Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις το S/N εδώ και να τσεκάρεις βδομάδα παραγωγής.
Το πρόγραμμα αντ/στασης αφορά όσα είναι πρίν τον Οκτώβριο του 2020.
Δημοσίευση 30/04/2021 - 10:42
Δημοσίευση 30/04/2021 - 13:45
Δημοσίευση 30/04/2021 - 14:09
Μια εμπειρία από το πρόγραμμα αντικατάστασης AirPods Pro και τους service providers στην Ελλάδα.
Έχω AirPods Pro από τον 11ο του 2019, σχεδόν από την κυκλοφορία τους στην Ελλάδα. Αγορασμένα από μεγάλη αλυσίδα, όχι επίσημο service provider.
Θέμα δεν είχα ποτέ. Ούτε crackling noises, ούτε διαπιστωμένο πρόβλημα στο noise cancellation, ούτε κάτι άλλο. Μόνο ίσως κάτι άκυρες σπάνιες αποσυνδέσεις το τελευταίο δίμηνο αλλά δεν μπορώ να τις αποδώσω με σιγουριά στα ακουστικά γιατί το ίδιο διάστημα είχα beta λογισμικό στις συσκευές και ένα νέο HomePod mini που ίσως έπαιξαν το ρόλο τους.
Κάπου τον 11ο του 2020 βγαίνει το πρόγραμμα αντικατάστασής τους και, αν και δεν είχα διαπιστώσει το πρόβλημα, ήθελα να τα ελέγξω. Στην τελική ήταν καλή ευκαιρία ανανέωσης της μπαταρίας τους, αν και ακόμα κρατούσε σχεδόν όσο αρχικά.
Συμπληρώνω φόρμα επικοινωνίας service της Document στις 10/12/20. Απάντηση καμία. Lockdown, νέο iPhone 12, πολύ δουλειά, λογικά δε θα το είδαν. Συμπληρώνω πάλι την ίδια φόρμα στις 23/12 μαζί με ένα mail αναφέροντας ότι περιμένω απάντηση στο αίτημα που στάλθηκε μέσω της φόρμας σε περίπτωση που υπήρχε κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία της φόρμας επικοινωνίας. Απάντηση καμία. Ούτε καν ένα μήνα περίπου αργότερα που το επανέλαβα. Λογικά έφταιγε ότι μαζί με τα στοιχεία έστειλα και απόδειξη αγοράς… Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε.
Το θέμα το θυμήθηκα πάλι την προηγούμενη Παρασκευή και σκέφτηκα να ξαναδοκιμάσω. Στέλνω στις αντίστοιχες φόρμες επικοινωνίας της iSystem και της iStorm. Πήρα απάντηση και από τις δυο εντός 2 ωρών όπου ανέφεραν αναλυτικά τη διαδικασία και το κόστος.
Τη Δευτέρα στέλνω τα ακουστικά στην iSystem. Τα παραλαμβάνουν την Τετάρτη λόγω αδικαιολόγητης καθυστέρησης της ACS. Έπρεπε να τα παραλάβουν την Τρίτη. Την ίδια μέρα με ενημερώνουν ότι ελέγχθηκαν και έχουν όντως το πρόβλημα του προγράμματος αντικατάστασης αλλά και πρόβλημα στο noise cancellation ! [emoji15] Δεν το είχα καταλάβει ποτέ, σπάνια το χρησιμοποιώ. Ενημέρωσαν ότι σε 1-2 εργάσιμες θα είχαν ακουστικά αντικατάστασης και αμέσως μετά θα στελνόταν πίσω. Την Πέμπτη με ενημέρωσαν ότι τα παρέλαβαν, τα έλεγξαν για σωστή λειτουργία με τη θήκη και τα στέλνουν πίσω. Τα παρέλαβα σήμερα Παρασκευή, πληρώνοντας συνολικά 10€ ως έξοδα αποστολής.
Με την αντικατάσταση ακουστικών χάνεται ο σειριακός αριθμός από τις πληροφορίες. Εμφανίζεται ως 1 ή ?. Περίεργο μιας και λογικά ο σειριακός θα έπρεπε να αφορούσε όλο το σετ και κυρίως τη θήκη.
Ότι νά´ναι φίλε πιστεύω ότι με τα airpods pro πρέπει να έχουνε χάσει την μπάλα!!
Δημοσίευση 30/04/2021 - 18:06
2 φορες προσπάθησα τίποτα. AirPods 2
Τελικά αναβαθμίστηκε η version. Δεν τα είχα στο ρεύμα
Δημοσίευση 30/04/2021 - 18:08
Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε αλλά με το update 3Ε751
μπορείς και απαντάς λέγοντας ''answer''
ps
To είχα παλιά στα Plantronics .... ότι πιο βολικό η απάντηση χωρίς χέρια!!!
Πως γίνεται αυτο ;
Δημοσίευση 30/04/2021 - 18:52
Μια εμπειρία από το πρόγραμμα αντικατάστασης AirPods Pro και τους service providers στην Ελλάδα.
Έχω AirPods Pro από τον 11ο του 2019, σχεδόν από την κυκλοφορία τους στην Ελλάδα. Αγορασμένα από μεγάλη αλυσίδα, όχι επίσημο service provider.
Θέμα δεν είχα ποτέ. Ούτε crackling noises, ούτε διαπιστωμένο πρόβλημα στο noise cancellation, ούτε κάτι άλλο. Μόνο ίσως κάτι άκυρες σπάνιες αποσυνδέσεις το τελευταίο δίμηνο αλλά δεν μπορώ να τις αποδώσω με σιγουριά στα ακουστικά γιατί το ίδιο διάστημα είχα beta λογισμικό στις συσκευές και ένα νέο HomePod mini που ίσως έπαιξαν το ρόλο τους.
Κάπου τον 11ο του 2020 βγαίνει το πρόγραμμα αντικατάστασής τους και, αν και δεν είχα διαπιστώσει το πρόβλημα, ήθελα να τα ελέγξω. Στην τελική ήταν καλή ευκαιρία ανανέωσης της μπαταρίας τους, αν και ακόμα κρατούσε σχεδόν όσο αρχικά.
Συμπληρώνω φόρμα επικοινωνίας service της Document στις 10/12/20. Απάντηση καμία. Lockdown, νέο iPhone 12, πολύ δουλειά, λογικά δε θα το είδαν. Συμπληρώνω πάλι την ίδια φόρμα στις 23/12 μαζί με ένα mail αναφέροντας ότι περιμένω απάντηση στο αίτημα που στάλθηκε μέσω της φόρμας σε περίπτωση που υπήρχε κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία της φόρμας επικοινωνίας. Απάντηση καμία. Ούτε καν ένα μήνα περίπου αργότερα που το επανέλαβα. Λογικά έφταιγε ότι μαζί με τα στοιχεία έστειλα και απόδειξη αγοράς… Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε.
Το θέμα το θυμήθηκα πάλι την προηγούμενη Παρασκευή και σκέφτηκα να ξαναδοκιμάσω. Στέλνω στις αντίστοιχες φόρμες επικοινωνίας της iSystem και της iStorm. Πήρα απάντηση και από τις δυο εντός 2 ωρών όπου ανέφεραν αναλυτικά τη διαδικασία και το κόστος.
Τη Δευτέρα στέλνω τα ακουστικά στην iSystem. Τα παραλαμβάνουν την Τετάρτη λόγω αδικαιολόγητης καθυστέρησης της ACS. Έπρεπε να τα παραλάβουν την Τρίτη. Την ίδια μέρα με ενημερώνουν ότι ελέγχθηκαν και έχουν όντως το πρόβλημα του προγράμματος αντικατάστασης αλλά και πρόβλημα στο noise cancellation ! [emoji15] Δεν το είχα καταλάβει ποτέ, σπάνια το χρησιμοποιώ. Ενημέρωσαν ότι σε 1-2 εργάσιμες θα είχαν ακουστικά αντικατάστασης και αμέσως μετά θα στελνόταν πίσω. Την Πέμπτη με ενημέρωσαν ότι τα παρέλαβαν, τα έλεγξαν για σωστή λειτουργία με τη θήκη και τα στέλνουν πίσω. Τα παρέλαβα σήμερα Παρασκευή, πληρώνοντας συνολικά 10€ ως έξοδα αποστολής.
Με την αντικατάσταση ακουστικών χάνεται ο σειριακός αριθμός από τις πληροφορίες. Εμφανίζεται ως 1 ή ?. Περίεργο μιας και λογικά ο σειριακός θα έπρεπε να αφορούσε όλο το σετ και κυρίως τη θήκη.
Δημοσίευση 01/05/2021 - 01:57
legit
Δημοσίευση 01/05/2021 - 08:10
Δημοσίευση 01/05/2021 - 12:22
Τελευταία επεξεργασία από: paparainbow, 01/05/2021 - 12:23
legit
Δημοσίευση 01/05/2021 - 16:35
Παρατήρησες διαφορά όσον αφορά το ANC τελικά; Σκέφτομαι κι εγώ να στείλω τα δικά μου μήπως βελτιωθεί το noise cancellation αλλά φοβάμαι μήπως με την αντικατάσταση αρχίσω κι έχω άλλα θέματα που αναγέρουν ορισμένα μέλη του φόρουμ.Τα AirPods αντικατάστασης ήρθαν με 2D27.
Όσες αναφορές βρήκα με το πρόβλημα του ? ή του 1 στο serial number ανέφεραν ότι ίσως με firmware update ενημερωθεί και ο σειριακός αριθμός αλλά δε βρήκα καμία επιβεβαίωση. Κάποιοι έγραφαν πως το “πρόβλημα” παρέμενε και μετά το firmware update.
Πριν 5 λεπτά εδέησαν να πάρουν την 3Ε751 και τελικά ενημερώθηκε και το serial number.
Τελευταία επεξεργασία από: gRim, 01/05/2021 - 16:36
Δημοσίευση 01/05/2021 - 17:05
Παρατήρησες διαφορά όσον αφορά το ANC τελικά; Σκέφτομαι κι εγώ να στείλω τα δικά μου μήπως βελτιωθεί το noise cancellation αλλά φοβάμαι μήπως με την αντικατάσταση αρχίσω κι έχω άλλα θέματα που αναγέρουν ορισμένα μέλη του φόρουμ.
Δημοσίευση 02/05/2021 - 21:22
0 μέλη, 15 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες