Η esim βολεύει όταν πας εξωτερικό και θες να πάρεις τοπική κάρτα για data
H Cosmote έφερε την eSIM στην Ελλάδα!
#871
Δημοσίευση 24/11/2020 - 15:32
Ad
#872
Δημοσίευση 24/11/2020 - 15:50
Στο XR που έχω τώρα έχω esim μπορώ να πάω από τώρα δλδ πριν παραλάβω το καινούργιο τηλέφωνο στον Γερμανό και να ζητήσω νέα esim ; Δίνουν το barcode σε χαρτί για να το σκανάρω ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
#873
Δημοσίευση 24/11/2020 - 15:55
Επειδή έκανα παραγγελία από πλαίσιο το 12 αν και έγραφε άμεσα διαθέσιμο μου λέει ότι μέχρι Δευτέρα θα παραλάβω γιατί αυτή η καθυστέρηση ;
Στο XR που έχω τώρα έχω esim μπορώ να πάω από τώρα δλδ πριν παραλάβω το καινούργιο τηλέφωνο στον Γερμανό και να ζητήσω νέα esim ; Δίνουν το barcode σε χαρτί για να το σκανάρω ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εγώ αφού το πήρα πήγα σε ένα κατάστημα Γερμανός και αμέσως την άλλαξα . Έχει ένα κόστος 10Ε.
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
#874
Δημοσίευση 24/11/2020 - 16:38
Sent from my iPhone using Tapatalk
#875
Δημοσίευση 24/11/2020 - 17:40
#876
Δημοσίευση 24/11/2020 - 18:35
Σου έδωσε κάποιο χαρτί με barcode ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τον έβαλα επιτόπου και μου την ενεργοποίησε .
Σου έρχεται η μήνυμα η mail και μετά σκανάρεις ένα qr και μετά μπαίνεις . Pin είναι off όποτε δεν έχεις κανένα πρόβλημα μετά . Δεν μπορείς να κανεις reset μόνο .
Sent from my iPhone using Tapatalk
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
#877
Δημοσίευση 24/11/2020 - 19:14
Όλα εδώ, μαζεμένα
eSIM
Θα σας κάνω μια μικρή ενημέρωση για να μην ταλαιπωρηθείτε και εσείς, όπως εγώ σήμερα, σε περίπτωση που θέλετε μια eSIM.
Πήγα το πρωί σε 3 καταστήματα γερμανός και 2 cosmote, έκανα επίσης και άλλα 3-4 τηλέφωνα.
Όλοι μου απάντησαν ότι, δεν έχουμε φάκελο, τις απέσυραν όλες γιατί είχαν κάποιο θέμα κ περιμένουν από την άλλη εβδομάδα και άλλες π@π@ρ1ες.
Αυτό που χρειάζεται είναι, να πάτε σε ένα κεντρικό και μεγάλο κατάστημα και όχι σε γειτονιές στα μικρά, που μάλλον είναι franchise, δεν ξέρουν τις τους γίνετε, ΑΣΧΕΤΟΙ.-
Το απόγευμα λοιπόν πήγα στον Γερμανό [Πανόρμου] και σε 5' ήμουν έτοιμος!
ps
Υπάρχει και άλλος ένας τρόπος όμως είναι για κάποιον που δεν βιάζεται.
τηλέφωνο στο 13888, θα σας στείλουν courier σε δυο ημέρες για να πληρώσετε και να παραλάβετε
---
κάποια στιγμή ελπίζω να καταλάβουν τι σημαίνει το e
ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
#878
Δημοσίευση 24/11/2020 - 20:33
Sent from my iPhone using Tapatalk
#879
Δημοσίευση 24/11/2020 - 22:10
Στην κούριερ θα πληρώσεις και μεταφορικά ή μόνο τα έξοδα για την e-sim ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
9.90€ για την eSIM
ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
#880
Δημοσίευση 25/11/2020 - 11:46
Εκτιμώμενος χρόνος απάντησης 48 λεπτά !
[emoji3]
Το Cosmote κατάστημα της περιοχής μου δεν έχει e-sim και ο Γερμανός δεν απαντά καν στο τηλέφωνο.
Νωρίς ήρθε το τηλέφωνο. Έπρεπε να αργήσει κανα μήνα ακόμα.
#881
Δημοσίευση 25/11/2020 - 12:12
13888....
Εκτιμώμενος χρόνος απάντησης 48 λεπτά !
[emoji3]
Το Cosmote κατάστημα της περιοχής μου δεν έχει e-sim και ο Γερμανός δεν απαντά καν στο τηλέφωνο.
Επειδή πάντα ο χρόνος αναμονής είναι μεγάλος ζητάς να σε καλέσουν αυτοί σε όποιο νούμερο τους δώσεις.
ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
#882
Δημοσίευση 25/11/2020 - 12:15
Το «δεν έχουν» δεν μπορώ να καταλάβω. Απαιτείται να σας βγάλουν αυλη από τον υπολογιστή τους, που απορώ γιατί τον έχουν μπροστά τους.13888....
Εκτιμώμενος χρόνος απάντησης 48 λεπτά !
[emoji3]
Το Cosmote κατάστημα της περιοχής μου δεν έχει e-sim και ο Γερμανός δεν απαντά καν στο τηλέφωνο.
Νωρίς ήρθε το τηλέφωνο. Έπρεπε να αργήσει κανα μήνα ακόμα.
ΥΓ. Αν σας που δεν ξέρω αν γίνεται και τέτοιες μπούρδες, να καλέσουν την εξυπηρέτηση να τους ξεστραβώσει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: karasarinis, 25/11/2020 - 12:16
#883
Δημοσίευση 25/11/2020 - 13:58
Όταν εσύ είχες esim και έλεγες στον πελάτη σου βεβαίως πως τη θέλετε σε χαρτί σε mail ; και σε 5 λεπτά και 9,90€ ήσουν έτοιμος οι άλλου κόβανε τις sim με το ψαλίδι σαν τον πατσά.
Πλέον τα καταστήματα απαντάνε σε ένα τηλεφωνικό κέντρο και από εκεί το πρωί μου είπαν αυτό που έγραψα. Ότι το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έχει esim. Δεν άντεξα όμως και πήγα...
#884
Δημοσίευση 25/11/2020 - 15:40
Έλα μωρή COSMOTE παιχτούρα !!!
Όταν εσύ είχες esim και έλεγες στον πελάτη σου βεβαίως πως τη θέλετε σε χαρτί σε mail ; και σε 5 λεπτά και 9,90€ ήσουν έτοιμος οι άλλου κόβανε τις sim με το ψαλίδι σαν τον πατσά.
Πλέον τα καταστήματα απαντάνε σε ένα τηλεφωνικό κέντρο και από εκεί το πρωί μου είπαν αυτό που έγραψα. Ότι το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έχει esim. Δεν άντεξα όμως και πήγα...
σε περιπτωση που σου βγαλει αυτο [sreenshot], θα πρεπει να τους παρεις τηλεφωνο να στο ενεργοποιησουν
Τελευταία επεξεργασία από: jig, 25/11/2020 - 15:44
ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
#885
Δημοσίευση 25/11/2020 - 15:55
σε περιπτωση που σου βγαλει αυτο [sreenshot], θα πρεπει να τους παρεις τηλεφωνο να στο ενεργοποιησουν
Ήταν ήδη ενεργοποιημένη πριν φτάσω σπίτι που είχα το καινούριο τηλέφωνο και δούλεψε όπως έπρεπε. Στο παλιό ήρθαν άμεσα τα σχετικά μηνύματα για επιβεβαίωση και καπάκι το μήνυμα για ενεργοποίηση και σε ένα 5λεπτο είχε κοπεί η σύνδεση. Την επιβεβαίωση για αντικατάσταση της sim τη δίνεις εσύ με sms πριν κοπεί η παλιά σύνδεση. Καλό. Την πρώτη φορά δε θυμάμαι να είχε γίνει έτσι.
Ευτυχώς έπεσα σε μια ξύπνια και πολύ εξυπηρετική κοπελίτσα. Είχε απόλυτη σιγουριά για τη διαδικασία και ευγενικά και γρήγορα εξυπηρέτησε λέγοντας 3 - 4 φορές ευχαριστώ... Νόμιζα με κοροϊδεύουν. 2 υπάλληλοι όσο περίμενα μου ανέφεραν ότι χωρίς το καινούριο τηλέφωνο μαζί μου μάλλον δε θα μπορέσω να βγάλω καινούργια... Η κοπελίτσα ήταν ενημερωμένη ευτυχώς και μου ανέφερε αμέσως πως δεν υπάρχει πρόβλημα και χωρίς να ρωτήσει, για διευκόλυνσή μου έδωσε φάκελο και όχι μόνο αποστολή σε email.
Ανήκουστα πράγματα....
By the way το 13888 σε 3 κλήσεις το πρωί δεν έδινε δυνατότητα call back. Ο κύριος με τη φωνή ρομπότ έλεγε δοκιμάστε να καλέσετε αργότερα.
Αλλά και η άλλη στο 801 έψαχνε κανα 3λεπτο να σιγουρευτεί και να μου πει ότι το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έχει stock σε e sim...
Δε φταίει η Cosmote και η κάθε Cosmote. Φταίει σε τι στραβόξυλο θα πέσεις και στο κατά πόσο η εταιρεία ελέγχει και «τιμωρεί» τον κάθε υπάλληλο της που είτε δεν τα παίρνει στην εκπαίδευση, είτε δε θέλει να εξυπηρετήσει.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες