Ενημέρωσα με email για την πρακτική - τακτική με τα ανακατασκευασμένα τόσο την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή όσο και το ΙΝΚΑ. Απευθύνθηκα επωνύμως και με τη νομική ιδιότητά μου , εκθέτοντας με νομικά επιχειρήματα την άποψή μου και ζητώντας την άποψή τους και τυχόν διευκρινίσεις. Εδώ και μία εβδομάδα δεν έχω πάρει απάντηση.Τα συμπεράσματα δικά σας.
Πολύ καλή και οργανωμένη η δουλειά σου εδώ... Μπράβο γαι τον κόπο και τον χρόνο σου.
Μια μικρή παρατήρηση.. Το ότι δεν απάντησαν εντός εβδομάδος, ΔΕΝ είναι περίεργο.. Καθε αλλο. Είναι γεμάτοι καταγγελίες και προσπαθούν.. Μην βιάζεσαι..
iphone 4s φίλης μου το οποίο προέρχεται από 3η αντικατάσταση τον Οκτώβριο, αγορασμένο αρχικά στις 28/12/2012 εστάλει στο σερβις της arvato στις 30/12. Παρότι ειναι τρίτη συσκευή και παρότι βρέθηκε προβλημα στην πλακέτα, το οποίο χρήζει αντικατάστασης, τόσο η vodafone όσο και η arvato κάνουν την πάπια... παρότι ειχε καλέσει στις 27 για να δηλώσει την βλάβη....
τώρα και ενώ το είχε πάρει με επιδότηση συσκευής λόγω ανανέωσης συμβολαίου σε 24 μηνο... (και πηρε προιον με 12μηνη εγγύηση....) ζητούν να πληρώσει 220 ευρώ...
Από πλευράς μου για βοήθεια έχω κάνει τα εξής:
ανοιξα case στο apple support
έκανα παράπονο στη vodafone
έκανα αίτηση στην cosmote για φορητότητα αριθμόυ και εξόφληση επιδότησης στη vodafone
Καμιά άλλη ιδέα;
Από τις 27-12 είναι στο σερβις..
Και ακόμη δεν έκανε καταγγελία της σύμβασης με βοντα
Δεν χρειάζεται και πολύ χάιδεμα..