Έστειλα ένα email στα Public πριν από λίγο, όχι ότι θα αλλάξει κάτι αλλά έτσι για το γαμώτο της υπόθεσης... Περιμένω να δω τι θα απαντήσουν και πως θα δικαιολογηθούν... Παραθέτω το email για όποιον ενδιαφέρεται να κάνει κάτι αντίστοιχο σε αυτό ή σε άλλο κατάστημα που θεωρεί ότι δεν τον σεβάστηκε.
« Έχω κάνει παραγγελία το προϊόν Bluetooth Handsfree Apple AirPods Pro με Θήκη Φόρτισης - Λευκό από την 1/11/2019 και ώρα 15:40 και ακόμα δεν έχω παραλάβει καν ενημέρωση για το πότε θα έρθει παρά μόνο ανακρίβειες! Δεν θα αρκεστώ μόνο στο πόσο απαράδεκτη ήταν η συμπεριφορά σας αλλά και στο ότι το προϊόν ήταν άμεσα διαθέσιμο στης 7/11/2019 σύμφωνα με την ηλεκτρονική σας σελίδα (παραθέτω και τα αποδεικτικά στοιχεία).
Αναρωτιέμαι λοιπόν πως γίνεται μια τόσο σοβαρή αλυσίδα καταστημάτων όπως θέλετε να λέγεστε να μην έχει εξυπηρετήσει μια παραγγελία εδώ και 15 μέρες με την δικαιολογία του ότι δεν έχετε απόθεμα και περιμένετε παραλαβή από τον προμηθευτή σας ενώ πριν από 8 μέρες ήταν άμεσα διαθέσιμα για καινούργια παραγγελία για όποιον επιθυμούσε! Για να μην σχολιάσω το γεγονός του ότι υπήρχαν κομμάτια σε καταστήματα της Αθήνας (συγκεκριμένα στο Σύνταγμα) αλλά και σε αλλά που δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω, όπου έμπαινε ο καθένας μέσα που δεν είχε κάνει καν παραγγελία και τα έβρισκε σε στοκ! Προφανώς έχετε μια δικιά σας λογική γύρω από την λέξη «προπαραγγελία»-«παραγγελία» κατά την οποία εξυπηρετούνται τελευταίοι ή και καθόλου όσοι την έχουν επιλέξει άκρως αντίθετα με το πως θα έπρεπε να συμβαίνει με βάση την λογική της λέξεως.
Υ.Γ. Περιμένω μια σοβαρή και τεκμηριωμένη απάντηση που να δικαιολογεί την συμπεριφορά σας χωρίς ανακρίβειες και τεχνάσματα παραπλάνησης μου είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά. Βέβαια, πλέον μετά από όλα αυτά δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο (ειδικά από εσάς)!
Υ.Γ.2 Εάν ψάχνετε τρόπους και τεχνικές ούτως ώστε να χάνετε πελάτες που συμβάλουν σημαντικά με τις αγορές τους την επιχείρηση σας μπορώ να πω ότι είστε σε πολύ καλό δρόμο!
Έκανες ακριβώς αυτό που είχα σκεφτεί να κάνω, αλλά δεν έκατσα ποτέ να ασχοληθώ! Πολύ καλά τα είπες!
Παρακολουθόντας και το νήμα του iPhone 11 Pro, κατάλαβα ότι φέτος σχεδόν όλες οι μεγάλες εταιρίες ακολούθησαν μια περίεργη τακτική με τις προπαραγγελίες, ζητώντας προκαταβολές ή και ολική εξόφληση από πελάτες που έκαναν προπαραγγελίες και οι οποίοι παρέλαβαν στην πλειοψηφία τους αργότερα από αρκετούς άλλους που έτυχε να τα παραγγείλουν λίγο αργότερα (χωρίς προκαταβολή) ή τα βρήκαν διαθέσιμα σε καταστήματα.
Δηλ σαν να ήθελαν να καβαντζώσουν τους σίγουρους «τρελαμένους για day 1» πελάτες με τις προκαταβολές και να πουλήσουν τα πρώτα διαθέσιμα σε νέους πελάτες (αφού οι πρώτοι θα έπρεπε να περιμένουν έτσι και αλλιώς έχοντας πληρώσει κάποιο ποσό).
Τακτική για να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους, αλλά έχασαν σχεδόν όλες την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ τους.
Κάτι ανάλογο φαίνεται να συμβαίνει και στα AirPods Pro τώρα, πρόβλημα που επιτείνεται καθότι η αγαπημένη μας Apple είναι και εδώ (δυστυχώς) συνεπής στη δημιουργία τεχνητής ζήτησης, με την αποστολή κομματιών με το σταγονόμετρο κατά τους πρώτους 1-2 μήνες διάθεσης νέων προϊόντων.
Εγώ πάντως τις επόμενες φορές που θα θέλω κάτι, θα πηγαίνω σε κάποιο μαγαζί τη μέρα της κυκλοφορίας, 9 το πρωί και θα το ζητάω. Απ´ότι είχα δει, πχ στο Πλαίσιο, τη μέρα της κυκλοφορίας του 11, έδειχνε διαθέσιμα κομμάτια σε αρκετά καταστήματα το πρώτο μισάωρο. Μετά το μισάωρο εξαφανίστηκαν.
Δεν την ξαναπατάω με προπαραγγελίες.
Τελευταία επεξεργασία από: soniasim, 16/11/2019 - 20:11