόλμης για τους φραγκοφονιάδες της Αππλε (που μάλιστα τώρα διαφημίζουν επί χρήμασι αλλαγή μπαταρίας, εφόσον αποδειχθεί ότι έχει πρόλβημα, μεσούσης μάλιστα της διετους εγγύησης σε μοντέλα όπως το 7αρι!!! Απίστευτα πράγματα ζούμε. Αντί να ζητήσουν συγνώμη για την ευτέλεια της ποιότητας κατασκευής, βγαίνουν και από πάνω!!!

 

H Apple θεωρεί οτί το πρόβλημα δημιουργείται από πτώση. Γι αυτό και σου ζητάει συμβιβασμό και σου δίνει ανακατασκευασμένο με 180 ευρώ. Στην περίπτωση του φίλου έδειξε οτί θα το αναγνώριζε σαν κατασκευαστικό πρόβλημα (λάθος επισκευασμένο) και θα το αντικαθιστούσε (δωρεάν?) αλλά το λύγισμα μπροστά στον υπάλληλο υποδεικνύει ξεκάθαρη κακομεταχείριση. Και θυμάστε οτί όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 6+ με το πρόβλημα λυγίσματος οτί πηγαίναν και τα στράβωναν μπροστά στους υπαλλήλους των Apple Stores για να πάρουν άλλα έτσι; Μάλλον αυτή η κίνηση έγινε banned από την Apple!

 

4) Επίσης εντυπωσιάζομαι που παρά το όλα όσα γράψαμε και ιδρώσαμε για την εγγύηση ΟΛΩΝ των συσκευών που αγοράζονται καινούργια στην Ελλάδα, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ να μην τα διαβάζουν αλλά να θεωρούν ότι όσοι τους γυρεύουν χιλιάρικα για συσκευές αλλά δεν συμμορφώνονται με τον στοιχειώδη ΝΟΜΟ και μάλιστα προκλητικά, έχουν δίκιο... Αυτό με ξεπερνάει θα έλεγα.

Μέχρι πότε θα λέμε ότι κάθε καινούργια συσκευή έχει 2 χρόνια εγγύηση;;;

 

Μέχρι το κράτος να υποχρεώσει τους πωλητές να αναγράφουν (και να αποδέχονται) την νόμιμη εγγύηση και όχι την εργοστασιακή.


Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 16/01/2018 - 12:44


#141   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 16/01/2018 - 13:20

Επειδή δεν υπάρχει στην περίπτωση αυτή κάτι που να με "βολεύει" να πω τα παρακάτω:

 

1) Ο Lellos έπιασε πολύ σωστά το θέμα καταρχήν. ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ότι ΔΕΝ θα έχει εγγύηση καταβάλλοντας το 180αρι; Η απόδειξη περί νέου θα έπρεπε να είναι αρκετή για να θεωρεί ότι έχει 2ετία. Η συσκευασία κτλ δεν είναι κρίσιμος παράγοντας για τον περιορισμό δικαιωμάτων. Η καταβολή του 1/4 του κόστους αγοράς νέας συσκευής και παράλληλα η απόδοση της ελαττωματικής (αυτό γιατί το ξεχνάτε;;  ;) ΔΕΝ διακιολογούν ΟΥΤΕ 3 μήνες μόλις εγγύηση ΟΥΤΕ η μαμά αππλε να είναι αδιάφορη. Στην ουσία ο άνθρωπος το ξαναγόρασε το κινητό!!!

 

Λογικά κάποια ενημέρωση τυπική θα του έγινε.

Η απόδειξη είμαστε σίγουροι οτί δεν γράφει "rfrbs" κάπου;

Η συσκευασία είναι ένας τρόπος να καταλάβεις οτί έχεις πάρει refurbished αν δεν σε έχουν ενημερώσει.
Είπαμε δεν πήρε καινούρια συσκευή αλλά ανακατασκευασμένη (βέβαια προβλήματα μπορεί να βγάλει οποιαδήποτε).

 

Δεν υπάρχει τίποτα ¨λογικά". Είτε θα βασιζόμαστε σε έγγραφες δεσμεύσεις είτε σε προφορικές. Και επειδή όταν the shit hit the fan οι φίλοι μας από το cupertino (όπως και όλοι οι άλλοι) στρέφονται μόνο στα έγγραφα, θα βασιστώ ΜΟΝΟ στο τι εγγράφως ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ  τον ενημέρωσαν. Ως γνωστό, βέβαια, το τι σου λένε εκ των υστέρων δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία. Η συσκευασία από την στιγμή που δεν γίνεται πλήρης λογιστική αποχρέωση και επαναχρέωση και από στην στιγμή ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ την αρχική συσκευασία ΚΑΤΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ δεν σε βοηθάει να καταλάβεις ότι ΔΕΝ σου δίνουν το ίδιο το κινητό που τους παρέδωσες, μειον το ελάττωμα (αυτό δεν αναμένεις δίνοντας 180 ευρώ ΣΥΝ το δικό σου;;)

 

 

2) Εντυπωσιάζομαι που το 6+ ήταν εκτός εγγύησης εξυπαρχής. Δηλαδή είχε κλείσει διετία όταν το πρωτοπήγες; Κουφό μου φαίνεται
Δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα η Apple εντός εγγύησης από ότι έχω καταλάβει.

Δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο. Εάν υπήρχε δεν θα έκανε συμβιβαστική πρόταση.

ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΦΟΡΜΉΣ ΔΟΘΕΙΣΗΣ: Τι πραγματικό κόστος κατασκευής ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της συσκευής για την Αππλε, ΔΕΝ ξεπερνάει σίγουρα τα 180 ευρώ. Παίρνοντας σου το δικό σου (ελαττωματικό ήδη από κατασκευής της) κινητό και χρεώνοντας σε το κόστος refurbished έχει στην ουσία ΚΕΡΔΟΣ από αυτό.. Τέτοιο συμβιβασμό.... 

 

3) Το να ασκείς πίεση στην συσκευή παρουσία "τεχνικού" δείχνοντας το πόσο loose είναι η συσκευή μπορεί να μην είναι τελικώς έξυπνο, αλλά ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ρε παιδιά του τα κάνατε τσουρέκια ότι φταίει που το έκανε και έτσι δεν βρήκε το δίκιο του. Ούτε σύνδρομο στοκχόλμης για τους φραγκοφονιάδες της Αππλε (που μάλιστα τώρα διαφημίζουν επί χρήμασι αλλαγή μπαταρίας, εφόσον αποδειχθεί ότι έχει πρόλβημα, μεσούσης μάλιστα της διετους εγγύησης σε μοντέλα όπως το 7αρι!!! Απίστευτα πράγματα ζούμε. Αντί να ζητήσουν συγνώμη για την ευτέλεια της ποιότητας κατασκευής, βγαίνουν και από πάνω!!!

 

H Apple θεωρεί οτί το πρόβλημα δημιουργείται από πτώση. Γι αυτό και σου ζητάει συμβιβασμό και σου δίνει ανακατασκευασμένο με 180 ευρώ. Στην περίπτωση του φίλου έδειξε οτί θα το αναγνώριζε σαν κατασκευαστικό πρόβλημα (λάθος επισκευασμένο) και θα το αντικαθιστούσε (δωρεάν?) αλλά το λύγισμα μπροστά στον υπάλληλο υποδεικνύει ξεκάθαρη κακομεταχείριση. Και θυμάστε οτί όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 6+ με το πρόβλημα λυγίσματος οτί πηγαίναν και τα στράβωναν μπροστά στους υπαλλήλους των Apple Stores για να πάρουν άλλα έτσι; Μάλλον αυτή η κίνηση έγινε banned από την Apple!

Εάν το πρόβλημα είναι η πτώση και η ίδια αποδέχεται ότι το προϊον της έχει την αναμενόμενη κατά τα μέτρα των υπολοίπων μηχανημάτων αντοχή, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. τόσο απλό. ΔΕΝ ζητάει συμβιβασμό εάν θεωρεί ότι έχει 100% δίκιο. Είναι δηλαδή απλό: Είτε δεν έχει την αναμενόμενη συμπεριφορά μετά από πτώση, οπότε οφείλει να ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙ ΑΝΕΞΟΔΑ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ είτε θεωρεί ότι την έχει και συνεπώς εφόσον έχει χαλάσει η συσκευή του πελάτη και έρχεται για καλύψη εγγύησης, εκείνη προβαίνει σε άρνηση κάλυψης αιτήματος αντικατάστασης. Τόσο απλό.  

 

4) Επίσης εντυπωσιάζομαι που παρά το όλα όσα γράψαμε και ιδρώσαμε για την εγγύηση ΟΛΩΝ των συσκευών που αγοράζονται καινούργια στην Ελλάδα, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ να μην τα διαβάζουν αλλά να θεωρούν ότι όσοι τους γυρεύουν χιλιάρικα για συσκευές αλλά δεν συμμορφώνονται με τον στοιχειώδη ΝΟΜΟ και μάλιστα προκλητικά, έχουν δίκιο... Αυτό με ξεπερνάει θα έλεγα.

Μέχρι πότε θα λέμε ότι κάθε καινούργια συσκευή έχει 2 χρόνια εγγύηση;;;

 

 

Μέχρι το κράτος να υποχρεώσει τους πωλητές να αναγράφουν (και να αποδέχονται) την νόμιμη εγγύηση και όχι την εργοστασιακή.

Το κράτος και η ΕΕ μια χαρά σε υποχρεώνει για την διετή. Κανένας νόμος δεν θα ψηφισθεί ΜΟΝΟ για την Αππλε. Ισχύει ο,τι ισχύει για ΟΛΟΥΣ.


Τελευταία επεξεργασία από: zvrikos, 16/01/2018 - 13:22


#142   aska

aska

    iPH newbie

  • 41 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 16/01/2018 - 13:24

Η Apple και βέβαια το παραξήλωσε σε όλους τους τομείς από την τιμολογιακή πολιτική μέχρι τα λειτουργικά που είναι ένα μπάχαλο σε όλα τα μηχανήματα της φετος. Όταν βλέπω macbook pro να έχει φτάσει 3600 ευρώ χωρίς κυριολεκτικά κανέναν απολύτως λόγο και σε συνδυασμό με το High Sierra με πιάνει γέλιο πλέον. Καλά για το iMac Pro δεν το συζητάω καν εκεί κι αν ρίχνω γέλιο. 


Μακάρι η ΕΕ κάποτε να δημιουργήσει ένα πλαίσιο που να προστατεύει τον καταναλωτή γιατί δυστυχώς από ότι βλέπω τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει αγριέψει η κατάσταση και για να βρεις το δίκιο σου και να γινουν τα αυτονόητα πρέπει να ξεκινήσεις όλοκληρες διαδικασίες με ότι συνεπάγεται αυτό.

Νομίζω ξεφεύγει το θέμα λίγο . Ο φίλος μίλησε για παραπλάνηση και τα λοιπά το οποίο είναι σεβαστό και έχει αναλυθεί . Αναγκάζει κανένας κανέναν άλλο να πληρώσει 3600 για να πάρει υπολογιστή MacBook Pro ; Προσωπικά καταλαβαίνω τους λόγους πχ ( ας πούμε ) ότι κάνει 3600 . Η αγορά έχει έναν και μόνο έναν κανόνα ... supply and demand . Όσοι θυμούνται τα μαύρα χρόνια στα 90's καταλαβαίνουν τι μιλάμε τότε που πελάτες της Apple ήταν ελάχιστοι . Αν του έλεγαν να δώσει 500€ για να πάρει ένα 6 πλας και αυτός το δέχονταν τι να κάνει η ΕΕ δηλαδή ;Εσύ έχεις το μαχαίρι και το καρπούζι . Αν πέσει κατά 10% το ποσοστό πωλήσεων κλπ θα δούμε μετά ποιες θα είναι οι τιμές . Είναι ξεκάθαρ ότι αυτός είναι και ο λόγος που άπλωσαν αρκετά το θέμα μοντέλα κινητών και πλέον παίρνεις κινητό από 250€ μέχρι και 1400€ , κάτι που πριν κάποια χρόνια δεν υπήρχε . Γενικά καλό είναι να μην βλέπουμε φαντάσματα και προστασίες . Ο καθένας μας σε όλα τα πράγματα πρέπει να προστατεύει τον εαυτό του . Η ΕΕ ένωση και οποιοδήποτε φορέας μπαίνει στην εξίσωση εάν υπάρχει μη τήρηση κάποιας συμφωνίας βάση διεθνών δικαίων κλπ η εάν κάτι είναι επικίνδυνο κλπ . 

 

Και στην ουσία του πράγματος έχει αναλυθεί ότι τα προϊόντα από ΑΜΕΡΙΚΗ κλπ παίρνουν διπλή φορολόγηση . Επίσης η μη ύπαρξη επίσημης αντιπροσωπίας εδώ κάνει τα έξτρα χρήματα σε προιοντα της Apple μέγιστο αρνητικό στοιχείο και αυτό το καταλαβαίνει όποιος ζει έξω ... καμμία σχέση η εξυπηρέτηση . Μου άλλαξαν θήκη APPLE SMART BATTERY γιατί ξέβαψε . Εδώ αυτό δεν γίνεται . Και πάλι κάποιοι παίρνουν όμως και αυτό πρέπει να το σεβαστούμε και όχι να λέμε ότι όποιος παίρνει το τάδε προιον σε αυτά τα χρήματα κλπ είναι για γέλια κλπ . 



#143   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 16/01/2018 - 13:34

Νομίζω ξεφεύγει το θέμα λίγο . Ο φίλος μίλησε για παραπλάνηση και τα λοιπά το οποίο είναι σεβαστό και έχει αναλυθεί . Αναγκάζει κανένας κανέναν άλλο να πληρώσει 3600 για να πάρει υπολογιστή MacBook Pro ; Προσωπικά καταλαβαίνω τους λόγους πχ ( ας πούμε ) ότι κάνει 3600 . Η αγορά έχει έναν και μόνο έναν κανόνα ... supply and demand . Όσοι θυμούνται τα μαύρα χρόνια στα 90's καταλαβαίνουν τι μιλάμε τότε που πελάτες της Apple ήταν ελάχιστοι . Αν του έλεγαν να δώσει 500€ για να πάρει ένα 6 πλας και αυτός το δέχονταν τι να κάνει η ΕΕ δηλαδή ;Εσύ έχεις το μαχαίρι και το καρπούζι . Αν πέσει κατά 10% το ποσοστό πωλήσεων κλπ θα δούμε μετά ποιες θα είναι οι τιμές . Είναι ξεκάθαρ ότι αυτός είναι και ο λόγος που άπλωσαν αρκετά το θέμα μοντέλα κινητών και πλέον παίρνεις κινητό από 250€ μέχρι και 1400€ , κάτι που πριν κάποια χρόνια δεν υπήρχε . Γενικά καλό είναι να μην βλέπουμε φαντάσματα και προστασίες . Ο καθένας μας σε όλα τα πράγματα πρέπει να προστατεύει τον εαυτό του . Η ΕΕ ένωση και οποιοδήποτε φορέας μπαίνει στην εξίσωση εάν υπάρχει μη τήρηση κάποιας συμφωνίας βάση διεθνών δικαίων κλπ η εάν κάτι είναι επικίνδυνο κλπ .

Και στην ουσία του πράγματος έχει αναλυθεί ότι τα προϊόντα από ΑΜΕΡΙΚΗ κλπ παίρνουν διπλή φορολόγηση . Επίσης η μη ύπαρξη επίσημης αντιπροσωπίας εδώ κάνει τα έξτρα χρήματα σε προιοντα της Apple μέγιστο αρνητικό στοιχείο και αυτό το καταλαβαίνει όποιος ζει έξω ... καμμία σχέση η εξυπηρέτηση . Μου άλλαξαν θήκη APPLE SMART BATTERY γιατί ξέβαψε . Εδώ αυτό δεν γίνεται . Και πάλι κάποιοι παίρνουν όμως και αυτό πρέπει να το σεβαστούμε και όχι να λέμε ότι όποιος παίρνει το τάδε προιον σε αυτά τα χρήματα κλπ είναι για γέλια κλπ .

Δεν θα μακρηγορήσω και θα το πω απλά.
Όταν κάποιος δίνει ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ απο Αμερική και όπως περιέγραψες την αλλαγή θήκης...ΠΕΡΙΜΕΝΩ την ίδια ακριβώς εξυπηρέτηση & αντιμετωπιση κι εδώ. Αν δεν μπορεί η εταιρεία να την δώσει ή δεν θέλει να έχει επίσημη αντιπροσωπεία εδώ...καλό θα ήταν να το κλείσει το μαγαζάκι των παράμαγαζων. Απλό είναι και όχι θέμα ΕΕ και πυρηνικής επιστήμης.
Για τις τιμές τα ξέρουμε αέρα πατέρα οκ...κανείς δεν υποχρεώνει και πολύ σωστά επισημαίνεται.

Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 16/01/2018 - 13:35


#144   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 16/01/2018 - 14:40

Μα την Παναγια, δεν καταλαβαινω τι ακριβως ζητατε...

Σε ενα περιβαλλον οπου δραστηριοποιουνται 10-15 κατασκευαστες ... Οπου μπορεις να βρεις προιοντα φθηνα και ακριβα,  καλα η λιγοτερο καλα, με μεγαλυτερη η μικροτερη εγγυηση, με αποσπωμενες μπαταριες η χωρις, με μπαταριες που κρατανε 500 η 1000 κυκλους, throttled η unthrottled, που παιρνουν η δεν παιρνουν update,  που λυγιζουν η δεν λυγιζουν,  με λιγα η πολλα bugs, με OLED η LCD, secure η λιγοτερο secure , με headphone jack η χωρις κτλ κτλ 

Ερχεστε και ζητατε τι ?? Regulation απο την ΕΕ για να σας προστατεψει απο την 'κακια Apple' ? Ναι, η ΕΕ εχει κανει ταρζανιες με την Microsoft στο παρελθον.. Αλλα αφορουσαν αποκλειστικα σε μονοπωλιακες τακτικες .

 Εδω το περιβαλλον ειναι εντελως διαφορετικο και ακρως ανταγωνιστικο. FFS, η Apple δεν εχει καν το μεγαλυτερο market share...

Σε ενα τετοιο περιβαλλον οπου εσεις σαν καταναλωτες εχετε την απολυτη δυναμη εσεις διαλεγετε 'να το πειτε στην μαμα σας για να μαλωσει την Apple' ??

Ποιος αληθεια πιστευει οτι σε μια τετοια αγορα το regulation ειναι καλο για τον καταναλωτη ?? Σιγουρα ετσι πλασαρεται αλλα στην πραγματικοτητα ειναι καλο μονο για τους λομπιστες, τις Βρυξελλες και τους δικηγορους.. Το μονο που θα παρει ο καταναλωτης απο αυτο ειναι το κοστος των τριων αυτων συνομοταξιων. Και αυτο θα το παρει επ ωμου, αποκλειστικα μονος του και απο ολες τις εταιριες...

 

Ότι νάναι. Το να υπάρχουν νόμοι που να προστατεύουν τον καταναλωτή όσον αφορά το after sales support όλων των εταιρειών δεν είναι regulation αγοράς. Σαν καταναλωτής δεν έχεις την απόλυτη δύναμη σε αυτό το θέμα, μόνο μέσα σε αυτό το forum μπορείς να βρεις άπειρες ιστορίες για αγρίους, το ίδιο και σε forums εξωτερικού για ΟΛΕΣ τις εταιρείες. Ελληνικά γράφω. Νομοθεσία και κανονισμοί όσον αφορά την εγγύηση και το support έγραψα όχι της αγοράς.

Κι εγώ είμαι fan της Apple αλλά υπάρχουν και όρια, ειδικά όταν συζητάμε κάτι που αφορά όλες τις εταιρείες και όλους εμάς σαν καταναλωτές. Και αφού η ΕΕ θέλει να το παίξει ότι προστατεύει τους καταναλωτές της ας το πράξει και να μην ασχολείται μόνο με 2-3 εταιρείες κάθε φορά.

 

 

Οι τιμες στην Αμερικη παραμενουν ιδιες εδω και χρονια... μην συγκρινεις με Ευρωπη και τα καπελα που βαζει καθε χωρα... οσο για τα λειτουργικα, ΑΝ στο ios δεν εβγαινε να μιλησει δεν ειχε παρει πρεφα κανεις εδω μεσα πλην μερικων εξαιρεσεων & δεν μιλαω αν εβλεπες την μπαταρια να φευγει αερα...οσο αφορα τα mac οι τιμες και εκει ειναι ιδιες αλλα για το λειτουργικο δεν μπορω να εκφερω αποψη.

 

 

Για δες καλύτερα τι γίνεται και Αμερική. Οι τιμές στα macbook pro έχουν αυξηθεί 300-400 δολλάρια τα τελευταία 3 χρόνια χωρίς να υπολογίσουμε φόρο και αντάπτορες. Μην γράφουμε ότι θέλουμε.  Κάνε ενα google search και δες.

 

 

Νομίζω ξεφεύγει το θέμα λίγο . Ο φίλος μίλησε για παραπλάνηση και τα λοιπά το οποίο είναι σεβαστό και έχει αναλυθεί . Αναγκάζει κανένας κανέναν άλλο να πληρώσει 3600 για να πάρει υπολογιστή MacBook Pro ; Προσωπικά καταλαβαίνω τους λόγους πχ ( ας πούμε ) ότι κάνει 3600 . Η αγορά έχει έναν και μόνο έναν κανόνα ... supply and demand . Όσοι θυμούνται τα μαύρα χρόνια στα 90's καταλαβαίνουν τι μιλάμε τότε που πελάτες της Apple ήταν ελάχιστοι . Αν του έλεγαν να δώσει 500€ για να πάρει ένα 6 πλας και αυτός το δέχονταν τι να κάνει η ΕΕ δηλαδή ;Εσύ έχεις το μαχαίρι και το καρπούζι . Αν πέσει κατά 10% το ποσοστό πωλήσεων κλπ θα δούμε μετά ποιες θα είναι οι τιμές . Είναι ξεκάθαρ ότι αυτός είναι και ο λόγος που άπλωσαν αρκετά το θέμα μοντέλα κινητών και πλέον παίρνεις κινητό από 250€ μέχρι και 1400€ , κάτι που πριν κάποια χρόνια δεν υπήρχε . Γενικά καλό είναι να μην βλέπουμε φαντάσματα και προστασίες . Ο καθένας μας σε όλα τα πράγματα πρέπει να προστατεύει τον εαυτό του . Η ΕΕ ένωση και οποιοδήποτε φορέας μπαίνει στην εξίσωση εάν υπάρχει μη τήρηση κάποιας συμφωνίας βάση διεθνών δικαίων κλπ η εάν κάτι είναι επικίνδυνο κλπ . 

 

Και στην ουσία του πράγματος έχει αναλυθεί ότι τα προϊόντα από ΑΜΕΡΙΚΗ κλπ παίρνουν διπλή φορολόγηση . Επίσης η μη ύπαρξη επίσημης αντιπροσωπίας εδώ κάνει τα έξτρα χρήματα σε προιοντα της Apple μέγιστο αρνητικό στοιχείο και αυτό το καταλαβαίνει όποιος ζει έξω ... καμμία σχέση η εξυπηρέτηση . Μου άλλαξαν θήκη APPLE SMART BATTERY γιατί ξέβαψε . Εδώ αυτό δεν γίνεται . Και πάλι κάποιοι παίρνουν όμως και αυτό πρέπει να το σεβαστούμε και όχι να λέμε ότι όποιος παίρνει το τάδε προιον σε αυτά τα χρήματα κλπ είναι για γέλια κλπ . 

 

Οff topic:  

 

Εδώ είναι που κάνεις λάθος, δεν έγραψα ότι σε αναγκάζει να αγοράσεις το οτιδήποτε. Εννοείται ότι αυτό είναι επιλογή του καθενός.

Οταν όμως τα βάλουμε κάτω με βάση αυτά που αγοράζεις ως components ουσιαστικά πληρώνεις το top of the line 2017 αντίστοιχο μηχάνημα με του 2015 με ένα έξτρα touchbar 900 - 1000 ευρώ πάνω και με το φετινό λειτουργικό για κλάματα. Και ο μόνος λόγος είναι για να τσεπώσουν ομαδικώς τα bonus τους γιατί οι μειωμένες πωλήσεις της κατηγορίας δεν τους επιτρέπει να δείξουν τα αποτελέσματα που θέλουν στην προηγούμενη "φυσιολογική" τιμή. 

Δεν είναι δυνατόν πλέον να μιλάμε για supply και demand όταν βγάζουν ένα iMac Pro στην αγορά που κανένας δεν ζήτησε, κανένας δεν θέλει, τα upgrades του είναι κοστολογημένα από άτομα εκτός πραγματικότητας και βέβαια έχει ήδη πατώσει. Τα καταστήματα Αμερική έχουν κόψει ήδη ένα χιλιάρικο και έπεται συνέχεια. Το demand της βάσης των mac users απαιτεί ένα καινούργιο Mac Pro εδώ και 3 χρόνια και η Apple κάνει supply ότι τους κατέβει το κεφάλι για να βγάλουν τα bonus τους.

Κι εγώ παλιός πελάτης είμαι, όχι από την δεκαετιά του 90 γιατί ήμουν μικρός, αλλά από την προηγούμενη δεκαετία πριν γίνει μόδα η Apple. Και ναι θα πω το γνωστό και γραφικό πλέον όσο ήταν ο Jobs κοίταγε την εταιρεία, χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι ήταν άγιος ή ότι δεν είχαν γίνει ευτράπελα. Από όταν ανέλαβε ο Cook κοιτάνε να μαζέψουν τα bonus τους και να κάνουν ότι γουστάρουν οι μέτοχοι. 


Και για να ξαναεπανέλθω στο θέμα, ποιος έγραψε να γίνει regulation στις τιμές και στην αγορά? Κανένας. Έγραψα να γίνει επιτέλους ένα πλαίσιο με regulations για το after sales support, την εγγύηση και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτή ώστε να αποφεύγονται ανέκδοτα σαν αυτά που διαβάζουμε σε αυτό το thread και σε άλλα thread για όλες τις εταιρείες που θέλουν να πουλάνε προιόντα στην ΕΕ. Απλά πράγματα. Το να κυνηγάει η ΕΕ μια ή δύο εταιρείες ανάλογα με τα κέφια της και τα ετήσια κέρδη τους για μένα είναι απαράδεκτο και στοχοποίηση άσχετα αν όντως συντρέχουν λόγοι.


Τελευταία επεξεργασία από: ChrisDs, 16/01/2018 - 14:46


#145   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 16/01/2018 - 15:32

Επανέρχομαι για να τονίσω κάτι που ξέχασα και θεωρώ ΠΑΡΑ πολύ σημαντικό.

 

ΔΕΝ είναι ζήτημα επιβολής των άγραφων κανόνων της αγοράς το να μην έχεις ουσιαστικό aftersales service. Είναι παράβαση του νόμου προστασίας του καταναλωτή.

Εξηγούμαι:

 

Πως θα φαινοταν εάν μετά την αγορά του αυτοκινήτου σας και μετά από ένα μικροτρακάρισμα (χτυπήσατε το φτερό και την πόρτα) η εταιρία να ΜΗΝ σας έδινε την δυνατότητα να τοποθετήσετε ανταλλακτικά της αλλά υποχρεωτικά να ανταλλάξετε ολόκληρο το χτυπημένο αυτοκίνητο με ένα άλλο ήδη επισκευασμένο καταβάλλοντας επιπροσθέτως ένα τίμημα ίσο με το κόστος κατασκευής του;

 

Αρα: Γνωρίζει άραγε ο κάθε καταναλωτής ότι αγοράζοντας ένα κινητό της apple, εφόσον παραστεί ανάγκη, ΔΕΝ θα έχει στην διάθεση του την δυνατότητα τοποθέτηση ανταλλακτικού ακόμη και εάν η ζημία είναι αστεία ή ακόμη κ αν οφείλεται από αστοχία του υλικού που χρησιμοποιήσε η ίδια η κατασκευάστρια; Τούτο είναι ΠΟΛΥ σημαντικό.

 

Εάν μάλιστα τεθεί ως αντεπεπιχείρημα η πώληση του apple care+  το πράγμα πάει ακόμη πιο μακριά: Για να σε αναγκάσει να αγοράσεις το apple care+, σου έχει αποκόψει την δυνατότητα φθηνότερης και ίσως και καλύτερης / αποτελεμσαστικότερης επισκευής;;; Τέρατα και σημεία.

 

Η αππλε παίζει να είναι η μόνη που ΔΕΝ επισκευάζει (με εξαίρεση τις οθόνες που επιτέλους το κάνει γιατί ο ανταγωνισμός οδηγουσε όλους μας σε τρίτους και όχι στην ίδια την Αππλε η οποία πλέον αλλάζει η ίδια οθόνες έναντι 190 ευρώ στα 7αρι όπως έχω την τύχη να γνωρίζω) και δεν διορθώνει συσκευές της. Παρόλα αυτά, όφειλε αν μη τι άλλο να το έχει επαρκώς εξηγήσει στους πελάτες της αυτό, για να ξέρουν τι δυνατότητες έχουν σε περίπτωση εκτός εγγύησης βλάβης που κατά τα άλλα και σε άλλους κατασκευαστές θα ήταν, ίσως, μια αστεία ιστορία από πλευράς κόστους ανταλλακτικού.

 

Εάν, δε, αρχίσω και τα επιχειρήματα των οικολόγων περί κατασπατάλησης των πόρων κτλ κτλ το πράγμα μπορεί να πάει ακόμη πιο μακριά..

 

ΝΑΙ.  ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΦΕΊΛΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ Η ΕΕ καθώς και ο συνήγορος του καταναλωτή...

 

ΥΓ Για ιστορίες της δεκαετίας του 90, αν θέλετε να ανοίξουμε άλλο τόπικ να μαζευτούμε τα από τότε θύματα της πολιτικής της Αππλε να έχουμε να λέμε. Μεταξύ μας, τότε η κατάσταση ήταν σκέτος παραλογισμός..



#146   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 16/01/2018 - 15:46

 

Εάν μάλιστα τεθεί ως αντεπεπιχείρημα η πώληση του apple care+  το πράγμα πάει ακόμη πιο μακριά: Για να σε αναγκάσει να αγοράσεις το apple care+, σου έχει αποκόψει την δυνατότητα φθηνότερης και ίσως και καλύτερης / αποτελεμσαστικότερης επισκευής;;; Τέρατα και σημεία.

Άυτό και άν το πιάσουμε...

 

 

ΥΓ Για ιστορίες της δεκαετίας του 90, αν θέλετε να ανοίξουμε άλλο τόπικ να μαζευτούμε τα από τότε θύματα της πολιτικής της Αππλε να έχουμε να λέμε. Μεταξύ μας, τότε η κατάσταση ήταν σκέτος παραλογισμός..

^_^



#147   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 16/01/2018 - 15:54

Επανέρχομαι για να τονίσω κάτι που ξέχασα και θεωρώ ΠΑΡΑ πολύ σημαντικό.

 

ΔΕΝ είναι ζήτημα επιβολής των άγραφων κανόνων της αγοράς το να μην έχεις ουσιαστικό aftersales service. Είναι παράβαση του νόμου προστασίας του καταναλωτή.

Εξηγούμαι:

 

Πως θα φαινοταν εάν μετά την αγορά του αυτοκινήτου σας και μετά από ένα μικροτρακάρισμα (χτυπήσατε το φτερό και την πόρτα) η εταιρία να ΜΗΝ σας έδινε την δυνατότητα να τοποθετήσετε ανταλλακτικά της αλλά υποχρεωτικά να ανταλλάξετε ολόκληρο το χτυπημένο αυτοκίνητο με ένα άλλο ήδη επισκευασμένο καταβάλλοντας επιπροσθέτως ένα τίμημα ίσο με το κόστος κατασκευής του;

 

Αρα: Γνωρίζει άραγε ο κάθε καταναλωτής ότι αγοράζοντας ένα κινητό της apple, εφόσον παραστεί ανάγκη, ΔΕΝ θα έχει στην διάθεση του την δυνατότητα τοποθέτηση ανταλλακτικού ακόμη και εάν η ζημία είναι αστεία ή ακόμη κ αν οφείλεται από αστοχία του υλικού που χρησιμοποιήσε η ίδια η κατασκευάστρια; Τούτο είναι ΠΟΛΥ σημαντικό.

 

Εάν μάλιστα τεθεί ως αντεπεπιχείρημα η πώληση του apple care+  το πράγμα πάει ακόμη πιο μακριά: Για να σε αναγκάσει να αγοράσεις το apple care+, σου έχει αποκόψει την δυνατότητα φθηνότερης και ίσως και καλύτερης / αποτελεμσαστικότερης επισκευής;;; Τέρατα και σημεία.

 

Η αππλε παίζει να είναι η μόνη που ΔΕΝ επισκευάζει (με εξαίρεση τις οθόνες που επιτέλους το κάνει γιατί ο ανταγωνισμός οδηγουσε όλους μας σε τρίτους και όχι στην ίδια την Αππλε η οποία πλέον αλλάζει η ίδια οθόνες έναντι 190 ευρώ στα 7αρι όπως έχω την τύχη να γνωρίζω) και δεν διορθώνει συσκευές της. Παρόλα αυτά, όφειλε αν μη τι άλλο να το έχει επαρκώς εξηγήσει στους πελάτες της αυτό, για να ξέρουν τι δυνατότητες έχουν σε περίπτωση εκτός εγγύησης βλάβης που κατά τα άλλα και σε άλλους κατασκευαστές θα ήταν, ίσως, μια αστεία ιστορία από πλευράς κόστους ανταλλακτικού.

 

Εάν, δε, αρχίσω και τα επιχειρήματα των οικολόγων περί κατασπατάλησης των πόρων κτλ κτλ το πράγμα μπορεί να πάει ακόμη πιο μακριά..

 

ΝΑΙ.  ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΦΕΊΛΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ Η ΕΕ καθώς και ο συνήγορος του καταναλωτή...

 

ΥΓ Για ιστορίες της δεκαετίας του 90, αν θέλετε να ανοίξουμε άλλο τόπικ να μαζευτούμε τα από τότε θύματα της πολιτικής της Αππλε να έχουμε να λέμε. Μεταξύ μας, τότε η κατάσταση ήταν σκέτος παραλογισμός..

Για δικηγορος κανεις τρομερα λογικα αλματα ... (η μηπως επειδη εισαι δικηγορος ??)

 

Και για θυμισε μου που μπορω να αγορασω ενα φθηνο snapdragon για να βαλω σε ενα παλιο Samsung που εχω ??

Αυτα τα πραγματα ειναι built-to-purpose ειτε το θελουμε ειτε οχι... Μαλλον το θελουμε . Οι δικιες μας απαιτησεις σπρωξαν τα πραγματα προς τα 'κει. Οτι μπορει να επισκευαστει επισκευαζετε απο ολους αλλα μεχρι εκει... Και η ιστορια με τα refurbished ειναι (σε οικονομιες κλιμακας) η περιβαλοντικα πιο  ορθολογικη χρηση των πορων ...



#148   PariS21

PariS21

    iPH Contributor

  • 1032 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G

Δημοσίευση 16/01/2018 - 15:56

@ChrisDS

δεν χρειαζεται να κανω google search οταν τοσα χρονια το μετρο συγκρισης ειναι το official site της Apple. η αυξηση στις τιμες των λαπτοπ ειναι διαφορετικες απο τα smartphone. καποτε σου ειχε mcbp με απλη και με retina οθονη...τωρα εχει μονο retina... οι φοροι ειναι αναλογα την πολιτεια δεν εχει σχεση με αυτο που μιλαμε.



