Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   atari4

atari4

    iPH Hero

  • 5327 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:YNWA

Δημοσίευση 11/02/2013 - 18:36

Καλησπέρα στην παρέα :)

Σήμερα πήγα το κινητό της γυναίκας μου στη vodafone (από εκεί το πήραμε με επιδότηση) με πρόβλημα στο wifi (γκρίζα η επιλογή και δε βλέπει καθόλου το mac address) κατά 99,9% hardware..Το κινητό αγοράστηκε Δεκέμβριο του 2011

Όπως ήταν αναμενόμενο,ο τεχνικός/υπεύθυνος καταστήματος μου είπε με ύφος χιλίων καρδιναλίων ότι το κινητό έχει 1 χρόνο εγγύηση και παρά τον αντίλογο μου για τα 2 χρόνια αρνήθηκε πεισματικά την άποψή μου..

Το έδωσα τελικά για servise και περιμένω να μου πουν ότι θα κοστίσει χχχ€ γιατί είναι εκτός εγγύησης.Δε σκοπεύω να δώσω χρήματα να το φτιάξω και θα κινηθώ δια της νομικής οδού.

Και εδώ έρχεται η ερώτησή μου:Αν κατεβάσω το pdf Link που δίνετε και το εκτυπώσω,λέτε να αρκεί ή να πάρω στο INKA να δω τι θα μου πουν και εκεί;;Ξέρω ότι δεν υπάρχει μαγικό ραβδάκι για συνοπτικές διαδικασίες αλλά με τι σειρά με συμβουλεύετε να πράξω προκειμένου να τακτοποιηθεί το ζήτημα το συντομότερο;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων


Εδω εισαι:

http://www.iphonehel...ωπαϊκή-εγγύηση/

You'll Never Walk Alone


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 11/02/2013 - 18:36

Κι εκεί αν είναι από Ευρωπαϊκό store και ευρωπαϊκό serial οφείλει να σου δώσει 2 έτη εγγύηση...και όχι να σου πουλάει επέκταση από 1->3.
Ε 750 m/b αλλαγή κι εσύ θα ήταν. Είναι στάνταρ πράγματα αυτά στα authorized service. Ότι πρόβλημα και να χεις, m/b.


οθόνη πρόβλημα 620€+ΦΠΑ

#33   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 11/02/2013 - 23:44

Ακόμη δε μπορώ να πιστέψω για πόσο ΜΠΑΝΑΝΙΑ μας έχει η Apple . Δε μπορώ να πιστέψω πώς είναι δυνατόν να μας χαλάει ένα πανάκριβο κινητό μέσα σε μια βδομάδα λόγου χάρη (είδα ποστς εδώ παιδιών που δεν πάνε το κινητό στο σέρβις για να μην πάρουν ανακατασκευασμένο) και ενώ έχουμε δώσει ένα σημαντικό ποσό χρημάτων , επειδή το θέλει η απλ ,να έχουμε ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ! Τι σόι κινητό αγοράσαμε;;;
Εννοείται πως είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ αυτή η τακτική.

#34   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 12/02/2013 - 00:07

Καλησπέρα στην παρέα :)

Σήμερα πήγα το κινητό της γυναίκας μου στη vodafone (από εκεί το πήραμε με επιδότηση) με πρόβλημα στο wifi (γκρίζα η επιλογή και δε βλέπει καθόλου το mac address) κατά 99,9% hardware..Το κινητό αγοράστηκε Δεκέμβριο του 2011

Όπως ήταν αναμενόμενο,ο τεχνικός/υπεύθυνος καταστήματος μου είπε με ύφος χιλίων καρδιναλίων ότι το κινητό έχει 1 χρόνο εγγύηση και παρά τον αντίλογο μου για τα 2 χρόνια αρνήθηκε πεισματικά την άποψή μου..

Το έδωσα τελικά για servise και περιμένω να μου πουν ότι θα κοστίσει χχχ€ γιατί είναι εκτός εγγύησης.Δε σκοπεύω να δώσω χρήματα να το φτιάξω και θα κινηθώ δια της νομικής οδού.

Και εδώ έρχεται η ερώτησή μου:Αν κατεβάσω το pdf Link που δίνετε και το εκτυπώσω,λέτε να αρκεί ή να πάρω στο INKA να δω τι θα μου πουν και εκεί;;Ξέρω ότι δεν υπάρχει μαγικό ραβδάκι για συνοπτικές διαδικασίες αλλά με τι σειρά με συμβουλεύετε να πράξω προκειμένου να τακτοποιηθεί το ζήτημα το συντομότερο;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Κατεβάζεις το pdf. Όταν πας απτο μαγαζί για να σου πούνε πως θα κοστίσει το χ ποσό, δείχνεις το πινακάκι (δε θα συγκινηθούν). Παίρνεις τα ονόματα των:
- υπευθυνου του σερβις
- υπαλλήλου που μιλάς
-υπευθύνου του καταστήματος.
Μιλάς με τον υπεύθυνο και του γνωστοποιείς πως θα ενημερώσεις το ινκα και θα του αποστείλεις εξώδικο με το οποίο θα ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ και εν συνεχεία θα κάνεις αγωγή στο μαγαζί του (μιλάμε πάντα για το μαγαζί όπου το αγόρασες).Αγωγή κατά αυτού και της βόντα.
Στην αγωγή που θα κάνεις θα ζητήσεις ακύρωση της σύμβασης (της αγοράς δηλαδή)και αποζημίωση .Θα τους τα πεις αυτά (άσχετα αν κάνεις ή δεν κάνεις).
Στο εξώδικο τους τάζεις προθεσμία να συμμορφωθούν.

Τελευταία επεξεργασία από: Lellos, 12/02/2013 - 00:08


#35   thanozr

thanozr

    iPH Contributor

  • 1429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 12/02/2013 - 15:29

Ακόμη δε μπορώ να πιστέψω για πόσο ΜΠΑΝΑΝΙΑ μας έχει η Apple . Δε μπορώ να πιστέψω πώς είναι δυνατόν να μας χαλάει ένα πανάκριβο κινητό μέσα σε μια βδομάδα λόγου χάρη (είδα ποστς εδώ παιδιών που δεν πάνε το κινητό στο σέρβις για να μην πάρουν ανακατασκευασμένο) και ενώ έχουμε δώσει ένα σημαντικό ποσό χρημάτων , επειδή το θέλει η απλ ,να έχουμε ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ! Τι σόι κινητό αγοράσαμε;;;
Εννοείται πως είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ αυτή η τακτική.


Δεν είναι μόνο η Apple δυστυχώς αλλά σχεδόν όλες οι εταιρείες. Αλλά δεν ισχύει μόνο για Ελλάδα αλλά για όλη την Ευρώπη.

ΠΧ http://www.amazon.co...Tx1NHINKDF64Z0H

#36   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 13/02/2013 - 12:26

Δεν είναι μόνο η Apple δυστυχώς αλλά σχεδόν όλες οι εταιρείες. Αλλά δεν ισχύει μόνο για Ελλάδα αλλά για όλη την Ευρώπη.

ΠΧ http://www.amazon.co...Tx1NHINKDF64Z0H

Αναφέρομαι στο όλο θέμα των ανακατασκευασμένων. Είναι τακτική κι άλλων εταιριών; Και εννοώ πάγια τακτική.

#37   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6766 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 13/02/2013 - 13:43

Μια λιγο off topic απορια, σχετικα με το DOA
Μπορει ενα καταστημα να το προσφερει σε ορισμενες συσκευες ; δηλ, ναι μεν για τους υπολογιστες κ τις φωτογραφικες αλλα οχι για τα iPhone ;

#38   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 13/02/2013 - 13:45

Μια λιγο off topic απορια, σχετικα με το DOA
Μπορει ενα καταστημα να το προσφερει σε ορισμενες συσκευες ; δηλ, ναι μεν για τους υπολογιστες κ τις φωτογραφικες αλλα οχι για τα iPhone ;

Ναι μπορεί

#39   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12752 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 13/02/2013 - 13:45

Απο λογική πλευρα να το πάρεις όλα τα προιόντα πρέπει να έρχονται με DOA έστω μιας ημέρας.

#40   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 13/02/2013 - 13:46

Απο λογική πλευρα να το πάρεις όλα τα προιόντα πρέπει να έρχονται με DOA έστω μιας ημέρας.

Σωστό.Πολύ σωστό.

#41   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6766 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 13/02/2013 - 14:06

Απο λογική πλευρα να το πάρεις όλα τα προιόντα πρέπει να έρχονται με DOA έστω μιας ημέρας.


Λογικο μεν,
επι του πρακτεου ομως μπορουν να αρχισουν τα γνωστα "πηγαινετε το για service στην αντιπροσωπεια, κι αν το δεχτουν" κτλ κτλ

και εδω θα ηθελα να ρωτησω ακομη μια ολιγον παραπλευρη ερωτηση, ποιος ευθυνεται για το προϊον που αγορασαμε ; το καταστημα που πληρωθηκε ή ο εισαγωγεας-αντιπροσωπος ;

#42   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12752 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 13/02/2013 - 14:22

Κανείς απο τους δύο. Η κατασκευάστρια εταιρία φταίει αν το προιόν είναι χαλασμένο την ώρα που άνοιξες εσυ την συσκευασία.

Ούτε η εταιρία που το εισάγει ούτε ο πωλητήςε ευθύνεται. Εφόσον έχεις την απόδειξη και έχεις πρόβλημα πας στο κατάστημα που το αγόρασες και σου δίνουν καινόύριο.

#43   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 13/02/2013 - 14:27

Ευθύνεται ο πωλητής, το κατάστημα δηλαδή που πληρώθηκε.
αρ. 513 , 514, 534 του Αστικού Κώδικα.

Φυσικά και ευθύνεται ο πωλητής. Αρ. 534 - Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

#44   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 19/02/2013 - 11:46

Ενημέρωσα με email για την πρακτική - τακτική με τα ανακατασκευασμένα τόσο την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή όσο και το ΙΝΚΑ. Απευθύνθηκα επωνύμως και με τη νομική ιδιότητά μου , εκθέτοντας με νομικά επιχειρήματα την άποψή μου και ζητώντας την άποψή τους και τυχόν διευκρινίσεις. Εδώ και μία εβδομάδα δεν έχω πάρει απάντηση.Τα συμπεράσματα δικά σας.

#45   psab

psab

    iPH User

  • 151 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 19/02/2013 - 12:08

iphone 4s φίλης μου το οποίο προέρχεται από 3η αντικατάσταση τον Οκτώβριο, αγορασμένο αρχικά στις 28/12/2012 εστάλει στο σερβις της arvato στις 30/12. Παρότι ειναι τρίτη συσκευή και παρότι βρέθηκε προβλημα στην πλακέτα, το οποίο χρήζει αντικατάστασης, τόσο η vodafone όσο και η arvato κάνουν την πάπια... παρότι ειχε καλέσει στις 27 για να δηλώσει την βλάβη....

τώρα και ενώ το είχε πάρει με επιδότηση συσκευής λόγω ανανέωσης συμβολαίου σε 24 μηνο... (και πηρε προιον με 12μηνη εγγύηση....) ζητούν να πληρώσει 220 ευρώ...

Από πλευράς μου για βοήθεια έχω κάνει τα εξής:

ανοιξα case στο apple support
έκανα παράπονο στη vodafone
έκανα αίτηση στην cosmote για φορητότητα αριθμόυ και εξόφληση επιδότησης στη vodafone

Καμιά άλλη ιδέα;

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 13

0 μέλη, 13 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες