Επειδή δεν υπάρχει στην περίπτωση αυτή κάτι που να με "βολεύει" να πω τα παρακάτω:
1) Ο Lellos έπιασε πολύ σωστά το θέμα καταρχήν. ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ότι ΔΕΝ θα έχει εγγύηση καταβάλλοντας το 180αρι; Η απόδειξη περί νέου θα έπρεπε να είναι αρκετή για να θεωρεί ότι έχει 2ετία. Η συσκευασία κτλ δεν είναι κρίσιμος παράγοντας για τον περιορισμό δικαιωμάτων. Η καταβολή του 1/4 του κόστους αγοράς νέας συσκευής και παράλληλα η απόδοση της ελαττωματικής (αυτό γιατί το ξεχνάτε;; ΔΕΝ διακιολογούν ΟΥΤΕ 3 μήνες μόλις εγγύηση ΟΥΤΕ η μαμά αππλε να είναι αδιάφορη. Στην ουσία ο άνθρωπος το ξαναγόρασε το κινητό!!!
Λογικά κάποια ενημέρωση τυπική θα του έγινε.
Η απόδειξη είμαστε σίγουροι οτί δεν γράφει "rfrbs" κάπου;
Η συσκευασία είναι ένας τρόπος να καταλάβεις οτί έχεις πάρει refurbished αν δεν σε έχουν ενημερώσει.
Είπαμε δεν πήρε καινούρια συσκευή αλλά ανακατασκευασμένη (βέβαια προβλήματα μπορεί να βγάλει οποιαδήποτε).
Δεν υπάρχει τίποτα ¨λογικά". Είτε θα βασιζόμαστε σε έγγραφες δεσμεύσεις είτε σε προφορικές. Και επειδή όταν the shit hit the fan οι φίλοι μας από το cupertino (όπως και όλοι οι άλλοι) στρέφονται μόνο στα έγγραφα, θα βασιστώ ΜΟΝΟ στο τι εγγράφως ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ τον ενημέρωσαν. Ως γνωστό, βέβαια, το τι σου λένε εκ των υστέρων δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία. Η συσκευασία από την στιγμή που δεν γίνεται πλήρης λογιστική αποχρέωση και επαναχρέωση και από στην στιγμή ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ την αρχική συσκευασία ΚΑΤΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ δεν σε βοηθάει να καταλάβεις ότι ΔΕΝ σου δίνουν το ίδιο το κινητό που τους παρέδωσες, μειον το ελάττωμα (αυτό δεν αναμένεις δίνοντας 180 ευρώ ΣΥΝ το δικό σου; .
-Εσύ ας πούμε γνωρίζεις αν το γράφει κάπου στους όρους αντικατάστασης της συσκευής ή όχι; Εγώ λέω οτι λόγικά κάπου θα αναφέρεται (δεν είναι χθεσινοί φαντάζομαι στην Apple)... Αν έχεις άλλα στοιχεία εδώ είμαστε!
-Συμφωνώ οτί το after sales support είναι πολύ σημαντικό...το τι γίνεται στην Ελλάδα βέβαια με το τι πρέπει να γίνεται και το τι ισχύει στο εξωτερικό σηκώνει μεγάλη κουβέντα! Σαφώς σε αυτό έχει μερίδιο ευθύνης και η Apple αλλά όσοι έχουν προλάβει την Rainbow θα δουν οτί και σε αυτόν τον τομέα έχουν γίνει προσπάθειες.-Το θέμα είναι τι σου δίνουν ή το πόσο καλά το αμπαλάρουν; Η συσκευή αντικατάστασης είναι refurbished και φαίνεται. Τώρα αν το πρόβλημα σου είναι οτί είναι σε κουτί με ζελατίνα και όχι σε σακουλάκι είναι άλλο ζήτημα. Καινούρια συσκευή χωρίς παρελκόμενα δεν υπάρχει!
2) Εντυπωσιάζομαι που το 6+ ήταν εκτός εγγύησης εξυπαρχής. Δηλαδή είχε κλείσει διετία όταν το πρωτοπήγες; Κουφό μου φαίνεται
Δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα η Apple εντός εγγύησης από ότι έχω καταλάβει.Δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο. Εάν υπήρχε δεν θα έκανε συμβιβαστική πρόταση.
ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΦΟΡΜΉΣ ΔΟΘΕΙΣΗΣ: Τι πραγματικό κόστος κατασκευής ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της συσκευής για την Αππλε, ΔΕΝ ξεπερνάει σίγουρα τα 180 ευρώ. Παίρνοντας σου το δικό σου (ελαττωματικό ήδη από κατασκευής της) κινητό και χρεώνοντας σε το κόστος refurbished έχει στην ουσία ΚΕΡΔΟΣ από αυτό.. Τέτοιο συμβιβασμό....
Μα όλοι αναφέρουν οτί είναι πρόβλημα που δημιουργείται απο την πτώση της συσκευής. Απλά επειδή εμφανίζει μια παραπάνω ευαισθησία το 6αρι δέχονται να στο επισκευάσουν (αντικαταστήσουν) με κάποιο κόστος χαμηλότερο από την αγορά καινούριου.
3) Το να ασκείς πίεση στην συσκευή παρουσία "τεχνικού" δείχνοντας το πόσο loose είναι η συσκευή μπορεί να μην είναι τελικώς έξυπνο, αλλά ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ρε παιδιά του τα κάνατε τσουρέκια ότι φταίει που το έκανε και έτσι δεν βρήκε το δίκιο του. Ούτε σύνδρομο στοκχόλμης για τους φραγκοφονιάδες της Αππλε (που μάλιστα τώρα διαφημίζουν επί χρήμασι αλλαγή μπαταρίας, εφόσον αποδειχθεί ότι έχει πρόλβημα, μεσούσης μάλιστα της διετους εγγύησης σε μοντέλα όπως το 7αρι!!! Απίστευτα πράγματα ζούμε. Αντί να ζητήσουν συγνώμη για την ευτέλεια της ποιότητας κατασκευής, βγαίνουν και από πάνω!!!
H Apple θεωρεί οτί το πρόβλημα δημιουργείται από πτώση. Γι αυτό και σου ζητάει συμβιβασμό και σου δίνει ανακατασκευασμένο με 180 ευρώ. Στην περίπτωση του φίλου έδειξε οτί θα το αναγνώριζε σαν κατασκευαστικό πρόβλημα (λάθος επισκευασμένο) και θα το αντικαθιστούσε (δωρεάν?) αλλά το λύγισμα μπροστά στον υπάλληλο υποδεικνύει ξεκάθαρη κακομεταχείριση. Και θυμάστε οτί όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 6+ με το πρόβλημα λυγίσματος οτί πηγαίναν και τα στράβωναν μπροστά στους υπαλλήλους των Apple Stores για να πάρουν άλλα έτσι; Μάλλον αυτή η κίνηση έγινε banned από την Apple!
Εάν το πρόβλημα είναι η πτώση και η ίδια αποδέχεται ότι το προϊον της έχει την αναμενόμενη κατά τα μέτρα των υπολοίπων μηχανημάτων αντοχή, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. τόσο απλό. ΔΕΝ ζητάει συμβιβασμό εάν θεωρεί ότι έχει 100% δίκιο. Είναι δηλαδή απλό: Είτε δεν έχει την αναμενόμενη συμπεριφορά μετά από πτώση, οπότε οφείλει να ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙ ΑΝΕΞΟΔΑ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ είτε θεωρεί ότι την έχει και συνεπώς εφόσον έχει χαλάσει η συσκευή του πελάτη και έρχεται για καλύψη εγγύησης, εκείνη προβαίνει σε άρνηση κάλυψης αιτήματος αντικατάστασης. Τόσο απλό.
-Πτώση και εγγύηση δεν πάνε μαζί...
-Η χρέωση 180 είναι επισκευή και όχι αναγνώριση εγγύησης...
4) Επίσης εντυπωσιάζομαι που παρά το όλα όσα γράψαμε και ιδρώσαμε για την εγγύηση ΟΛΩΝ των συσκευών που αγοράζονται καινούργια στην Ελλάδα, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ να μην τα διαβάζουν αλλά να θεωρούν ότι όσοι τους γυρεύουν χιλιάρικα για συσκευές αλλά δεν συμμορφώνονται με τον στοιχειώδη ΝΟΜΟ και μάλιστα προκλητικά, έχουν δίκιο... Αυτό με ξεπερνάει θα έλεγα.
Μέχρι πότε θα λέμε ότι κάθε καινούργια συσκευή έχει 2 χρόνια εγγύηση;;;
Μέχρι το κράτος να υποχρεώσει τους πωλητές να αναγράφουν (και να αποδέχονται) την νόμιμη εγγύηση και όχι την εργοστασιακή.
Το κράτος και η ΕΕ μια χαρά σε υποχρεώνει για την διετή. Κανένας νόμος δεν θα ψηφισθεί ΜΟΝΟ για την Αππλε. Ισχύει ο,τι ισχύει για ΟΛΟΥΣ.
Φαίνεται να τα μπέρδευεις αν και νομικός (από ότι λένε οι άλλοι)...η ΕΕ υποχρεώνει τον πωλητή για 2ετή εγγύηση...η Apple είναι πωλητής όπου υπάρχει Apple Store, άρα όχι στην Ελλάδα. Το τι κάνει ο κατασκευαστής είναι δικό του θέμα και το αν θα δίνει εγγύηση καθώς δεν υποχρεούται από κανέναν να το κάνει (τουλάχιστον αυτή τη στιγμή). Έτσι άλλες εταιρείες δίνουν εγγύηση ένα έτος (μεταξύ αυτών και η Apple η οποία επεκτείνεται όμως επι πληρωμή), άλλες δύο και άλλες τρία, πέντε, δέκα... Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οτί ο πωλητής επίσημα σου αναφέρει οτί δίνει ότι ο κατασκευαστής και κάποιοι μάλιστα προσπαθούν να σου πουλήσουν δική τους επέκταση εγγύησης για διετία με έξτρα κόστος. Αυτό θα έπρεπε να είναι παράνομο και μάλιστα να αναφέρεται ξεκάθαρα ωστέ να μην παραπλανείται ο πελάτης. Και αυτό δεν είναι κάτι που έχει να κάνει με την Apple...
Δεν μπερδεύω ως νομικός ΤΙΠΟΤΑ και το ποστ σου μου κάνει επίσης εντύπωση για την εκφορά του λόγου ενός ανθρώπου που διαφωνεί μεν, αλλά δεν έχει άλλον τρόπο παρά να προσβάλει.
Επειδή ο κατασκευαστής ΜΠΟΡΕΙ να είναι εκτός ΕΕ, η ΕΕ μετακυλίει το βάρος εφαρμογής της διετούς εγγύησης στο πωλητή, ώστε να μην έχει ΚΑΝ ανάγκη να τρέχεις σε επίσημο apple store κτλ κτλ και να μην σε έχουν μπαλάκι.
ΣΥΝΕΠΩΣ η εγγύηση εντός ΕΕ είανι απολυτως ισχύουσα και διετής..
Για το δε περιβαλλοντικό κόστος του ανακατακσευασμένου, ήθελα να ξανατονίσω ότι προφανώς και η ανακατασκευή είναι περιβαλλοντικά καλοδεχούμενη. ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ.
Λεω πως ΕΑΝ αντί για επισκευή επιλέγεις την ανακατασκευή τότε έχεις την ανάγκη παραγωγής περισσοτέρων συσκευών και αντίστοιχης επιβάρυνσης.
Ολα τα άλλα είανι απλώς ακατανόητα,