Ο χρήστης georgioskio, στις 03 Feb 2022 - 16:09, έγραψε:
Καλησπέρα παιδάκια!
Τα φώτα σας γιατί έχω ένα πρόβλημα!
Αγόρασα μεταχειρισμένα τα AirPods Pro και ενώ το παλικάρι που τα είχε τα έχει αφαιρέσει από τις συσκευές Bluetooth και από την εύρεση
1ον μου πετάει μήνυμα με το που πάω να τα συνδέσω ότι ανήκουν σε άλλο Apple ID( και μ βγάζει με *** το Apple ID του προκατόχου!)
2ον μου πετάει συνέχεια μήνυμα ότι με ακολουθεί η συσκευή αυτή και ο ιδιοκτήτης της μπορεί να βλέπει που βρίσκομαι!
Πέρα από τα σπαστικά αυτά μηνύματα ενώ τα συνδέω κανονικά στο iPhone μου δεν μπορώ να τα συνδέσω με την μία σε όλες τις άλλες apple συσκευές μου( προφανώς γιατί δεν εντοπίζει το δικό μου κοινό Apple ID των συσκευών) και τέλος δεν μπορώ φυσικά να έχω την επιλογή να με ειδοποιεί όταν αφήσω πίσω και ξεχάσω κάπου τα AirPods!
Γνωρίζει κάποιος από που πρέπει να τα αφαιρέσει ο προκάτοχος για να τα βάλω εγώ στο δικό μου Apple ID;;Επίσης τα AirPods δεν είναι από τις συσκεύες που φαίνονται στις συσκευές μας στο Apple ID των ρυθμίσεων!
ακριβως το ίδιο συνέβη και σε μένα με μια ειδοποιό διαφορά:
Αγοραζω τα airpods 3 και μετα απο 20 μερες μου βγαλανε προβλημα στα μπασα. Τα πηγαινω στο καταστημα , σερβις , τα στελνουν Αθηνα.
Μου τηλεφωνουν οτι εγινε αντικατασταση και εχουν ερθει τα καινουρια ( καινουρια οχι βεβαια, η βαση φορτισης ηταν η ιδια. Εγινε αντικατασταση των ακουστικων. Αλλά καινουριο προιον ειναι το προιον του κουτιου- μη ξεχασουμε αυτα που ξερουμε.)
Παντως εγινε η αντικατασταση σε 5 εργασιμες ημερες και μπραβο τους (δε ζω Αθηνα)
Ανοιγοντας τα airpods στο σπιτι εγινε ακριβως αυτο που περιγραφεις. Με τη διαφορά οτι εσυ ήξερες τον προηγούμενο κάτοχο, ενώ εγώ οχι.
Τα πηγα πισω ξανα , απαιτησα επιστροφη χρηματων ή να μου δωσουν αμεσα εκεινη τη στιγμη καινουρια σφραγισμενα του κουτιου.
Προς τιμη τους , χωρις δευτερη κουβεντα , επειδη δεν ειχαν τα airpods 3 διαθεσιμα, μου εδωσαν τα pro σφραγισμενα καινουρια χωρις επιπλεον χρεωση.
Ο λόγος ; Πέρα από το απαραδεκτο της ολης καταστασης, ο λογος ειναι τα προσωπικα δεδομενα. Ειναι πολυ βαρύς ο νόμος..
Σημείωση: Υπήρχε και θέμα με την εγγύηση. Η εγγύηση των ακουστικων των καινουριων έληγε 24/12 ενώ τα ακουστικά τα είχα παραλάβει εγώ στις 2/2. Ουσιαστικά μου είχαν φάει και 40 μέρες από την εγγύηση...
Σημείωση 2: πιθανότατα το νεο apple id ηταν του τεχνικου που δοκίμασε τα ακουστικά. Με αφορά αυτό εμένα ως καταναλωτή , δλδ αν μετέπειτα ο τεχνικός τα διέγραφε από τον λογαριασμό του και όλα καλά;
ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ.