Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο σε όλους αυτούς (και για αυτό δεν ψωνίζω από κανένα τους ούτε μεβράνη προστασίας) είναι οτι δεν κοιτάνε να γίνουν πιο customer friendly / πιο customer centric εταιρίες και αντ' αυτού, το μόνο που κοιτάνε είναι τα δικά τους logistics και πως θα κάνουν τη δουλειά τους πιο εύκολη για να προχωράνε οι παραγγελίες τους. Δεν σκέφτονται καν την ιδέα να αφήσουν τον πελάτη τους ευχαριστημένο μετά από μια αγορά. Δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει ευχαριστημένος πελάτης και οτι αυτός θα είναι η διαφήμισή τους και εφόσον μένει ευχαριστημένος πιθανότατα θα ξαναψωνίσει από αυτούς. Τους νοιάζει μόνο να πουλήσουν τεμάχια ανά άτομο.
Δεν έχεις το σύστημα να κάνεις σωστά την απαλλαγή φόρου; Βρες το. Πως θα εξυπηρετείς τις επαγγελματικές πωλήσεις -και εν μέσω καραντίνας;
Γιατί συγχωνεύεις τις αγορές στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα των καταναλωτών με των επαγγελματιών;
Φτιάξε ένα ειδικό section στη σελίδα σου που να εξυπηρετείς από εκεί ξεχωριστά τις εταιρικές αγορές. Με διαφορετική διαδικασία. Τόσο απλό.
Δεν είναι δύσκολο παιδιά. Απλά δε θέλουν να ξεβολευτούν από το να κάνουν κάτι καινούργιο. Συνήθως, μόνο κοιτάνε τι κάνουν οι υπόλοιποι στην αγορά και όλοι μαζί ακολουθούν ο ένας τον άλλο. Και για αυτό βλέπουμε πάντα να κάνουν όλοι το ίδιο.
Ε ας κάτσουν να τα χαίρονται τα eshop τους και τα προϊόντα τους. Από εμένα είναι για άλλη μια χρονιά και πάλι όχι.
Το ίδιο λέμε ! Αυτό που λέει ο GeorgiosL!
1000€ + 240€ ΦΠΑ πχ.
10 δόσεις x 100€ είναι το σωστό, όχι 10 δόσεις x 124€ και 240€ επιστροφή στην κάρτα.
Το τελευταίο το λένε media, kotsovolos, public και Vodafone απ’όσο έχω καταλάβει!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 15/11/2020 - 13:39