Τελευταία επεξεργασία από: fdlap, 26/11/2020 - 11:41
H Cosmote έφερε την eSIM στην Ελλάδα!
#886
Δημοσίευση 26/11/2020 - 11:40
Ad
#887
Δημοσίευση 26/11/2020 - 11:50
Προφανώς όχι.Ρε παιδιά τι φάση. Σε κατάστημα που ρώτησα σήμερα Γερμανός μου είπε ναι γίνεται από τον υπολογιστή αλλά μπορεί να πάρει δυο μέρες να ενεργοποιηθεί διότι δίνουν προτεραιότητα από το κέντρο σε αλλά πράγματα.... ισχύει;!;! Μου είπε καλύτερα να πάω αν ανοίξει το λιανικό έμπορο
Για κάποιους λόγους δε θέλουν να εξυπηρετήσουν. Ή δεν ξέρουν.
Η διαδικασία και ο χρόνος για απενεργοποίηση της παλιάς και ενεργοποίησης της καινούριας είναι αυτοματοποιημένος και συγκεκριμένος.
Λίγοι παραδέχονται δυστυχώς ότι δεν ξέρουν. Μου χει τύχει. «Με συγχωρείς επειδή εγώ δεν ξέρω και λείπουν οι υπάλληλοι πήγαινε κάπου άλλου να στο κάνουν αμέσως.»
#888
Δημοσίευση 26/11/2020 - 15:42
Ρε παιδιά τι φάση. Σε κατάστημα που ρώτησα σήμερα Γερμανός μου είπε ναι γίνεται από τον υπολογιστή αλλά μπορεί να πάρει δυο μέρες να ενεργοποιηθεί διότι δίνουν προτεραιότητα από το κέντρο σε αλλά πράγματα.... ισχύει;!;! Μου είπε καλύτερα να πάω αν ανοίξει το λιανικό έμπορο
Η ενεργοποίηση επειδή την έκανα πριν δύο ημέρες είναι άμεση οπότε αυτοί που στο είπαν εκτός ότι είναι κακοί γιατί δεν ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους παραπληροφορούν και τον κόσμο.
Ο χρόνος εντός του καταστήματος που έκανα ήταν 15 λεπτά και αυτό γιατί δεν μου διάβαζε το 12 promax το qr code με την κάμερα και κατέβασα app .Οπότε να πας αν δεν υπάρχει άλλο κατάστημα εκεί και να πεις ότι μίλησες με τα κεντρικά και ότι η ενεργοποίηση είναι άμεση και να ζητήσεις τον υπεύθυνο του καταστήματος και αν τους βλέπεις ότι δεν σε εξυπηρετούν να ζητήσεις τα ονόμα τους και να τους πεις ότι θα τους κάνεις αναφορά στα κεντρικά και θα δεις αμέσως πως ένα ολόκληρο μαγαζί θα τα αφήσει όλα και θα έρθει να σε εξυπηρετήσει να σου φέρει καρέκλα να καθίσεις και θα σε κεράσει και καφέ .
Είναι λυπηρό αλλά δυστυχώς σε μερικά μαγαζιά απορώ και εγώ ο ίδιος πως είναι ακόμα ανοικτά .
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
#889
Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:05
πήγα τελικά σε κατάστημα cosmote λίγο πριν κλείσει και μου το έκανε σε 5 λεπτά στέλνοντας με email το QR. έλεος με τα καταστήματα Γερμανός...
#890
Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:10
πήγα τελικά σε κατάστημα cosmote λίγο πριν κλείσει και μου το έκανε σε 5 λεπτά στέλνοντας με email το QR. έλεος με τα καταστήματα Γερμανός...
Δεν είναι τα καταστήματα Γερμανός είναι το συγκεκριμένο που πήγες .Εγώ σε Cosmote το κεντρικό είχα πάει και με κοίταγαν σαν εξωγήινο . Ενώ μετά πήγα σε Γερμανός και με εξυπηρέτησαν άμεσα . Τέλος καλό λοιπόν ;-).
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
#891
Δημοσίευση 26/11/2020 - 22:11
Νέο αριθμό (κάρτα) μπορείς να πάρεις κατευθείαν σε e-sim ή πρέπει να έχεις από πριν νούμερο;
#892
Δημοσίευση 26/11/2020 - 22:23
Νέο αριθμό (κάρτα) μπορείς να πάρεις κατευθείαν σε e-sim ή πρέπει να έχεις από πριν νούμερο;
Νεο νούμερο ζητας esim και βγαίνει esim αρκεί να μην πέσεις σε ηλίθιο υπάλληλο.
Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro
#893
Δημοσίευση 26/11/2020 - 22:34
Θα σας πω κι εγώ αύριο τα δικά μου νεα από esim (Γερμανός).
#894
Δημοσίευση 27/11/2020 - 07:46
#895
Δημοσίευση 27/11/2020 - 08:33
Ενώ με την φυσική sim για να έχεις την ίδια ασφάλεια, θα πρέπει να έχεις pin στην sim και το pin στην συσκευή, που σημαίνει ότι σε κάθε restart πρέπει να πληκτρολογείς δυο φορές τα pin.
Πιο πολύ για την πρακτικότητα το αναφέρω.
#896
Δημοσίευση 27/11/2020 - 09:02
Αν σκοπεύεις να έχεις μόνο μια sim δεν υπάρχει κανένα όφελος και καμία διαφορά στην ασφάλεια ή πρακτικά στην κατανάλωση.
Αντιθέτως λόγω της προβληματικής διαχείρισης προς το παρόν από την Cosmote, αν έχεις έναν αριθμό είναι προτιμότερο να έχεις φυσική sim.
#897
Δημοσίευση 27/11/2020 - 10:41
Η ενεργοποίηση επειδή την έκανα πριν δύο ημέρες είναι άμεση οπότε αυτοί που στο είπαν εκτός ότι είναι κακοί γιατί δεν ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους παραπληροφορούν και τον κόσμο.
Ο χρόνος εντός του καταστήματος που έκανα ήταν 15 λεπτά και αυτό γιατί δεν μου διάβαζε το 12 promax το qr code με την κάμερα και κατέβασα app .Οπότε να πας αν δεν υπάρχει άλλο κατάστημα εκεί και να πεις ότι μίλησες με τα κεντρικά και ότι η ενεργοποίηση είναι άμεση και να ζητήσεις τον υπεύθυνο του καταστήματος και αν τους βλέπεις ότι δεν σε εξυπηρετούν να ζητήσεις τα ονόμα τους και να τους πεις ότι θα τους κάνεις αναφορά στα κεντρικά και θα δεις αμέσως πως ένα ολόκληρο μαγαζί θα τα αφήσει όλα και θα έρθει να σε εξυπηρετήσει να σου φέρει καρέκλα να καθίσεις και θα σε κεράσει και καφέ .
Είναι λυπηρό αλλά δυστυχώς σε μερικά μαγαζιά απορώ και εγώ ο ίδιος πως είναι ακόμα ανοικτά .
Καλημέρα. Σε παρακαλώ μια ερώτηση. Έχω ενεργοποιήσει αρκετές φορές esim στην cosmote αλλά πάντα πήγαινα σε κατάστημα. Άλλαξα κινητό τώρα και πήρα το 12pro max. Υπάρχει η δυνατότητα να την κάνω ηλεκτρονικά την διαδικασία η πρέπει να παω από κατάστημα?
Ευχαριστώ
#898
Δημοσίευση 27/11/2020 - 13:14
#899
Δημοσίευση 27/11/2020 - 14:48
Πριν λίγο πέρασα την esim σε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Όποιος παει σε τέτοιο κατάστημα και δεν ξέρουν να τον βοηθήσουν η διαδικασία είναι η εξής:
-Γίνεται αίτημα από το σύστημά τους για αντικατάσταση της φυσικής sim σε esim.
-Καταχωρούν το κινητό σου και το email σου.
-Έρχεται μύνημα στο κινητό που ζητά επιβεβαίωση αντικατάστασης SIM.
-Στέλνεις από το κινητό τη λέξη SIM στο 1256
-Λαμβάνεις απαντητικό sms δρομολόγησης του αιτήματος.
-Σε λίγα δευτερόλεπτα χάνεται η σύνδεση στο κινητό.
-Στο σημείο αυτό θα πρέπει να συνδεθείς στο wifi του καταστήματος.
-Λαμβάνεις στο email σου, το email με το link του QR code.
-Το ανοίγεις από το κινητό και εμφανίζεται το QR code.
-Βγάζεις με ένα κινητό φωτό το QR code (εγώ το έκανα με του υπαλλήλου, μετά τη χρήση απενεργοποιείται έτσι κι αλλιώς).
-Σκανάρεις το QR code με το δικό σου κινητό (εφόσον έχεις συνδεθεί στο wifi και έχεις internet).
-Κάνεις αποδοχή του νεου data profile στο κινητό.
-Πληρώνεις 9.90€ στο ταμείο και έφυγες.
Η όλη διαδικασία επειδή τη χρονομέτρησα κρατάει 4.30'' λεπτά.
Συνημμένα αρχεία
Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 27/11/2020 - 14:50
#900
Δημοσίευση 27/11/2020 - 15:14
Πριν λίγο πέρασα την esim σε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Όποιος παει σε τέτοιο κατάστημα και δεν ξέρουν να τον βοηθήσουν η διαδικασία είναι η εξής:
-Γίνεται αίτημα από το σύστημά τους για αντικατάσταση της φυσικής sim σε esim.
-Καταχωρούν το κινητό σου και το email σου.
-Έρχεται μύνημα στο κινητό που ζητά επιβεβαίωση αντικατάστασης SIM.
-Στέλνεις από το κινητό τη λέξη SIM στο 1256
-Λαμβάνεις απαντητικό sms δρομολόγησης του αιτήματος.
-Σε λίγα δευτερόλεπτα χάνεται η σύνδεση στο κινητό.
-Στο σημείο αυτό θα πρέπει να συνδεθείς στο wifi του καταστήματος.
-Λαμβάνεις στο email σου, το email με το link του QR code.
-Το ανοίγεις από το κινητό και εμφανίζεται το QR code.
-Βγάζεις με ένα κινητό φωτό το QR code (εγώ το έκανα με του υπαλλήλου, μετά τη χρήση απενεργοποιείται έτσι κι αλλιώς).
-Σκανάρεις το QR code με το δικό σου κινητό (εφόσον έχεις συνδεθεί στο wifi και έχεις internet).
-Κάνεις αποδοχή του νεου data profile στο κινητό.
-Πληρώνεις 9.90€ στο ταμείο και έφυγες.
Η όλη διαδικασία επειδή τη χρονομέτρησα κρατάει 4.30'' λεπτά.
Ή πιο απλά για να γλιτώσεις αρκετά από τα βήματα που γράφεις και αρκετό χρόνο (όπως και τη χρήση ξένου τηλεφώνου) σου δίνουν τη νέα eSIM σε φάκελο και ξεμπερδεύεις μια ώρα αρχύτερα. Δεν το χρονομέτρησα.
- Λες «γεια». Σου λένε «γεια».
- Λες «θέλω αντικατάσταση esim»
- Δίνεις την ταυτότητά σου αφού στη ζητήσουν και αναφέρεις τον αριθμό για τον οποίο θέλεις αλλαγή (αν έχεις πολλούς )
- Στέλνεις sim στο 1256, για να καταργηθεί η παλιά και να ενεργοποιηθεί η καινούργια.
- Πληρώνεις 9.90€
- Σου δίνουν το φάκελο με τη νέα eSIM
- Ευχαριστείς, σε ευχαριστούν και φεύγεις.
Την καινούργια την ενεργοποιείς όποτε θες, όπου θες.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες