Και σε κενό αέρος να το είχες...εφόσον το λύγισες μπροστά στον υπάλληλο έχει περαστεί στο σύστημα ως κακομεταχειρισμένο...
Δεν έχει πιά σημασία αν είναι στραβό η όχι και προς τα που γέρνει. Και να βρεις τρόπο να το ισιώσεις πλήρως και να πας στην Apple με μοιρογνωμόνια και αλφάδια η συσκευή σου έχει χαρακτηριστεί κακομεταχειρισμένη και έχεις συμφωνήσει (με την υπογραφή σου) σε αυτό!
Εχω επαναλαμβανω email που δεν αποδεχομαι το στραβωμα. Η υπογραφη μπήκε γιατι αλλιώς δεν γινόταν η παραλαβή του τηλεφωνου. Το τηλεφωνο ΔΕΝ το στραβωσα εγω οσο και να προσπαθεις να με πεισεις οτι είναι δικό μου σφάλμα. Ακόμη και το στράβωμα είναι ελάττωμα του τηλεφώνου εν γένει και όχι κακομεταχείρησης.
Τελευταία επεξεργασία από: realme, 13/02/2018 - 17:56