"λυπούμαστε άλλα είναι θέμα λογισμικού της apple και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα αφου δεν είναι η συσκευή σας στο πρόγραμμα μιας και τα διαγνώστηκα είναι καθαρά που τρεχουμε"
γειααααααααα σαααααααςςςςςςς (καλιβατσης mode)
Εχω και εγώ εδώ και 2 μήνες το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.Μου σβήνει σε τυχαίες στιγμές κάποιες φορές στο 60% άλλες στο 35%, όπως και να έχει πάλι καλά που έβγαλαν αυτό το προγραμμα για την αλλαγή.Δευτερα απόγευμα επέστρεψα από ταξίδι στο εξωτερικό οπότε πήγα κατευθείαν στο Apple Store κοντά στο αεροδρόμιο στο Μιλανο και ο genius μου ειπε ότι υπήρχε τόση μεγάλη ζήτηση ήδη την πρώτη ημέρα που τελείωσαν τις μπαταρίες Οποτε επέστρεψα Γενοβα και το πήγα εδώ στον premium reseller.Ηξερα ήδη ότι θα περιμένω κάποιες μέρες αλλά αυτό που θέλω να πω σε όλα τα παιδιά εδώ μεσα είναι ότι δεν αρκεί να είναι το serial number ένα από τα eligible, τρέχουν κανονικά test για να δουν αν υπάρχουν logs με απότομα κλεισίματα της συσκευής αλλιώς δεν στο παίρνουν για αλλαγή.Οποτε καλό είναι να μην κάνετε restore γιατί αλλιώς δεν φαίνονται, ίδια διαδικασία και στα Apple Store φυσικά.
Διάβασε ακριβώς αυτό που έκανα bold από τον Πέτρο.
Προφανώς (και νομίζω ότι θα έβαζα και στοίχημα για αυτό) όσες συσκευές πήγανε με πρόβλημα κλεισίματος στο σερβις, πήγαν όλες μετά από restore, συνεπώς δεν υπήρχε κάποιο log να υποστηρίξει τα απότομα κλεισίματα.
Και προφανώς το να έχεις μια συσκευή μετά από restore αφημένη σε μια γωνία περιμένοντας να αδειάσει η μπαταρία δεν σημαίνει ότι θα σου βγάλει κάποιο θέμα.
Απλά θεωρώ ότι όσο πιο πολύ επιμείνει κάποιος, τόσο πιο πιθανό είναι να βγάλει άκρη.