Πάμε πάλι :Ωραία. Η μόνη λύση που βλέπω εγώ αυτή τη στιγμή , και θα σου μιλήσω αυστηρά νομικά, είναι η εξής :
Θα στείλεις ένα μέιλ στον ΣτΚ , παραθετοντας τα λινκς που μιλανε για το συγκεκριμένο πρόβλημα το οποίο αναγνωρίσε η απλ.
Στο μέιλ σου θα παραθεσεις το ιστορικο και θα γραψεις οτι οταν αγορασες το νεο τηλ , σου ειπανε οτι ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ και δε σου δωσανε καμια εγγυηση εγγραφως. Αυτο ειχε ως αποτελεσμα να ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΕΥΛΟΓΩΣ οτι αγορασες καινουριο κινητό, αρα η εγγυηση σου θα ηταν διετης βασει νομοθεσιας .
Δεν υποχρεουσαι να γνωριζεις περι ανακατασκευασμενου. Εισαι τυχερος που δε σου δωσανε εγγραφως εγγυηση .
Νομικα ευρισκοσουν σε ΠΛΑΝΗ. Νομικα επαναλαμβανω. Επισης σε καθε αγορα αγαθου, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ αυτη η αγορα να συνοδευεται απο εγγραφη εγγυηση.
Καντο και πες μας. Μιλα και με τον συναδελφο δικηγορο σου.
Πρώτον, η Apple δεν έχει αναγνωρίσει τίποτα αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχει βγάλει πρόγραμμα αντικατάστασης όπως σε αντίστοιχες περιπτώσεις αλλά προσφέρει άλλη συσκευή στην προνομιακή τιμή των 180.
Δεύτερον, το ανακατασκευασμενο το λέμε εμείς, για την Apple η συσκευή που παίρνεις είναι καινούργια και στη δίνει με 3 μήνες εγγύηση. Το θέμα είναι πως οι τρεις μήνες είχαν παρελθει.
Τρίτον Νομικά δεν βρισκόταν σε καμία πλάνη ο φίλος και δεν πρόκειται να καταφέρει τίποτα απολύτως αν κινηθεί νομικά. Έχουν κινηθεί ήδη νομικά οργανισμοί στην Αμερική χωρίς να έχουν καταφέρει κάτι και ούτε πρόκειται κατά τη γνώμη μου λόγω της φύσης της βλάβης καθώς δεν μπορεί να αποδειχθεί ότι αυτή παρουσιάζεται ακόμα και χωρίς καμία ιδιαίτερη καταπόνηση από το χρήστη αλλά φτάνει η μηχανική καταπόνηση της συσκευής στην καθημερινή χρήση.
Το μόνο που θα καταφέρει ο φίλος αν κινηθεί νομικά είναι να χάσει χρόνο και χρήμα και τίποτε άλλο.
Τελευταία επεξεργασία από: Slacker, 14/01/2018 - 19:45