Έχεις δίκιο! Ειδικά στήν τελευταία παράγραφο συμφωνούμε απόλυτα και το θεωρώ πολύ σημαντικό!
(P.S.: αναφέρομαι στό πρώτο post τού researcher!)
Στίς διαφημίσεις τής Apple, ο "χαζούλης" ήταν το PC, τα Windows, όχι οι χρήστες. Επίσης, ο "χαζός" (PC) παρουσιαζόταν συμπαθητικός, που προσπαθεί αλλά δέν τα καταφέρνει.
Αντίθετα, η διαφήμιση τής Samsung "επιτίθεται" στούς χρήστες (κακό marketing για 'μένα), και μάλιστα με προσβλητικό τρόπο (στήν ουσία τούς χαεακτηρίζει αλαζόνες και κοιμισμένους).
Τέλος, να θυμίσω ότι οι διαφημίσεις τής Apple ήταν επιθετικές και έκαναν συγκρίσεις με τά PC, γιατί ήθελαν να κάνουν τόν κόσμο ίσα-ίσα να δοκιμάσει τά Mac. Δέν προσπαθούσαν να αλλάξουν γνώμη σε κάποιον συνειδητοποιημένο χρήστη, απλά ζητούσαν από τόν κόσμο να τούς δώσει μία ευκαιρία (έστω να τα δοκιμάσει), τήν στιγμή που πολλοί δέν ήξεραν τι θα πεί Mac καί το Marketshare ήταν κάτω από 7%!
(Γι'αυτό και τώρα που το iPhone έχει ισχυρό marketshare, δέν βλέπεις η Apple να το συγκρίνει σέ διαφημίσεις τής π.χ. με τό Android.)
Όμως η Samsung δέν βρίσκεται στήν ίδια θέση με τήν Apple τότε. Το Android έχει marketshare >50%, επομένως οι περισσότεροι τό έχουν δοκιμάσει. Ακόμη, η Samsung βγάζει κινητά και smartphone πολύ πρίν τήν Apple, άρα και αυτήν ο κόσμος τήν έχει δοκιμάσει.
Επομένως αυτό που προσπαθεί σάν εταιρεία είναι να αλλάξει πρόσωπο και να πείσει ένα κομμάτι τής αγοράς (αυτούς που έχουν iPhone) να το αλλάξουν και να πάρουν Samsung (που πιθανώς να είχαν και παλιότερα), γιατί τώρα η εταιρεία έχει αλλάξει και βγάζει καλύτερα κινητά!
Καμία σχέση με τήν Apple που απευθυνόταν σχεδόν στό σύνολο τής αγοράς, που δέν είχε ξαναδοκιμάσει Mac.
Και επειδή είναι πολύ πιό δύσκολο να αλλάξεις τήν γνώμη του κόσμου για κάτι που παλιότερα ήξερε παρά να τόν κάνεις να δοκιμάσει κάτι και καινούριο που δέν έχει ξαναδεί, δέν βλέπω η πολιτική αυτή τής Samsung να έχει αποτέλεσμα!
Τελευταία επεξεργασία από: giannisg2004, 23/11/2011 - 16:42