#149   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 16/01/2018 - 17:22

Επειδή δεν υπάρχει στην περίπτωση αυτή κάτι που να με "βολεύει" να πω τα παρακάτω:

 

1) Ο Lellos έπιασε πολύ σωστά το θέμα καταρχήν. ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ότι ΔΕΝ θα έχει εγγύηση καταβάλλοντας το 180αρι; Η απόδειξη περί νέου θα έπρεπε να είναι αρκετή για να θεωρεί ότι έχει 2ετία. Η συσκευασία κτλ δεν είναι κρίσιμος παράγοντας για τον περιορισμό δικαιωμάτων. Η καταβολή του 1/4 του κόστους αγοράς νέας συσκευής και παράλληλα η απόδοση της ελαττωματικής (αυτό γιατί το ξεχνάτε;;  ;) ΔΕΝ διακιολογούν ΟΥΤΕ 3 μήνες μόλις εγγύηση ΟΥΤΕ η μαμά αππλε να είναι αδιάφορη. Στην ουσία ο άνθρωπος το ξαναγόρασε το κινητό!!!

 

Λογικά κάποια ενημέρωση τυπική θα του έγινε.

Η απόδειξη είμαστε σίγουροι οτί δεν γράφει "rfrbs" κάπου;

Η συσκευασία είναι ένας τρόπος να καταλάβεις οτί έχεις πάρει refurbished αν δεν σε έχουν ενημερώσει.
Είπαμε δεν πήρε καινούρια συσκευή αλλά ανακατασκευασμένη (βέβαια προβλήματα μπορεί να βγάλει οποιαδήποτε).

 

Δεν υπάρχει τίποτα ¨λογικά". Είτε θα βασιζόμαστε σε έγγραφες δεσμεύσεις είτε σε προφορικές. Και επειδή όταν the shit hit the fan οι φίλοι μας από το cupertino (όπως και όλοι οι άλλοι) στρέφονται μόνο στα έγγραφα, θα βασιστώ ΜΟΝΟ στο τι εγγράφως ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ  τον ενημέρωσαν. Ως γνωστό, βέβαια, το τι σου λένε εκ των υστέρων δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία. Η συσκευασία από την στιγμή που δεν γίνεται πλήρης λογιστική αποχρέωση και επαναχρέωση και από στην στιγμή ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ την αρχική συσκευασία ΚΑΤΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ δεν σε βοηθάει να καταλάβεις ότι ΔΕΝ σου δίνουν το ίδιο το κινητό που τους παρέδωσες, μειον το ελάττωμα (αυτό δεν αναμένεις δίνοντας 180 ευρώ ΣΥΝ το δικό σου; ;)

 

-Εσύ ας πούμε γνωρίζεις αν το γράφει κάπου στους όρους αντικατάστασης της συσκευής ή όχι; Εγώ λέω οτι λόγικά κάπου θα αναφέρεται (δεν είναι χθεσινοί φαντάζομαι στην Apple)... Αν έχεις άλλα στοιχεία εδώ είμαστε!
-Συμφωνώ οτί το after sales support είναι πολύ σημαντικό...το τι γίνεται στην Ελλάδα βέβαια με το τι πρέπει να γίνεται και το τι ισχύει στο εξωτερικό σηκώνει μεγάλη κουβέντα! Σαφώς σε αυτό έχει μερίδιο ευθύνης και η Apple αλλά όσοι έχουν προλάβει την Rainbow θα δουν οτί και σε αυτόν τον τομέα έχουν γίνει προσπάθειες.

-Το θέμα είναι τι σου δίνουν ή το πόσο καλά το αμπαλάρουν; Η συσκευή αντικατάστασης είναι refurbished και φαίνεται. Τώρα αν το πρόβλημα σου είναι οτί είναι σε κουτί με ζελατίνα και όχι σε σακουλάκι είναι άλλο ζήτημα. Καινούρια συσκευή χωρίς παρελκόμενα δεν υπάρχει!

 

2) Εντυπωσιάζομαι που το 6+ ήταν εκτός εγγύησης εξυπαρχής. Δηλαδή είχε κλείσει διετία όταν το πρωτοπήγες; Κουφό μου φαίνεται
Δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα η Apple εντός εγγύησης από ότι έχω καταλάβει.

Δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο. Εάν υπήρχε δεν θα έκανε συμβιβαστική πρόταση.

ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΦΟΡΜΉΣ ΔΟΘΕΙΣΗΣ: Τι πραγματικό κόστος κατασκευής ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της συσκευής για την Αππλε, ΔΕΝ ξεπερνάει σίγουρα τα 180 ευρώ. Παίρνοντας σου το δικό σου (ελαττωματικό ήδη από κατασκευής της) κινητό και χρεώνοντας σε το κόστος refurbished έχει στην ουσία ΚΕΡΔΟΣ από αυτό.. Τέτοιο συμβιβασμό.... 

 

Μα όλοι αναφέρουν οτί είναι πρόβλημα που δημιουργείται απο την πτώση της συσκευής. Απλά επειδή εμφανίζει μια παραπάνω ευαισθησία το 6αρι δέχονται να στο επισκευάσουν (αντικαταστήσουν) με κάποιο κόστος χαμηλότερο από την αγορά καινούριου.

 

3) Το να ασκείς πίεση στην συσκευή παρουσία "τεχνικού" δείχνοντας το πόσο loose είναι η συσκευή μπορεί να μην είναι τελικώς έξυπνο, αλλά ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ρε παιδιά του τα κάνατε τσουρέκια ότι φταίει που το έκανε και έτσι δεν βρήκε το δίκιο του. Ούτε σύνδρομο στοκχόλμης για τους φραγκοφονιάδες της Αππλε (που μάλιστα τώρα διαφημίζουν επί χρήμασι αλλαγή μπαταρίας, εφόσον αποδειχθεί ότι έχει πρόλβημα, μεσούσης μάλιστα της διετους εγγύησης σε μοντέλα όπως το 7αρι!!! Απίστευτα πράγματα ζούμε. Αντί να ζητήσουν συγνώμη για την ευτέλεια της ποιότητας κατασκευής, βγαίνουν και από πάνω!!!

 

H Apple θεωρεί οτί το πρόβλημα δημιουργείται από πτώση. Γι αυτό και σου ζητάει συμβιβασμό και σου δίνει ανακατασκευασμένο με 180 ευρώ. Στην περίπτωση του φίλου έδειξε οτί θα το αναγνώριζε σαν κατασκευαστικό πρόβλημα (λάθος επισκευασμένο) και θα το αντικαθιστούσε (δωρεάν?) αλλά το λύγισμα μπροστά στον υπάλληλο υποδεικνύει ξεκάθαρη κακομεταχείριση. Και θυμάστε οτί όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 6+ με το πρόβλημα λυγίσματος οτί πηγαίναν και τα στράβωναν μπροστά στους υπαλλήλους των Apple Stores για να πάρουν άλλα έτσι; Μάλλον αυτή η κίνηση έγινε banned από την Apple!

Εάν το πρόβλημα είναι η πτώση και η ίδια αποδέχεται ότι το προϊον της έχει την αναμενόμενη κατά τα μέτρα των υπολοίπων μηχανημάτων αντοχή, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. τόσο απλό. ΔΕΝ ζητάει συμβιβασμό εάν θεωρεί ότι έχει 100% δίκιο. Είναι δηλαδή απλό: Είτε δεν έχει την αναμενόμενη συμπεριφορά μετά από πτώση, οπότε οφείλει να ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙ ΑΝΕΞΟΔΑ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ είτε θεωρεί ότι την έχει και συνεπώς εφόσον έχει χαλάσει η συσκευή του πελάτη και έρχεται για καλύψη εγγύησης, εκείνη προβαίνει σε άρνηση κάλυψης αιτήματος αντικατάστασης. Τόσο απλό.  

 

-Πτώση και εγγύηση δεν πάνε μαζί...

-Η χρέωση 180 είναι επισκευή και όχι αναγνώριση εγγύησης...

 

4) Επίσης εντυπωσιάζομαι που παρά το όλα όσα γράψαμε και ιδρώσαμε για την εγγύηση ΟΛΩΝ των συσκευών που αγοράζονται καινούργια στην Ελλάδα, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ να μην τα διαβάζουν αλλά να θεωρούν ότι όσοι τους γυρεύουν χιλιάρικα για συσκευές αλλά δεν συμμορφώνονται με τον στοιχειώδη ΝΟΜΟ και μάλιστα προκλητικά, έχουν δίκιο... Αυτό με ξεπερνάει θα έλεγα.

Μέχρι πότε θα λέμε ότι κάθε καινούργια συσκευή έχει 2 χρόνια εγγύηση;;;

 

 

Μέχρι το κράτος να υποχρεώσει τους πωλητές να αναγράφουν (και να αποδέχονται) την νόμιμη εγγύηση και όχι την εργοστασιακή.

Το κράτος και η ΕΕ μια χαρά σε υποχρεώνει για την διετή. Κανένας νόμος δεν θα ψηφισθεί ΜΟΝΟ για την Αππλε. Ισχύει ο,τι ισχύει για ΟΛΟΥΣ.

 

Φαίνεται να τα μπέρδευεις αν και νομικός (από ότι λένε οι άλλοι)...η ΕΕ υποχρεώνει τον πωλητή για 2ετή εγγύηση...η Apple είναι πωλητής όπου υπάρχει Apple Store, άρα όχι στην Ελλάδα. Το τι κάνει ο κατασκευαστής είναι δικό του θέμα και το αν θα δίνει εγγύηση καθώς δεν υποχρεούται από κανέναν να το κάνει (τουλάχιστον αυτή τη στιγμή). Έτσι άλλες εταιρείες δίνουν εγγύηση ένα έτος (μεταξύ αυτών και η Apple η οποία επεκτείνεται όμως επι πληρωμή), άλλες δύο και άλλες τρία, πέντε, δέκα... Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οτί ο πωλητής επίσημα σου αναφέρει οτί δίνει ότι ο κατασκευαστής και κάποιοι μάλιστα προσπαθούν να σου πουλήσουν δική τους επέκταση εγγύησης για διετία με έξτρα κόστος. Αυτό θα έπρεπε να είναι παράνομο και μάλιστα να αναφέρεται ξεκάθαρα ωστέ να μην παραπλανείται ο πελάτης. Και αυτό δεν είναι κάτι που έχει να κάνει με την Apple...


Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 16/01/2018 - 17:25


#150   zvrikos

zvrikos

    iPH Addict

  • 668 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 16/01/2018 - 17:50

Για δικηγορος κανεις τρομερα λογικα αλματα ... (η μηπως επειδη εισαι δικηγορος ??)

 

Και για θυμισε μου που μπορω να αγορασω ενα φθηνο snapdragon για να βαλω σε ενα παλιο Samsung που εχω ??

Αυτα τα πραγματα ειναι built-to-purpose ειτε το θελουμε ειτε οχι... Μαλλον το θελουμε . Οι δικιες μας απαιτησεις σπρωξαν τα πραγματα προς τα 'κει. Οτι μπορει να επισκευαστει επισκευαζετε απο ολους αλλα μεχρι εκει... Και η ιστορια με τα refurbished ειναι (σε οικονομιες κλιμακας) η περιβαλοντικα πιο  ορθολογικη χρηση των πορων ...

Προσπερνώ το προσβλητικό του χαρακτηρισμού σου (καθόσον προφανώς συνδέεις την ιδιότητα μου με την διαφωνία σου) και σε καλώ να μου εξηγήσεις σε τι διαπιστώνεις λογικά άλματα.

Προφανώς ΔΕΝ διάβασες ή ΔΕΝ κατανόησες ο,τι έγραψα. Εκτός και εάν για κάποιον λόγο σε ενοχλεί το να εντοπίζω της παθογένειες πώλησης μιας premium συσκευής σε  premium τιμή σε βάρος δικαιωμάτων καταναλωτών. Εγώ μπορεί να κατανοώ το τι συμβαίνει και να το αποδέχομαι παρόλα αυτά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το κατανοεί ο μέσος αγοραστής.

Μέχρι να εισφέρεις έστω ένα επιχείρημα, σου επσιτρέφω άλματα και λογικές.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 9

0 μέλη, 9 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες