Μιλάς απευθείας με τα εξουσιοδοτημένα.
InfoQuest, Document. Κάνουν αντικατάσταση.
Δημοσίευση 27/03/2016 - 14:45
Δημοσίευση 27/03/2016 - 14:58
Δημοσίευση 30/03/2016 - 18:33
Δημοσίευση 30/03/2016 - 21:07
Διετία με Τιμολόγιο χωρίς κανένα Θέμα
Περίμενα να ολοκληρωθεί η εμπειρία μου για να το καταγράψω (ας κρατηθεί για μελλοντική αναφορά σχετικά με το ότι και το τιμολόγιο περνάει στη διετία):
Μπαίνω, δείχνω στον τεχνικό το τηλέφωνο, μου λέει κανένα θέμα, έχει πρόβλημα, να δω αν είναι στην εγγύηση. Με ενημερώνει επίσης από μόνος του ότι στο συγκεκριμένο πρόβλημα γίνεται αντικατάσταση συσκευής και όχι επισκευή.
Από το ΙΜΕΙ βλέπει ότι δεν είναι στον πρώτο χρόνο και από μόνος του με ενημερώνει ότι υπάρχει δικαίωμα διετούς κάλυψης αν έχω την απόδειξη αγοράς.
Του λέω ότι την έχω και βγάζοντάς τη του πετάω ένα "δεν πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα που είναι τιμολόγιο?". Για την ιστορία το τιμολόγιο ήταν και χειρόγραφο, αλλά έγραφε το ΙΜΕΙ του τηλεφώνου.
Μου λέει ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ και ότι απλά για το τυπικό θα γίνει ένα αίτημα προς την Apple για έγκριση της κάλυψης της διετίας.
Αφήνω τηλέφωνο και στοιχεία και φεύγω.
Δευτέρα 28/3 στις 10 το πρωί μου έρχεται μήνυμα ότι το αίτημα για κάλυψη διετίας εγκρίθηκε και ότι έχει γίνει παραγγελία του ανταλλακτικού (ανακατασκευασμένου τηλεφώνου).
Τετάρτη 29/3 πάλι στις 10 το πρωί έλαβα μήνυμα να πάω να παραλάβω τη νέα μου συσκευή από το Service.
Τόσο απλό και χωρίς καν να χρειαστεί πίεση.
Η διετία με τιμολόγιο ΙΣΧΥΕΙ κανονικά και στην πράξη πλέον και από ότι φαίνεται άρχισαν να το καταλαβαίνουν και τα εξουσιοδοτημένα.
Πολλά μπράβο στα παιδιά του iStorm στην Τσιμισκή για την εξυπηρέτηση.
Δημοσίευση 30/03/2016 - 21:36
Έχεις Screen Protector μπροστά?
Δημοσίευση 01/04/2016 - 14:42
Δημοσίευση 01/04/2016 - 14:50
τι ειναι το iservice??ινφοκουεστ θα το πας με την αποδειξη και θα στο περασουν.Το πηγα στο iservice στην μεσογειων, το δειχνω , μου λεει ειναι cosmetic problem αθτο αλλα τα κανουν αντικτασταση συνηθως.
Δινω και την αποδειξη και μου ειπε οτι επειδη ειναι παραεισαγωγη απο αγγλια , δεν καλυπτεται απο την εγγυηση.
(Το ειχα αγορασει 11/2014 απο kaizershop στην ομονοια και ειχα την αποδειξη)
Να δοκιμασω αλλο service ;
Μπορω να πω κατι η να κανω κατι;
Υ.γ. Τα αδερφια μου ζουν αγγλια . Μπορουν να το πανε σε ενα apple store?
Δημοσίευση 01/04/2016 - 14:52
Το πηγα στο iservice στην μεσογειων, το δειχνω , μου λεει ειναι cosmetic problem αθτο αλλα τα κανουν αντικτασταση συνηθως.
Δινω και την αποδειξη και μου ειπε οτι επειδη ειναι παραεισαγωγη απο αγγλια , δεν καλυπτεται απο την εγγυηση.
(Το ειχα αγορασει 11/2014 απο kaizershop στην ομονοια και ειχα την αποδειξη)
Να δοκιμασω αλλο service ;
Μπορω να πω κατι η να κανω κατι;
Υ.γ. Τα αδερφια μου ζουν αγγλια . Μπορουν να το πανε σε ενα apple store?
Aυτές τις μακακίες να μην έκαναν στην iSystem και όλα θα ήταν καλύτερα. Ουσιαστικά σε στέλνουν στον πωλητή, δεν είναι θέμα 2ετίας.
Πήγαινε στην Info που για την ώρα δε δημιουργούν τέτοια προβλήματα.
Εναλλακτικά μπορείς να μιλήσεις με το Support να ανοίξεις Case.
Δημοσίευση 01/04/2016 - 14:56
Δημοσίευση 01/04/2016 - 16:18
0 μέλη, 8 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες