Όχι.
Πολύ απλά το ερμηνεύει ο καθένας όπως θέλει στη σελίδα του.
Το ότι το γράφει το κάιζερ δε σημαίνει ότι είναι και σωστό...
Δημοσίευση 06/01/2016 - 01:32
Όχι.
Πολύ απλά το ερμηνεύει ο καθένας όπως θέλει στη σελίδα του.
Το ότι το γράφει το κάιζερ δε σημαίνει ότι είναι και σωστό...
Δημοσίευση 06/01/2016 - 01:34
Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 06/01/2016 - 01:36
Δημοσίευση 06/01/2016 - 01:37
Εν ολιγοις μπορει να χρησιμοποιηθει και να επιστραφει πισω αναξερτητα απο το πως το μεταφραζει ο καθενας. Εμενα με ενδιαφερει να μπορει να χρησιμοποιηθει.
Επισης υπαρχει περιπτωση να το αρνηθει ο εμπορος;
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
Δημοσίευση 06/01/2016 - 01:39
Αυτο που λες ειναι 100%; Εξηγουμαι. Στο σκρουτζ υπαρχουν 3 καιζερ. Δεν θυμαμαι ποιο απο τα 3 εγραφε οτι για να ασκησει ο καταναλαωτης το διακιωμα υπαναχωρησης πρεπει το προιον να μην εχει ανοιχτει δηλαδη να ναι σφραγισμενο. Μα ειναι δυνατον; Το δικαιωμα υπαναωχρησης δεν ειναι ΕΝΑ κοινο; Το εφαρμοζει ο καθενας οπως θελει;
Να το ερμηνεύσει/παρουσιάσει όπως θέλει, ίσως. Η εφαρμογή του νόμου δεν αλλάζει. Είναι ίδια για όλους.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν µείωση της αξίας των αγαθών µόνο ως αποτέλεσµα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Ο καταναλωτής δεν ευθύνεται σε καµία περίπτωση για οποιαδήποτε µείωση της αξίας των αγαθών όταν ο προµηθευτής δεν έχει παράσχει κοινοποίηση του δικαιώµατος υπαναχώρησης σύµφωνα µε το άρθρο.
http://www.ekpizo.gr...loton-eshop.pdf
Δημοσίευση 06/01/2016 - 01:47
Ωπα δηλαδη συμφωνα με την δευτερη προταση αν δεν εχει ενημερωσει ο εμπορος για την υπαναχωρηση, μπορω εγω να αγορασω το τηλεφωνο να το φθειρω και μετα να το γυρισω πισω και να παρω ολο το ποσο;Να το ερμηνεύσει/παρουσιάσει όπως θέλει, ίσως. Η εφαρμογή του νόμου δεν αλλάζει. Είναι ίδια για όλους.
http://www.ekpizo.gr...loton-eshop.pdf
Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 06/01/2016 - 01:47
Δημοσίευση 06/01/2016 - 01:55
Κοίταξε το point σε όλο αυτό είναι να κοιτάξουμε να εξασφαλίσουμε διακιώματα για να ωφεληθούμε εμείς, όχι για να μαμήσουμε τον έμπορο...
Δημοσίευση 06/01/2016 - 01:56
Τελευταία επεξεργασία από: dimvavas, 06/01/2016 - 01:58
Δημοσίευση 06/01/2016 - 01:56
Δημοσίευση 06/01/2016 - 01:59
Αν δεν έχει ενημερώσει και συμπεριλάβει το έγγραφο της υπαναχώρησης, απλά οι 14 μέρες γίνονται ένας χρόνος.
Δημοσίευση 06/01/2016 - 02:05
Σωστο. Αλλα ξερεις ποσοι εμποροι εχουν κοροιδεψει ανυποψιαστους καταναλωτες; Εδω υπαρχει κοσμος που αγοραζει προιοντα απο γερμανο πλαισιο κτλπ που στην ουσια ειναι απο μονο του κοροιδια του καταναλωτη (ασχετο). Ειμαι σιγουρος οτι το 95% δε ξερουν για το δικαιωμα υπαναχωρησης και αν το μαθουν θα ΕΚΠΛΑΓΟΥΝ ευχαριστα!Κοίταξε το point σε όλο αυτό είναι να κοιτάξουμε να εξασφαλίσουμε διακιώματα για να ωφεληθούμε εμείς, όχι για να μαμήσουμε τον έμπορο...
Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 06/01/2016 - 02:06
Δημοσίευση 06/01/2016 - 02:08
Δημοσίευση 06/01/2016 - 02:13
Καταρχας ολα αυτα πιστευω πασχουν στα εξης 2 πραγματακια που μου ρθαν στο μυαλο κατευθειαν. Εστω οτι ασκω το δικαιωμα υπαναχωρησης. Παω το προιον πισω στο καταστημα τελειο. 1. Γιατι ο εμπορος να μην προκαλεσει ο ιδιος μια βλαβη για να μειωση την αξια και να πει οτι την εκανα εγω;
2. Εστω οτι το προιον το πηρα 200. Εστω οτι ο εμπορος ειναι εντιμος. Ποιος θα κρινει και με τι κριτηρια το ποσα λεφτα θα παρω απο την αξια των 200; Δηλαδη μια γρατζουνια ποσο κοστιζει; Και γιατι να κοστιζει τοσο και οχι κατι αλλο; Ποιος τα οριζει ολα αυτα;
Θα κάνει ζημιά μπροστά σου ο πωλητής? Για ποιό λόγο? Να μπεί μέσα μια συσκευή που θα του 'ναι άχρηστη μετά?
Τα 'χεις μπερδέψει λίγο. Εφόσον ασκήσεις το δικαίωμα της υπαναχώρησης, πληρείς τις προυποθέσεις, παίρνεις τα λεφτά σου πίσω.
Ο νομος αναφέρει ξεκάθαρα για συσκευές στην αρχική τους κατάσταση.
Δημοσίευση 06/01/2016 - 02:20
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες