Οποτε οχι δεν πηγα σε εξουσιογοτημενα, αλλα το κινητο το αφηνα στο ΟΤΕshop και αυτη αν δεν κανω καλος συννεργαζονται με το service του Γερμανου οπου και πηγαινε τελικα.
Eδώ είναι όλο το ζουμί λοιπόν.. Είχαμε πολύ καιρό να ζήσουμε και να θυμηθούμε το μοναδικό, αγαπημένο σε όλους Γερμανό.
Γι' αυτό και το Relations δε σ' εξυπηρέτησε εν τέλει.
Οπλίσου με υπομονή και πήγαινε απο εκεί και απαιτείς πλέον μετά απο τόσα ελλατωματικά, καινούριο/ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ.
Αν αρνηθούν θα τους ενημερώσεις πως θα καταγγείλεις τη σύμβαση. Αν θες να τους ταρακουνήσεις κι' άλλο μπορείς να αναφέρεις και τη περίπτωση της νομικής οδού.
Αυτά φυσικά μπορείς να τα κοινοποιήσεις σε ΙΝ.ΚΑ ή Συνήγοο του Καταναλωτή.