Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

AirPods Pro


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2545 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#2476   g1ann1s12

g1ann1s12

    iPH newbie

  • 13 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 06/12/2022 - 13:31

Καλησπέρα. Έχω AirPods Pro με την MagSafe case τα οποία όταν επιλεγω Ακύρωση θορύβου ή Διαφάνεια ακουγεται ένας «θόρυβος». Είναι αγορασμένα από Σκουτζομαγαζο και είναι εντός εγγύησης. Μπορώ να τα πάω σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service για έλεγχο ή πρέπει να τα πάω στο κατάστημα που τα πήρα ; Και αν ναι, ποιο προτείνετε;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2477   sakissalonika

sakissalonika

    iPH Contributor

  • 904 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 06/12/2022 - 13:39

Καλησπέρα. Έχω AirPods Pro με την MagSafe case τα οποία όταν επιλεγω Ακύρωση θορύβου ή Διαφάνεια ακουγεται ένας «θόρυβος». Είναι αγορασμένα από Σκουτζομαγαζο και είναι εντός εγγύησης. Μπορώ να τα πάω σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service για έλεγχο ή πρέπει να τα πάω στο κατάστημα που τα πήρα ; Και αν ναι, ποιο προτείνετε;;


Sent from my iPhone using Tapatalk


Θεωρώ ότι μπορείς να τα πας σε εξουσιοδοτημένο.

Κάνε έναν κόπο όμως και επικοινώνησε με την Document ή iSystem και με βάσει το serial number θα σου πουν τι πρέπει να κάνεις.

#2478   ddd13

ddd13

    iPH newbie

  • 93 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/12/2022 - 14:54

Να κάνω μια ερώτηση για τα foam tips της comply, αν έχει αλλάξει κάτι στην παραγγελία.

 

Είχα πάρει πριν 1 χρόνο περίπου από το επίσημο site, αποστολή με Fedex 5-10 μέρες. Δεν πλήρωσα ποτέ κάτι σε τελωνείο, όπως είχα διαβάσει και εδώ, για αυτό διάλεξα με fedex.

 

Έκανα τον Οκτώβρη ξανά ακριβώς την ίδια παραγγελία με Fedex. Ήρθε η παραγγελία, και 1,5 μήνα μετά έλαβα επιστολή οτι πρέπει να πληρώσω τελωνείο 12 ευρώ.

 

Έχει αλλάξει κάτι ή είναι random πότε θα πληρώσεις τελωνείο - και αυτό το 1,5 μήνα μετά πόσο άκυρο είναι? Ψάχνοντας στο topic εδώ είδα οτι το ίδιο συνέβη και σε ένα άλλο παλικάρι.



#2479   giannisk82

giannisk82

    iPH Addict

  • 792 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 18/12/2022 - 02:17

Καλησπέρα. Μετά την τελευταία αναβάθμιση προέκυψε ένα περίεργο bug. Όταν χρησιμοποιώ τα AirPods έχω ένδειξη για φόρτιση της θήκης στο 0% ενώ γνωρίζω ότι είναι φορτισμένα. Υπάρχει κάποιο fix; 



#2480   rebel1

rebel1

    iPH Enthousiast

  • 475 μηνύματα

Δημοσίευση 18/12/2022 - 10:11

Είναι feature της 16.2.
Θα διορθωθεί


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2481   vassilis19

vassilis19

    iPH User

  • 161 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 27/12/2022 - 16:38

Καλησπέρα και Χρόνια πολλά σε όλους,

 

έχω μια ερώτηση σχετικά με το πρόγραμμα αντικατάστασης που υπάρχει για airpods pro από την Apple. Τα ακουστικά μου παρσουσιάσαν ακριβώς το πρόβλημα θορύβου που περιγράφει το πρόγραμμα. Το πρόγραμμα αφορά μόνο airpods pro κατασκευής μετά τον Οκτώβριο του 2020 και εντός 3ετίας από την αγορά τους. Δεν βρίσκω πουθενά να ελέγξω τον σειριακό μου αριθμό για να δω αν είμαι μέσα, αν και δεν πιστεύω ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα του ελέγχου. Τα πήγα λοιπόν σε επίσημο, και σήμερα με πήραν και με ενημέρωσαν ότι πράγματι υπάρχει το πρόβλημα αλλά δεν με καλύπτει το πρόγραμμα χωρίς να γνωρίζουν βέβαια και το γιατί!! Άρα η αντικατάσταση μπορεί να γίνει μόνο με πληρωμή. Γνωρίζει κάποιος τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση;

 

Ευχαριστώ!



#2482   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 27/12/2022 - 16:43

Σε πιο εξουσιοδοτημένο πήγες καταρχάς?

 

Πάρε τηλ. στο Support άνοιξε Case και ενημέρωσε τους για τα παραπάνω.

 

00800 4414 5417


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2483   vassilis19

vassilis19

    iPH User

  • 161 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 27/12/2022 - 16:52

Καλησπέρα Νίκο,

 

τα πήγα στην istorm.

 

Πήρα στο support στο νούμερο 02103009960. Φαντάζομαι ότι είναι το ίδιο. Άνοιξα case αλλά δεν ήταν και αυτοί ιδιαίτερα ενθαρυντικοί. 

 

Τα airpods είναι αγορασμένα από σκρουτζομάγαζο.


Τελευταία επεξεργασία από: vassilis19, 27/12/2022 - 16:54


#2484   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 27/12/2022 - 18:31

Να μάθεις/ζητήσεις γιατί απο τη στιγμή που περνάνε το διαγνωστικό δεν στα καλύπτουν.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2485   vassilis19

vassilis19

    iPH User

  • 161 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 28/12/2022 - 13:34

Καλησπέρα Νίκο,
η επίσημη απάντηση τους μετά το case που άνοιξα είναι ότι μεν τα ακουστικά παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα δεν είναι μέσα στο εύρος των σειριακών αριθμών που καλύπτει η Apple σε αυτό το πρόγραμμα.
Δεν θα το σχολιάσω…

#2486   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 28/12/2022 - 15:57

Πόσο καιρό τα έχεις?

 

Ζήτησε να σου κάνουν αντ/σταση ασχέτως προγράμματος. Έχουν πρόβλημα.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2487   vassilis19

vassilis19

    iPH User

  • 161 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 28/12/2022 - 16:32

Από τον Φεβρουάριο του 2021. Μου ζήτησαν 109 ευρώ για το κάθε ακουστικό!

#2488   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 28/12/2022 - 17:15

Για ποιό λόγο να μάθεις όταν είσαι εντός εγγύησης.

 

Τι ακριβώς ισχυρίζονται? Οτι τα χάλασες εσύ?


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2489   vassilis19

vassilis19

    iPH User

  • 161 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 28/12/2022 - 22:21

Όχι δεν είπανε κάτι τέτοιο. Είπαν απλά ότι τα ακουστικά είναι αγορασμένα από άλλη χώρα και δεν καλύπτονται από την εγγύηση του 2ου έτους.

#2490   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 29/12/2022 - 10:29

Πήγαινε τότε στο κατάστημα που έκανες την αγορά για το 2ο χρόνο της εγγύησης.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 28

0 μέλη, 28 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες