AirPods Pro
#2476
Δημοσίευση 06/12/2022 - 13:31
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
#2477
Δημοσίευση 06/12/2022 - 13:39
Καλησπέρα. Έχω AirPods Pro με την MagSafe case τα οποία όταν επιλεγω Ακύρωση θορύβου ή Διαφάνεια ακουγεται ένας «θόρυβος». Είναι αγορασμένα από Σκουτζομαγαζο και είναι εντός εγγύησης. Μπορώ να τα πάω σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service για έλεγχο ή πρέπει να τα πάω στο κατάστημα που τα πήρα ; Και αν ναι, ποιο προτείνετε;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Θεωρώ ότι μπορείς να τα πας σε εξουσιοδοτημένο.
Κάνε έναν κόπο όμως και επικοινώνησε με την Document ή iSystem και με βάσει το serial number θα σου πουν τι πρέπει να κάνεις.
#2478
Δημοσίευση 11/12/2022 - 14:54
Να κάνω μια ερώτηση για τα foam tips της comply, αν έχει αλλάξει κάτι στην παραγγελία.
Είχα πάρει πριν 1 χρόνο περίπου από το επίσημο site, αποστολή με Fedex 5-10 μέρες. Δεν πλήρωσα ποτέ κάτι σε τελωνείο, όπως είχα διαβάσει και εδώ, για αυτό διάλεξα με fedex.
Έκανα τον Οκτώβρη ξανά ακριβώς την ίδια παραγγελία με Fedex. Ήρθε η παραγγελία, και 1,5 μήνα μετά έλαβα επιστολή οτι πρέπει να πληρώσω τελωνείο 12 ευρώ.
Έχει αλλάξει κάτι ή είναι random πότε θα πληρώσεις τελωνείο - και αυτό το 1,5 μήνα μετά πόσο άκυρο είναι? Ψάχνοντας στο topic εδώ είδα οτι το ίδιο συνέβη και σε ένα άλλο παλικάρι.
#2479
Δημοσίευση 18/12/2022 - 02:17
Καλησπέρα. Μετά την τελευταία αναβάθμιση προέκυψε ένα περίεργο bug. Όταν χρησιμοποιώ τα AirPods έχω ένδειξη για φόρτιση της θήκης στο 0% ενώ γνωρίζω ότι είναι φορτισμένα. Υπάρχει κάποιο fix;
#2480
Δημοσίευση 18/12/2022 - 10:11
Θα διορθωθεί
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2481
Δημοσίευση 27/12/2022 - 16:38
Καλησπέρα και Χρόνια πολλά σε όλους,
έχω μια ερώτηση σχετικά με το πρόγραμμα αντικατάστασης που υπάρχει για airpods pro από την Apple. Τα ακουστικά μου παρσουσιάσαν ακριβώς το πρόβλημα θορύβου που περιγράφει το πρόγραμμα. Το πρόγραμμα αφορά μόνο airpods pro κατασκευής μετά τον Οκτώβριο του 2020 και εντός 3ετίας από την αγορά τους. Δεν βρίσκω πουθενά να ελέγξω τον σειριακό μου αριθμό για να δω αν είμαι μέσα, αν και δεν πιστεύω ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα του ελέγχου. Τα πήγα λοιπόν σε επίσημο, και σήμερα με πήραν και με ενημέρωσαν ότι πράγματι υπάρχει το πρόβλημα αλλά δεν με καλύπτει το πρόγραμμα χωρίς να γνωρίζουν βέβαια και το γιατί!! Άρα η αντικατάσταση μπορεί να γίνει μόνο με πληρωμή. Γνωρίζει κάποιος τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση;
Ευχαριστώ!
#2483
Δημοσίευση 27/12/2022 - 16:52
Καλησπέρα Νίκο,
τα πήγα στην istorm.
Πήρα στο support στο νούμερο 02103009960. Φαντάζομαι ότι είναι το ίδιο. Άνοιξα case αλλά δεν ήταν και αυτοί ιδιαίτερα ενθαρυντικοί.
Τα airpods είναι αγορασμένα από σκρουτζομάγαζο.
Τελευταία επεξεργασία από: vassilis19, 27/12/2022 - 16:54
#2485
Δημοσίευση 28/12/2022 - 13:34
η επίσημη απάντηση τους μετά το case που άνοιξα είναι ότι μεν τα ακουστικά παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα δεν είναι μέσα στο εύρος των σειριακών αριθμών που καλύπτει η Apple σε αυτό το πρόγραμμα.
Δεν θα το σχολιάσω…
#2487
Δημοσίευση 28/12/2022 - 16:32
#2489
Δημοσίευση 28/12/2022 - 22:21
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 19
0 μέλη, 19 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες